Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Καύλωσέ με! (αν μπορείς…)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ερωτικές φωτογραφίες & videos' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 19 Ιανουαρίου 2015.

  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    O Καλλιτέχνης που Βάζει Ζευγάρια Μέσα σε Συσκευασίες Κενού Αέρος

     

    Από το 2009, ο Haruhiko "Photographer Hal" Kawaguchi έχει χτίσει την καριέρα του γύρω από το να ζητάει από ζευγάρια να έρθουν στο σπίτι του και να μπουν σε μια σακούλα. Δεν υπάρχει και πολύς κόσμος που θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά ο εν λόγω κάτοικος του Tokyo είναι ιδιαίτερος. Οι σειρές του Flesh Love και Zatsuran επαινούνται παγκοσμίως για τις κλειστοφοβικές τους απεικονίσεις με θέμα την αγάπη, ενώ σπονσοράρεται με θέρμη από την Condomania.

    «Όταν αγκαλιάζεις τον εραστή σου», μου λέει, «καμιά φορά είναι λες και θέλεις να λιώσεις, να γίνεις ένα με αυτό το άτομο. Για να κάνω αυτήν την αίσθηση μια πραγματικότητα, άρχισα να φωτογραφίζω ζευγάρια σε μικρούς και στενούς χώρους. Σύντομα, άρχιζα να τα φωτογραφίζω σε συσκευασίες κενού αέρος. Όσο η δουλειά μου γίνεται όλο και πιο έντονη, βρίσκω την έννοια της επικοινωνίας απαραίτητη».

    VICE: Γιατί χρησιμοποιείς το όνομα Photographer Hal?
    Haruhiko Kawaguchi: Όταν τραβάω μια φωτογραφία είναι πολύ σημαντικό για μένα το πώς βγαίνει το θέμα που φωτογραφίζω. Τραβάω την φωτογραφία σαν μηχανή και νιώθω τον μηχανικό συμβολισμό της Οδύσσειας του Διαστήματος. Είμαι ο HAL, όχι ως φονική μηχανή, αλλά ως ένας υπολογιστής, ως μια αγνή μηχανή.

    Που βρίσκεις λοιπόν τους ανθρώπους που κλείνεις σε συσκευασίες κενού αέρος;
    Σε κλαμπ, σε μπαρ, οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή. Πάντα έχω μαζί ένα δείγμα του Flesh Love για να το δείχνω στα ζευγάρια που θέλω να ποζάρουν για μένα.

     

    Απλά εμφανίζεσαι μπροστά τους ως άγνωστος;
    Όλοι εκπλήσσονται. Η αντίδρασή τους στην δουλειά μου είναι ακραία. Κάποια ζευγάρια συμφωνούν άνετα. Κάποιες φορές δεν πιάνει. Όσο κι αν προσπαθώ, κάποια ζευγάρια απλά δεν ενδιαφέρονται.

    Μα τους ρωτάς να διατρέξουν τον κίνδυνο να πεθάνουν από ασφυξία στο πάτωμα της κουζίνας σου.
    Τους πείθω με την ειλικρίνειά μου. Όταν φωτογραφίζω, έχω έναν βοηθό ο οποίος είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να ανοίξει την συσκευασία.

     

    Πόση ώρα μπορεί να μείνει κάποιος μέσα σε αυτές τις σακούλες;
    Στο Zatsuran 40 λεπτά. Στο Flesh Love, δέκα λεπτά. Συνολικά, έχουν συμμετάσχει περίπου 400 ζευγάρια και κάθε φωτογράφηση μου παίρνει περίπου δύο ώρες.

     

    χει πάθει κανείς τίποτα μέχρι στιγμής;
    Ποτέ. Στις περισσότερες περιπτώσεις το μόνο πρόβλημα που μπορεί να υπάρξει, είναι το αν κάποιος δεν χωράει στην σακούλα λόγω μεγέθους. Οι σακούλες επιτρέπουν πολύ συγκεκριμένες πόζες. Προτού πάρω την φωτογραφία, όλοι δείχνουν να φοβούνται. Όταν όμως τελειώσει η διαδικασία φαίνεται να το διασκεδάζουν και να είναι ενθουσιασμένοι. Είναι κάτι παρόμοιο με την αίσθηση που έχεις όταν μπαίνεις σε ένα τραινάκι στο λούνα παρκ.

