Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οι ορισμοί τουBDSM ξαναγράφονται; Και αν ναι, από ποιον;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος margarita_nikolayevna, στις 3 Σεπτεμβρίου 2015.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Γιατί το έχω δει.
    Από τα βιβλία που διαβάζει ο κόσμος σε παραλίες και αλλού.
    Από το τι επιλέγουν φίλοι, γνωστοί και λιγότερο γνωστοί μου.
    Από τα likes που έχουν οι ιστορίες στα fora.
    Από τη χρησιμότητα των (προσωπικών) παραδειγμάτων.



    Φυσικά και είναι ελεύθεροι να κάνουν όπως επιθυμούν όπως κι εγώ να κρίνω όταν το δημοσιεύουν..
    Η κατήχηση με έχει ενοχλήσει τόσο πολύ  


    Μίλησα για την αρχή της σεξουαλικής ορμής, όχι για το μετά  
    Συζητήσεις έχω κάνει πάρα πολλές.
    Επειδή ξέρω κατιτις παραπάνω οι επισκεψιμότητες στις ιστοσελίδες λένε πολύ λίγα και όχι αυτά που νομίζουμε ότι λένε...  


    Αυτό ξαναπές το    
     
  2. Janine

    Janine Regular Member

    Νομίζω ο Ασκητής θα διαφωνούσε στο ότι δεν πρέπει να υπάρχουν "μάνιουαλ" στο σεξ, ή στο ότι αυτά δεν διαβάζονται. Και κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είχε και δίκιο  

    Θεωρώ κι εγώ ότι οι όρισμοι υπάρχουν για να συνεννοούμαστε και για να προστατευόμαστε, όπως σημειώθηκε παραπάνω, και θα προσέθετα ότι είναι καλό που υπάρχουν για να μπορεί κάθε ένας που μπαίνει στο χώρο να καταλαβαίνει στο περίπου τι είναι και γιατί είναι αυτό που είναι και να νιώθει καλύτερα με τον εαυτό του (μα καλά, μόνο εγώ διάβασα ό,τι βρήκα και δεν βρήκα όταν έμαθα για το bdsm; πολλή άνεση βλέπω, μπράβο παιδιά, να δώσετε λίγη κι από δω   ). Από κει και πέρα, οι ορισμοί δεν χωράνε πάντα όλους τους ανθρώπους, καθένας μπορεί να διακρίνει στοιχεία με τα οποία συμφωνεί/ταυτίζεται σε διαφορετικούς ορισμούς και να διαφωνήσει με το ο,τιδήποτε κι ανάλογα να διαμορφώσει και τη ζωή του. Κριτική ικανότητα λέγεται  

    Το πρόβλημα νομίζω δεν είναι στο αν γράφει κανείς αυτό που πιστεύει (καλώς κάνει και το γράφει), αλλά κατά πόσον αυτό που λέει το περνάει με μια διάθεση υποτίμησης όλων των υπόλοιπων απόψεων. Η μη αποδοχή της διαφορετικότητας είναι αυτή που ενοχλεί. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι αν κάτι είναι διαφορετικό από το περιεχόμενο του ορισμού ενός όρου, τότε προφανώς θα πρέπει να λέγεται και διαφορετικά. Άλλο μήλα κι άλλο πορτοκάλια. Κι αυτό δεν είναι κακό. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το να κάνεις bdsm είναι κάτι που από μερικούς θεωρείται κουλ. Συνειδητοποιείτε ότι η ζωή είναι ευκολότερη για τους βανίλα, έτσι;

    Τώρα, αν ξαναγράφονται οι ορισμοί, νομίζω ότι συμπληρώνονται και ίσως δημιουργούνται νέοι, περισσότερο, παρά ξαναγράφονται.

    Οι κανόνες είναι άλλου παπά ευαγγέλιο κι αυτούς τους βάζει ο Κ σε μια σχέση D/s, κι ο υ ακολουθεί ή διαπραγματεύεται όπου του δίνεται περιθώριο. (και για να πω αυτό, χρησιμοποίησα ήδη τρεις ορισμούς)
     
    Last edited: 4 Σεπτεμβρίου 2015
  3. gaby

    gaby Guest

    @margarita_nikolayevna,

    για ποιον λόγο διαβάζονται οι εμπειρίες, σε ρώτησα. Με συγχωρείς αν δεν ήμουν σαφής. Αν θέλεις μου απαντάς  

    Μπορούμε όλοι βέβαια να κρίνουμε αυτό που δημοσιεύεται, ιδίως αν το έχουμε διαβάσει κιόλας. "Δίκη προθέσεων" όμως και δη με το ερωτηματικό της κατήχησης, δεν είμαι βέβαιη ότι στέκει να γίνεται.

    Ποιός "σου" έκανε κατήχηση, αλήθεια, margarita_nikolayevna, ποιός σε ανάγκασε να εκτεθείς σε γνώση που θεωρείς άκυρη και δεν επιθυμείς, ποιος πραγματικά σου έδωσε το δικαίωμα να συμπεράνεις ότι τα κάνει αυτά για να έχει ένα (αθέμιτο) πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό; Θέλω να πω είναι κάτι που συνέβη ή που θεωρείς ότι θα μπορούσε να συμβεί και μάλιστα θα ήταν αδύνατο για όποιον το αντιμετώπιζε να το διαχειριστεί;

    Στην πραγματικότητα, ακόμα και με το κατιτίς παραπάνω σου, που δεν αμφισβητώ, για να το λες έτσι θα είναι, δεν ξέρεις πώς διαχειρίζεται ο καθένας την προ-πρώτη, την πρώτη, τη δεύτερη ή τη νιοστή ορμή του.

    Ούτε και εγώ ξέρω, ασφαλώς  

    Και αν θέλει ο καθείς να κάνει όπως θέλει BDSM ή οτιδήποτε και να μη μαθαίνει από κανέναν άλλο, με γειά του και χαρά του  

    Ας δημοσιεύει, σε pdf, βεβαίως βεβαίως, τις εμπειρίες του, να μαθαίνουμε κι εμείς οι κουτοί  
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Έτσι ακριβώς      

    Νταξ προσπαθώ να το κρατήσω αλλά δεν την παλεύω!!!   Θα το πάω και φιλοσοφικά  
    Και εδώ ανακύπτει το ερώτημα/πρόβλημα με το "καράβι του Θησέα"!
    Από ποιο σημείο συμπλήρωσης και μετά παραμένει ο ίδιος ο ορισμός (έστω αναθεωρημένος) και πότε αλλάζει.

    Ευχαριστώ για την απάντηση, μεστή όπως πάντα  
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Νόμιζα ότι απάντησα αλλά κι εγώ μπορεί να μην ήμουν σαφής και συγγνώμη.  
    Διαβάζονται για τον ίδιο λόγο που μπαίνουν τα παραδείγματα σε βιβλία (ήδη από τα σχολικά βιβλία): γιατί είναι πιο κατανοητά συνήθως από την ξερή θεωρία.
    Επίσης η εμπειρία έχει (κατ' εμέ) ένα τεράστιο πλεονέκτημα: μπορείς να ταυτιστείς με το πρόσωπο. Να πάρεις μια αισθητική απόσταση και να "ζήσεις" ό,τι ζει. Ακόμη και αν δεις ότι τελικά δεν σου αρέσει και δεν θα το εφαρμόσεις ποτέ.
    Παρόμοια λειτουργία βλέπω στο θέατρο αλλά και το σινεμά  

    Είναι κάτι που συνέβη και μάλιστα κατ' εξακολούθηση.
    Και μαζί έχουμε συζητήσει πολύ συγκεκριμένα περιστατικά  

    Δεν είναι θέμα κουταμάρας οι εμπειρίες.
    Είπαμε παραπάνω γιατί τις θεωρώ χρήσιμες και αξιόλογες  
    Κουταμάρα θεωρώ να εφαρμόζουμε ξερά μια θεωρία χωρίς να ξέρουμε καθόλου τι συνέπειες και προεκτάσεις έχει, ποια τα αποτελέσματα της εφαρμογής της τέλος πάντων, όχι τις δοκιμές  
     
  6. Janine

    Janine Regular Member

      Συμφωνώ απόλυτα.

    Στο "καράβι του Θησέα" με βρίσκεις αδιάβαστη, τι εννοείς, όταν ξέχασαν να αλλάξουν τα πανιά κι αυτοκτόνησε ο Αιγαίας; Τι σχέση έχει αυτό με τους ορισμούς; Έχει τίποτα άλλο ο μύθος;
    Ο ορισμός δεν παραμένει ο ίδιος φυσικά, το περιεχόμενο του όρου αλλάζει. Για παράδειγμα το έγγραφο μέχρι να βγουν οι υπολογιστές αποτυπωνόταν μόνο σε χαρτί ή άλλο παρόμοιο μέσο (πάπυρο, περγαμηνή και λοιπά). Τώρα υπάρχει και ηλεκτρονικό έγγραφο, δηλαδή το περιεχόμενο του όρου έχει συμπληρωθεί. Αντιστοίχως, το μαστίγιο από δέρμα και το μαστίγιο από συνθετικό σκοινί είναι και τα δύο μαστίγια. Κάποιο βγήκε πρώτο. Όταν βγήκε το δεύτερο τότε προστέθηκε στον ορισμό. Ο υποτακτικός που παρέχει μόνο υπηρεσίες στο σπίτι (service sub) είναι κι αυτός υποτακτικός όπως κι αυτός που εκχωρεί τον έλεγχο μόνο στο σεξουαλικό πεδίο. Κάποιος από αυτούς φαντάζομαι ότι υπήρξε πρώτος χρονικά, δεν ξέρω ποιος, ένα παράδειγμα προσπαθώ να φέρω, όταν εμφανίστηκε/αναγνωρίστηκε ο δεύτερος τύπος υποτακτικού προστέθηκε στον ορισμό.

     
     
  7. Janine

    Janine Regular Member

    Σιχτίρισμα. Κάνει καλό στα νεύρα  

    Συμφωνώ  
     
  8. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Νομίζω (αλλά αυτό είναι καθαρά αίσθηση μου μπορεί να κάνω και μεγάλο λάθος) ότι προϋπήρξε ο υποτακτικός που ήταν υποτακτικός σε όλα. Δηλαδή και στο σεξ και στο σπίτι και στη μαθητεία και παντού  
    Εν συνεχεία έγινε η κατάτμηση και η "εξειδίκευση". Όπως νομίζω ότι συμβαίνει πάντα στην ιστορία και την εξέλιξη.  
    Ξαναλέω ότι είναι αίσθηση  

    Το καράβι του Θησέα είναι το εξής: φτιάχνεται ένα καράβι. Το παίρνει ο Θησέας λοιπόν. Και ονομάζεται έκτοτε το καράβι του Θησέα. Αυτό αρχίζει και παλιώνει και χαλάει και το τρώει η θάλασσα κλπ. Και αρχίζει στην αρχή ο συντηρητής και του βάζει πίσσα να το μονώσει. Με τον καιρό αυτό δεν αρκεί και αρχίζει να του ξηλώνει σανίδια και να βάζει άλλα. Και μετά η άγκυρα, άλλη άγκυρα. Μετά τα κουπιά. Μετά τα πανιά που σκίζονται και μπαίνουν άλλα. Μετά ένα κατάρτι κ.ό.κ.
    Και υπάρχει το ερώτημα: από ποιο σημείο και μετά σταματάει να είναι αυτό το πρώτο καράβι που πήρε ο Θησέας και το έκανε δικό του και το ονόμασαν καράβι του Θησέα; Σε ποια "επισκευής";
     
     
  9. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Από που το βγάζεις αυτό;

    Ξέρεις αυτός που κάνει βανίλλα το γουστάρει και αυτός που κάνει το bdsm το γουστάρει επίσης. Το δύσκολο είναι ο bdsm να κάνει βανίλλα και ο βανίλλα bdsm.

    Διαφορετικά πες μου ένα παράδειγμα που εντοπίζεις δυσκολότερη ζωή λόγω του bdsm από ότι αν ήσουν βανίλα;
     
  10. gaby

    gaby Guest

    Άρα κατ επέκταση και ως manual. Κάνω λάθος;  

    Αλίμονο, απατηλό πλεονέκτημα. Στο BDSM είναι τόσο εξατομικευμένο το βίωμα που αν δεν κάνεις κάτι πολλές φορές μάλιστα δεν θα ξέρεις ποτέ τι είναι για σένα. Όχι ότι οι εμπειρίες των άλλων αλλά και οι του καθένα δεν είναι χρήσιμες, είναι, ιδίως για την αποφυγή λαθών. Όλοι πχ ξέρουμε πώς την πάτησαν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέττα και αν τυχόν δούμε μπουκαλάκι με διάφανο υγρό δίπλα στον κοιμισμένο έρωτά μας, ξέρουμε τι να μην κάνουμε    

    Ναι, έχουν μια παιδευτική λειτουργία, είναι όμως αναγκασμένα να έχουν φινάλε και αυτό τα καθιστά κατά πολύ ιδεολογήματα  

    Α, νομίζω πως κατάλαβα  

    Αντικούκου. Έχω τιμωρηθεί που είχα κατ αρχήν δεχτεί να κάνω σε bottom κάτι (ελάχιστα) επικίνδυνο που δεν ήξερα καλά καλά πώς γίνεται  
     
  11. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    αυτή η εμπειρία, εδώ, τι νόημα είχε;
     
  12. gaby

    gaby Guest

    Έδειχνε πόσο χαζό είναι να εμπιστεύεται κανείς τη θεωρία. Κακό ήταν;;