Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 29 Μαϊου 2013.

  1. Gloriana Majestica

    Gloriana Majestica Notorious


    Συμφωνούμε. Όμως, πραγματικό περιστατικό (αποδεικνύεται πως) είναι και το γεγονός ότι το κείμενο του Arioch ξηλώθηκε λόγω της αναφοράς που έγινε από «σκληρό bdsm» μέλος.

    Αντίστοιχα, πραγματικό περιστατικό (αποδεικνύεται πως) είναι και το γεγονός ότι το κείμενο αυτό δεν αποκαθηλώθηκε ούτε «για να προστατευθουν καποιες ευαισθητες ψυχουλες που κλαιγονται αμα τους απευθυνθουν λες και ειναι ενηλικες», ούτε επειδή τα βανιλλότσουλα «απαίτησαν να κατεβει λογοτεχνικο κειμενο», ούτε επειδή «ο χώρος αυτός υποστηρίζει μόνο τα βανιλλότσουλα», ούτε επειδή τα βανιλλότσουλα, με τις πλάτες, τάχα, της ιδιοκτήσιας «άρχισαν εκστρατεια εναντια σε οσα αλλοι εχουν ως ιερα με τόσο θρασος και αλαζονεια και βεβαιοτητα για το δικιο τους».

    Τα πράγματα δεν αλλάζουν από το ότι εχθές επιχειρήθηκε, εκ των υστέρων, αναδιπλωτική διαστολή του όρου «βανιλλότσουλα» σε σημείο τέτοιο ώστε να εμπίπτει στην έννοιά του η μισή και βάλε κοινωνία, εντός και εκτός bdsm. Διότι όλοι κατάλαβαμε ότι όλοι κατάλαβαν πως όλοι καταλάβαμε, σωστά ; Όσο κι αν, εν συνεχεία, ποιούμε τη νήσσαν, ενίοτε δε και την όρνιθα, κρίνοντας από ένα σημερινό σχόλιο, λίγο ανωτέρω.

    ΑΥΤΑ λοιπόν είναι τα πραγματικά περιστατικά, στο βαθμό που μας ενδιαφέρει να παραμείνουμε εντός θέματος, στο ποστ «Μη μου κατουράς τον τοίχο».

    Προτείνω, την επόμενη φορά που θα σπεύσουν κάποιοι (και συμβαίνει συχνά) να κατονομάσουν ενόχους εκεί που, πολύ πιθανό, να μην υπάρχουν, την επόμενη φορά που θα ζητηθεί η «εκκαθάριση» του χώρου από τους μη «καθαρούς», την επόμενη φορά που θα σηκωθούν διαδικτυακοί πυρσοί, ας σκεφτούν για μια στιγμή μήπως τελικά ο ένοχος δεν είναι ο –συνήθης- ύποπτος- «άπιστος», «αιρετικός», «αράπης», «μπάσταρδος», «μιγάς», «οβριός» και «γύφτος» Ας σκεφτούν μήπως όλα ξεκίνησαν από κάποιον υπεράνω πάσης υποψίας κατά κυριολεξία Πουριτανό, κάποιον καθαρό, γνήσιο, ορίτζιναλ και βεριτάμπλ, αυθεντικό κι ορθόδοξο, με pedigree και βούλα, απ’ τους «δικούς μας», ξέρετε τώρα, όχι από τους «άλλοι», τους βήτα.
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    Μια φορά και έναν καιρό γνώριζα έναν gay.

    Γνωρίζω πολλούς αλλά θα σταθώ σε αυτόν.

    Τυχαίνει να βρεθώ σε γιορτή κοινού φίλου.

    Ξεκινά λοιπόν μια συζήτηση περί συμφώνου συμβίωσης και υιοθεσίας παιδιών από τους gay.

    Οι θέσεις μου είναι γνωστές εδώ και φυσικά δεν άλλαξαν εκεί.

    Παιδιά είναι ικανός να μεγαλώσει ο οποιοσδήποτε με τον οποιοδήποτε μαζί, ανεξάρτητα φύλου και σεξουαλικού προσδιορισμού.

