Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Οpinions différentes

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Inexperienced, στις 16 Ιουνίου 2014.

  1. θεωρω οτι εχουν μπερδευτει καποια πραγματα..........το οτι καποιος ειναι Κ δεν σημενει οτι ο υ δεν ειναι ανθρωπινο ον και οτι δεν εχει δικαιομα να του την πει.....θεωρω οτι η σχεση Κ και υ πρεπει να περιοριζονται αυστηρα μονο στο θεμα παιχνιδι,.......εγω το BDSM το βλεπω σαν παιχνιδι ......το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι μαλον δεν κανω ουτε για Κ ουτε για υ......ενδεχομενος ουτε και για BDSM αλλα καποια πραγματα εδω με εξιταρουν...... 
     
  2. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    Εμένα μου αρέσει πολύ το Gor γιατί έχει δομές, πλαίσια και ήθη και δεν μπαίνει ο κάθε Dom που προσποιείται τον σκλάβο για να βρει σκλάβους αυτός και η υποτακτική γκόμενά του μέσω του ίντερνετ. Μπράβο, περισσότερα άρθρα για το Gor, έχει πολύ ενδιαφέρον.
     
    Last edited: 11 Οκτωβρίου 2014
  3. Olympos

    Olympos Regular Member

    Gor, Nemo, Gor...
    Θα βρεις πολλα αν ψαξεις...
    John Norman o συγγραφεας... περιπου 25 βιβλια...  
     
  4. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    Ευχαριστώ. Στοιχειώδεις δομές πρέπει να υπάρχουν. Στοιχειώδεις. Τόσο ώστε να μην γίνονται φυλακή. Και ειλικρίνεια. Είμαι μανάβης και πουλάω φρούτα, όχι σοκολάτες και τσιγάρα. Εκτιμώ ιδιαίτερα τους καθαρούς ανθρώπους με ένα πρόσωπο και τις διαφορετικές κουλτούρες.
     
  5. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Μου φαίνεται επίκαιρο και ενδιαφέρον σαν θέμα. Επαναφορά  
     
  6. brenda

    brenda FU very much

    Είναι, ξεύρετε και κάτι υ, που το δυνατό τους σημείο είναι ο λόγος, ή τουλάχιστον ένα από τα δυνατά τους σημεία...δεν είναι ανάγκη να απευθύνουν τον λόγο στους Κ με υφάκι, αν τουλάχιστον δεν στερούνται στοιχειώδους επίγνωσης της ασυμμετρίας, ούτε τύπου μαστροΚ, κι άλλα τέτοια αμετροεπή...ωστόσο η έκφραση διαφορετικών απόψεων ή αντιρρήσεων, μπορεί να οδηγήσει στην βελτίωση της σχέσης, εντός, ακόμη και εκτός πλαισίου...
    Κι οι Κ, πρέπει να έχουν ευήκοα ώτα, για να εξελιχθεί στοιχειωδώς το πράγμα...
    Αφήστε που πως να φιμώσεις και υ πληθωρικά και εκφραστικά, αφού αυτό εν δυνάμει είναι δομικό τους στοιχείο;
    Μία λύση είναι το gag μέχρι νεωτέρας, αλλά και μουγκό, το φαφλατάδικο υ θα είναι και πάλι εκφραστικό... 
     
  7. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Υπογράφω χέρια και πόδια στο από πάνω.

    Αν για πληθωρικά υ εννοούνται τα σπασαρχίδικα και υστερικά. Θα ήταν σπασαρχίδικα και υστερικά σαν άνθρωποι πρωτίστως και απλά θα γινόντουσαν σπασαρχίδικα και υστερικά υ.
    Κάποιοι/ες τα γουστάρουν, άλλοι/ες προσπαθούν να τα φιμώσουν. Άλλοι/ες απλά δεν ξανασχολούνται μαζί τους, με τα υ.
    Γιατί αν είναι ο/η υ και όχι τα υ, έχουν επίγνωση του που εκείνος/η διάλεξε να μπλεχτεί και φέρεται αναλόγως.
    Και δεν είναι όλοι/ες ΜαστροΚ, καθώς και δεν είναι όλοι/ες τα υ.
    Ούτε η αλαζονεία κοιτάζει status. Λέγε με "Θεός Κ" ή λέγε με "είμαι το υ που δεν σπάει ούτε με σφυρί από διαμάντι".
    Η ανωριμότητα και η βλακεία και το λέω δίχως παραλήπτες, δεν κοιτάζουν status.