    Τους πληρώνεις;
    Τους δίνω μια εκτύπωση της φωτογραφίας τους.

     

    Γιατί μερικά ζευγάρια είναι γυμνά, ενώ άλλα φορούν στολές ή κοστούμια;
    Πρέπει να σεβαστώ τις επιθυμίες του εκάστοτε ανθρώπου. Φέρνουν συνήθως μια ποικιλία στολών στην φωτογράφηση. Το να είσαι γυμνός είναι απλά μια επιλογή.

    Πώς γίνεται η φωτογράφηση;
    Μόλις το ζευγάρι μπει στη συσκευασία κενού αέρος, τραβάω τον αέρα με μια ηλεκτρική σκούπα, μέχρι να μην μείνει τίποτα μέσα. Αυτό μου δίνει δέκα δευτερόλεπτα για να τραβήξω την φωτογραφία. Σε αυτόν τον εξαιρετικά λίγο χρόνο, δεν προλαβαίνω να κάνω πάνω από δύο λήψεις. Έχω βρεθεί και ο ίδιος εκεί μέσα και η αίσθηση φόβου που σε κυριεύει είναι απίστευτη.

     

    Ακούγεται απαίσιο.
    Όσο η φωτογράφηση συνεχίζεται, η πίεση του κενού αέρος γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Την ίδια στιγμή, τα σώματα αρχίζουν και επικοινωνούν και μέσω των σχημάτων των μελών και της καμπυλότητας των αρθρώσεων, αρχίζουν και σχηματίζουν το σχήμα που προσπαθούν να εκφράσουν. Οι δύο εραστές έρχονται όλο και πιο κοντά μέχρι που μεταμορφώνονται σε ένα πλάσμα. Όταν κοιτάς αυτές τις συσκευασίες αγάπης, μπορείς να φανταστείς έναν πιο ειρηνικό κόσμο. Για μένα, η συσκευασία κενού αέρος είναι απλά το μέσο για να καταφέρω κάτι. Το σημαντικό είναι να συνδέεσαι με κάποιον.

    ( http://www.vice.com/gr/read/haruhiko-kawaguchi-vacuum-seals-couples-in-plastic-bags-for-art )
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  7. ssmaster

    ssmaster Regular Member

    Δλδ φαντασου τωρα να ανοιξεις κανα cheetos και να χει δωρο μεσα τα ζευγαρια που βαζει ο καλλιτεχνης...τρολ ταιμ
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Aγαπάμε τις γυναίκες. Αγαπάμε τη θηλυκότητά τους, τη λογική τους, τον τσαμπουκά τους. Mας αρέσει να ασχολούμαστε με την καθημερινότητά τους - να βλέπουμε την άποψή τους, τα προβλήματά τους, τη δημιουργικότητά τους. Μας αρέσει να φωτογραφίζουμε τον κόσμο τους.

    Κι αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε στο VICE και είναι όλες αφιερωμένες στις γυναίκες. Γιατί, όπως ποτέ δεν είπε ο James Brown αλλά είναι μεγάλη αλήθεια, «It's a woman's world».


    http://www.vice.com/gr/read/riksame-mia-matia-sto-feministiko-punk-zine-chapess

     

    http://www.vice.com/gr/read/preggers-456

     

    http://www.vice.com/gr/read/to-skateboard-kanei-ta-koritsia-na-aisthanontai-eleuthera

     

    http://www.vice.com/gr/read/tita-groueva-katapolemisi-tis-vias-kata-twn-gynaikwn

     

    http://www.vice.com/gr/read/oi-gynaikes-pou-zoun-eleytheres-den-gernoun-pote

     

    http://www.vice.com/gr/read/i-katy-strange-fotografis-osous-koimithikan-sto-krevati-tis

     

    http://www.vice.com/gr/read/oi-gyna...ontai-apo-to-islamic-state-exoun-frikti-moira

     

    http://www.vice.com/gr/read/the-life-of-1930s-parisian-prostitutes-440

     

    http://www.vice.com/gr/read/pigame-sto-diethnes-festival-gynaikwn-stin-ereso

     
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Αυτές τις Γυναίκες Πρέπει να τις Προσέξεις

    Είναι δύσκολο και άβολο να μπαίνεις στην διαδικασία να βάζεις ταμπέλες στους ανθρώπους. Να ψάχνεις να ορίσεις τα κριτήρια που κάνουν αυτόν σημαντικό στον τομέα του, ενώ κάποιος άλλος μένει αναπόφεκτα στα παρασκήνια.

