Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κινηματογράφος

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 28 Φεβρουαρίου 2006.

Tags:
  1. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Lisbeth Salander    απόλυτη!
     
  2. MySelf

    MySelf Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

       

    Πάντως στο τελευταίο έργο έπρεπε να περιμένουμε κοντά στις 2 ώρες για να δούμε δράση  
     
  3. Απάντηση: Κινηματογράφος



    Σκηνοθεσία: Νίκος Νικολαΐδης

    Σενάριο: Νίκος Νικολαΐδης

    Hθοποιοί: Γιάννης Αγγελάκας, Τζένη Κιτσέλλη, Ιφιγένεια Αστεριάδη, Συμεών Νικολαϊδης, Louise Attah, Ιωάννα Παπά, Lumi Savva, Μελίσα Στοιλή

    Υπόθεση:
    Ένας περιθωριακός σαραντάρης έχει ως σκοπό στη ζωή του απλά να επιβιώσει. Δεν έχει οικογένεια, φίλους η κάποιον που να εμπιστεύεται, εκτός από το καναρίνι του, τον Μπελαφόντε. Σε μια δουλειά που αναλαμβάνει, του ανοίγονται νέες προοπτικές να ξεφύγει από τη ζωή του και να δραπετεύσει επιτέλους στον δικό του παράδεισο. Γνωρίζοντας το ρίσκο, τα δίνει όλα και κυρίως αρχίζει να εμπιστεύεται τους γύρω του. ​
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    ...anticipation makes the hard-on longer   
     
  5. veronique

    veronique New Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος



    Ισως να το έχει προτείνει και κάποιος άλλος σε προηγούμενες σελίδες και μάλλον οι περισσότεροι από σας θα το έχετε δει. Αν όχι, σπεύστε!
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. MySelf

    MySelf Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Βρισκόμαστε στη γαλλική πόλη Calais, το βορειότερο σημείο της χώρας, που 22 μόνο μίλια νερού τη χωρίζουν από την Αγγλία. Η πόλη αυτή αποτελεί ένα πολύ ευαίσθητο σημείο καθότι ένας μεγάλος όγκος παράνομων μεταναστών 'περιμένει τη σειρά του' να περάσει λαθραία στη Μεγάλη Βρετανία ελπίζοντας πάντα για ένα καλύτερο μέλλον στην απέναντι όχθη της Μάγχης. Ένας από αυτούς είναι και ο 17χρονος Κούρδος Bilal (Firat Ayverdi) που περπάτησε 4.000 χιλιόμετρα, περνώντας από τη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη με σκοπό να περάσει στην Αγγλία για να συναντήσει την αγαπημένη του Mina (Derya Ayverdi), διαδικασία που στα εφηβικά του μάτια φαντάζει εύκολη. Όταν όμως θα προσπαθήσει να περάσει παράνομα στη Βρετανία πληρώνοντας 500 ευρώ σε κάποιο δουλέμπορο, τα όνειρά του τερματίζονται απότομα.

    Ο Bilal αν και έρχεται αντιμέτωπος με τη γαλλική γραφειοκρατία και δικαιοσύνη δε το βάζει κάτω... Αγναντεύοντας τη Μάγχη συνειδητοποιεί ότι οι ακτές τις Βρετανίας είναι τόσο κοντά που καταπιάνεται μένα νέο σχέδιο... να τη διασχίσει κολυμπώντας. Αρχίζει τότε να συχνάζει στο τοπικό κολυμβητήριο της πόλης, για να προπονηθεί, όπου συναντά και αποκτά φιλικές σχέσεις με τον 40άρη Simon (Vincent Lindon), πρωταθλητή και προπονητή στο κολυμβητήριο, ο οποίος βιώνοντας τη δική του μοναξιά λόγω του πρόσφατου διαζυγίου του με τη Marion (Audrey Dana) συγκινείται από τον πόθο του νεαρού παιδιού να ανταμώσει τον έρωτά του και αποφασίζει να τον βοηθήσει. Καθημερινά λοιπόν τον προπονεί αψηφώντας το νόμο και βάζοντας έτσι σε κίνδυνο την κοινωνική του θέση.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Είναι και επίκαιρο τώρα!    
     
  8. vautrin

    vautrin Contributor

    Το Μεσανατολικό στον κινηματογράφο.