    Υ.Γ. Μιλάω για τον εαυτό μου και για κανέναν άλλο/η. Γιατί πρέπει πια να διευκρινίζουμε και τ' αυτονόητα των αυτονόητων.
    Ότι δηλαδή κανείς δεν μπορεί να μιλάει για κανέναν άλλο/η πέρα από την πάρτη του/της.  

    Υ.Γ 2 πήγα να σπάσω το quote στα δυο, αλλά δεν μου βγήκε καλά, sorry  
     
  8. brenda

    brenda FU very much

    Αφήστε που πως να φιμώσεις και υ πληθωρικά και εκφραστικά, αφού αυτό εν δυνάμει είναι δομικό τους στοιχείο;
    Μία λύση είναι το gag μέχρι νεωτέρας, αλλά και μουγκό, το φαφλατάδικο υ θα είναι και πάλι εκφραστικό... [/QUOTE]

    Αν για πληθωρικά υ εννοούνται τα σπασαρχίδικα και υστερικά. Θα ήταν σπασαρχίδικα και υστερικά σαν άνθρωποι πρωτίστως και απλά θα γινόντουσαν σπασαρχίδικα και υστερικά υ.
    Κάποιοι/ες τα γουστάρουν, άλλοι/ες προσπαθούν να τα φιμώσουν. Άλλοι/ες απλά δεν ξανασχολούνται μαζί τους, με τα υ.
    Γιατί αν είναι ο/η υ και όχι τα υ, έχουν επίγνωση του που εκείνος/η διάλεξε να μπλεχτεί και φέρεται αναλόγως.
    Και δεν είναι όλοι/ες ΜαστροΚ, καθώς και δεν είναι όλοι/ες τα υ.
    Ούτε η αλαζονεία κοιτάζει status. Λέγε με "Θεός Κ" ή λέγε με "είμαι το υ που δεν σπάει ούτε με σφυρί από διαμάντι".
    Η ανωριμότητα και η βλακεία και το λέω δίχως παραλήπτες, δεν κοιτάζουν status.


    Ευχαριστώ για την κατανόηση εριίτιμε tenebra, σε ότι αφορά το πρώτο σκέλος, αλλά γιατί πρέπει να τις τερματίζουμε τις έννοιες (στο δεύτερο);

    Όχι, όταν αναφέρθηκα στο πληθωρικό υ, δεν εννοούσα το σπαζαρχίδικο, ούτε το υπερφίαλο...
    Η πληθωρικότητα αναφερόταν σε ένα άτομο που κατ´ουσίαν έχει κάτι να πει!

    Αν αυτό εμπίπτει όμως στα πλαίσια της απαρέσκειας του Κ, ας το φιμώσει!!!
    Πρωτίστως, να μην χάνουμε το χχχχχούμορ μας...
    Under any circumstances...
     
  9. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Αν για πληθωρικά υ εννοούνται τα σπασαρχίδικα και υστερικά. Θα ήταν σπασαρχίδικα και υστερικά σαν άνθρωποι πρωτίστως και απλά θα γινόντουσαν σπασαρχίδικα και υστερικά υ.
    Κάποιοι/ες τα γουστάρουν, άλλοι/ες προσπαθούν να τα φιμώσουν. Άλλοι/ες απλά δεν ξανασχολούνται μαζί τους, με τα υ.
    Γιατί αν είναι ο/η υ και όχι τα υ, έχουν επίγνωση του που εκείνος/η διάλεξε να μπλεχτεί και φέρεται αναλόγως.
    Και δεν είναι όλοι/ες ΜαστροΚ, καθώς και δεν είναι όλοι/ες τα υ.
    Ούτε η αλαζονεία κοιτάζει status. Λέγε με "Θεός Κ" ή λέγε με "είμαι το υ που δεν σπάει ούτε με σφυρί από διαμάντι".
    Η ανωριμότητα και η βλακεία και το λέω δίχως παραλήπτες, δεν κοιτάζουν status.


    Υ.Γ. Μιλάω για τον εαυτό μου και για κανέναν άλλο/η. Γιατί πρέπει πια να διευκρινίζουμε και τ' αυτονόητα των αυτονόητων.
    Ότι δηλαδή κανείς δεν μπορεί να μιλάει για κανέναν άλλο/η πέρα από την πάρτη του/της.  