    Συχνά-πυκνά έχεις την εντύπωση ότι κάνεις μισή δουλειά αφήνοντας, ίσως, κάποιον στα αζήτητα, που μπορεί όταν αργότερα το συνειδητοποιήσεις, να σού'ρθει να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο, απορώντας «πώς είναι δυνατόν να τον/την ξέχασα;».

    Άσε που, εκ πρώτης όψεως, κάτι τέτοιες λίστες απαρτίζονται από γνωστά (συνήθως) και μάλλον βαρετά άτομα (συνήθως), με τα οποία ποτέ σου δεν θα ήθελες να αποκτήσεις κανένα νταραβέρι.

    Εμείς αφήσαμε στην άκρη κάποιες διάσημες, γυαλιστερές παρουσίες και διαλέξαμε γυναίκες, οι οποίες είναι cool, δυναμικές και μαχητικές. Γυναίκες, τις οποίες θαυμάζουμε και εκτιμούμε για την δράση, το κουράγιο και την ψυχική δύναμη που εξακολουθούν να διαθέτουν σε πείσμα των καιρών. Γυναίκες, με τις οποίες σίγουρα θα θέλαμε να περάσουμε πολλά-πολλά απογεύματα, πίνοντας καφέ και απολαμβάνοντας την ουσιαστική ακτινοβολία τους.

    ΑΛΙΚΗ ΜΕΪΜΑΡΙΔΟΥ, Ψυχολόγος & Εθελόντρια των ΓΧΣ

     

    Η Αλίκη Μεϊμαρίδου, είναι 33 χρόνων, ψυχολόγος και εθελόντρια στην μη-κυβερνητική οργάνωση «Γιατροι Χωρίς Σύνορα». Η Αλίκη, την χρονιά που πέρασε, εργάστηκε εθελοντικά στα κέντρα κράτησης μεταναστών στον Έβρο, καταγράφοντας τις σοβαρές επιπτώσεις όχι μόνο στη σωματική, αλλά και στη ψυχική υγεία των ανθρώπων που κρατούνται υπό άθλιες συνθήκες. «Η Αλίκη είναι μια πολύ δυναμική και μαχητική γυναίκα», επισημαίνουν συνάδελφοί της στους ΓΧΣ, «και έχει συμμετάσχει εθελοντικά στις αποστολές μας στη Συρία, την Υεμένη και την Αίγυπτο».

    Ακολουθεί απόσπασμα από πρόσφατο κείμενο της Αλίκης, για τις επιπτώσεις της κράτησης στον ψυχισμό των μεταναστών, βασισμένο στην εμπειρία της στα κέντρα κράτησης.

    «Το πρώτο που παρατήρησα όταν μπήκα για πρώτη φορά σε κέντρο κράτησης, ήταν η «ατμόσφαιρα» της φυλακής. Μεγάλα κλουβιά, όπου άνθρωποι στοιβάζονταν κλειδωμένοι όπως-όπως, και μια αποφορά που έφτανε στα ρουθούνια σου πολύ πριν την είσοδο. Οι συνθήκες κράτησης ήταν εντυπωσιακά άσχημες και ελλιπείς. Αυτό δεν αφορά μόνο στην υγιεινή, [...] αλλά και στον ψυχισμό των ανθρώπων που κρατούνταν εκεί: η περιορισμένη πρόσβαση σε εξωτερικούς χώρους [...] η απαγόρευση της επικοινωνίας με τους έξω [...] η απουσία ιδιωτικού χώρου [...] είχαν σοβαρές επιπτώσεις στον ψυχισμό των κρατουμένων. [Παρατήρησα] ότι τους βασάνιζε έντονα μια αίσθηση αδικίας, γιατί δηλαδή βρίσκονταν σε τέτοια συνθήκη, ενώ δεν είχαν διαπράξει κάποιο έγκλημα.[...]