    Ο φίλος gay ήταν κουμπωμένος.

    Σχεδόν συναινούσε με το ελληναράδικο τσοπαναριό που έκραζε περί ηθικής αναπλάσεως των παίδων και άλλα τινά φοβικά.

    Έφτασε δε σε σημείο, πάντα προσεκτικά, να ταχθεί με την μεριά των βαρβάρων ελληνορθόδοξων βλαμμένων.

    Έπαθα σοκ.

    Μετά το πέρας της υπέροχης βραδιάς που πέρασα με τους τσολιάδες νοικοκυραίους μίλησα τηλεφωνικά με τον γνωστό μου gay και τον ρώτησα. «Ρε συ, τι έπαθες εχθές και συναίνεσες στα κηρύγματα των νοικοκυραίων». Η απάντηση ήταν σαφής. «Και τι να κάνω.. να χάσω την δουλειά μου;».

    Η απάντηση μου ήταν σαφής. «Να κρατήσεις την αξιοπρέπεια σου.»

    Και την κράτησε. Τόλμησε και την κράτησε. Και την δουλειά του δεν την έχασε.

    Όμως μετά από αυτό, όταν τύχει και παρευρεθώ σε αντίστοιχες συνεστιάσεις έχω πάρει ένα μάθημα. Όταν ακούω κάποιον να φωνάζει για ηθική, για ξεπεσμό της κοινωνίας και ότι θα έρθουν οι gay να μας μαγαρίσουν τα ιερά και τα όσια λέω μέσα μου. «Αγορίνα, το γυαλίζεις το πόμολο εσύ.»

    Και όσο πιο πολύ σκούζει, τόσο λέω μέσα μου. «Καλά εσύ, είσαι μεγάλη ξεκωλιάρα και παρθένα μας το παίζεις εδώ.»

    Ο Τσαρούχης είχε πει κάποτε «Τις κρυφές να φοβάσαι, όχι τις φανέρες.»

    Για να το πει ο Τσαρούχης κάτι παραπάνω θα ήξερε.

    @Ηλίας είσαι μια δυνατή πένα.

    Θα μπορούσες να είσαι κάτι σαν τον Αύγουστο Κορτώ του σαδομαζοχισμού.

    Και να βγάζεις και φράγκα μόνο από το γράψιμο.

    Αλλά επέτρεψε μου να σου πω πως είσαι ένοχος πριν ακόμα καταδικαστείς.

    Έχεις ήδη καταδικάσει τον εαυτό σου.

    Αυτό σου δημιουργεί την ψυχική αναταραχή και όχι ο Iagos.

    Τα κείμενα σου είναι λογοτεχνικά και ιδιαίτερα δυνατά.

    Αυτό δείχνει ένα δυνατό μυαλό από πίσω. Ελεύθερο πνεύμα, φύση αναρχικό και όχι θέση.

    Αλλά δεν τα υπερασπίζεσαι.

    Υποτάσσεσαι στην εκάστοτε εξουσία και στον εκάστοτε ιδιοκτήτη.

    Μόνος σου φτιάχνεις την φυλακή σου και δεν σου φταίει κανένας Iagos για αυτό.

    Υπερασπίζομαι τα κείμενα μου σημαίνει πως αν δεν τα επιτρέπουν εδώ τα πάω αλλού.

    Είναι πνευματικά τέκνα. Είναι ο κόσμος σου όλος.

    Είναι ο εαυτός σου.

    Και αυτόν τον εαυτό προσωπικά τον θαυμάζω.

    Η συμβουλή μου είναι να συνεχίσεις να γράφεις εδώ.

    Και αν δεν τους αρέσει εδώ πήγαινε κάπου άλλου.

    Μην αυτολογοκρίνεις την σκέψη σου για χάρη των αφεντικών και των ιδιοκτητών.