    Υ.Γ 2 πήγα να σπάσω το quote στα δυο, αλλά δεν μου βγήκε καλά, sorry  [/QUOTE]
    Ευχαριστώ για την κατανόηση εριίτιμε tenebra, σε ότι αφορά το πρώτο σκέλος, αλλά γιατί πρέπει να τις τερματίζουμε τις έννοιες (στο δεύτερο);

    Όχι, όταν αναφέρθηκα στο πληθωρικό υ, δεν εννοούσα το σπαζαρχίδικο, ούτε το υπερφίαλο...
    Η πληθωρικότητα αναφερόταν σε ένα άτομο που κατ´ουσίαν έχει κάτι να πει!

    Αν αυτό εμπίπτει όμως στα πλαίσια της απαρέσκειας του Κ, ας το φιμώσει!!!
    Πρωτίστως, να μην χάνουμε το χχχχχούμορ μας...
    Under any circumstances...[/QUOTE]

    Αξιότιμη Βρενδίνη της Θούλης της Υπερβορείας και πάσων μυθικών τόπων. "Τερμάτισα" για να υποδείξω την αρνητική πλευρά του πληθωρικού.
    Αν ένα άτομο έχει κάτι να πει, για τα δικά μου γούστα δεν είναι για φίμωμα, αλλά να κάθεσαι να το χαζεύεις και να το ακούς.
    Γιατί θα έχει πράγματα να σου δώσει και γιατί όχι, να σου μάθει.
    Κ η ξεΚ δεν σημαίνει ότι τα ξέρεις όλα, ούτε ότι ο/η υ είναι κατώτερος/η σου σαν άνθρωποι.
    Αν το πιστεύεις αυτό, αν σε ζορίζει ο/η υ να έχουν "βάρος" και προσόντα.
    Η ψάξε μουγκό/η υ, ή ψάξε κάποιον/α εμφανέστατα υποδεέστερο/η σου σε κάποιους τομείς.
    Για να τον/την "κουλαντρίσεις" πιο εύκολα.
    Αν αυτό σου δίνει κάποιο ερέθισμα, γούστο σου και καπέλο σου. Σε μένα δεν δίνει κανένα.
    Πάντα χιούμορ, πόσο μάλλον όταν οι περιστάσεις είναι "δύσκολες"  
     
  10. brenda

    brenda FU very much

    Ευχαριστώ για την κατανόηση εριίτιμε tenebra, σε ότι αφορά το πρώτο σκέλος, αλλά γιατί πρέπει να τις τερματίζουμε τις έννοιες (στο δεύτερο);

    Όχι, όταν αναφέρθηκα στο πληθωρικό υ, δεν εννοούσα το σπαζαρχίδικο, ούτε το υπερφίαλο...
    Η πληθωρικότητα αναφερόταν σε ένα άτομο που κατ´ουσίαν έχει κάτι να πει!

    Αν αυτό εμπίπτει όμως στα πλαίσια της απαρέσκειας του Κ, ας το φιμώσει!!!
    Πρωτίστως, να μην χάνουμε το χχχχχούμορ μας...
    Under any circumstances...[/QUOTE]

    Αξιότιμη Βρενδίνη της Θούλης της Υπερβορείας και πάσων μυθικών τόπων. "Τερμάτισα" για να υποδείξω την αρνητική πλευρά του πληθωρικού.
    Αν ένα άτομο έχει κάτι να πει, για τα δικά μου γούστα δεν είναι για φίμωμα, αλλά να κάθεσαι να το χαζεύεις και να το ακούς.
    Γιατί θα έχει πράγματα να σου δώσει και γιατί όχι, να σου μάθει.
    Κ η ξεΚ δεν σημαίνει ότι τα ξέρεις όλα, ούτε ότι ο/η υ είναι κατώτερος/η σου σαν άνθρωποι.
    Αν το πιστεύεις αυτό, αν σε ζορίζει ο/η υ να έχουν "βάρος" και προσόντα.
    Η ψάξε μουγκό/η υ, ή ψάξε κάποιον/α εμφανέστατα υποδεέστερο/η σου σε κάποιους τομείς.
    Για να τον/την "κουλαντρίσεις" πιο εύκολα.
    Αν αυτό σου δίνει κάποιο ερέθισμα, γούστο σου και καπέλο σου. Σε μένα δεν δίνει κανένα.
    Πάντα χιούμορ, πόσο μάλλον όταν οι περιστάσεις είναι "δύσκολες"  [/QUOTE]
    Ohhhh, mais quel titre! Mon Dieu!!!(κατ´ευφημισμόν)
    Μα της Θούλης????
    Έλεος πια!!!
    Χαχαχαχαχαχαχα... 
    Μη μου λέτε τέτοια, θα πάρουν -κι άλλο- αέρα, τα ανεμοδαρμένα μυαλά μου...(λέμε τώρα)   
     
  11. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Αξιότιμη Βρενδίνη της Θούλης της Υπερβορείας και πάσων μυθικών τόπων. "Τερμάτισα" για να υποδείξω την αρνητική πλευρά του πληθωρικού.
    Αν ένα άτομο έχει κάτι να πει, για τα δικά μου γούστα δεν είναι για φίμωμα, αλλά να κάθεσαι να το χαζεύεις και να το ακούς.
    Γιατί θα έχει πράγματα να σου δώσει και γιατί όχι, να σου μάθει.
    Κ η ξεΚ δεν σημαίνει ότι τα ξέρεις όλα, ούτε ότι ο/η υ είναι κατώτερος/η σου σαν άνθρωποι.
    Αν το πιστεύεις αυτό, αν σε ζορίζει ο/η υ να έχουν "βάρος" και προσόντα.
    Η ψάξε μουγκό/η υ, ή ψάξε κάποιον/α εμφανέστατα υποδεέστερο/η σου σε κάποιους τομείς.
    Για να τον/την "κουλαντρίσεις" πιο εύκολα.
    Αν αυτό σου δίνει κάποιο ερέθισμα, γούστο σου και καπέλο σου. Σε μένα δεν δίνει κανένα.
    Πάντα χιούμορ, πόσο μάλλον όταν οι περιστάσεις είναι "δύσκολες"  [/QUOTE]
    Ohhhh, mais quel titre! Mon Dieu!!!(κατ´ευφημισμόν)
    Μα της Θούλης????
    Έλεος πια!!!
    Χαχαχαχαχαχαχα... 
    Μη μου λέτε τέτοια, θα πάρουν -κι άλλο- αέρα, τα ανεμοδαρμένα μυαλά μου...(λέμε τώρα)   [/QUOTE]

    Όχι η Θούλη όπως την είχαν καταντήσει κάποια ανθρωπάρια του Β' Παγκόσμιου πολέμου. Αλλά εκείνη από την οποία είχε φύγει η Λητώ για να βρει τόπο, να γεννήσει τον Απόλλωνα.
    Αλλά αυτά εσείς σίγουρα τα ξέρετε. Και ας πάρουν τα μυαλά σας αέρα. Θα σας χρησιμοποιήσουμε σαν ανταλλακτική φιάλη οξυγόνου για καταδύσεις, αν παραστεί ποτέ ανάγκη χαχαχα.  

    Και για να επανέλθω στο θέμα του νήματος. Πως εκφράζει την όποια αντίθετη άποψη το υποτακτικό άτομο στον/στην Κ του/της.
    Αν κάτι που λέει ο/η Κ ( βάζω και την Κ, γιατί μάλλον παραβλέπουμε την ύπαρξη της σαν είδος ) είναι κατάφορα βλακώδες/παράλογο.
    Πιστεύω ότι το υποτακτικό άτομο να του/της το έλεγε δίχως περιστροφές, δεν θα ήταν αυθάδεια, αλλά θα του/της έκανε και καλό.
    Μην και ταρακουνώντας τον/την, τον/την συνέφερνε. Σε κάθε περίπτωση έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του/της υ και με τα "καταραμένα" πρωτόκολλα/κανόνες που οι δυο θα είχαν συμφωνήσει.
    Αν δεν είχαν συμφωνήσει/προβλέψει κανένα ως προς την έκφραση των διαφωνιών, ο/η υ θα τις εξέφραζε, όπως θα γούσταρε.
    Αν όμως κανόνες θα υπήρχαν, όπως του ν' ανοίξει ο/η υ την κουβέντα χρησιμοποιώντας έναν συγκεκριμένο τρόπο, ακόμη και σε συγκεκριμένες στιγμές που θα είχαν καθοριστεί εξ 'αρχής.
    Εκείνο τον τρόπο κι εκείνες τις στιγμές θα πρέπει να χρησιμοποιήσει.
    Αφού και το ξαναλέω, γνώριζε αυτές τις "παραξενιές" του/της Κ και τις είχε κάνει αποδεκτές.

    Και επιστρέφω στον κατ' εμε πυρήνα πολλών θεμάτων περί BDSM.
    Είναι θέμα επιλογής εκείνου/ης που θέλησε να το δοκιμάσει/ζήσει.
    Κανείς δεν έσυρε καμία/κανέναν απ' τα μαλλιά στον συγκεκριμένο χώρο ( και με χώρο δεν εννοώ ένα Forum ), κανείς/καμία δεν του/της απαγόρευσε την είσοδο.
    Δυο άτομα, κάνουν μια σχέση, ο ένας θέλει να είναι από "πάνω", ο άλλος θέλει να είναι από "κάτω".
    Ο "πάνω" πριν ξεκινήσουν, λέει στον "κάτω" τι γουστάρει. Ο "κάτω" τα ίδια. Αν τα θέλω ταιριάζουν. Αυτοί να είναι καλά και οι υπόλοιποι ( οι "έξω" ) ας πάνε να μαζέψουν ραδίκια.
    Αν κάποιος "επάνω" γουστάρει, ο "κάτω" να εκφράζει τις όποιες διαφωνίες του/της μ' ένα συγκεκριμένο τρόπο. Ακόμη και αν σημαίνει ο "κάτω", να ζητάει άδεια.
    Αν ο "κάτω" το είχε δεχτεί, έτσι πρέπει να γίνεται. Αν το είχε δεχτεί δίχως να το καλοσκεφτεί, ας πρόσεχε.
    Επιλογή του μετά να παραμείνει ή να αποχωρήσει. Ο "πάνω" ήταν ξεκάθαρος, αν όμως δεν ήταν, ας πρόσεχε κι εκείνος.
    Τόσο απλά.  

    Υ.Γ.

    Αν δεν με θεωρείς άξιο/α να μου προσφέρεις μια κάποια εξουσία πάνω σου ( σχήμα λόγου το σου ), με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Ποιος ο λόγος να θέλεις να έχεις τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του/της υποτακτικού/ης μου, ή τον "τίτλο" του/της.
    Για να ντύσεις όμορφα τα γούστα σου για σεξ και μπούφλες?
    Εκεί λέμε ότι εγώ είμαι σαδιστής/ρια και εσύ μαζοχιστής/ρια και ότι περνάμε καλά έτσι.
    Βάζουμε τις ετικετούλες Κ και υ μόνο για το τι θα πουν οι όποιοι/ες άλλοι/ες?
    Μα εγώ κι εσύ ζούμε, ότι ζούμε, όχι οι άλλοι/ες. Εκείνοι/ες ας λένε ότι θέλουν.

    Αφού τους όποιους κανόνες μου δεν τους γουστάρεις, πες το εξ' αρχής και πάνε αλλού.
    Έτσι δεν θα έχουμε ποτέ αντίθετες γνώμες και θα είμαστε καλά.

    Όλα τα μου, σου, εγώ, εσύ είναι σχήματα λόγου.  
     
    Last edited: 2 Σεπτεμβρίου 2015
  12. Janine

    Janine Regular Member

    Έχω συναντήσει Κυρίαρχο που δεν ήθελε καμία διαφωνία, κανένα επιχείρημα. Ήξερε από πρακτικές bdsm αλλά ο τύπος σχέσης που αναζητούσε δεν μου ταίριαζε καθόλου. Έχω συναντήσει Κυρίαρχο που θεωρούσε ότι έπρεπε να γίνονται αναλυτικά συζητήσεις και να λύνονται οι διαφωνίες, αλλά όταν φαινόταν ότι δεν είχε απαντήσεις στα επιχειρήματά μου, άλλαζε την κουβέντα κι απέφευγε να επεκταθεί, χωρίς να αλλάζει ποτέ κάτι στη συμπεριφορά του. Κατέληξε να φαίνεται στα μάτια μου ...μικρός και υποκριτής.

    Έχω συναντήσει και δύο άλλους τύπους Κυριάρχων που δεν είχαν θέμα με τη διαφωνία per se. Στη μία περίπτωση όταν καταλάβαινε ότι κάπου έχω δίκιο, το έλεγε κι άλλαζε πορεία πλεύσης. Στη δεύτερη περίπτωση, όταν καταλάβαινε ότι κάπου έχω δίκιο, δεν το παραδεχόταν φωναχτά, αλλά άλλαζε πορεία πλεύσης. Η αλλαγή πορείας πλεύσης δεν γινόταν πάντα με τον τρόπο που περίμενα εγώ. Γινόταν όμως.

    Αυτά που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής για τις διαφωνίες είναι τα εξής:

    Μια συζήτηση δεν γίνεται πάντα με συμβατικό τρόπο. Δεν ανταλλάσσουν πάντα λόγια και κουβέντες Κ και υ. Ο υ μπορεί να μιλάει με λόγια κι ο Κ μπορεί να απαντήσει με πράξεις. Ή και το αντίστροφο. Ή μπορεί να διαφωνήσουν με πράξεις και να καταλήξουν μάλιστα και σε συμπέρασμα εποικοδομητικό για τη σχέση και για τους δύο μαζί.

    Η επίλυση της διαφωνίας μπορεί να επιφέρει καταστάσεις που δεν περιμένει ο υ.

    Ο Κ μπορεί να πει πάνω στην κουβέντα "δεν με ενδιαφέρει η άποψή σου". Επικίνδυνη φράση και είναι, θεωρώ, πολύ σημαντικό να ξέρει ο Κ πότε πρέπει να το πει. Γιατί κάποιες φορές πρέπει να το πει. Αν το λέει όμως συνέχεια, εμένα δεν μου ταιριάζει. Σ' όποιον ταιριάζει, καλή του τύχη.

    Κυρίαρχος που δεν προσαρμόζει ποτέ ούτε στο ελάχιστο τη συμπεριφορά του όταν καταλαβαίνει ότι ο υ έχει δίκιο, δεν είναι επίσης Κ που ταιριάζει σε μένα. Σε όποιον ταιριάζει, και πάλι καλή του τύχη.

    Το timing παίζει ρόλο. Δεν είναι όλες οι ώρες για διαφωνία κι αυτό είναι κάτι που πρέπει εγώ προσωπικά να θυμάμαι, γιατί με το κακό timing είμαστε παλιοί γνώριμοι  

    Πρωτόκολλο για διαφωνίες θα υπάρχει αν ο Κ είναι υπέρ των πρωτοκόλλων. Υπάρχουν και Κ που δεν είναι υπέρ των πρωτοκόλλων και τότε ο υ θα πρέπει να "κουμπώσει" πάνω σ' αυτό και να προσαρμοστεί, ακόμα κι αν τα πρωτόκολλα είναι κάτι που τον διευκολύνουν. Είπαμε, δεν μας ενδιαφέρει πάντα η γνώμη του  

    Ο τρόπος που θα εκφραστεί μια διαφωνία από τον υ, εξαρτάται από το τι άνθρωπος είναι ο υ και τι άνθρωπος είναι ο Κ. Τις συνέπειες αυτού του τρόπου τις λούζονται κι οι δύο μετά τη διαφωνία, ειδικά αν η διαφωνία εξελιχθεί σε καυγά. Ναι, συμβαίνουν και τέτοιοι όταν έχεις σχέση, νομίζω ότι είναι ουτοπικό να σκεφτόμαστε ότι δεν συμβαίνουν. Οι υ μπορεί να είμαστε από γλυκά αγγελούδια μέχρι ανυπόφορα τέρατα ανάλογα με την περίσταση. Αυτό μάθαμε για να επιβιώνουμε μια ζωή. Αν γίνουμε, λοιπόν, τέρατα σε μια διαφωνία, ας προετοιμαστούμε και για τις συνέπειες. Μερικές φορές γινόμαστε τέρατα χωρίς να το καταλαβαίνουμε μάλιστα  

    Τέλος, το γνωστό disclaimer: Πρόκειται για προσωπικές απόψεις που πηγάζουν από προσωπικές εμπειρίες, δεν χρειάζεται κανείς φυσικά να συμφωνήσει μαζί μου και δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί τα πράγματα να γίνονται και διαφορετικά για κάποιους