    Μια μέρα, με ειδοποίησαν κάποιοι μετανάστες, ότι ένας ανήλικος στο κελί τους, είχε να κοιμηθεί 3 μέρες και ανησυχούσαν για εκείνον. Όταν τον είδα, τα μάτια του ήταν κόκκινα σαν το αίμα, δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί ώστε να συζητήσουμε και έχανε επαφή με το περιβάλλον. Έτσι, ενώ μιλούσαμε, το βλέμμα του χανόταν στο κενό για λίγο... μετά από λίγο επανερχόταν, χωρίς όμως καμία ανάμνηση της παρουσίας μου ή του ότι μιλούσε μαζί μου. Ήταν ακριβώς η απόγνωση, που σε συνδυασμό με την εξάντληση, προκαλούσε συμπτώματα κατάθλιψης, άγχους και ψυχοσωματικά προβλήματα.

    Δεν θα ξεχάσω όμως και το θάρρος και τη δύναμη των ανθρώπων που γνώρισα εκεί και το πώς προσπαθούσαν να διατηρήσουν την ανθρωπιά και την αισιοδοξία τους μέσα σε συνθήκες κατεξοχήν απάνθρωπες και απελπιστικές... που φύτευαν ντοματιές σε κεσεδάκια για να έχει λίγο πράσινο η ζωή του στο κελί τους... που οργάνωναν ομάδες εκμάθησης αγγλικών, ειδικά για τους ανηλίκους, που ανησυχούσαν γιατί έχαναν καιρό από τα χρόνια που θα έπρεπε να μαθαίνουν και να εκπαιδεύονται... που ενθουσιάζονταν με ένα βιβλίο, γιατί είχε περάσει καιρός από τότε που είχαν πιάσει ένα στα χέρια τους ή με μια ταπεινή μπάλα ποδοσφαίρου, γιατί τους έδινε την δυνατότητα στον λίγο χρόνο του προαυλισμού, να διασκεδάζουν όλοι μαζί σαν ομάδα.. και πολλά άλλα που εμείς θεωρούμε δεδομένα ή μικρές και ασήμαντες λεπτομέρειες αλλά που για τους ανθρώπους αυτούς αποκτούν τεράστια σημασία».

    ΝΤΟΑ ΑΛ ΖΑΜΕΛ, πρόσφυγας από τη Συρία

     

    Στη Μεσόγειο, μόνο το 2014, σύμφωνα με έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης, έχασαν τη ζωή τους περισσότεροι από 3.000 άνθρωποι. Η Ντοά Αλ Ζαμέλ, κατάγεται από τη Συρία και αποτόλμησε το επικίνδυνο ταξίδι μαζί με τον αρραβωνιαστικό της, το Σεπτέμβριο που μας πέρασε. Η βάρκα στην οποία βρίσκονταν όμως, ναύαγισε στα ανοιχτά της Μάλτας, όταν την εμβόλισαν διακινητές με το σκάφος τους. Περίπου 500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό ναυάγιο -συμπεριλαμβανόμενου και του αρραβωνιαστικού της Ντοά- , η Ντοά όμως, παρέμεινε στην θάλασσα για τρεις ημέρες, αγκαλιά με ένα 17 μηνών κοριτσάκι και διεσώθη από τις ελληνικές αρχές. Τον Δεκέμβριο του 2014, η Ντοά βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών «για την αυτοθυσία της» .

    Έξι μήνες μετά, κανείς δεν ασχολείται με τη Ντοά.

    Ο Καμπάρα Ασράφ, Πρόεδρος της Αιγυπτιακής Κοινότητας Χανίων, μου εξηγεί ότι όταν η Ντοά διεσώθη, μεταφέρθηκε στην Κρήτη, όπου, επειδή δεν υπήρχε δυνατότητα να φιλοξενηθεί σε κάποια δομή, πρότεινε ο ίδιος να την φιλοξενήσει προσωρινά στο σπίτι του. «Κολυμπούσε για ημέρες ανάμεσα σε πτώματα. Αυτό προφανώς άφησε το στίγμα του στη Ντοά. Όμως, ημέρα με την ημέρα καλυτερεύει». Ο Ασράφ μου λέει ότι η Ντοά επιθυμεί να ταξιδέψει στη Σουηδία και να ζητήσει εκεί άσυλο και στη συνέχεια να προσπαθήσει να επανασυνδεθεί με την οικογένειά της, η οποία βρίσκεται στην Αίγυπτο.