    Χρειάζονται δυνατά, ελεύθερα και μοναδικά κείμενα σε αυτό το φόρουμ γιατί το επίπεδο έχει πέσει σε κειμενάκια του σωρού…. τύπου

    «Επίδειξη σεμιναρίου γραφής με ολίγη από Μπουρνάζι»

    Θα μου πεις η μπλέμπα αυτά διαβάζει. Από το σωρό της λαϊκής.

    Τα κείμενα σου κάλλιστα μπορούν να δραματοποιηθούν και να προκαλέσουν σοκ.

    Τα κειμενάκια αυτά που σουλατσάρουν στο φόρουμ τελευταία αλλά και παλαιότερα το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι είτε να γίνουν best seller για τις ανοργασμικές νοικοκυρές είτε στην καλύτερη σήριαλ στην τηλεόραση, όπου θα τα βλέπουν οι γιαγιάδες και οι παππούδες την ώρα που κλάνουν πριν πέσουν για ύπνο.

    Κοινώς είναι κειμενάκια της κλανιάς. Φούσκες για τα παζάρια.

    Τα δικά σου έχουν απίστευτη δύναμη.

    Αρκεί εσύ να τα πιστέψεις.

    Έχεις δίκιο πως ο Iagos δεν θα κολλήσει σε όποια απειλή νιώσει ο @Ηλίας και ο κάθε @Ηλίας όταν παραστεί ανάγκη για να δείξει την αλληλεγγύη του, αφού και εφόσον κρίνει πως είναι απαραίτητο.

    Και αυτό γιατί ο Iagos θεωρεί πως η δουλειά είναι ντροπή και η ιδιοκτησία κλοπή.

    Αλλά πριν φτάσει κανείς στο έσχατο, ο Iagos έχει να σου πει, συνέχισε να γράφεις, και που ξέρεις μπορεί να τα κάνει και παράσταση και να καλέσει και τους διάφορους ιδιοκτήτες να παρακολουθήσουν το δίδυμο Iagos & Ηλίας αφού πρώτα σκάσουν ένα δεκαπεντάευρο ως την ελάχιστη αποζημίωση για την ψυχική οδύνη που έχουν προκαλέσει με τις απαγορεύσεις τους.

    Άσε λοιπόν τις τηλεοράσεις, τους μπάτσους και τους λοιπούς και στρώσου στο γράψιμο.

    Εκεί είναι ο τόπος σου.

    Και που ξέρεις, ίσως μια μέρα δεν χρειάζεσαι δουλειά. Θα στα φέρνουν τα κείμενα σου.

    Με αγάπη

    Iagos
     
    Last edited: 24 Ιουλίου 2017
  3. angel42

    angel42 Regular Member

    Εγώ θέλω να ρωτήσω τι δουλειά έχουν και δη "σκληροπυρηνικά άτομα του χώρου" να λειτουργούν ως εκφοβιστές, αστυνόμοι, διασπορείς λάσπης και απειλών απέναντι σε άλλα άτομα του χώρου απειλώντας ευθέως και πλαγίως την ζωή τους; Γιατί χαίρουν ασυλίας και ανωνυμίας και γιατί βρίσκονται ακόμα ανάμεσα μας αν βρίσκονται; Γιατί δεν απομονώνονται ώστε να μην μπορούν να βλάπτουν και βάση της περιγραφής σου Ηλία, γιατί ακόμα συνεχίζουν να "νομοθετούν" από τις σκιές τους; Είναι η "ιδιοκτησία" σε επαφή και συνεργασία με τέτοιου τύπου εκφοβιστές προτιμώντας να ακολουθεί τις εντολές τους αντί να προστατεύει τον εαυτό της πριν μιλήσουμε καν και για τα μέλη; Εκτός από το να κατεβάζει κείμενα στις αναζητήσεις της για τις νομικές κυρώσεις αναζητά και τρόπους να θωρακιστεί νομικά και απέναντι σε όσους την εκβιάζουν την απειλούν ή κάνουν το ίδιο προς τα μέλη; Τι θα πει "σκληροπηρυνικός του χώρου"; Είναι κάποιος ιδιαίτερος χαρακτηρισμός που επιτρέπει σε κάποιον να συμπεριφέρεται ανήθικα εκφοβίζοντας με τη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων αληθινών και ψευδών άλλων μελών του "χώρου" όπως και το "σκληροπηρυνικός του χώρου" δίνει τη δυνατότητα να καθορίζει το τι θα λέμε και το τι θα γράφουμε;

