Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος john_m, στις 11 Μαϊου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    δεν ειναι το δυνατο σου σημειο η ειρωνεία, ε;
     
  2. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Και πως θα διαχωρίσεις τους μεν απο τους δε, όταν με ένα λάδωμα ο αρχιμπατσος ή ο αρχιγραφειοκράτης, ή ο φύλακας συνόρων θα κάνει τους δε μεν και τους μεν δε;

    Νομίζω ότι είναι προφανές ότι μας οδηγούν με χίλιους δύο τρόπους να φτάσουμε στην ναζιστική ή στη σέρβικη ακρότητα των διωγμών...... Και φαντάζομαι θα θυμάστε τι έγινε στο Κόσοβο. Δεν ξέρω για εσάς....Εγώ βλέπω πολλές ομοιότητες.. Κάτι μου λέει ότι σοβαρές λύσεις που θα απέτρεπαν την αθλιότητα της κατάστασης, δεν θα δοθούν ποτέ.
     
  3. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Η λυση που προτεινω δε νομιζεις οτι προυποθετει να εχουν αλλαξει τα πραγματα ωστε οι γραφειοκρατες που λάδωνονταν να εχουν τηγανιστεί στο λάδι τους;
    (Λάδωμα το αρχίδι; Καμερες εγώ. Στην πουτανα οχι πουτανιες!
    )
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Α,,έτσι βέβαια...απλά νομίζω ότι οι λύσεις που προτείνονται και συμφωνούμε όλοι πως υπάρχουν και είναι πολλές, δεν θα εφαρμοστούν, γιατί αν εφαρμοστούν δεν θα έχουν πλήρη έλεγχο στους πόρους και θα έχουν και περίσσευμα λαού που δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν σαν τσάμπα εργατικό δυναμικό... Το ζητούμενο, τώρα και πάντα ήταν η δουλεία. Τι ειρωνεία να το συζητάμε σε ένα bdsm φόρουμ...
     
  5. Arcane

    Arcane Regular Member

    Απάντηση: Re: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Κάπου είχα διαβάσει, οτι, οι Έλληνες, έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό απο όλους τους υπόλοιπους ευρωπαίους στο να μιλάμε ή μάλλον να συζητάμε για πολιτικά, παντού και πάντα. Νέοι, γέροι, νοικοκυρές. Κάπου στο 65%, όταν οι επόμενοι Αυστριακοί ήτανε κάπου στο 20% νομίζω ;

    Γενικά είμαστε λαός, που έχουμε να πούμε κάτι για κάποιον, πάντα.
     
  6. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Κι εμεις βρε φιλαρακι που δεν ειχαμε Τουρκοκρατια στα μερη μας αλλα Ενετοκρατια τι πρεπει να κανουμε? Να μην νοιωθουμε Ελληνες? Μονο οι προσφυγες απο την Μικρα Ασια ειναι Ελληνες? Δεν νομιζω...Οσο για τους προδοτες θα συμφωνησω
     
  7. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Δεν θα σου πω για το δυνατο μου σημειο, θα σου πω για το αδυνατο που ειναι η μαλακια!Οταν ακουω μαλακιες.....ανθρωπος ειμαι και ταραζομαι.

     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Τα αυγά του φιδιού
    (21/5/2011, εφημερίδα Ο κόσμος του επενδυτή)

    Τι συμβαίνει με τα φίδια; Γιατί το αντιμετωπίζουμε περίπου ως ενσάρκωση του κακού; Το δηλητήριό τους, είναι η απλούστερη εξήγηση, τουλάχιστον για όσα φίδια το διαθέτουν. Η άλλη, η βαθύτερη ίσως, έχει σχέση με τη Βίβλο και τους συμβολισμούς της Γένεσης όπου, ως γνωστόν, ο όφις αποτελεί τη μεταμφίεση του Διαβόλου. Οι φυσιογνώστες και οι βιολόγοι δεν έκαναν ποτέ ιδιαίτερη προσπάθεια να άρουν την προκατάληψη γι’ αυτά τα πλάσματα που προκαλούν φόβο και αποστροφή. Ακόμη κι όταν είναι έμβρυα, μέσα στο διάφανο αυγό τους.

    Ο Σαίξπηρ, στον «Ιούλιο Καίσαρα», βάζει στον Βρούτο λόγια που δεν αφήνουν παρά μια αντίδραση στη θέα ενός αυγού φιδιού:
    «Θέλει να βάλει το στέμμα: πώς αυτό μπορεί να του αλλάξει τη φύση, εδώ είν’ το ζήτημα.
    Η ωραία ημέρα βγάζει έξω την οχιά. Κι αυτό απαιτεί προσεκτικά να περπατάς…
    Αυτό που είναι, μεγαλώνοντας, θα έφτανε σε τούτες και τούτες τις ακρότητες, γι’ αυτό στοχάσου τον σαν ένα αβγό φιδίσιο, που, σκάζοντας, κατά το είδος του, θα γίνει κακοποιό, και σκότωσέ τον μεσ’ στο τσόφλι».

    Ο Βρούτος, βεβαίως, μιλάει για τον Ιούλιο Καίσαρα και επιχειρηματολογεί έτσι υπέρ της δολοφονίας του, επειδή ταυτίζει την υπερσυγκέντρωση εξουσίας με την εκτροπή στη βαρβαρότητα, στον αυταρχισμό, τελικά στο «κακό». Το κίνητρό του υπέρ της συντριβής του αυγού στο τσόφλι του είναι κατά κάποιον τρόπο δημοκρατικό. Και ο Σαίξπηρ μάλλον συμπαρατάσσεται μ’ αυτό του το επιχείρημα. Η εκμαυλιστική λειτουργία της εξουσίας διαπερνά άλλωστε τους περισσότερους ήρωές στις ιστορικές ή μυθικές του τραγωδίες.

    Η «παράδοση» του Σαίξπηρ μεταλαμπαδεύτηκε μέχρι τους αιώνες μας, στον 20ό και στον παρόντα, και η φράση «αυγό του φιδιού» ταυτίστηκε με το πιο αποκρουστικό φαινόμενο του Μεσοπολέμου, τον φασισμό. Οφείλουμε στον Ίνγκμαρ Μπέργκμαν τη νέα δημοφιλία αυτής της φυσιοδιφικής μεταφοράς. Στο δικό του «Αυγό του φιδιού» (1977), στη μοναδική ταινία που γύρισε με λεφτά του Χόλιγουντ, και ίσως τη μόνη ανοικτά πολιτική του ταινία, παρακολουθούμε μια εβδομάδα από τη ζωή δύο Αμερικανοεβραίων, του Άμπελ και της Μανουέλα, στο Βερολίνο του 1923. Όλα συμβαίνουν λίγα εικοσιτετράωρα μετά το αποτυχημένο «πραξικόπημα της μπιραρίας» του Χίτλερ, για την ανατροπή της γερμανικής κυβέρνησης. Ο Άμπελ και η Μανουέλα είναι καλλιτέχνες σε τσίρκο και τους συνδέει ο Μαξ, αδελφός του πρώτου, σύζυγος της δεύτερης, που αυτοκτονεί ανεξήγητα. Οι δύο ήρωες περιφέρονται σαν χαμένοι σ’ ένα Βερολίνο που το πλακώνουν η απελπισία, η ανεργία, ο πληθωρισμός, η πείνα. Άνθρωποι το εγκαταλείπουν για την ύπαιθρο, άλλοι ψάχνουν απεγνωσμένα λίγο γάλα για τα μωρά τους, άλλοι σφάζουν τα άλογα των κάρων τους για να φάνε ή να πουλήσουν το κρέας τους. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ήττας και των όρων εξόντωσης που επέβαλαν στη Γερμανία οι νικητές του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Και σ’ αυτό το περιβάλλον της εξαθλίωσης και της κοινωνικής αποσύνθεσης, ο Άμπελ και η Μανουέλα, μαζί με έναν αστυνομικό επιθεωρητή που ερευνά μια σειρά από ανεξήγητες δολοφονίες, μας «ξεναγούν» μέχρι την πύλη της αβύσσου που πρόκειται ν’ ανοίξει τα επόμενα χρόνια. Μας οδηγούν μέχρι τη φωλιά του φιδιού: το «επιστημονικό» εργαστήριο του γιατρού Χανς Βέργκερους, ο οποίος πειραματίζεται χημικά και ψυχολογικά στη μετατροπή της αθωότητας σε ενοχή, του θύματος σε θύτη, του άκακου ανθρώπου σε απόλυτο φονικό όπλο. Σε μια εφιαλτική επίδειξη της «μεγαλοφυΐας» του, ο Ναζί επιστήμονας προβάλλει στον Άμπελ ένα κινηματογραφημένο πείραμά του: Μια τρυφερή και ανυποψίαστη καμαριέρα είναι κλεισμένη σ’ ένα δωμάτιο μ’ ένα μωρό. Το μωρό κλαίει ακατάπαυστα, λόγω μιας φυσαλίδας που έχει τοποθετηθεί στον αναπνευστικό του σωλήνα. Η καμαριέρα στην αρχή προσπαθεί να το ηρεμήσει. Περνούν ώρες, ίσως και μέρες. Κάποια στιγμή το εγκαταλείπει στην τύχη του. Αλλά το ανυπόφορο κλάμα συνεχίζεται. Στο τέλος, σκοτώνει το μωρό. Τόσο απλά. «Δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να δείτε τις σας περιμένει εκεί, στο μέλλον. Είναι σαν το αβγό του φιδιού. Μέσα από τις λεπτές μεμβράνες του διακρίνεται ήδη το τέλεια διαμορφωμένο ερπετό», λέει θριαμβευτικά ο γιατρός-καρικατούρα του Μένγκελε. Και ο Άμπελ, πειραματόζωο ήδη του γιατρού, απαντά στον αστυνομικό που ερευνά τους ανεξιχνίαστους φόνους – θύματα των Άρειων «φονικών όπλων» του γιατρού, στην πραγματικότητα: «Αύριο η άβυσσος θα ανοίξει και θα εξαφανίσει τα πάντα σε μια τελική καταστροφή. Γιατί, λοιπόν, ν’ ασχοληθείτε με μερικούς ασήμαντους θανάτους;».


