Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Προσπάθησε να με φτάσεις ή ανέβα τα σκαλιά μαζί μου...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Soraya, στις 22 Ιανουαρίου 2016.

  1. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    Συγχωρήστε μου την παρέμβαση.
    Εγώ σ' εκείνο το αμφιθέατρο με τα βυζγιά ήθελα να μπω, αλλά μάλλον πήρα λάθος διάδρομο και βρέθηκα στο παιδαγωγικό.
    Δεν είναι άσχημα όμως, ο @_DaRkNiGhT_ λέει ότι εδώ έχει τις καλύτερες γκόμενες.

    Όντως υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι, όπως λέει η νηματοθέτιδα.
    Αυτοί που έχουν το τάλαντο της μεταδοτικότητας και αυτοί που δεν το έχουν.
    Ασφαλώς, για να μπορέσει κάποιος να διδάξει/καθοδηγήσει/δείξει ένα δρόμο σε άλλον άνθρωπο πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά το διδασκόμενο αντικείμενο.
    Επίσης, πρέπει προφανώς να βρίσκεται σε θέση πιο προχωρημένη από αυτόν.
    Τέλος, πρέπει να είναι βέβαιος για το πού θέλει να φτάσει τον άλλο.
    Κάπου εδώ όμως τελειώνουν τα διδασκοκεντρικά και αρχίζουν τα μαθητοκεντρικά.
    Οι μέθοδοι διδασκαλίας είναι σχεδόν τόσες, όσοι και οι μαθητές. Με την έννοια ότι κάθε μαθητής, ως ξεχωριστή περίπτωση, χρειάζεται το δικό του κοκτέιλ που προκύπτει από το συνδυασμό των μεθόδων.
    Άρα, πριν κανείς ξεκινήσει να διδάσκει, οφείλει να γνωρίσει το μαθητή του σε βάθος.
    Να ξέρει τι ζητά, πώς σκέφτεται, πώς αντιδρά, από πού έρχεται, πού θέλει και πού μπορεί να φτάσει.
    Με παραξενεύουν οι άνθρωποι που είναι μονοδιάστατοι, που θεωρούν ότι όλοι οι άλλοι οφείλουν να προσαρμόζονται στο δικό τους τρόπο.


    ΥΓ Οι όροι "μεταδοτικότητα", "διδασκαλία", "διδάσκων", "μαθητής" κλπ χρησιμοποιούνται μεταφορικά.
    ΥΓ1 Μην τα ξαναγράφω τα περί Πυγμαλιώνων και σας κουράζω. Φυσικά και δεν εννοώ ότι μπορεί ένας ενήλικας άνθρωπος να αλλάξει εκ βάθρων.
     
    Last edited: 23 Ιανουαρίου 2016
  2. ειναι και καποιοι που υποτιμουν που τους αλλους αλλα ειναι και αυτοι που τους την λενε στα ισια.........
     
  3. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor


    Σε ποιο σύννεφο ειπαμε ότι μένεις εσυ???  
     
  4. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Σε αυτο το σημειο πρεπει ν´αποκαλυψει ο Ταμπουλης ποιος ειναι ο Μεντορας του  
     
  5. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    Μα εδώ έχει πάντα ήλιο...  

    @_DaRkNiGhT_ , ανατσουτσούριασα.
     
    Last edited: 23 Ιανουαρίου 2016
  6. thief

    thief παλιοπαιδο ο Νικολακης Contributor

    Προσπάθησε να με φτάσεις ή ανέβα τα σκαλιά μαζί μου... λεει το νημα .......

    και τωρα φαντασου οτι πρεπει να προσπαθησεις να φτασεις στο επιπεδο του @_DaRkNiGhT_ την μαμησες
     
  7. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    @no_Taboo ,@_DaRkNiGhT_ έχετε μεινει πισω κυριοι.
    @Soraya ,με συγχωρεις για το off topic , αλλα θεωρω ότι η πεταλουδα για να αποφυγει το φως θα πρεπει να εχει τσουρουφλιστεί πολλες φορες και παλι ισως δεν αντισταθεί στον πειρασμο. Ζητας εμπειριες και λαμβανεις μαθηματα παιδαγωγικης αλλα με τοσους ''δασκαλους '' εδώ ....Μεταξυ μας, θεωρω ότι υπαρχει και τριτη κατηγορια ανθρωπων , αυτοι που δεν είναι ουτε αλαζονικοι, ουτε δεκανίκια, ουτε σε ζοριζουν ,ουτε είναι ο ωμος να κλαψεις, αλλα ενώ είναι μαζι σου στην διαδρομή σ αφηνουν να κανεις το στραβοπάτημα , να σηκωθείς μονη σου αν αποφασισεις να συνεχισεις και να μαθεις από τα λαθη σου αλλα είναι παντα εκει για σενα να σε βοηθησουν όταν το ζητήσεις , να στηριχτείς όταν είναι απαραιτητο , χωρις να εχουν σημαια ουτε την αλαζονεια της γνωσης τους ,ουτε τον επεμβατικο χαρακτηρα και τη δεδομενο ''αδελφου'' ,αλλα είναι εκει επειδή απολαμβανουν την διαδρομή μαζι σου και χαιρονται με την πορεια .
     
  8. no_Taboo

    no_Taboo Αείκαυλος

    @jasmin sg , δεν μπορώ να βρω πού διαφωνούμε.  
     
  9. whisperer

    whisperer Regular Member

  10. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Αγαπητη @jasmin sg , δυστυχως (για μενα) με επιβεβαιωνετε τωρα που πορτοκαλιζετε.

    Παντως να ξερετε η πεταλουδα επιβιωνει μονο μερικα εικοςιτετραωρα.
     
  11. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Αυτο δεν ειναι καλο. Αλλα απανταει σε κατι ερωτηματα περι διαφορας αντιληψης ανδρικης και γυναικειας κυριαρχιας.
     
  12. Νηρηίς

    Νηρηίς Guest

    στην περίπτωση που κάποιος λειτουργεί ως καθοδηγητής/δάσκαλος σε ασύμμετρο σχετίζεσθαι τυπου "μαθητείας"..
    επειδή η μόρφωση δεν σχετίζεται μονάχα με τους τίτλους πιστοποίησης "γνώσεων"..ένας στρυφνός,κακότροπος "εκπαιδευτικός",έστω και αρκετά καταρτισμένος γνωστικά στον τομέα του..μου δημιουργεί απόλυτη αποστροφή..

    υ.γ το δύστυχο Β2 είχε μαθηματικό με προβλήματα διαχείρισης θυμού..στα διαλείμματα κυκλοφορούσαν κάποια ανέκδοτα σχετικά,που τον παρουσίαζαν να σκίζει τετράδια όταν αντιλαμβάνονταν κάποιο λάθος..
    (..που να το φανταζόμουν πως 2 χρόνια μετα,θα τον έφερνα στο νου ως παράδειγμα αναλογίας αποτυχημένου εν δυναμει κυρίαρχου/καθοδηγητή σε υποθετική ασύμμετρη σχέση..)