Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Καύλωσέ με! (αν μπορείς…)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ερωτικές φωτογραφίες & videos' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 19 Ιανουαρίου 2015.

  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Βία, όργια και μηνύματα σε ένα φιλμ που μπορεί να σε σοκάρει και να σε μαγέψει την ίδια στιγμή.

    Οι 120 Ημέρες στα Σόδομα Ήταν η Πρώτη Ταινία που Πραγματικά με Σόκαρε

    Έχει αρχίσει να υπάρχει μια κοινή θεματική σε αυτήν την στήλη και έχει να κάνει με το γεγονός ότι για τους περισσότερους, η πιο έντονη κινηματογραφική τους εμπειρία είναι από κάποια ταινία που τους τάραξε. Το να σε ταρακουνάει κάτι, είναι μια αίσθηση που σου παίρνει κάποιο χρόνο για να ξεπεράσεις και κάποιες ταινίες έχουν την ικανότητα να σε τραβάνε μέσα στην κινούμενη άμμο τους και να μην σε αφήνουν να φύγεις εύκολα. Κάποιες ταινίες δεν μπορείς να τις αφήσεις ούτε στα όνειρά σου, σε ακολουθούν κι εκεί. Πρόσφατα είδα την αρκετά «γερασμένη» πλέον αλλά εξαιρετική δραματική σειρά του HBO, Oz -με φόντο μια φυλακή στο κοντινό μέλλον- και κάθε βράδυ, ονειρευόμουν ότι μαχαίρωνα τον Miguel Alvarez στην βιβλιοθήκη με μια ακονισμένη οδοντόβουρτσα. Ήταν πραγματικά πολύ περίεργο.

    Ήμουν 13 ετών όταν απέκτησα την πρώτη μου e-mail-ική διεύθυνση και μέσω αυτού συνδέθηκα με τον άξονα της νεαρής κοινωνικής μου ζωής, το MSN Messenger. Έμπαινα σε φόρα και ιστότοπους και άρχιζα να μιλάω σε κόσμο και ναι, με κάποιους κρατάω και μια (περίπου) επαφή μέχρι σήμερα. Το διαδίκτυο ήταν ένα πολύ διαφορετικό μέρος τότε, έμοιαζε περισσότερο με υπαίθρια αγορά, με σκουριασμένα αλλά κουλ αντικείμενα προς πώληση, ενώ μια στο τόσο πετύχαινες και τίποτα μαλάκες να έχουν πάρει στο κατόπι κάποια γάτα.

    Η νοσταλγία μου για τις «παλιές καλές μέρες» του διαδικτύου βέβαια, δεν μπορεί να με κάνει να ξεχάσω και τα αρνητικά αυτής της περιόδου. Με έβαλε μπροστά από εξαιρετικά αληθινές και απίστευτα ωμές εικόνες θανάτου. Ιστότοποι όπως το Ogrish και το Rotten μου έδειχναν εικόνες από μυαλά τιναγμένα σε πεζοδρόμια, σκουλήκια να βγαίνουν από τα στόματα νεκρών παιδιών, ξεραμένα πτώματα ιεροδούλων με σαπισμένα μάτια, πολύ μαυρίλα όπως και να το κάνεις.

     

    Δεν έχασα όμως τον ύπνο μου. Είδα πραγματικά άρρωστα βίντεο αλλά δεν με ενόχλησαν. Όσο μεγάλωνα όμως, η δίψα μου για αίμα ατονούσε.

    Θυμάμαι να βλέπω για πρώτη φορά το Salo (120 Ημέρες στα Σόδομα), σε μια από αυτές τις εκπομπές που καταπιάνονταν με τις Πιο Άρρωστες Ταινίες Όλων Των Εποχών. Το έδειξαν ανάμεσα σε ταινίες όπως το Cannibal Ferox, με την σκηνή με τα ανθρώπινα κόπρανα να μου μένει καρφωμένη στο μυαλό.

    Ένα ηλιόλουστο απόγευμα λοιπόν, αποφάσισα να την «κατεβάσω». Λυπάμαι αν θεωρείται πως το «κατέβασμα» ταινιών είναι λάθος, αλλά ήμουν 17, δεν είχα λεφτά και σιγά μην έμπαινα στην διαδικασία να παραγγείλω μια Ιταλική ταινία τέχνης της δεκαετίας του '70 από το Amazon.

    To αγάπησα από την πρώτη σκηνή. Η κλασσική μουσική που παίζει πάνω από τους τίτλους που δείχνουν τα ονόματα της ταινίας, των ηθοποιών και φυσικά του Pier Paolo Pasolini, του σκηνοθέτη, που δολοφονήθηκε 20 μέρες πριν την κυκλοφορία της ταινίας τον Νοέμβριο του 1975.

    Ο Pasolini ήταν μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, που η σύνδεσή του με τον κομμουνισμό ίσως και να οδήγησε στον θάνατό του. Ήταν όμως αναμφισβήτητα ένα πλάσμα της κουλτούρας. Το Salo βασίστηκε στις 120 Ημέρες στα Σόδομα του Μαρκήσιου Ντε Σαντ και εξελίσσεται σε τέσσερα μέρη, ακολουθώντας το μοτίβο της Θείας Κωμωδίας του Δάντη, αλλά βέβαια με εντελώς διαφορετικό σενάριο.

    Ακολουθεί την ιστορία τεσσάρων φασιστών -άντρες με τεράστια δύναμη και επιρροή- που απαγάγουν 18 νεαρά αγόρια και κορίτσια, στην συνέχεια επιλέγουν τέσσερις στρατιώτες με μεγάλα πέη ως συνεργάτες και κλειδώνονται σε μια απομακρυσμένη έπαυλη στις παρυφές της πόλης του Σαλό.

     

    Οι άντρες, ο καθένας με τον τρόπο του, είναι όλοι σωματικά γκροτέσκοι, πρησμένοι και λιπόσαρκοι. Τέσσερις ηλικιωμένες κυρίες συνοδεύουν τους άντρες και τα παιδιά, εξιστορώντας ιστορίες από τα χρόνια τους ως ιερόδουλες και με ηχητικό φόντο μουσικής πιάνου, οι άντρες σοδομίζουν, βιάζουν και ξυλοκοπούν τους κρατούμενούς τους. Τους αναγκάζουν να φάνε σφολιάτες με σπασμένα γυαλιά, να παντρευτούν ο ένας τον άλλον, να περπατήσουν στα τέσσερα γυμνοί και να φυσικά να φάνε κόπρανα, ενώ οι άντρες δικαιολογούν με γλυκόλογα τις πράξεις τους. «Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από αναπνοή χωρίς μυρωδιά», λέει χαμογελαστά ένας από τους άντρες λίγο πριν σοδομίσει έναν στρατιώτη που βιάζει μια κοπέλα.

    H ταινία τελειώνει με αηδιαστικό τρόπο, καθώς οι φασίστες δολοφονούν τους εναπομείναντες κρατούμενους, εναλλασσόμενοι και στον ρόλο του ηδονοβλεψία. Δύο εκ των στρατιωτών με τα μεγάλα πέη, χορεύουν ένα βαλς και έπειτα, η ταινία τελειώνει.

    Φυσικά το να βλέπεις αληθινούς ανθρώπους να πεθαίνουν σε μια ταινία είναι σοκαριστικό και αν και δεν μετάνιωσα που είδα το Salo, δεν ξέρω αν θα πρότεινα σε κάποιον αυτήν την εμπειρία. Όμως αυτή η μίξη της διαταραγμένης φιλοσοφικής κουβέντας με την απίστευτη σαδιστική ωμότητα μου προκάλεσε και κάτι ακόμα. Με αηδίασε με έναν τρόπο που δεν γνώριζα: Μέσω της τέχνης με την οποία αυτοί οι άντρες εκτελούσαν τις αποτρόπαιες πράξεις τους, αγκαλιάζοντας την ποίηση των αιώνων, ενώ οι γλώσσες τους ήταν βουτηγμένες στο αίμα και τα σκατά.

    Οι 120 Ημέρες στα Σόδομα, ήταν η πρώτη ταινία που είδα ποτέ μου που αναγνώρισα ως αληθινό έργο τέχνης. Δεν υπήρχε τιμωρία, δεν υπήρχε ήρωας, κακός, δεν υπήρχε κάποιο αληθινό μήνυμα πέρα από το ανώμαλο κήρυγμα των πρώην ιεροδούλων και των αξιωματούχων. Είναι όμως κάτι πιο μεγάλο από τα μέρη που την αποτελούν. Δεν είναι gore porn ή shock shlock. Είναι απεχθές και παιχνιδιάρικο ταυτόχρονα και αν μπορείτε να με πιστέψετε με έμαθε πώς να λέω ένα πράγμα και να κάνω κάτι άλλο στην επαγγελματική μου ζωή.

    Είναι μια αποτρόπαια πανέμορφη ταινία, ένα ρόδο καλυμμένο με σπέρμα, ένα αριστούργημα.

    ( http://www.vice.com/gr/read/oi-120-meres-sta-sodoma-itan-i-prwti-tainia-pou-pragmatika-me-sokare )
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Οι κακές γλώσσες κριτικάρουν,οι καλές φέρνουν οργασμό.

     
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Η Ηδονή μοιάζει με μια κινούμενη άμμο. Όσο πιο πολύ κουνιέσαι, τόσο περισσότερο σε καταπίνει...~
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Τα΄πε ολα, δεν εχω κάτι να προσθέσω.