    Λυπάμαι ειλικρινά για τις ταλαιπωρίες που πέρασες Ηλία, είναι βάρβαρες και σίγουρα κάτι άφησαν, μην κάνεις please το λάθος να δικαιώνεις μέσα σου και στο ελάχιστο αυτό που σου συνέβη και ότι είναι και νορμάλ να συμβεί και σε άλλους με μία υπόγεια ενοχική παραδοχή ότι κάπου το "άξιζες" κιόλας λόγω αυτών που έγραφες ή λόγω του τρόπου που καυλώνεις. Παλιανθρωπιά ήταν του χειρίστου είδους.

    Αν θέλουμε να προστατευτούμε πρέπει να λέμε σε όλους τους τόνους ότι εσείς αρχιδάκια είτε παλαιάς είτε νέας κοπής μη νομίζετε ότι κάνετε κάτι σπουδαίο με τις παλιανθρωπιές σας, είστε για τα μπάζα, είστε αποτυχημένοι ως άνθρωποι και πάτε να ασχοληθείτε με τις αποτυχίες σας κι αφήστε τους άλλους ήσυχους γιατί θα σας πάρει και θα σας σηκώσει. Καμμία εξουσία σε αυτούς που κάνουν τόσο κακή χρήση της.

    Τουλάχιστον ας συμφωνήσουμε ότι όποιος κάνει χρήση είτε απειλεί, είτε υπονομεί ότι θα κάνει χρήση δημοσιοποίησης απειλητική προς την υπόληψη οποιουδήποτε από εδώ μέσα είτε είναι παλιός του χώρου, είτε νέος, είτε γκουρού, είτε είδε φως και μπήκε θα βρίσκει αραγές μέτωπο από όλους τους άλλους και θα απομονώνεται. Είναι τελείως άλλο πράγμα το να διαφωνείς με τις απόψεις κάποιου, το να διαξιφίζεσαι μαζί του δημόσια ή ιδιωτικά, το να μην τον/την γουστάρεις, το να ξερνάς με την αισθητική του, και τελείως άλλο πράγμα να απειλείς ότι θα κάνεις χρήση "στοιχείων" που κάπου είδες, κάτι άκουσες, κυρίως κουτσομπολίστικης πηγής ή "κακιούλας" ή επειδή γνωρίζεις κάποιον που σου είπε κάτι για κάποιον άλλον και αυτό όλο να το χρησιμοποιείς εκφοβιστικά και απειλιτικά. Τέτοιου είδους σπόντες και μπηχτές θα έπρεπε να λείπουν και να συμφωνήσουμε ότι αποτελούν απαραβίαστο όριο για όλους και από/προς όλους. Δε μιλώ εδώ φυσικά για περιστατικά που κάποιος κακοποιήθηκε που είναι άλλο θέμα και ας μην μπλέξει με το συγκεκριμμένο, μιας που το θέμα εδώ είναι η απαίτηση κάποιων να λογοκρίνουν κάποιους με την απειλή ότι αν δε γίνει το δικό τους θα διασύρουν κόσμο και ντουνιά, επειδή έτσι γουστάρουν, επειδή κάποιοι τους το επιτρέπουν, επειδή κάποιον δεν γουστάρουν, επειδή θέλουν να του φάνε τη γκόμενα, επειδή αυτό είναι το βίτσιο τους να νιώθουν παράγοντες και ισχυροί, επειδή, επειδή...

    Τέλος Ηλία, δεν είναι η τηλεόραση το μέτρο και το σταθμό των πραγμάτων. Δεν μπορεί να ισχυριζόμαστε ότι όταν κάποιος περνάει του είδους την καταστολή που πέρασες εσύ είναι υποχρεωμένος να την αποδεχτεί εφόσον δεν πήγε ο ίδιος στα κανάλια να το καταγγείλει ή δεν έφτιαξε τον εαυτό του ως δημόσιο θέαμα με πανώ πχ ώστε να τον καταγράψουν κανάλια και φακοί λογιώ λογιώ. Να σου δώσω και μία άλλη παράμετρο σχετικά με τη μεγάλη αυτή τροφό; Για κάποιους είναι αξία και καταξίωση το να βρεθούν μπροστά στο γυαλί. Για κάποιους λίγους, το ομολογώ, το να βρεθούν μπροστά στο γυαλί με τους όρους που γίνεται είναι απαξία. Προσωπικά έχω αρνηθεί πολλές φορές παρόλο που θα Με "ωφελούσε" για τη δουλειά Μου το να βρεθώ εκεί και να δώσω συνεντεύξεις για πολύ πιο ευχάριστα πράγματα όπως η "προώθηση" της αφεντρομουτσουνάρας Μου. Το έχω αρνηθεί γιατί απαξιώνω την αξία που έχει δωθεί σε αυτό το μέσο με τους όρους που χρησιμοποιείται και με τους όρους που "καλλιεργεί" βαρβαρότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι επειδή δεν τη γουστάρω και δε σχετίζομαι μαζί της και δεν την επιλέγω ως μέσο επικοινωνίας και προώθησης όποιος θέλει ανά πάσα ώρα θέλει θα μπορεί και να με απειλεί με το διασυρμό μου μέσα και από αυτήν. Α.
     
  4. angel42

    angel42 Regular Member

    Συνεχίζετε να βιάζεστε να κρίνετε, να "διορθώνετε" και νομίζετε ότι "ξεμπροστιάζετε" μέλη των οποίων καν δεν έχετε μπει στον κόπο να κατανοήσετε ούτε την πορεία ούτε το προσωπικό λεκτικό και εννιολογικό ιδίωμα... Όχι δεν έχετε αντιληφθεί τί εννοούσε η @lara και δεν πρόκειται και να το καταφέρετε (αν και έχω κάθε λόγο από την έως τώρα παρουσία σας να υποψιάζομαι ότι δεν είναι και ζητούμενό σας αυτό). Συνεχίζετε κι εσείς να μιλάτε από άμβωνα και ας ισχυρίζεστε το αντίθετο. Αν στόχος σας είναι να κάνετε μπόλικη φασαρία αξιοποιώντας ως "σκαλί" όποιον νομίζετε ότι σας δίνει πάτημα με τα κείμενα του την εκάστοτε στιγμή μια χαρά το πάτε. Αν στόχος σας είναι κάποια στιγμή να κερδίσετε ένα κάποιο σεβασμό, αρχίστε να κατανοείτε περισσότερο και μην είστε τόσο βιαστική με όλα και με όλους. Α.
     
    Last edited: 24 Ιουλίου 2017
  5. Gloriana Majestica

    Gloriana Majestica Notorious


    Σας το λέω πολύ σοβαρά , δεν μπορείτε να βγάζετε τους άλλους ηλίθιους, κατά το δοκούν και συμφέρον. Kατ’ αρχάς αντιβαίνει σε όλα όσα γράφετε αμέσως ανωτέρω, προσπαθείστε να το καταλάβετε, και προσωπικά το θεωρώ εξόχως υποκριτικό και ύπουλο, το να υπονοείτε διαρκώς, γενικώς και αορίστως, την ύπαρξη «ζητούμενου» και σκοπιμότητας σε όποιαν/όποιον συμβαίνει να μην ασπάζεται τις απόψεις σας. Συνεχίστε έτσι, δεν μπορώ να σας εμποδίσω και δεν μ’ ενδιαφέρει. Ευτυχώς, τα γραπτά μένουν.
     
  6. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    Ενώ το να λες πρώτα το ένα και μετά το άλλο ενώ έχει μεσολαβησει και εξήγηση είναι φυσιολογικό, καθόλου υποκριτικο και δεν γράφτηκε για την δημιουργία εκτυπώσεων και μόνο, και δεν μένει.

    Εξίσου φυσιολογικό στα μάτια κάποιον φαίνεται να είναι και το "εγώ δεν υπερασπιζομαι *αλλά*" ή "και εγώ διαφωνώ που κατέβηκε το κείμενο *αλλά*".

    Αποφασιστε αν είστε με το κομμάτι της πρότασης πριν το αλλά ή μετά το αλλά και πείτε μας. Ή και να μην μας πείτε δεν πειράζει, αλλά το να αλλάζετε πλευρές και να πετάτε από αντιφατικη άποψη σε αντιφατικο επιχείρημα ποιος ο λόγος; Μάλλον κανένας.

    Επισης φαντάζομαι ξέρετε ότι αν δεν μπορείτε να διαβάζετε ορισμένα κείμενα ή αν δεν μπορείτε να τα καταλάβετε έχετε την επιλογή απλά να τα αγνοησετε ετσι;

    Δεν χρειάζεται ούτε γνώμη ούτε σχόλιο επί παντός επιστητου ειδικά όταν και η γνώμη και το σχόλιο έχει την τάση να αλλάζει από ποστ σε ποστ. Δεν μένουν μόνο των άλλων τα γραπτά βλέπετε, μένουν όλων.
     
  7. Gloriana Majestica

    Gloriana Majestica Notorious

    Τη διαφωνία μου για την διαγραφή του κειμένου του Arioch την έχω ρητά διατυπώσει, πολύ πριν το κάνετε εσείς. Ρητά και ανεπιφύλακτα (χωρίς «αλλά», αυτό είναι δική σας τσόντα και δεν εκπλήσσομαι)

    Τη διαφωνία μου με το να φορτώσουμε τη δουλειά στους συνήθεις υπόπτους, την εκφράζω επίσης ρητά. Αμέσως προηγουμένως, θυμάμαι εσάς να επιδοκιμάζετε εν εξάλλω και να να επικαλείστε τα γένια του Μαθουσαλίξ, από τη μεγάλη τη χαρά σας, που «τον πιάσαμε τον κλέφτη».

    Μέχρι χθες, κάνατε πλακίτσα, καθ’ ομολογία σας.

    Σήμερα, που άλλαξε το έργο, προσπαθείτε να «γυρίσετε» τα δικά μου γεγραμμένα.

    Όμως δεν γίνεται. Ματαιοπονείτε. Και υποφέρετε ασκόπως. Και εκτίθεστε.

    ΥΓ Το που χρειάζεται γνώμη και σχόλιο και που όχι, θα το κρίνω εγώ και λόγος δεν σας πέφτει μήτε στο ελάχιστο.
     
  8. MrEntropy

    MrEntropy Regular Member

    Εδώ που τα λέμε πάντως (και εκεί να τα λέγαμε, δηλαδή, τα ίδια θα λέγαμε)

    https://www.greekbdsmcommunity.com/posts/801477/

    Ένα δίκιο το έχουν οι διαχειριστές. Μπαίνω να διαβάσω κάτι και χάνομαι
    στο ποιος είπε τι, γιατί και ... ξεχνάω το θέμα στο τέλος. Είμαι που έιμαι
    δυσλεκτικός, δεν βοηθάτε και εσείς!!!
     
  9. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor


    Μπλαμπλαμπλαμπλα πάλι μόνο. Καμία αντίρρηση.

    Μπορείτε να με κανετε ριπορτ τακτική της οποίας δηλώσετε φαν σε προηγούμενη ανάρτηση ή ignore.

    Κατά τα άλλα θα κάνω ο,τι μου γουστάρει, ναι; Αν θέλω να κάνω πλάκα θα κάνω πλάκα και αν θέλω να μιλήσω σοβαρά θα μιλήσω σοβαρά. Το ότι επιλέγω να μην μιλάω σοβαρά με εσάς έχει να κάνει με τα γραπτά σας και όχι με την ικανότητα μου να μιλήσω σοβαρά, κάτι που θεωρούσα βέβαια προφανές αλλά μάλλον όχι.

    Ευτυχώς για εμένα και δυστυχώς για εσάς οι άνθρωποι εδώ μέσα ξέρουν ακριβώς τη γνώμη μου σχεδόν για όλα τα ζητήματα είτε διαφωνούμε με αυτά είτε συμφωνούμε, είτε ξεμαλλιαζομαστε. Και με αυτή τη βάση μιλάω και γράφω πάντα όπως ακριβώς έκανε και η Λάρα.

    Μην σας εκπλήσσει λοιπόν που μόνο εσείς (κάνατε και κάνετε με μεγάλη επιτυχία οτι) δεν καταλάβετε.

    Μπορείτε να συνεχίσετε την προσπάθεια δημιουργίας εκτυπώσεων όπως δοκιμάσετε και με το κείμενο της Λάρα που στην τελευταία παράγραφο αφήσατε τα υπονοούμενα που αφήσατε. Ή νομίζετε ότι δεν τα είδαμε; Ή νομίζετε ότι δεν κατάλαβαμε;

    Μην κλαίγεστε όμως όταν κάποιος σας εγκαλεσει. Είναι τουλάχιστον bad form. Και θα επαναλάβω. Ακόμα και όσοι συστηματικά διαφωνούμε με κάποια ζητήματα έχουμε ένα κοινό στοιχείο. Ότι ακόμα και η διαφωνία μας είναι συστηματική και συνεκτικη. Και δεν τρέχει και τίποτα.

    Το να κοροιδευομαστε όμως ή να βρίσκονται κάποιοι ανάμεσα μας που προσπαθούν να μας κοροϊδεψουν είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και χρήζει και διαφορετικής αντιμετώπισης.

    Εάν λοιπόν θέλετε εγώ τουλάχιστον να σας μιλάω σοβαρά μπορείτε να μου το ζητήσετε και ο τρόπος να το κάνετε είναι να γράφετε και σοβαρά.
     
    Last edited: 24 Ιουλίου 2017
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Υπάρχει μια λέξη - κλειδί για οτιδήποτε.
    Είναι η λέξη έρμα.
    Ισχύει επί παντός και ανεξαιρέτως.
    Ακόμα και όταν λοιδωρείται.
     
  11. Gloriana Majestica

    Gloriana Majestica Notorious


    Και ξαφνικά γίνατε λαλίστατη.  

    To ζητούμενο είναι να συμφωνήσουμε να μην κατουράμε ξένους τοίχους, ένθεν και ένθεν. Να συμφωνήσουμε επίσης ότι ο τοίχος ο δικός σας αξίζει τόσου σεβασμού όσο ακριβώς και ο δικός μου. Εγώ έτσι το βλέπω. Και, χωρίς να το αξιώνω, θεωρώ ότι θα πρέπει να το δείτε κι εσείς έτσι (ή τουλάχιστον υποδυθείτε ότι το βλέπετε έτσι, για λόγους καλής γειτονίας, έστω και μόνο).

    Με αφορμή χθεσινό σχόλιο της Λάρας, ζήτησα (με όση ευγένεια διαθέτω) να διευκρινιστεί ο όρος «βανιλλότσουλα». Παρεμβληθήκατε εσείς, μόνο και μόνο για να σαρκάσετε. Σας ζήτησα να μου εξηγήσετε εσείς, εφόσον μπήκατε στη μέση, σαρκάσατε και πάλι. Σας υπενθυμίζω, εδώ, τα Ζέππελιν και τα τσουρέκια της προηγούμενης εβδομάδας, μιας και μιλάμε για κατουρημένους τοίχους και για να παραμείνουμε εντός θέματος.

    Σήμερα, από σχόλιο της διαχείρισης, προέκυψε ότι δεν ήταν τα «βανιλλότσουλα» ένοχα για το report σε βάρος του Arioch. Αθωώνεται ο Ντρέϋφους από την κατηγορία της κατασκοπίας και τότε εμφανίζεστε εσείς, ενθυμούμενη ξαφνικά «μα τι συζητάμε τώρα ;» και αντί σχολίου επί της κατασκοπίας καθαυτής, το γυρίζετε στην συζήτηση περί διακρατικών σχέσεων. Έπειτα αρχίζουν τα «άσε εσύ, δεν ξέρεις, δεν καταλαβαίνεις» κπλ. Επειδή, προφανώς, θεωρείτε ότι ο δικός σας τοίχος είναι πιο ευαίσθητος από τον δικό μου τοίχο.

    Μιλάτε για σεβασμό. Υψώνετε δάχτυλα. Κάνετε συστάσεις, αφήνετε υπονοούμενα, διατρεβλώνετε συνεχώς, διακωμωδείτε άλλα μέλη, χωρίς επιχειρήματα επί της ουσίας, κι έπειτα μιλάτε για «αστειάκια». Αλλά όταν τα ίδια «αστειάκια» τα κάνουν σε σας, ενοχλείστε.

    Ορίστε, αμέσως παραπάνω, γράφετε δημόσια ότι εγώ είμαι «φαν της τακτικής του ριπόρτ». Από πού προέκυψε αυτό ; Γιατί θα πρέπει ο λόγος σας να είναι πάντα διαστρεβλωτικός ; Δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό προδίδει γύμνια επιχειρημάτων στα πλαίσια του όποιου δημοσίου διαλόγου ;

    Ας μην ομονοήσουμε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο και , πιστέψτε με, ούτε ποτέ διεκδίκησα ούτε και θα μου λείψει ο σεβασμός σας, κι ο δικός σας και κάποιων λίγων άλλων στο χώρο αυτό. Σημασία έχει να είμαστε συνεπείς στα ιδεώδη, τα οποία (διατεινόμαστε ότι) προασπίζουμε. Όταν «κινδύνευσε» το θέμα του Ιάγου, πριν λίγο καιρό, εγώ ήμουν εκεί, πρώτη, να υπερασπιστώ , όχι τον Ιάγο, αλλά το δικαίωμά του στην ελεύθερη έκφραση. Όταν καθαιρέθηκε το θέμα του Arioch, ήμουν και πάλι εκεί, να εκφράσω την αντίθεσή μου.

    Για σας και τους πέριξ υμών, το «δύο μέτρα και δύο σταθμά» είναι τρόπος σκέψης, modus vivendi κι οperandi, ταυτόχρονα. Το έχετε αποδείξει επανανειλημμένα και δεν χάνετε ευκαιρία να το αποδεικνύετε ξανά και ξανά. Δικαίωμά σας. Μόνο, παράκληση, μη διαμαρτύρεστε όταν,καμιά φορά, σας το υπενθυμίζουν.

    Καλό καλοκαίρι.
     
    Last edited: 24 Ιουλίου 2017
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ότι το κειμενό μου έγινε report. Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ότι οι διαχειριστές το κατέβασαν φοβούμενοι τα χειρότερα.

    Το μεγάλο πρόβλημα σε ένα φορουμ εναλλακτικού ερωτισμού, μέλη του οποίου ηδονίζονται με την εφαρμογή ή την παράδοση εξουσίας είναι να κατηγορούνται οι βίαιες *φαντασιώσεις* των μελών του.

    Φυσικά και ένας Σαδιστής μπορεί να καυλώνει με τη φαντασίωση ενός βιασμού. Έχει όλα τα στοιχεία που τρέφουν το είναι του, έχει βίαιη επιβολή εξουσίας, έχει πόνο και έχει φόβο.

    Στο χώρο του bdsm ψάχνουμε για να βρούμε συντρόφους/partner που να δέχονται με τη συναίνεσή τους ο ένας τα γούστα του άλλου.

    Η πράξη είναι το bdsm, όχι η φαντασία.