    Το αίτημα της για χορήγηση laissez-passer ταξιδιωτικού εγγράφου, προς το παρόν, και παρά τις υποσχέσεις, δεν έχει εισακουστεί. «Η πολιτεία υποσχέθηκε ότι θα δώσει ελληνική ιθαγένεια κατ' εξαίρεση στην Ντοά, για τη γενναιότητά της. Αν γινόταν αυτό, η Ντοά δεν θα πήγαινε στη Σουηδία. Όμως, δεν έχει συμβεί απολύτως τίποτε. Η Ντοά είναι στον αέρα». Μέχρι σήμερα φιλοξενείται στα Χανιά, όπου μένει στο σπίτι σου Ασράφ, μαζί με τα τέσσερά παιδιά και την γυναίκα του. «Η Ντοά είναι πολύ γενναία. Αλλά, είναι μικρή, είναι μόνη και μακριά από τους γονείς της. Πρέπει να της δοθεί η ελληνική ιθαγένεια, για να μπορέσει να ξαναβρεθεί με την οικογένειά της και να φτιάξει τη ζωή της», μου λέει.

    Η Ντοά είναι μια ζωντανή υπενθύμιση ότι, τη στιγμή που η Ευρώπη ταμπουρώνει τα σύνορά της, ολοένα και περισσότεροι μετανάστες και πρόσφυγες αναγκάζονται να ακολουθούν επικίνδυνα θαλασσινά 'περάσματα΄ προκειμένου να πατήσουν το πόδι τους στην Ευρώπη. Ας ελπίσουμε ότι η πολιτεία δεν θα θυμάται τον ηρωισμό της Ντοά, μόνο όταν είναι επίκαιρος.

    ΗΛΕΚΤΡΑ ΛΙΔΑ ΚΟΥΤΡΑ, Μαχόμενη Δικηγόρος

     

    Η χρονιά που πέρασε, ήταν μια σημαντική χρονιά για τις διεκδικήσεις σε ό,τι αφορά τα δικαιώματα και την ορατότητα της ΛΟΑΤΙ κοινότητας. Μία από τις γυναίκες που είχε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό, είναι η Ηλέκτρα Λίδα Κούτρα. Έχει βοηθήσει έμπρακτα αναλαμβάνοντας υποθέσεις ΛΟΑΤΙ ατόμων που στοχοποιήθηκαν για την ταυτότητα του φύλου τους ή για τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, όπως και υποθέσεις ατόμων που υπέστησαν ομοφοβικές και τρανσφοβικές επιθέσεις. Εκτός από την παροχή νομικής εκπροσώπησης, η Ηλέκτρα Λίδα Κούτρα, βοήθησε τις διεκδικήσεις της LGBT κοινότητας και σε επίπεδο lobbying, προκειμένου να βοηθήσει ομόφυλα ζευγάρια που είδαν την απόφαση στην υπόθεση Βαλλιανάτος κατά Ελλάδας, να μην εφαρμόζεται από την ελληνική κυβέρνηση, για να προσφύγουν και πάλι στο ΕΔΔΑ.Υπήρξε ιδρυτικό μέλος των «Οικογενειών Ουράνιο Τόξο» και προετοίμασε το καταστατικό τους.

    Ζήτησα στην Ηλέκτρα να μου μιλήσει για την δράση της σε ό,τι αφορά τα ΛΟΑΤ θέματα, αλλά και για το τι μένει ακόμα να γίνει.

    «Ένα χρόνο και, μετά την απόφαση της ολομέλειας του ΕΔΔΑ, εξακολουθούμε να είμαστε η μόνη χώρα που θέσπισε το σύμφωνο συμβίωσης μόνο για τα στρέητ άτομα. Έτσι, οι στρέητ άνθρωποι έχουν πλέον 3 τρόπους να κατοχυρώνουν νομικά τη συμβίωσή τους, ενώ οι ΛΟΑΤ κανέναν. Δεν νομίζω ότι ακούγεται και πολύ ισότιμο, αυτό. Το σύμφωνο συμβίωσης είναι το ελάχιστο που πρέπει να γίνει και μάλιστα έπρεπε να είχε γίνει ήδη από «χθες». Δεν υπάρχει πλέον καμμία δικαιολογία.

    Αυτό που μένει ακάλυπτο, δυστυχώς, ακόμα και από τη νέα κυβέρνηση που δείχνει φιλικότερη απέναντι στην ΛΟΑΤ κοινότητα, είναι η παιδοθεσία και η κατάλληλη προστασία των παιδιών και του μη βιολογικού γονέα στις ομογονεϊκές οικογένειες. Δημιουργούνται δράματα και συντριπτικές, βαθιές αδικίες όσο δεν αναγνωρίζονται αυτές οι οικογένειες. Τα παιδιά περιθωριοποιούνται και ο μη βιολογικός γονέας, το πρόσωπο που τα μεγαλώνει με αγάπη επί χρόνια, παραμένει «ο κανένας» σε κάθε δημόσια έκφανση της ζωής τους: σχολείο, νοσοκομείο κλπ.

    Για να μην αναφερθούμε στο τι συμβαίνει αν τυχόν το ζευγάρι αποφασίσει να χωρίσει. Ο μη βιολογικός γονέας τρώει μια κλωτσιά στο υπερπέραν και κινδυνεύει να μην μπορεί ούτε καν να επισκεφθεί τα παιδιά που μεγάλωσε με κατάθεση ψυχής και θυσίες.

    Οι οικογένειες αυτές δεν ζητούν την άδειά μας για να υπάρξουν. Είναι εκεί, υπάρχουν, λειτουργούν, θέλουμε δε θέλουμε. Ζητούν όμως τον σεβασμό της κοινωνίας και τη μη δυσανάλογη επέμβαση της πολιτείας στη σφαίρα τους. Εκεί υπάρχει πολλή, μα πολλή δουλειά να γίνει ακόμα, τόσο σε νομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο».

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΚΟΝΗ, θύμα βίαιης επίθεσης με κίνητρο το μίσος

     

    Σε μία εποχή όπου οι γυναίκες δεν μιλούν για την κακοποίηση, μία γυναίκα Ρομά, θύμα εγκλήματος μίσους, διεκδικεί δικαιοσύνη, ζητώντας από την ελληνική κοινωνία να σταθεί μαζί της ενάντια στο μίσος.

    Η Παρασκευή Κοκόνη -όπως είχαμε αναφέρει σε παλιότερο άρθρο του VICE- είναι γυναίκα Ρομά που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αιτωλικό. Στις 13 Οκτωβρίου του 2012, δέχθηκε επίθεση από μια 7μελή ομάδα ανδρών στην κεντρική πλατεία του Αιτωλικού και ένα χρόνο αργότερα, κατηγόρησε τρεις άνδρες -εκείνους που μπόρεσε να αναγνωρίσει- για πρόκληση σοβαρής σωματικής βλάβης.

    Η δίκη της Παρασκευής έγινε φέτος το Νοέμβριο στο Μεσολλόγι. Οι τρεις κατηγορούμενοι, ο Ιωάννης Καραδήμας, ο Σωτήρης Καρβέλης και ο Παναγιώτης Σταμούλης, οι οποίοι σύμφωνα με μαρτυρίες φέρονται να έχουν στενούς δεσμούς με την τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, καταδικάστηκαν σε 8 μήνες φυλάκισης με αναστολή. Όπως είχε δηλώσει τότε ο Παναγιώτης Δημητράς, ο δικηγόρος που ανέλαβε τη νομική εκπροσώπηση της πολιτικής αγωγής της Παρασκευής από το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, η νίκη της Παρασκευής «είναι ιστορική», καθώς «πρώτη φορά καταδικάζονται μέλη της Χρυσής Αυγής για επίθεση σε Ρομά, και μάλιστα από επαρχιακό δικαστήριο».

    Στις 6 Μαρτίου 2015, η Παρασκευή παρέδωσε στον έλληνα Υπουργό Δικαιοσύνης 82.234 υπογραφές και δράσεις που έλαβε από ακτιβίστριες και ακτιβιστές της Διεθνούς Αμνηστίας από 111 χώρες. Σύμφωνα με τη Διεθνή Αμνηστία, ο Υπουργός Δικαιοσύνης επεσήμανε ότι η αντιρατσιστική νομοθεσία επιδέχεται βελτιώσεων, όπως με την προσθήκη των χαρακτηριστικών ως προς τη στοχοποίηση του θύματος, ως μέτρο ενίσχυσης των σχετικών διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.

    ΙΩΑΝΝΑ ΚΛΑΠΑ και ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ,εφέτες ανακρίτριες που ανέλαβαν την υπόθεση της Χρυσής Αυγής

     

    Η απόφαση του Συμβούλιο Εφετών, με πλειοψηφία 2 προς 1, με την οποία στοιχειοθετήθηκε η κατηγορία της εγκληματικής οργάνωσης για την Χρυσή Αυγή ήταν μια ανάσα καθαρού αέρα. Λίγο αργότερα μάθαμε ότι η δίκη της Χρυσής Αυγής πρόκειται να ξεκινήσει αμέσως μετά το Πάσχα. Ωστόσο, προχθές κάπως χαλαστήκαμε, όταν μάθαμε ότι υπάρχει πιθανότητα η δίκη να καθυστερήσει, «λόγω υποστελέχωσης της Δικαιοσύνης», όταν την ίδια ώρα οι βουλευτές της μπορεί να αποφυλακιστούν, «λόγω της παρέλευσης του 18μηνου της προσωρινής κράτησης».

    Παρόλαυτά, τίποτε δεν θα είχε κατορθωθεί, χωρίς την αφοσίωση και το κουράγιο των εφετών ανακριτριών Ιωάννας Κλάπα και Μαρίας Δημητροπούλου. Οι δύο γυναίκες, όπως ανέφερε δημοσίευμα του Guardian πριν περίπου ένα χρόνο «τεμάχισαν τη Χρυσή Αυγή με την ακρίβεια χειρούργου, [εξετάζοντας] σχολαστικά τα σκοτεινά βάθη της πιο βίαιης πολιτικής δύναμης της Ευρώπης» και αντιμετώπισαν ενεργά το θέμα, όταν οι περισσότεροι καθόντουσαν με τα χέρια σταυρωμένα.

    «Οι δύο ανακρίτριες εξέτασαν μάρτυρες, συνέλεξαν αρχεία από υπολογιστές μελών της Χρυσής Αυγής, καθώς και χιλιάδες έγγραφα, ομιλίες, βίντεο, μπλογκς και φωτογραφίες και συνέταξαν έναν φάκελο 15.000 σελίδων, στις οποίες περιγράφεται γιατί η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση... μέχρι τότε σχεδόν κανείς δεν είχε αντιμετωπίσει τις βίαιες τακτικές τους και την κακουργηματική συμπεριφορά τους[...]», επισημαίνει, τονίζοντας ότι: «Το σίγουρο είναι πως κανείς δεν ξέρει τι σκέφτονται διότι οι δικαστικοί για τα τελευταία 30 χρόνια, έχοντας χειριστεί μερικούς από τους πιο σκληρούς εγκληματίες της Ελλάδας, δεν επιτρέπεται να κάνουν δηλώσεις».

    «Υπό το βάρος της έρευνάς τους η Χρυσή Αυγή άρχισε να σπάει», γράφει η συντάκτης του Guardian Helena Smith. «Αυτές οι γυναίκες είναι γνωστές για το θάρρος τους, την ανεξαρτησία και την αμεροληψία τους. Για ένα κόμμα τόσο αρρενωπό και μιλιταριστικό, είναι ειρωνεία ότι δύο γυναίκες έπαιξαν αυτό το ρόλο», κλείνει ο Guardian.

    Εμείς δεν πιστεύουμε ότι είναι ειρωνεία, απλώς πιστεύουμε, ότι οι γυναίκες το κάνουν εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα.

    (http://www.vice.com/gr/read/imera-t...ou-perase-kai-emeis-pistevoume-oti-tha-eprepe)

     
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

     

    The eyes chico, they never lie .

     
     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor