Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θέατρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 20 Νοεμβρίου 2008.

  1. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Θέατρο

    Μία προσφορά στα εισητήρια και μία αλλαγή την Κυριακή.
    Μέχρι 4-12-2011 ισχύει προσφορά στα εισητήρια, απο 20 ευρώ το ένα άτομο, τώρα τα δύο άτομα 20 ευρώ.
    Την Κυριακή μόνο μία παράσταση στις 20.00 μμ
    STRAP - ΘΕΑΤΡΟ ΡΑΓΕΣ, ΑΘΗΝΑ - STRAP - RAGES THEATRE, ATHENS

    Πρέπει να το δούμε!
     
  2. annoulasl

    annoulasl Regular Member

    Απάντηση: Θέατρο

    Μετά από πρόσκληση φίλου, πήγαμε κει είδαμε το "Ωχ... Τα Νεφρά μου"
    στο θέατρο studio Κυψέλης.
    Μια χαρά παράσταση είναι... σε ένα μικρό πολύ συμπαθητικό θεατράκι...

    Αλλά ρε παιδιά... όσο το έβλεπα, θα μου άρεσε να είναι η σκηνή του γεμάτη από διάφορα όργανα και ένα ζευγάρι να εξουσιάζει ένα άλλο ζευγάρι... ;-)
    Φυσικά με επιλεγμένο κοινό...  
     
  3. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Η θεία μου κι εγώ

    Ξανά ένα ακόμη έργο αυτή τη βδομάδα για τη μοναξιά, τη μοναξιά των ανθρώπων στο σύγχρονο δυτικό κόσμο. Κι αν στο "Μοναξιά στην άγρια Δύση" είχαμε να κάνουμε με περιθωριακά άτομα, πλαισιωμένα από μια κοινωνία που συνθλίβεται μες στις αντινομίες της, στο "Η θεία μου κι εγώ" μιλάμε για την μοναξιά με όρους περισσότερο ατομικούς και συνειδησιακούς. Στη πλοκή του έργου, ένας άντρας γύρω στα σαράντα, ο Κεμπ, ειδοποιείται από τη θεία του πως θέλει να τον δει για τελευταία φορά αφού είναι ετοιμοθάνατη. Ο Κεμπ την ίδια στιγμή θα αφήσει την πόλη που μένει και τη δουλειά του, για να πάει στη θεία του. Από τις πρώτες στιγμές της παράστασης, θα καταλάβουμε πως η αγωνία του Κεμπ εμφορείται από ιδιοτελή συμφέροντα κι όχι από αγνά συναισθήματα. Ο θάνατος της θείας κι η διαθήκη της, είναι αρκετός λόγος για τον Κεμπ ώστε να αλλάξει τη ζωή του και να μείνει με τη θεία του ώσπου να πεθάνει.
    To "H θεία μου κι εγώ" είναι ένας μονόλογος του Κεμπ στο μεγαλύτερο μέρος του. Μονόλογος που βρίσκει απέναντι την σιωπηλή μορφή της θείας. Το σμίξιμο της θείας και του ανιψιού της ύστερα από τριάντα χρόνια, γίνεται το γεγονός ή καλύτερα η αφορμή, για μια αναπόληση των πιο σημαντικών γεγονότων της ζωής του Κεμπ από τον ίδιο. Ο Κεμπ γρήγορα θα ανατρέψει το πρώτη ψεύτικη εικόνα που έπλασε για τον εαυτό του. Δεν είναι ευτυχισμένος με τη ζωή του, στη προσπάθεια του να εξηγήσει τα προβλήματα του, θα βγει τα πρώτα ευήκοα ώτα στη ζωή του, στο πρόσωπο της θείας του. Η θεία θα συνεχίσει να ζει και θα δημιουργηθεί μεταξύ τους μια σχέση στοργής κι αμοιβαίου άδηλου ενδιαφέροντος. Η παράσταση μοιάζει να επαληθεύει μια από τις βασικές σκέψεις του γνωστού διδύμου από το "Περιμένοντας τον Γκοντό": οι άνθρωποι συνομιλούν μεταξύ τους μόνο και μόνο γιατί δεν αντέχουν τη μοναξιά. Έστω κι αν εδώ ο άλλος συνομιλητής δεν είναι παρά ένας μάρτυρας που δεν έχει να προσθέσει καμία λέξη.
    Η παράσταση, διακρίνεται για το αισθητικό της κομμάτι και την λιτότητα των σκηνικών και των κοστουμιών, όπως και για την πληρότητα των μουσικών της θεμάτων. Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης δίνει μια ερμηνεία στα μέτρα του, μεστή, δίχως υπερβολές ακριβώς στις αποχρώσεις που ταιριάζουν στο ρόλο, έχοντας απέναντι του τη Μπέτυ Βαλάση. Οι ξέχειλες από μαύρο χιούμορ ατάκες του Κεμπ, οδηγούν την παράσταση. Ωστόσο, στη διάρκεια της το χιούμορ μοιάζει να εξαντλείται, αφού κάποια μοτίβα επαναλαμβάνονται στο κείμενο. Ακόμη περισσότερο, το μεγάλο μάκρος του μονολόγου αποτελεί τροχοπέδη για τον ρυθμό της παράστασης. Εν κατακλείδι, ο Πέτρος Ζούλιας, σκηνοθετεί ένα έργο που αποκαλύπτει αρκετές πτυχές της ανθρώπινης μοναξιάς, ως επακόλουθο της αποξένωσης που βιώνουν οι άνθρωποι στις σύγχρονες μητροπόλεις. Παρόλα αυτά, δε καταφέρνει να κρατήσει το κοινό σ΄όλη τη διάρκειά της παράστασης. Ενδεικτικό της αντιφατικότητας της παράστασης είναι πως το ευφάνταστο εύρημα της κινούμενης σκηνής ακολουθείται από την τελική σκηνή που κυριαρχούν οι μελοδραματικοί τόνοι.

     

    ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
    ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΠΕΤΡΟΣ ΖΟΥΛΙΑΣ
    ΑΠΟΔΟΣΗ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΑΛΑΙΟΣ
    ΣΚΗΝΙΚΑ - ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΡΣΕΝΗ
    ΦΩΤΙΣΜΟΙ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΛΗΣ

    ΔΙΑΝΟΜΗ
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    ΜΠΕΤΥ ΒΑΛΑΣΗ

    Θέατρο Βασιλάκου
    Προφήτη Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Μεταξουργείο
    Τηλ.: 2103470707
    Η θεία μου κι εγώ
    Παραστάσεις: Απόγ: Τετ., Κυρ. 7 μ.μ. Βραδ: Πέμ., Παρ., Σάβ. 9.15 μ.μ. από 3/11 κάθε Πέμ. 7 μ.μ.
    Εισ.: € 20, φοιτ.-συνταξιούχοι άνω των 56 ετών: € 15, Τετ. & Πέμ. € 15.
    Διάρκεια: 90'
     
  4. john_m

    john_m Bollocks mandola

    «ΔΟΥΛΕΣ»
    του ΖΑΝ ΖΕΝΕ

     ​

    Στην Κεντρική Σκηνή του Νέου Ελληνικού Θεάτρου Γιώργου Αρμένη θα παρουσιαστεί από την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου το έργο του Ζαν Ζενέ, «ΔΟΥΛΕΣ», σε μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ και σκηνοθεσία Έφης Μουρίκη. Τις ηρωίδες του έργου ερμηνεύουν οι: Κατερίνα Παπουτσάκη, Έφη Μουρίκη, Μάρα Μοτάκη.

    Λίγα λόγια για το έργο:
    Δύο υπηρέτριες, η Σολάνζ και η Κλαίρ, σχεδιάζουν τον φόνο της κυρίας τους. Δύο αδελφές, που είναι υπηρέτριες, παρασύρονται σε ένα παιχνίδι κυριαρχίας βασανίζοντας η μία την άλλη. Είναι εθισμένες στην αλλαγή ρόλων. Γίνεται η καθεμιά τους κυρία, για να μπορέσουν να χαρούν το μεγαλείο της εξουσίας της κυρίας και να ταπεινώσει η καθεμιά τους με την σειρά της την άλλη. Αυτό άλλωστε είναι που τις κρατάει στην ζωή. Αγαπούν και μισούν θανάσιμα την Κυρία και τους ίδιους τους εαυτούς τους και εγκλωβίζονται σε μια φαντασίωση αλλαγής προσώπων και ταυτοτήτων, που τις οδηγεί στην αυτοκαταστροφή.

    ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
    Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
    Σκηνοθεσία: Έφη Μουρίκη
    Σκηνικά- Κοστούμια: Τόλης Τατόλας
    Φωτισμοί: Lato B
    Βοηθός σκηνοθέτη: Νίκη Αγγελάκη

    ΠΑΙΖΟΥΝ:
    Κατερίνα Παπουτσάκη, Έφη Μουρίκη, Μάρα Μοτάκη

    ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
    Τετάρτη : 21:15
    Πέμπτη : 21:15
    Παρασκευή : 21:15
    Σάββατο : 21:15
    Κυριακή : 21:15

    ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

    Γενική είσοδος : 20 ευρώ
    Φοιτητικό : 15 ευρώ

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα


    Ένα πολύ καλό έργο ,όπου δύο αδελφές μέσα σε μια εναλλαγή των ρόλων ζουν μια καθημερινότητα που μοιράζεται ανάμεσα στο μίσος και στην αγάπη, στο θαυμασμό και στο φθόνο για την Κυρία τους. Σας το συνιστούμε ανεπιφύλακτα
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    Η θεατρική ομάδα "πείρα(γ)μα" ανέβαζει τον "Πλούτο" του Αριστφάνη στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο την Δευτέρα 12 Δεκέμβρη και κάθε Δευτέρα στις 21:30.
    Είσοδος 15ευρω με ποτό

    Η θεατρική ομάδα πείρα(γ)μα στα πλαίσια της εργαστηριακής της δουλειάς μέσα από το χώρο θεατρικής έρευνας studio 20/21 που τελεί υπό την καλλιτεχνική εποπτεία της Αγγελικής Κασόλα, έχει ανοίξει από τον Οκτώβριο του 2010 έναν ουσιαστικό διάλογο με τον Αριστοφάνη μέσα από το έργο του "ΠΛΟΥΤΟΣ". Προς αυτήν την κατεύθυνση και κάτω από την καθημερινή εξάσκηση της στον διάλογο (στοιχείο που η ομάδα θεωρεί βασικό συστατικό του θεάτρου αλλά και της συνδημιουργίας), η ομάδα μετέφρασε το έργο μέσα από τη ζωηρή ματιά της Ειρήνης Μελά.

    Ως πρώτη επεξεργασία της μετάφρασης και μετουσιώνοντας την σε λόγο θεατρικό, η ομάδα πείρα(γ)μα ξεκίνησε τη σχέση της με τον Αριστοφάνη μέσα από το θεατρικό της εργαστήρι. Αποτέλεσμα αυτής της πρώτης προσέγγισης ήταν η παρουσίαση του "ΠΛΟΥΤΟΥ" από το θεατρικό εργαστήρι τον Ιούνιο του 2011 στο θέατρο "Βαφείο- Λάκης Καραλής".

    Το θέατρο για την ομάδα πείρα(γ)μα είναι πολιτική πράξη. Μέσα από τον "ΠΛΟΥΤΟ" ο Αριστοφάνης έρχεται αντιμέτωπος με την αναγκαιότητα της δίκαιης αναδιανομής του πλούτου στην εποχή του. Εμείς καλούμαστε σήμερα να διεισδύσουμε και να κατανοήσουμε βαθύτερα αυτήν την αναγκαιότητα. Γι' αυτόν το λόγο η ομάδα πείρα(γ)μα ταυτόχρονα με την παρουσίαση της παράστασης του "ΠΛΟΥΤΟΥ" στο θέατρο "Βαφείο- Λάκης Καραλής" αποπειράθηκε να σηματοδοτήσει την αναγκαιότητα της δίκαιης αναδιανομής του πλούτου παρουσιάζοντας τη σκηνή της ΠΕΝΙΑΣ στην Πλατεία Συντάγματος στις 26 Μαΐου 2011 στα πλαίσια της διαμαρτυρίας αγανακτισμένων -και μη- πολιτών ενάντια στον άλογο κι άδικο πλουτισμό.

    Ως εξέλιξη της εργαστηρικής της έρευνας και συνέχιση του διαλόγου της με τον Αριστοφάνη, η ομάδα πείρα(γ)μα θα παρουσιάζει τον Πλούτο από τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011 και κάθε Δευτέρα βράδυ στις 9.30 μ.μ. στο ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (Λ. Συγγρού 143, τηλ. κρατήσεων 210 9316 101-4), έναν χώρο στον οποίον τα δύο προηγούμενα χρόνια η ομάδα εισέπραξε την αγάπη κι ένιωσε τη ζεστασιά 2.500 θεατών που χειροκρότησαν την παράσταση "Play it Again, Sam" του Γούντυ Άλλεν σε σκηνοθεσία Αγγελικής Κασόλα.


    Η παράσταση βασίζεται σε δυο άξονες: στον απόλυτο σεβασμό στο κείμενο του ποιητή και στη διαδραστική σχέση κοινού και παράστασης βασισμένη στην παράδοση του λαϊκού θεάτρου της χώρας μας. Η παράσταση αντλεί την μουσική της από το δημοτικό τραγούδι, καθώς κι από σημαντικούς Έλληνες δημιουργούς που σημάδεψαν μουσικά την εποχή μας. Τέλος ενσωματώνει το λόγο σημαντικών Ελλήνων ποιητών.

    πείρα(γ)μα
     
  6. vautrin

    vautrin Contributor

    Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους

    Στο αστυνομικό τμήμα τρεις ηθοποιοί της παράστασης «Corpus Christi»

    Στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας προσήχθησαν το απόγευμα του Σαββάτου τρεις ηθοποιοί που συμμετέχουν στην παράσταση «Corpus Christi», έπειτα από μήνυση που κατατέθηκε για προσβολή στα Θεία. Με εντολή εισαγγελέα οι τρεις καλλιτέχνες αφέθηκαν ελεύθεροι, όμως σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.

    Υπενθυμίζεται ότι η Ιερά Σύνοδος έχει χαρακτηρίσει το έργο «βλάσφημο» και «απαράδεκτο».

    Οι ιεράρχες έχουν εκφράσει, επίσης, τη λύπη τους «για τη νοσηρή φαντασία των συγγραφέων του θεατρικού έργου», προτρέποντας «τον λαό να το αποδοκιμάσει».

    «Βλάσφημο έργο που δυσφημίζει το πρόσωπο του Χριστού» χαρακτηρίζει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος την θεατρική παράσταση «Corpus Christi», η οποία ανεβαίνει απόψε σε θέατρο της Αθήνας. Η Σύνοδος, μάλιστα, προτρέπει τον λαό να αποδοκιμάσει την παράσταση.




    Όπως ανακοινώθηκε κατά τις εργασίες της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου (ΔΙΣ), οι συνοδικοί ιεράρχες ενημερώθηκαν για την παρουσίαση «ενός βλάσφημου θεατρικού έργου που δυσφημίζει το θεανδρικό πρόσωπο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού».

    Πρόκειται για το έργο «Corpus Christi» το οποίο η Ιερά Σύνοδος «θεωρεί απαράδεκτο διότι ούτε επί ιστορικής βάσεως ερείδεται, ούτε επί των Ιερών Κειμένων μπορεί να πάρει κάποιος επιχειρήματα ως προς το περιεχόμενο του εν λόγω θεατρικού έργου και την παρουσίαση αυτού στο κοινό, αλλά και παράλληλα αντίκειται εις την μακρά παράδοση της Πατρίδος και της Εκκλησίας μας. Καλόν είναι και απαραίτητο, οι συγγραφείς του θεατρικού έργου να σέβονται τη μεγάλη Ορθόδοξη παράδοση του Λαού μας και τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας», επισημαίνει η Ιερά Σύνοδος.

    Μάλιστα οι ιεράρχες εξέφρασαν τη λύπη τους «για τη νοσηρή φαντασία των συγγραφέων του θεατρικού έργου», τονίζοντας: «προτρέπουμε τον Λαό μας να αποδοκιμάσει αυτό».

    Το αιρετικό έργο του Τέρενς ΜακΝάλι, «Corpus Christi» παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία Λαέρτη Βασιλείου, στο θέατρο Χυτήριο.

    Το έργο προκάλεσε την αντίδραση της Καθολικής Εκκλησίας, έως και απειλές για τη ζωή του συγγραφέα, μετά την πρεμιέρα του το 1998 στη Νέα Υόρκη.

    Θεωρείται σημείο αναφοράς για τους ομοφυλόφιλους και βλάσφημο κείμενο που συνδέει την ομοφυλοφιλία με την Εκκλησία.

    Σύμφωνα με τους διοργανωτές της παράστασης, «είναι ένα έργο που αφηγείται με καινούριο τρόπο την πιο παλιά και πλέον αμφιλεγόμενη ιστορία για τον Άνθρωπο, σε μία κοινωνία που παραπαίει ανάμεσα σε χαμένες αξίες και ιδανικά και σε μία περίοδο που περισσότερο από ποτέ παλεύουμε να φιλτράρουμε τα όσα μας έχουν «σερβιριστεί» ως επίσημη Αλήθεια και Ιστορία. Στην εποχή, λοιπόν της περίφημης κρίσης, αυτό το έργο δίνει την αφορμή να κρίνουμε, να συγ-κρίνουμε και να δια-κρίνουμε τις αξίες που θέλουμε να υπηρετούμε».


    TA NEA
     
  7. Iagos

    Iagos Contributor

  8. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Παγκόσμια ημέρα Θεάτρου σήμερα.

    Πρεμιέρα της παράστασης "Ελεύθερο Ζευγάρι" των Ντάριο Φο - Φράνκα Ράμε σε σκηνοθεσία Μιχάλη Σιώνα, που βιντεοσκοπήθηκε στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών τον Μάρτιο του 2021. Η παράσταση προβάλλεται ΔΩΡΕΑΝ και θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από το Σάββατο 27 Μαρτίου στις 17:00 και όλη την Κυριακή 28 Μαρτίου από το κανάλι του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος στο vimeo και από την επίσημη ιστοσελίδα του οργανισμού ntng.gr
     
  9. Kentavros

    Kentavros Owned by Mistress Kits

    Χρονια πολλα στα μελη του φορουμ!!
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Η Ομάδα Σημείο Μηδέν παρουσιάζει την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή σε καλοκαιρινή περιοδεία ως τραγωδία για τη διεκδίκηση της ζωής

    "Ένα από τα πολλά και πολύ σημαντικά ζητήματα που τίθενται σε αυτήν την τραγωδία είναι η ίδια η έννοια της ανθρώπινης κοινότητας. Η νεαρή Αντιγόνη λέει: «Γεννήθηκα για να μοιράζομαι αγάπη, όχι μίσος» (μτφ. Δημήτρης Δημητριάδης). Το αντίστοιχο στα αρχαία: «Οὒτοι συνέχθειν, ἀλλά συμφιλεῖν ἔφυν». Αυτό το «συμφιλεῖν» της Αντιγόνης θέτει κάτι το συγκλονιστικό σήμερα. Πώς θα συνυπάρξουμε ως ελεύθεροι άνθρωποι; Ποια είναι η μορφή μιας ανθρώπινης κοινότητας, πολιτικής – και – υπαρξιακής, που να συμπεριλαμβάνει κάθε άτομο που αισθάνεται ότι δεν έχει φωνή μέσα σε μια εποχή χωρίς ψυχή και πνεύμα; Βλέπω την Αντιγόνη να συνδέεται με ένα κόκκινο αιμάτινο νήμα με πρόσωπα όπως η Ρόζα Λούξεμπουργκ και ο Ζακ Κωστόπουλος."
    Σάββας Στρούμπος

    https://www.elculture.gr/blog/artic...pos-i-roza-louxebourgk-kai-o-zak-kostopoulos/

    Μην χάσετε αυτήν τη παράσταση
     
  11. Iagos

    Iagos Contributor

    Με τις μέλισσες ή με τους λύκους στο Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης

    Η σκηνική πράξη «Με τις μέλισσες ή με τους λύκους», συνιστά μία καλλιτεχνική προσπάθεια απόδοσης της αγόρευσης του Θανάση Καμπαγιάννη, στην πολυσυζητημένη δίκη της Χρυσής Αυγής.

    Ο Θανάσης Καμπαγιάννης, όπως και οι συντελεστές του έργου, δεν προσπαθεί μόνο να τεκμηριώσει την ενοχή της εθνικοσοσιαλιστικής οργάνωσης, και να πείσει το δικαστήριο για την παράνομη δράση της, αλλά και να φωτίσει την ύπαρξη δύο κόσμων:
    Από τη μία ο κόσμος της ακραίας βίας των ισχυρών, του ρατσισμού, του μίσους και από την άλλη ο κόσμος της αλληλεγγύης, του αγώνα και της συντροφικότητας.

    Η παράσταση παρουσιάζει το δραματουργικά επεξεργασμένο δικανικό κείμενο, με τον ήχο οργανωμένο σε μουσική, και το λόγο του Θανάση Καμπαγιάννη, μέσα από την ερμηνεία του ηθοποιού Γεράσιμου Γεννατά, να αποκαλύπτει τα αδικήματα που διέπραξε η εγκληματική οργάνωση από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα.

    Το έργο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2020, παράλληλα με την εξέλιξη της υπόθεσης στην πραγματική αίθουσα του δικαστηρίου και ενώ αρχικά είχε προγραμματιστεί για δύο μόνο ημέρες, παρατάθηκε τόσο ώστε την παρακολούθησαν πάνω από 4.000 θεατές.

    Το φετινό καλοκαίρι επιστρέφει για λίγες παραστάσεις και το κοινό, όπως και οι δικαστές της υπόθεσης ένα χρόνο πριν, καλούνται να διαλέξουν, με ποιους είναι; Με τις μέλισσες ή με τους λύκους;

    Συντελεστές

    Ερμηνεία: Γεράσιμος Γεννατάς
    Μουσική: Παύλος Κατσιβέλης, Γιώργος Χανός
    Σκηνοθετική επιμέλεια: Δανάη Λιοδάκη
    Σκηνογραφική επιμέλεια: Νικόλας Κανάβαρης
    Δραματουργική επεξεργασία: Λυδία Λιοδάκη, Δανάη Λιοδάκη
    Φωτογραφίες: Μαριάννα Στεφανίτση
    Σχεδίαση αφίσας: Πέτρος Βούλγαρης

    https://www.culturenow.gr/me-tis-melisses-i-me-toys-lykoys-sto-dimotiko-theatro-hlioypolis/
     
  12. Δίας

    Δίας Live a life by design not by default

    Επειδή αγαπητέ παρακολουθείτε τα καλλιτεχνικά δρώμενα θα ήθελα να βάλετε μια ενημέρωση εάν πέσει στην αντίληψη σας η προβολή της ταινίας "Ελένη" (του 1985) .
    Σίγουρα όπως και στο θεατρικό έργο που βάλατε στο προηγούμενο μήνυμα και σε αυτήν την ταινία ο θεατής έχει πολλά πράγματα να μάθει!