Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 3 Σεπτεμβρίου 2008.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Πολύ ωραία εξελίχθηκε το νήμα, με την παρέμβαση του Flowform και την mega-ανάλυση που μοιράστηκε μαζί μας. 

    Το Summerhill είναι πράγματι ένα "θαύμα". Είχα την τύχη να παρακολουθήσω πριν λίγα χρόνια μία παρουσίαση του σχολείου, στη Θεσσαλονίκη, και έχω πειστεί περί της αποτελεσματικότητας της "φιλοσοφίας" του. Ευνόητο ότι είναι ένα αγκάθι στο σύστημα. Το σύστημα εκπαίδευσης σήμερα στον δυτικό κόσμο είναι υπαίτιο για πολλά προβλήματα στην ψυχική ισορροπία των ανθρώπων.

    Η καισαρική προτιμάται συνήθως επειδή έχει μεγαλύτερο κόστος για τον ασθενή - και μεγαλύτερο κέρδος για τον γιατρό! Κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί οι φτωχοί οι γιατροί! Η δε νάρκωση δεν είναι απαραίτητη στον τοκετό, ο οποίος μπορεί να είναι μία υπέροχη εμπειρία πραγματικά, αλλά μετατρέπεται σε μία οδυνηρή κόλαση με την χορήγηση οξυτοκίνης, μόνο και μόνο για να επισπεύσει ο γιατρός την διαδικασία ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. Δεν αμείβεται αρκετά για να το κάνει αυτό!!! Η οξυτοκίνη προκαλεί φοβερές ωδίνες, αβάσταχτες, γιατί επισπεύδει την διαστολή του τραχήλου της μήτρας, ενώ όταν γίνεται φυσιολογικά (και αργά) ο πόνος είναι μηδαμινός, όπως αυτός της περιόδου...(αυτά τα ξέρω από τις προσωπικές μου εμπειρίες).

    Επίσης, σε κάποιες χώρες, όπως στις Σκανδιναβικές, είναι παράνομο να παίρνουν το μωρό από την μητέρα του, μόλις γεννιέται, διότι έχει γίνει αντιληπτό ότι είναι κρίσιμης σημασίας το bonding (δέσιμο) ανάμεσα στην μητέρα και στο μωρό, στην αρχή της ζωής του βρέφους. Όμως, στην Ελλάδα, μια μητέρα πρέπει να δώσει μάχη για να κρατήσει το μωρό της, να σιγουρέψει ιδιωτικό μαιευτήριο και μονό δωμάτιο (πιο ακριβό), και πάλι, τις πρώτες ώρες, της το παίρνουν με τη βία, τάχα για να παρακολουθήσουν μήπως κάτι δεν πάει καλά, να το δει ο παιδίατρος (που μπορεί να κάνει και 3 ώρες να έρθει), να το ζυγίσουν, και ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα (κυρίως, αφήνουν το μωρό να κλαίει ολομόναχο, έχοντας χάσει κάθε ελπίδα - ίσως και για πάντα - σε ένα δωμάτιο με δυνατό φωτισμό, όπου κλαίνε όλα τα παρατημένα μωρά μαζί, χωρίς να τα σηκώνει κανένας). Το τραύμα του αποχωρισμού του βρέφους από την μητέρα δεν το σκέφτεται κανείς. Θεωρείται μία άχρηστη ευαισθησία...[Αν ψάξετε το θέμα "οξυτοκίνη και τοκετός" στο διαδίκτυο, θα ανακαλύψετε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για τον τοκετό στην Ελλάδα...]

    Συμφωνώ απολύτως. Και τα δικά μου συμπεράσματα, από αυτά που έχω διαβάσει, είναι παρόμοια.

    Πιστεύω ότι και στην μοντέρνα ψυχοθεραπεία, αυτός ακριβώς είναι πλέον ο στόχος:

    "Psychotherapy does not heal at all...since its task is that of providing the psyche with a space for its images." (Aldo Carotenuto, The difficut art: A critical discourse on psychotherapy).

    Σαφέστατα, η αυτογνωσία είναι ο δρόμος και ο στόχος, για όλα τα σκεπτόμενα όντα. Κατά τον ίδιο τρόπο, δεν πιστεύω ότι νοείται D/s χωρίς αυτογνωσία.
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Σε αυτό το φόρουμ, αγαπητέ Flowform, περαν του ότι είχαμε όλοι τέλειους γονείς, οι οποίοι έζησαν και ζουν σε μια τέλεια κοινωνία, κάνουμε ως Τέλειοι και Τέλειες Σχέσεις. Επίσης δεν αρρωσταίνουμε και υποψιάζομαι ότι ίσως και να μην πεθαίνουμε... Οι Κ είναι στη χειρότεροι ημίθεοι στην σύνηθη θεοί που λατρεύονται.. Από υπό νομίζω ότι έχουμε μεγαλύτερη ποικιλία... αλλά μη νομίζεις και οι υπό είμαστε φτιαγμένοι από άφθαρτη ύλη.
    Προσωπικά σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ με τα γραφόμενα σου. Έχω όμως μια απορία. Έχω την αίσθηση ότι σε μεγάλο βαθμό ζεις τις σχέσεις σου διαδυκτικά. Έτσι είναι ή εμένα μου ξεφεύγει κάτι?

    ΥΓ. @ dora αναφορικά τα περί μαιευτηρίων με βρίσκουν απολύτως σύμφωνη.
     
  3. Flowform

    Flowform Regular Member

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Ψαχνω να βρω και να εγκαταστησω μαζι μου, το συντομοτερο δυνατο, μια (τουλαχιστον) σκλαβα.
    Παροτι αυτο που γυρευω ειναι χλωμο να το βρω εδω, δε σταματαω να αναζητω και στην Ελλαδα, και μαλιστα προσφατα ματαιωθηκα δουλευοντας την προοπτικη με καποια κοπελλα εδω. Ενας λογος που κυκλοφορω στο φορουμ και ..εκτιθεμαι με τις 'ακραιες' αποψεις μου ειναι μηπως και συναντησω την κοπελλα που θα μου ταιριαζει.
    Παλιοτερες σχεσεις μου ηταν απλα D/s και χωρις μεγαλη εμπειρια και συγκεντρωση σε πραγματα που ανακαλυψα τελευταια σε διαδικτυακες σχεσεις μου για τον εαυτο μου και για το bdsm. Η εικονα μου ειναι τελειως ξεκαθαρη πλεον για το τι θελω, αλλα δε βρισκω ευκολα ελληνιδες που να το εχουν ξεκαθαρισει. Η kara, η σκλαβα μου στην Αμερικη, ισως καταδφερουμε να ερθει αν λυσουμε τα προβληματα με την κορη της και το διαβατηριο της μικρης που πρεπει να εχει συναινεση κι απ το συζυγο. Οπως και ναχει, θελω να στησω ενα polyamorous σπιτικο.
    Ευχαριστω για το μικροφωνο χαχαχα
     
  4. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Και ποια είναι κατά τη γνώμη σου η υγιής σχέση με την Ms έννοια του όρου?

    Έχοντας την ικανότητα να εξουσιάζει και να ορίζει/κατευθύνει άλλους.
    Έχεις την εντύπωση πως όλοι οι Κυρίαρχοι είναι τέλεια φωτισμένα όντα που έχουν επιλύσει τα πάντα συνειδητά και ασυνείδητα?
    Άσε που αν είχαν τα πάντα επιλυμένα πολλοί δεν θα είχαν λόγο να είναι στο bdsm.
    Είναι πολλά όσα κανείς ποτέ δεν θα καταφέρει να συνειδητοποιήσει. πόσο μάλλον να επιλύσει.
    Και κάποια εξ αυτών είναι που δημιουργούν τις συγκεκριμένες ανάγκες που τον σπρώχνουν στο βδσμ και όχι σε μια ωραία, απαλή βανιλλα σχέση.
    Εισήγηση φιλική, μην βιάζεσαι να βγάζεις συμπεράσματα, ειδικά όταν δεν γνωρίζεις πόσα απ΄τα θεωρητικά που αραδιάζει ο καθένας, έχουν οποιαδήποτε σχέση με την πραγματικότητα, μόνο και μόνο επειδή τα "ντύνει" σε όμορφες λέξεις και προτάσεις που εντυπωσιάζουν.


    Υ.Γ. Αυξάνονται και πληθύνονται οι "τέλειοι" άνθρωποι, αγγελικά πλασμένοι σ αυτό το φόρουμ.
    Υ.Γ.2 Αναφορικά με τις καισαρικές, ας μην τις βγάλουμε και άχρηστες, επειδή υπάρχουν οι γιατροί-έμποροι.
    Πολλές μητέρες, ανάμεσα σ αυτές κι εγώ, δεν θα γινόντουσαν μητέρες αν δεν υπήρχε αυτή η σωτήρια σε πάρα πολλές περιπτώσεις μέθοδος.
     
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Εννοείται ότι η καισαρική είναι μία σωτήρια μέθοδος σε κάποιες περιπτώσεις. Έχω ακούσει όμως γιατρό να λέει, "τις περισσότερες γέννες μου τις κάνω με καισαρική. Δεν βγαίνω πέρα αλλιώς"!!!

    Σ' αυτές τις περιπτώσεις αναφέρθηκα. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν υπάρχουν ευσυνείδητοι γιατροί, ή ότι όλες οι περιπτώσεις καισαρικής είναι απάτη. Απλά είναι τουλάχιστον ύποπτο, το ότι γίνονται τόσες πολλές καισαρικές πλέον. Ένας άλλος λόγος μπορεί να είναι η ελλιπής πληροφόρηση των γυναικών σχετικά με τον τοκετό. Η άγνοια προκαλεί φόβο. Πολλές γυναίκες προτιμούν να αποφύγουν την όλη διαδικασία, υποβάλλοντας τον εαυτό τους σε μία επικίνδυνη και αχρείαστη - για την περίπτωσή τους - επέμβαση, η οποία όπως ξέρεις συνεπάγεται και μία μακρόχρονη και οδυνηρή επούλωση (ενώ μετά τον φυσικό τοκετό η γυναίκα σηκώνεται αμέσως και χορεύει το καν-καν... )

    Σαφώς όμως, η καισαρική μας έχει δώσει πολλά γλυκύτατα μωράκια που θα είχαν χαθεί αλλιώς... 
     
  6. Flowform

    Flowform Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Ολα αυτα βεβαια στο ονομα της 'σωτηριας' του βρεφους απο το φυσικο τροπο τοκετου, που απο λειτουργια της φυσης, γινεται 'ιατρικη πραξη'. Υποτιθεται οτι η παρουσια και οι επεμβασεις των γιατρων θα περιορισουν την πιθανοτητα να αρρωστησει ή να πεθανει το μωρο ή/και η μανα στο ελλαχιστο, ετσι;
    Ο Michel Odent, που θεωρειται πλεον αυθεντια του τοκετου, τοσο ωστε η ΠΟΥ του ανεθεσε να καταθεσει την προταση του για τον τοκετο στη νεα χιλιετια, που υιοθετηθηκε σχεδον στο συνολο της, παρουσιασε σε ομιλιες τους στην Ελλαδα στοιχεια απο ερευνες δημοσιευμενες στα παγκοσμια περιοδικα μαιευτικης, που θεωρουνται εγκυρες, και που περιγραφουν μια καταπληκτικη πραγματικοτητα: Στις χωρες που η αναλογια μαιευτηρων γιατρων προς μαιες κλεινει πολυ προς τους πρωτους, σε χωρες δλδ που εχουν εξαιρετικα ανεπτυγμενη την ιατρικη του τοκετου, και ελαχιστους τοκετους στα σπιτια ή στις κλινικες με φυσικο ομως τροπο, -φυσικα η Ελλαδα μια απ τις πρωτες- η περιγεννητικη θνησιμοτητα και νοσηροτητα ειναι της ταξης του 2-3%, ενω στις χωρες οπου υπαρχουν πολλες μαιες και πολλοι τοκετοι στα σπιτια, ειναι στο 3 τος χιλιοις. Δηλαδη, αν θελετε να προστατευσετε το παιδι σας ή τον εαυτο σας απο προβληματα υγειας, απομακρυνθειτε απο τους γιατρους.
    Ξερω οτι θα κυνηγηθω και γι αυτο το ποστ, αλλα, συγνωμη, δεν τα λεω εγω, η επιστημη τους (σας) τα λεει.