    Θεϊκή παρέμβαση. Μια μαύρη, σουρεαλιστική κωμωδία του Ελία Σουλεϊμάν για την κατοχή της Παλαιστίνης από τον Ισραηλινό στρατό. Μια ευφυής αντιστροφή – παρωδία του μύθου του Δαβίδ και του Γολιάθ στην σκηνή όπου μια Παλαιστίνια νίντζα κατατροπώνει τα στρατεύματα των κατακτητών.



    Λίβανος. Μια αυτοβιογραφική ταινία του Σαμουέλ Μοάζ για τον πόλεμο του Λιβάνου μέσα από την ιστορία τεσσάρων νεαρών στρατιωτών που εγκλωβίζονται σ’ ένα τανκ και στην παράνοια μιας σύρραξης μ’ έναν αόρατο εχθρό.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. MySelf

    MySelf Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    I'm as mad as hell and I'm not going to take this anymore!

    34 χρόνια μετά, η ταινία Network ,συνεχίζει να είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Σε έναν κόσμο που αγοράζει και πουλάει τα πάντα η τηλεόραση δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί .
    Τα γεγονότα που αφηγείται η ταινία διαδραματίζονται στην Νέα Υόρκη τη δεκαετία του '70. 4 κανάλια αγωνίζονται για την τηλεθέαση, μεταξύ των οποίων και το (φανταστικό) UBS. Εκφωνητής ειδήσεων για αρκετά χρόνια στο κανάλι είναι ο Howard Beale ( Finch ), με διευθυντή τον καλύτερό του φίλο Max Schumacher ( Holden ). Ωστόσο, τα κάποτε ικανοποιητικά νούμερα του Beale θα αρχίσουν να μειώνονται, με το κανάλι να αρχίζει να καταγράφει σημαντικές απώλειες. Το κανάλι θα αγοραστεί από τον όμιλο CCA, με τον Frank Hackett ( Duvall ) να τίθεται υπεύθυνος και την Diane Christensen ( Dunaway ) να αναλαμβάνει υπεύθυνη προγραμματισμού. Θα ληφθεί απόφαση να απολυθεί ο Beale, ο οποίος έχοντας χάσει τη γυναίκα του, έχει στραφεί στο αλκοόλ και έχει αρχίσει να χάνει τα λογικά του. Ο Schumacher αναλαμβάνει να του ανακοινώσει αυτή την απόφαση, η οποία έχει ως αποτέλεσμα ο Beale να χάσει όση λογική του έχει απομείνει και να αρχίσει να μιλά ως άλλος προφήτης μέσω του δελτίου ειδήσεων. Ως αγριεμένος προφήτης αρχίζει να κηρύττει :
    …αλλά δεν πρόκειται να πάρετε ποτέ κάποια αλήθεια από μας. Θα σας πούμε αυτό που θέλετε να ακούσετε. Λέμε συνέχεια ψέματα. Σας λέμε ότι ο Κότζακ πάντα πιάνει το δολοφόνο... και ότι κανείς δεν παθαίνει ποτέ καρκίνο στο σπίτι του Άρτσι Μπάνκερ. Και όσα ζόρια και αν έχει ο ήρωας, μην ανησυχείτε. Κοιτάξτε το ρολόι σας. Στο τέλος της ώρας θα έχει κερδίσει! Σας λέμε ό,τι σκατά θέλετε να ακούσετε! Πραγματευόμαστε αυταπάτες. Τίποτα από αυτά δεν είναι αληθινά! Όμως εσείς κάθεστε εκεί, μέρα με τη μέρα, νύχτα με τη νύχτα. Όλων των ηλικιών, των φυλών, της καταγωγής. Είμαστε το μόνο που γνωρίζετε. Έχετε αρχίσει να πιστεύετε τις αυταπάτες που υφαίνουμε εδώ. Αρχίσατε να πιστεύετε ότι το κουτί είναι η πραγματικότητα και οι ζωές σας η αυταπάτη. Κάνετε ό,τι σας πει το κουτί! Ντύνεστε όπως το κουτί, τρώτε όπως το κουτί... μεγαλώνετε τα παιδιά σας όπως το κουτί, σκέφτεστε ακόμα όπως το κουτί. Είναι μαζική παράνοια, ρε παράφρονες! Για όνομα του Θεού, εσείς είστε η πραγματικότητα! Εμείς είμαστε η αυταπάτη. Κλείστε λοιπόν τις τηλεοράσεις σας. Κλείστε τις αμέσως τώρα. Κλείστε τις και αφήστε τις κλειστές. Κλείστε τις στη μέση αυτής της πρότασης. Κλείστε τις!

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. MySelf

    MySelf Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Και μετά τον αγριεμένο προφήτη, ένας ακόμη. Ο συγγραφέας George Orwell περιγράφει την ιστορία ενός ανθρώπου, του Γουίνστον Σμιθ, στον εφιαλτικό κόσμο της Ωκεανίας, μιας χώρας που βρίσκεται κάτω από ένα απολυταρχικό καθεστώς στο οποίο όλοι οι κάτοικοι βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση. Η χώρα βρίσκεται σε συνεχή πόλεμο με δύο άλλες υπερδυνάμεις και θυμίζει τα απολυταρχικά καθεστώτα του Στάλιν και του Χίτλερ και οι άνθρωποί της ζουν υπό ιδιαίτερα καταπιεστικές συνθήκες, στο βιβλίο του με τίτλο 1984 το οποίο γράφτηκε το 1948 και προμηνύει το μέλλον της ανθρωπότητας. Το βιβλίο τελικά μεταφέρθηκε στην μεγάλη οθόνη και πλέον ο «Μεγάλος Αδελφός» μας παρακολουθεί όλους με τις ευλογίες μας.



    Και το τρίπτυχο «Ο πόλεμος είναι Ειρήνη, Η Ελευθερία είναι Σκλαβιά , Η Άγνοια είναι Δύναμη» καλά κρατεί.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. vautrin

    vautrin Contributor




    From Wikipedia, the free encyclopedia


    The Kuleshov Effect is a film editing (montage) effect demonstrated by Russian filmmaker Lev
    Kuleshov in the 1910s and 1920s.

    Kuleshov edited together a short film in which a shot of the expressionless face of Tsarist matinee idol Ivan Mozzhukhin was alternated with various other shots (a plate of soup, a girl, a little girl's coffin). The film was shown to an audience who believed that the expression on Mozzhukhin's face was different each time he appeared, depending on whether he was "looking at" the plate of soup, the girl, or the coffin, showing an expression of hunger, desire or grief respectively. Actually the footage of Mozzhukhin was the same shot repeated over and over again. Vsevolod Pudovkin (who later claimed to have been the co-creator of the experiment) described in 1929 how the audience "raved about the acting.... the heavy pensiveness of his mood over the forgotten soup, were touched and moved by the deep sorrow with which he looked on the dead child, and noted the lust with which he observed the woman. But we knew that in all three cases the face was exactly the same.

    Kuleshov used the experiment to indicate the usefulness and effectiveness of film editing. The implication is that viewers brought their own emotional reactions to this sequence of images, and then moreover attributed those reactions to the actor, investing his impassive face with their own feelings.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. MySelf

    MySelf Regular Member

    Απάντηση: Κινηματογράφος

    Πέντε χρόνια χρειάστηκε ο Αυστραλός σκηνοθέτης Adam Elliot για να γυρίσει αυτό το stop motion animation από πυλό και τελικά άξιζε τον κόπο.

    Η 8χρονη Μαίρη, η οποία ζει στη Μελβούρνη, αποφασίζει να γράψει τα δυσεπίλυτα προβλήματά της σ' έναν άγνωστο παραλήπτη που ζει στην άλλη πλευρά του πλανήτη. Ο Μαξ, ένας Νεοϋορκέζος, παχύσαρκος μεσήλικας, απαντά στο γράμμα της μικρής και μια δυνατή φιλία δημιουργείται ανάμεσα σε δύο τελείως διαφορετικούς ανθρώπους.

    Ένα από τα καλύτερα animation που έχω δει, υπέροχα γυρισμένο με ατμοσφαιρικά χρώματα , απίστευτα ανθρώπινο, με χιούμορ και αρκετή δόση μελαγχολίας, μοναξιάς, αλλά και ελπίδας . Αξίζει από το πρώτο έως το τελευταίο του λεπτό.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014