    Ηχεί ίσως ως κοινοτοπία το να επιχειρεί κανείς να βρει αναλογίες με το σήμερα – τα ιστορικά φαινόμενα, ανάμεσά τους και ο φασισμός, έχουν τις μοναδικότητές τους. Ωστόσο, υπάρχει μια σταθερή, επαναλαμβανόμενη βάση στην προϊούσα εξοικείωση της κοινωνίας με τη φασίζουσα ατζέντα της ξενοφοβίας, του ρατσισμού, της κατασκευής του «εσωτερικού εχθρού».
    Η Ευρώπη μυρίζει απ’ άκρου εις άκρον φασισμό, ίσως σε μικρές δόσεις ακόμη, αλλά αυτό ίσχυε και για το 1923, δέκα χρόνια πριν ο Χίτλερ ανέβει στην καγκελαρία κι έναν χρόνο αφότου ο Μουσολίνι την έχει ήδη καταλάβει στην Ιταλία, στηριγμένος στη μαζική τρομοκρατία των μελανοχιτώνων.
    Τώρα, τα αυγά του φιδιού εκκολάπτονται στις πιο ανυποψίαστες φωλιές. Και όχι απαραίτητα μόνο στο κέντρο της Αθήνας όπου η Χρυσή Αυγή εγκαθίδρυσε το άτυπο κράτος της.

    Διατρέχοντας την Ευρώπη, από βορρά προς νότο, διακρίνουμε ήδη εκκολαπτήρια φιδιών που αποκτούν όλο και πιο σταθερό κοινωνικό ακροατήριο. Υπάρχει μια ποικιλία ακροατηρίων στα οποία εναλλάσσονται διαφορετικοί βαθμοί ευημερίας ή εξαθλίωσης.
    Υπάρχει ο «φασισμός των πλουσίων», στον Βορρά, όπου η ρητορική στρέφεται κατά των «ξένων» που θέλουν να περάσουν το κατώφλι των χωρών τους, αλλά και κατά των τεμπέληδων Νότιων, που θέλουν να «ταΐζονται» στο ευρωπαϊκό Πρυτανείο, αποκρυσταλλώνεται ήδη σε πολιτικά μορφώματα εθνικιστικά ή ακροδεξιά με αξιοσημείωτη άνοδο.
    Υπάρχει και ο «φασισμός των φτωχών», στον ευρωπαϊκό Νότο, όπου η απειλή μιας βίαιης και μαζικής εξαθλίωσης στρωμάτων που συντηρούνταν μέχρι σήμερα σε ένα ανεκτό επίπεδο εκτονώνεται στους «εισβολείς» από την Αφρική και την Ασία.
    Αυτό που διαφεύγει της προσοχής και των μεν και των δε είναι ότι αυτό που αλλάζει στην πραγματική τους κατάσταση, στην κοινωνική τους καθημερινότητα, ή αυτό που επαπειλείται έχει μια κοινή βάση. Οι ευρωπαϊκές πολιτικές ηγεσίες το έχουν πει ορθά κοφτά: το πάρτι της ευημερίας τελείωσε, οι επόμενες γενιές θα ζήσουν χειρότερα. Κι έχουν πάρει στα χέρια μια βαριοπούλα και κατεδαφίζουν όλο το οικοδόμημα σχετικής ευημερίας, κοινωνικής προστασίας και ασφάλειας της μεταπολεμικής Ευρώπης.
    Το κοινωνικό κράτος, το ελάχιστο επίπεδο εγγυημένης διαβίωσης αμφισβητείται για όλους. Και για τους Βόρειους -Φινλανδούς, Γερμανούς, Ολλανδούς- και για τους Νότιους – Έλληνες, Πορτογάλους, Ισπανούς.
    Εκείνο που διαφοροποιείται είναι απλώς ο βαθμός και ο ρυθμός της επιδείνωσης. Η κατανομή της αθλιότητας στην ευρωπαϊκή ενδοχώρα θα γίνει με όρους «δικαιοσύνης». Οι τεμπέληδες και οι αντιπαραγωγικοί, οι διεφθαρμένοι και σπάταλοι του Νότου θα πληρώσουν περισσότερα. Οι πειθαρχημένοι, παραγωγικοί, έντιμοι του Βορρά θα διασώσουν περισσότερα. Αυτό είναι όλο.

    Στη ρητορική της «δίκαιης τιμωρίας» που επικρατεί ακόμη και στον επίσημο λόγο τον ευρωπαϊκών ηγεσιών σε κάθε αναφορά τους στη διαχείριση της κρίσης χρέους υπάρχει ένα είδος πειράματος, σαν αυτά που έκανε ο κινηματογραφικός Ναζί γιατρός του Μπέργκμαν ή και οι πραγματικοί, του Χίτλερ. Υπάρχει μια δοκιμασία στα όρια αντοχής, τα ψυχολογικά, τα ιδεολογικά, τα κοινωνικά, τα οικονομικά, ακόμη και τα πολιτικά των κοινωνιών που αναδιαρθρώνονται βίαια, έξω από κάθε συμβατικό πλαίσιο δημοκρατίας, κοινωνικής διαπραγμάτευσης και εθνικής κυριαρχίας. Σαν να πειραματίζονται με εκρηκτικές ύλες, αλλά με μια βεβαιότητα για το πού θα κατευθύνουν τα ωστικά κύματα της έκρηξης, όταν και όποτε συμβεί. Είναι βέβαιοι, φυσικά, ότι δεν θέλουν να τους πάρουν τα σκάγια.
    Είναι επίσης βέβαιοι ότι δεν θέλουν η έκρηξη να δρομολογήσει συστημικές ανατροπές, κι εκεί κινούνται μάλλον εκ του ασφαλούς, χάρη στις αδύναμες και άναρθρες φωνές υπέρ μιας δίκαιης λύσης. Αλλά, δεν είναι καθόλου βέβαιοι αν απεύχονται μια εκτροπή της κοινωνικής έκρηξης προς τον ολοκληρωτισμό, τον αυταρχισμό, τους Μεσσίες, τους «σωτήρες», τον φασισμό. Σε κάθε περίπτωση το ρισκάρουν.

    Έτσι, την ώρα που διαπραγματεύονται την τύχη εκατομμυρίων ανθρώπων ανάμεσα σε τραπεζικά λογιστήρια, dealing rooms και ευρωπαϊκά fora, την ώρα που βυθίζουν τις κοινωνίες όλο και βαθύτερα στην παγίδα του χρέους, της ύφεσης, της παραγωγικής παρακμής και της απελπισίας, την ίδια ώρα μετατοπίζουν βολικά τις γραμμές των αντιθέσεων μέσα στις ίδιες τις κοινωνίες-πειραματόζωα:
    «Δεν σας φταίμε εμείς, φταίει το κακό DNA σας. Δεν σας φταίμε εμείς, φταίνε οι μελαψοί εισβολείς. Δεν σας φταίμε εμείς, φταίνε οι άλλοι. Ποιοι άλλοι; Βρέστε τους. Πάντα υπάρχει ένας “άλλος” που απειλεί τον ζωτικό σας χώρο».


    Εν ολίγοις, οι ηγεμόνες της Ευρώπης κλωσάνε τα αυγά του φιδιού. Παίζουν με τη φωτιά, όπως έπαιξαν και πριν από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως έπαιξαν και στον Μεσοπόλεμο, όπως έπαιξαν και με τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που είναι καταγεγραμμένοι σαν ανθρωπιστικά ολοκαυτώματα, αλλά στο βάθος τους, στο οικονομικό τους βάθος, είναι κλασικές περιπτώσεις «αναδιάρθρωσης χρέους» και κατανομής οικονομικής ισχύος.
     
  9. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Σήμερα μετανάστης εγώ, αύριο εσύ. Δουλειά θέλουμε όλοι, μία καλύτερη ζωή και υγεία. Να διώξουμε τους μετανάστες και να απαγορέψουμε την έξοδο Ελλήνων προς μετανάστευση; Ας πούμε ότι διώχνουμε όλους τους μετανάστες από την χώρα, μετά θα έχουμε πρόβλημα με την εσωτερική μετανάστευση;

    Για 'μένα προσωπικά δεν υπάρχει διαχωρισμός στην εθνικότητα. Όλους μας με την ίδια λαχτάρα θα μας φάνε τα σκουλίκια όταν πεθάνουμε. Αυτά δεν διαχωρίζουν ράτσες.

    Από εκεί και πέρα ως moderator, θα παρακαλούσα να κατεβάσετε τους τόνους σας. Και οι μεν και οι δε, μην δυναμώνετε την φωνή σας, δυναμώστε την σκέψη σας. Φιλική προειδοποίηση.
     
  10. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Τώρα που έχει αρχισει κ γιγαντώνεται το κυμα μετανάστευσης των Ελλήνων, προς άλλες χώρες, κάπως έτσι τους αντιμετωπίζουν κ αυτούς εκεί..
    Γερμανία Αυστραλία, Λονδινο.. όπου έχει συγγενή, τρέχει ο έρμος Ελληνας μακρυά από την Λέγκω.
    Για την καταντιά μας, δεν φταίνε οι μεταναστάτες και αυτοί θύματα όπως εμείς είναι-, το τι ψηφιζατε/με
    ΕΜΕΙΣ/ΕΣΕΙΣ τοσα χρόνια φταίει.
     
  11. SlaveRose

    SlaveRose Regular Member

    Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας


    εγώ πάντως συμφωνώ μαζί σου .. την ίδια άποψη με σένα έχω
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Οργή για τη δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας

    Προσπαθώ να αντιληφθώ αν το σχόλιο περί της ελληνικής γλώσσας είναι κάποιου είδους χιούμορ που επισφραγίζεται με την κατάληξη "αι" για το β' πρόσωπο πληθυντικού.

    Πέραν τούτου, μια δήλωση για να τύχει αξιόλογης πραγμάτευσης θα πρέπει να συνοδεύεται και από σχετικά επιχειρήματα. Η άνευ επιχειρημάτων διατύπωση της στερεοτυπικής ιδέας πως οι εύποροι κάτοικοι των αναβαθμισμένων περιοχών ευθύνονται ως επί το πλείστον για την εξαθλίωση των λαθρομεταναστών, ενώ ταυτοχρόνως ζουν αποκομμένοι από την πραγματικότητα των πολλών, είναι τόσο αυθαίρετη όσο και η άποψη πως όσοι είναι 30 ετών και όσες είναι Mistresses είναι μάλλον αναμενόμενο να ειρωνεύονται.

    Αν από την άλλη πλευρά έχεις κάποιο επιχείρημα για την άποψη που εξέφρασες θα χαρώ να το διαβάσω.
     
Thread Status:
Not open for further replies.