    Αυτο που θετει η Δωρα, ειναι το πιο σημαντικο σ αυτη την ιστορια, και ο λογος που ανεφερα ολα αυτα τα πραγματα:
    Ο τραυματισμος μας ως υπαρξεων, που μας συνοδευει και μας κανει καθε αλλο παρα 'τελειες υπαρξεις' και 'μικρους θεους', αρχιζει πριν ακομη γεννηθουμε, με το αγχος και τον πανικο που περναει η μητερα μπαινοντας στο ανησυχητικο περιβαλλον του νοσοκομειου, οπου ο τοκετος γινεται μια εγχειρηση. Και φυσικα, οσο παει χειροτερευει. Συμφωνα με πολλες ψυχοθεραπειες, ο λογος που δεν θυμομαστε τον τοκετο μας αλλα και τη ζωη μας μεχρι αναλογα τα 3, 4 ή 5 μας, ειναι ακριβως τα τραυματα. Στη διαρκεια καποιων τετοιων θεραπειων, αναδυονται οι μνημες καποιων τραυματω που μας εκαναν αυτο που ειμαστε. Ατελη και νευρωτικα πλασματα, που μια ζωη αναζητουμε αυτο που δεν θα κατακτησουμε αν δεν περασουμε μεσα απο τα αρχικα τραυματα: την ευτυχια.

    Φυσικα, τα τραυματα αρχιζουν αλλα δεν τελειωνουν εκει.
    Συμφωνα με την παρατηρηση του πολιτισμου των Trobriand, που δεν ειχε καθολου οιδιποδειο, βιασμους, ερωτικη δυστυχια και νευρωσεις, η σεξουαλικοτητα των παιδιων, που δεν την ελεγχαν ή κατευθυναν ΚΑΘΟΛΟΥ οι ενηλικες, αναδυονταν στα τρια τους χρονια.
    Τα παιδια στην ηλικια αυτη, δεν 'επαιζαν' απλα το μπαμπα και τη μαμα, ή το γιατρο. Ειχαν σχεδον ολοκληρωμενες ερωτικες σχεσεις, με ολα τα αναλογα συναισθηματα. Επαναλαμβανω οτι ο βιασμος και η παιδεραστια ηταν πραγματα αδιανοητα εκει. Το 'διαζυγιο' ηταν οτι ο αντρας εφευγε απ το σπιτακι και πηγαινε να μεινει στο 'ξενοδοχειο των εργενηδων', οποτε οι ελευθερες ηξεραν οτι ειναι παλι στο παιχνιδι, ενω η κοπελλα αλλαζε το λουλουδι απ το δεξι αυτι στ αριστερο, οποτε οι αντρες ηξεραν οτι ειναι ελευθερη.
    ΟΛΑ ηταν προσανατολισμενα στην ευτυχια ολων, και ΤΙΠΟΤΑ στην 'ηθικη' ή στη 'διαπλαση χαρακτηρα' ή στην 'κοινωνικη ευταξια'.
    Α, παρεμπιπτοντως, τα αφροδισια ηταν ανυπαρκτα. Αυτο ταιριαζει με την αποψη μας των 'ολιστικων', για το ψυχοσωματικο των ασθενειων.
    Οταν μου δειξετε τον ελληνα που εζησε την ερωτικη του ευτυχια απο τα τρια του, (και βρηκε και τις αντιστοιχες ελληνιδες να τη μοιραστει) θα με ενδιαφερει παρα πολυ να εξετασω την ψυχοσυναισθηματικη του κατασταση.
    Σε ηπερηχους στην κοιλια της εγκυου εχουν βρει βρεφη-αγορακια με στυση. Γιατι λετε την εχουμε απο τοτε, αν 'μας χρειαζεται' μετα τα 13 μας, ή οπως λεει η κοινωνια, μετα τα 17-18;
    Και τι γινεται με τη σεξουαλικοτητα μας μεχρι τα 13;
    Πως εκφραζεται; Κι αν δεν εκφραζεται, πώς κατασταλθηκε; Ειναι χωρις συνεπειες για την ψυχικη (συναισθηματικη) υγεια μας το να μας απαγορευθει απο τους γονεις μια φυσικη λειτουργια τοσο σημαντικη για την ισορροπια και την ευτυχια οσο βασικη ειναι η αναπνοη για την επιβιωση;

    Ποσο λοιπον επηρρεαζεται ο συναισθηματικος μας κοσμος -οταν μιλαμε για ερωτα και σχεσεις- απο ολη αυτη τη διεστραμμενη κατα την αποψη μου καταστολη της φυσης μας;
    Ειναι περιεργο οτι τα ερωτικα δραματα ειναι στο κεντρο της δυστυχιας και της αυτοκαταστροφης (και αμεσης αυτοκτονιας σε πολλες περιπτωσεις) παρα πολλων ανθρωπων;
    Οτι αντι ο ερωτας στην Ελλαδα να ειναι μια διαδικασια σμιξιματος που οδηγει στην ευτυχια ειναι πιο συχνα ενας πολεμος απο παραλογες και σκοτεινες (ασυνειδητες) εκτονωσεις του ενος προς τον αλλο;
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Φιρί-φιρί το πας για λιθοβολισμό.  Δεν το ήξερες ότι η παιδική σεξουαλικότητα ακόμη θεωρείται ταμπού;

    Σχετικά με το θέμα, θα έλεγα ότι πολλοί στοχαστές εντόπισαν την αιτία της δυστυχίας του μοντέρνου ανθρώπου στην καταπίεση της σεξουαλικής ενέργειας. Ένας εξ αυτών ήταν ο Ράιχ (υπάρχουν και άλλοι). Είχα αναφερθεί παλαιότερα εδώ:

     
  8. Flowform

    Flowform Regular Member

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Δυστυχως δεν προκαλει ανεξελεγκτες στυσεις απο τη δοκιμη που του εκανα.  
    Αισθανθηκα ομως διαφορά στο γενικο μου επιπεδο ενεργειας, και αυτο σε ατομα διεστραμμενα σαν κι εμενα φερνει και αυξηση της ηδη ανεβασμενης ερωτικης διαθεσης!  
     
  9. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Τι ακριβώς θεραπευτής αλήθεια?
     
  10. Flowform

    Flowform Regular Member

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    lara,
    στην Ελλαδα καποια στιγμη τα επισημα νουμερα ηταν γυρω στο 30% καισαρικες, κατι που μας εβαζε στις πρωτες θεσεις παγκοσμια μαζι με τις ΗΠΑ και τη Βραζιλια αν θυμαμαι καλα. Ωστοσο, προσφατα ακουσα οτι τα πραγματικα στοιχεια ειναι γυρω στο 75%!!!

    Να ξερεις οτι σχεδον σε καθε περιπτωση οπου η επιτοκος ή ο συζυγος θα αρνηθουν την καισαρικη, ο γιατρος θα στηριξει με την επιστημονικη αυθεντια του το επιχειρημα οτι πρεπει οπωσδηποτε να γινει καισαρικη αλλιως κινδυνευεις κι εσυ και το μωρο.
    Αν θελησεις λοιπον να μαθεις αν υπαρχει και αλλη αποψη για το αν χρειαζοταν ή οχι καισαρικη, δε θα πρεπει να ρωτησεις αλλον 'καισαρικιολογο', αλλα καποιον απο την πλευρα των φυσικων τοκετων.

    χαιρομαι που σε βλεπω ερωτευμενη  
     
  11. Flowform

    Flowform Regular Member

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Σιγα μη σου πω εδω, δημοσια  
     
  12. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Συναισθηματική ή/και άλλη επενδυση Κυριαρχου

    Κοίτα ο λόγος που ρωτάω, είναι πως το χρησιμοποιείς για να δώσεις βαρύτητα στις απόψεις σου (δεν νομίζω ότι τυχαία ανέφερες πως είσαι θεραπευτής).
    Όμως εκεί που π.χ. ένας ψυχολόγος ή ψυχίατρος, έχει ένα λόγο παραπάνω απ' όλους μας, σε κάποια θέματα που συζητάμε εδώ, δεν ισχύει το ίδιο για κάποιον βελονιστή, φυσιοθεραπευτή ή ρεφλεξολόγο για να μην αναφερθώ καν στα διάφορα είδη θεραπευτών με τα χέρια και ενέργειες κλπ, κλπ, κλπ... Δεν νομίζω δηλαδή κάποιος τέτοιου είδους θεραπευτής, να έχει τα τυπικά τουλάχιστον προσόντα που απαιτούνται γιά να έχουν οι απόψεις του τη βαρύτητα των απόψεων του ειδικού...