Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα δεχόσασταν σαν υ να σας επιβληθεί από το Κ σας να κάνετε το εμβόλιο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Nikos_34_Thess, στις 24 Αυγούστου 2021.

  1. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Για να τα πάρουμε από την αρχή, η δική μου άποψη την οποία έχω ξαναγράψει, γιατί δεν με αφορά η επικρατούσα όπως μου λέτε είναι πως στην αρχή της σχέσης - γνωριμίας ένα υ θα πρέπει να κάνει όσες περισσότερες ερωτήσεις θελει στο Κ, αναλόγως των απαντήσεων λοιπόν (όποιες πάρει εάν πάρει) βλέπει εάν υπάρχει κάποια συμβατότητα μεταξύ τους. Εάν δει πως δεν υπάρχει τίποτα κοινό και προχωρήσει σε αυτή τη σχέση, κακό του κεφαλιού του. Μαθηματικά αποδεδειγμένο πως η σχέση δεν θα επιβιώσει.

    Γιατί άλλο το να καίγομαι να δηλώσω διαθεσιμότητα σε όποιον βρω μπροστά μου αραδιαζοντας 100 πράγματα-όχι το ένα, όχι το άλλο - και άλλο το να δω πως υπάρχει συμβατότητα με κάποιον αλλά δε θέλω σε καμία περίπτωση να δοκιμάσω κοπρολαγνεια. Αυτό ναι, είναι όριο για εμένα όπως και κάποια άλλα τα οποία δεν πρόκειται να κάνω ποτέ, με ότι αυτό συνεπάγεται και εαν δεν το δεχτεί ο Κ αυτό το όριο με γεια του με χαρά του και αυτό σημαίνει λήξη της σχέσης (της γνωριμίας) και όχι δεν με ενδιαφέρει τι λες εσύ, θα το κάνεις γιατί εμένα έτσι μου κάνει κέφι γιατί αυτό λέτε

    Υποθέτω πως δεν ήταν σκληρά όρια ή ο Κ είχε τα φόντα ώστε να σας βοηθήσει μας τα ξεπεράσετε άλλα τα υπόλοιπα υ δεν πρέπει να παραμυθιαζονται πως απαγορεύονται τα όρια, εάν δεν κάνεις ότι σου λέω δεν είσαι καλό υ, γιατί αυτά τα μηνύματα περνάνε γενικά εδώ μέσα. Η σχέση ξεκινάει βάσει συμβατότητας και εξελίσσεται βάσει πλαισίου, το οποίο έχει συμφωνηθεί και από τις δύο μεριές συναινετικα.

    Γιατί υπάρχουν υ τα οποία θέλουν να παραδώσουν τον έλεγχο σε όλους τους τομείς, υπάρχουν όμως και άλλα τα οποία δε θέλουν. Όλα τα υ θα κάνουν πράγματα με το ζόρι - δεν θα τρελαθουν από τη χαρά τους-έχω βάλει τα κλάματα, αλλά δεν πρέπει να υπάρχουν υ τα οποία θα κάνουν πράγματα τα οποία είναι τελείως αντίθετα με τις πεποίθησεις τους και τα πιστεύω τους. Υπάρχουν τομείς όπως η θρησκεία, η επαγγελματική ζωή και πολλά άλλα. Εξ ου και πολλοί δε θα παραδώσουν τον έλεγχο σε ότι αφορά την υγεία τους, εμβολιασμό, ευνουχισμό, χημειοθεραπειες, γιατί αυτό είναι του θέμα του νήματος και αυτό λένε. Όμως πάντα εκφράζομαι με τον τρόπο που μου αρμόζει, αυτό δεν αλλάζει ποτέ, στην προκειμένη όμως δεν θα ζητήσω άδεια ή όχι εάν θέλω να το κάνω

    Εγώ είμαι ασφυξιολαγνα και παραλίγο να πάθω μεγάλη ζημιά, εάν κάποιο υ είναι κάθετα αντιθέτο με την ασφυξιολαγνεια και το θέσει μετά από συζήτηση ως σκληρό όριο στο Κ, κατ εμέ το θέμα σταματάει εκεί. Ίσως κάποιοι πολύ πολύ έμπειροι του χώρου θα μπορούσαν να μαλακώσουν ένα σκληρό όριο αλλά δεν το προτείνω σε καμία περίπτωση. Δεν μπορώ να αναλύσω και το θέμα της κατισχυσης τώρα

    Να σας πω και αναλυτικά ποιος αποφασίζει και τι; Το Κ θα αποφασίσει το εάν, ποτε και που θα γίνει κάτι το οποίο θέλω, ίσως θέλω, δεν ξέρω εάν θέλω, δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάμε θέλω να το δοκιμάσω και όχι στο δε θέλω σε καμία περίπτωση για τους λόγους 1,2,3

    Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στις λέξεις όροι- προϋποθέσεις και όρια. Γιατί η λέξη όροι σημαίνει θέλω να μου κάνεις το ένα, τούτο, το άλλο. Αστείο να μιλάμε για απαιτήσεις και υ. Όταν έγραψα κάποια στιγμή ότι προχώρησα χωρίς safeword οι περισσότεροι πεσανε να με φάνε, δεν εχω θέσει όρια γιατί κατόπιν διεξοδικης έρευνας υπήρχε συμβατότητα αλλά τα ζόρια ζόρια και οι φάπες φάπες (και ναι σας αφορά γιατί έχει άμεση σχέση με όλα αυτά που γράφω)

    Επίσης μπορεί να μην σας αφορά αυτό όπως λέτε

    αλλά εγώ δεν θα επανέλθω γιατί γράφω δικές μου σκέψεις, βιώματα και απόψεις και δεν ξεπατικωνω γραπτά άλλων, ουτε συμμερίζομαι την επικρατεστερη άποψη. Χρησιμοποιώ ορολογίες
     
  2. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    @tithon να το κάνω τελικά το εμβόλιο ή όχι?
     
  3. tithon

    tithon Contributor

    έχω δώσει σαφείς και λεπτομερείς οδηγίες.
     
  4. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    σωραιος
     
  5. eeny-meeny-miny-moe

    eeny-meeny-miny-moe *don't blink*

    Σε λάτρεψα λίγο περισσότερο σήμερα, ε  
     
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    Τι πρόβλημα;

    Θες να γίνεις πιο σαφής;
     
  7. iolanda

    iolanda Contributor

    @Θρυαλλίς
    Δεν διαφωνώ στο σύνολο όσων γράφετε, είμαι υπέρ να υπάρχει συμβατότητα για να υπάρχει μια καλή πορεία.
    Τώρα το αν θα θέσει όρια και αν αυτά θα εισακουστούν ή εάν ο/η Κ θα μπει στον κόπο να ξεκινήσει κάτι, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.
    Στη θεωρία μπορεί να ισχύει αυτό, αλλά δεν ξέρω αν έχει πρακτική εφαρμογή.
    Ξαναλέω πως στην Ελλάδα, τα άτομα που ασχολούνται ενεργά με το bdsm είναι λίγα.
    Θεωρώ πιο σημαντική και βατή την αναζήτηση της συμβατότητας παρά το να τεθούν όρια και αυτό το λέω επειδή την έχω πατήσει, οι Κ που το είπα γελάνε ακόμα, είτε μου αρέσει είτε όχι, είτε σας αρέσει είτε όχι, έτσι έχουν τα πράγματα.
    Για να μην είμαι όμως απόλυτη, υπάρχουν και D/s που ξεκινούν με διαπραγμάτευση, συμπληρώνουν λίστες, θέτουν όρια, δίνουν safeword και βίρα τις άγκυρες αλλά προσωπικά και μιλώ μόνο για τον εαυτό μου, επειδή δεν θεωρώ την υποταγή δώρο που το προσφέρω ούτε μπορώ να πατήσω ένα κουμπί και να υποταχθώ, μια φορά που το προσπάθησα δεν λειτούργησε.
    Ίσως σε κάποιους άλλους λειτουργεί.
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Δε νομίζω ότι υπάρχει διαφωνία σε αυτό. Ωστόσο για να ονομαστεί κάτι διαπραγμάτευση πρέπει να υπάρχει κάποιο διακύβευμα. Αν Κ και υ συμφωνούν ότι τα τάδε είναι εκτός ή το υ υποχωρήσει στη θέληση του Κ τότε μια χαρά. Αν το Κ υποχωρήσει ενώ στην πραγματικότητα τα ήθελε τότε ΔΕΝ υπάρχει κυριαρχία ακριβώς επειδή την οριοθέτηση την έκανε ο από κάτω και όχι ο από πάνω.
    Όπως είπα για να ονομαστεί κάτι κυριαρχία στο context του BDSM θα πρέπει να αναγνωριστεί και ως κυριαρχία γενικά. Αν Κ και υ συμφωνούν και αυτό συνάδει με τη βούληση του Κ τότε όλα μια χαρά, αν όχι ΔΕΝ υπάρχει κυριαρχία, πέταξε το πουλί πάει στη στεριά την αντικρινή.
    Μπορεί να το ζητήσει όπως μπορεί να ζητήσει οτιδήποτε από το υ του χωρίς αυτό να σημαίνει ντε και σώνει ότι θέλει το υ να ζητήσει αποδέσμευση. Θέση vs σχέση, τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κώλους και αυτό ισχύει και για τις δύο μεριές.
     
  9. vanessapret

    vanessapret Regular Member

    Έχετε μπερδέψει το bdsm με την ιατρική παιδιά είναι εντελώς άκυρο να το βάζετε σαν θέμα αυζητησης
     
  10. elfcat

    elfcat . Contributor

    Αυτή την έρμη "συμβατότητα" πώς θα την αναζητήσετε στον Άλλον; Θα ανοίξετε εγκυκλοπαίδεια, θα διαβάσετε τα ζώδια; Θα πάτε σε μάντισες και χαρτορίχτρες;
    Ή μήπως λέω μήπως, θα θέσετε και όσες ερωτήσεις σας έρθουν στο μυαλό στον Άλλον; Δηλαδή, θα επικοινωνήσετε, όσα σκέφτεστε, όσα αμφιβάλετε;Πώς αλλιώς θα τον γνωρίσετε; Μονάχα όπως λέει και το τραγουδάκι "μια ματιά σου μόνο φτάνει αεροπλάνο να με κάνει". Το αν θα απαντήσει ο Άλλος είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Επίσης, στο λεξικό άλλη έννοια έχει η λέξη "όρια' άλλη η έννοια "τομείς". Και είναι άλλη συζήτηση το θέμα των ορίων και άλλη το θέμα ποιους τομείς της ζωής της υ αφορά και αν αφορά το D/s. Όσοι λοιπόν στην Ελλάδα ασχολούνται ενεργά με το bdsm επίσης γνωρίζουν ότι το D/s και το Μ/s έιναι το τέλος του ταξιδιού, όχι η αρχή.
     
  11. iolanda

    iolanda Contributor

    Αυτό ακριβώς εννοώ.
    Τη συμβατότητα θα την αναγνωρίσεις στην πορεία προς το D/s ή M/s, με την επικοινωνία και την τριβή.
    Δεν υπονόησα πως θα μυρίσω τα νύχια μου.
    Νόμιζα πως είναι εύκολος στην κατανόηση ο τρόπος που γράφω, δεν καταλαβαίνω που γίνεται η παρανόηση.
     
  12. iolanda

    iolanda Contributor

    Για να καταστήσω λίγο πιο σαφές αυτό που προσπαθώ να πω, θα φέρω ένα παράδειγμα.
    Ας πούμε πως είναι ο Κύριος Τάδε που εμένα μου προκαλεί αποστροφή αυτό που πρεσβεύει, δεν έχει νόημα να ξεκινήσω να συναναστρέφομαι μαζί του και να θέσω όρια.
    Προφανώς και αν αρχίσω να συναναστρέφομαι και αν το βάλει σκοπό να με κατισχυσει, θα το καταφέρει, επομένως δεν είναι πιο σόφρων να κρατήσω αποστάσεις παρά να πάω γυρεύοντας και να θέτω όρια που γνωρίζω εξ αρχής πως δεν θα γίνουν δεκτά και να ανοίγω μετά νήματα πως ο Τάδε είναι παλιάνθρωπος;