    A groan of tedium escapes me, stuttering, fearful.
    Is this a test?
    It has to be. otherwise I can't go on.
    Draining patience. drain vitality.
    This paranoid, paralyzed vampire act's a little old.

    But I'm still right here, giving blood and keeping faith. and I'm still right
    Here.
    But I'm still right here, giving blood and keeping faith. and I'm still right
    Here.

    I'm gonna wait it out

    If there were no rewards to reap,
    No loving embrace to see me through this tedious path I've chosen here,
    I certainly would've walked away by now.

    I'm gonna wait it out

    If there were no desire to heal
    The damaged and broken met along this tedious path I've chosen here,
    I certainly would've walked away by now.

    I still may. and I still may.
    Be patient.

    I must keep reminding myself of this...

    If there were no rewards to reap,
    No loving embrace to see me through this tedious path I've chosen here,
    I certainly would've walked away by now.
    And I still may. and I still may. and I still may.

    I'm gonna wait it out.
    I'm gonna wait it out.
    Gonna wait it out.
    Gonna wait it out.

    ---
    Αυτά.

    (Και μαλάκα σοβαρά, if my brain was a vagina, TOOL would make me wet. Άσχετο)
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    U dont like me? I dont give a fuck.


     

    Ένα γραμματάκι αφιερωμένο σε όλους εσάς που σήμερα βάλατε σκοπό να μου σπάσετε τα νεύρα.
    Guess what?
    Σας γράφω σε σημεία που το μελάνι δεν πιάνει.
    Ίσως ξεχάσατε να παρατηρήσετε πως πλέον δεν με απασχολεί το τι σχολιάζετε ή το πως μου μιλάτε στάζοντας χολή και ειρωνεία προσπαθώντας να κρυφτείτε πίσω από ψεύτικα χαμόγελα που θυμίζουν τετραπληγικές σαύρες.
    Πιο παλιά, θα θύμωνα, θα τσαντιζόμουν και θα τσακωνόμουν.
    Τώρα όμως συνειδητοποίησα πως καλύτερη είναι η αδιαφορία.
    Παρατήρησα πως σας τσούζει ακόμα περισσότερο το να σας γράφω στεγνά.
    Σας ενοχλεί που δεν με "πονάνε" τα πικρόχολα σχολιάκια σας ή τα δηλητηριώδη βελάκια που πετάνε τα βρόμικα από την κακία μάτια σας;
    Ειλικρινά, δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι άλλο;
    Κάντε γιόγκα, ακούστε μουσική, πέστε με τα μούτρα να βρείτε δουλειά αλλά σας παρακαλώ μην γαμάτε τον δικό μου κόπο.
    Από την άλλη βέβαια, πρέπει να σας ευχαριστήσω.
    Με όλο αυτό το θέατρο της ψεύτικης φιλίας, μου κάνετε την καλύτερη διαφήμιση.
    Με κάνετε να παλεύω κάθε μέρα πιο δυνατά και με περισσότερο σθένος.
    Με κάνετε να νιώθω άτρωτη και να προσπαθώ καθημερινά για το καλύτερο.
    Σας ευχαριστώ που μου δίνετε σημασία.
    Ακόμα και αν δεν την ζήτησα.
    Αλλά θα σας πληγώσω ενημερώνοντάς σας πως δεν με φτάνουν οι μαλακίες.
    Μου βάζετε ταμπέλες.
    Αλλά οι ταμπέλες μου, είναι κάτι που εσείς δεν μπορείτε να φτάσετε.
    Μια παροιμία για μια αλεπού και κάτι κρεμαστάρια την έχετε ακουστά;
    Εμ, αυτό συμβαίνει και με εσάς.
    Όσα δεν μπορείτε να κάνετε, όσα είστε ανίκανοι να νιώσετε, όσα δεν μπορείτε να αντιληφθείτε, όσα δεν μπορείτε να ζήσετε είναι αυτά που σας πονάνε.
    Λυπάμαι που πίστεψα κάποτε σε εσάς και που με μαχαιρώσατε έτσι.
    Αλλά από τα λάθη μας μαθαίνουμε και εγώ δεν σκοπεύω να ξανακάνω τέτοιο λάθος με εσάς.
    Πολύ απλά, αποφάσισα να βρω την ηλιαχτίδα μου και όχι να μαυρίζω την ψυχή μου με κάλπικες δεκάρες.
    Πείτε και άλλα.
    Απλά να ξέρετε πως πάντα παίρνουμε όσα δίνουμε.
    Δεν σας εύχομαι τα ίδια.
    Αλλά δεν είναι στο δικό μου χέρι.
    Κάρμα λέγετε.

    Καλό απόγευμα haters.
     
  8. Ορίων

    Ορίων Omnia mors aequat

  9. Ορίων

    Ορίων Omnia mors aequat

  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor