Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σημαίνει vanilla

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος SAP, στις 11 Σεπτεμβρίου 2016.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    @Iagos

    ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, έστω και "κατά το δυνατόν". Σε αναμονή λοιπόν αρμοδιότερων να απαντήσουν, αν το επιθυμούν.

    Εννοούσα τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Μιλούσατε για την πρωτοκαθεδρία του ανδρικού οργασμού στα βανίλα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Σε ένα ζευγάρι γυναικών δεν υπάρχει η εκσπερμάτιση για να δούμε αν ακολουθείται η "νόρμα" που περιγράψατε, σε ένα ζευγάρι ανδρών δεν υπάρχει άλλος οργασμός απο την εκσπερμάτιση, για να ποδηγετείται.
     
  2. elfcat

    elfcat . Contributor

    @echo

    Είστε σίγουρα πολύ καλός αναγνώστης, μάλλον με διαβάσατε διαγώνια. Δεν παρεξηγούμαι.

    Πουθενά δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Το ξαναγράφω με έμφαση:

    Υπάρχουν, για παράδειγμα, οι ηδονοβλεψίες, οι φετιχιστές, οι πανηδονιστές κλπ. οι οποίοι στη γενική περίπτωση δεν είναι ούτε vanilla ούτε BDSM. Θέλετε να συζητήσουμε γι αυτούς; Ευχαρίστως. Αλλά το νήμα και το ποστ σας ασχολείται με την αντίστιξη ανάμεσα σε vanilla και BDSM. Ολοι αυτοί έχουν την δικη τους θέση στην κλίμακα σεξουαλικοποίησης της σεξουαλικότητας που ορίζει η Zupančič στο απόσπασμα που επισήμανα. Διότι, αφού είστε καλός αναγνώστης, δεν μπορεί να υπάρχει παρερμηνεία στο παρακάτω απόσπασμα (η έμφαση δική μου):

    Η Zupančič ορίζει ΔΙΑΤΑΞΗ (από "λιγ'οτερο" προς "περισσότερο") με ΜΕΤΡΟ την απομάκρυνση από την "καθαρή συνουσία". Δηλαδή κλίμακα μέτρησης της σεξουαλικοποίησης. Βεβαίως, πουθενά η Zupančič (που εσείς φέρατε στην κουβέντα) δεν ορίζει πρόσημο στα άκρα της διάταξης, θετικό ή αρνητικό. Ούτε και γω, και δεν κατάλαβα γιατί σας πέρασε από το μυαλό.

    Αλλά η κλίμακα (σκάλα) έχει πάνω και κάτω άκρο, εξ ου και η χρήση από μένα της λέξης "κορυφή". Δεν σας αρέσει το "κορυφή"; Ας πούμε ότι η διάταξη είναι ευθεία παράλληλη στο έδαφος και υπάρχει κάτι τέρμα αριστερά, και κάτι τέρμα δεξιά. Βάλτε ότι θέλετε αριστερά και ότι θέλετε δεξιά, το "πολύ" ή το "λίγο", μην τσακωθούμε και γι αυτό. Ξαναλέω, χωρίς πρόσημο.

    Και τώρα σας ξαναρωτάω: στη γενική περίπτωση, σε αυτή τη διάταξη που ορίζει η Zupančič, οι BDSM θα βρίσκονται προς τη μεριά που θα βάλετε το "πολύ" της σεξουαλικοποιημένης σεξουαλικότητας, και οι vanilla προς τη μεριά που θα βάλετε το "λίγο", σύμφωνα με την απομάκρυνσή τους από την "καθαρή συνουσία", ναι ή όχι;

    Απλή ερώτηση, με βάση το κείμενο που προτείνατε εσείς ο ίδιος. Χωριίς η οποιαδήποτε απάντηση να οδηγεί σε απόφανση ή να λέει κάτι "καλό" ή κάτι "κακό" για τους BDSM ή τους vanilla.

    Αν θέλετε απαντάτε, αν δεν θέλετε δεν απαντάτε. Το να μου κάνετε δωρεάν ψυχανάλυση από τις ερωτήσεις μου, δεν το εκλαμβάνω ως απάντηση, μολονότι δεν παρεξηγιέμαι. Αν θέλετε τις δικές μου πεποιθήσεις, μην τις μαντεύετε, ρωτήστε με ελεύθερα.

    Τα άλλα με τον ανταγωνισμό που λέτε δεν καταλαβαίνω που κολλάνε. Το 7 είναι μικρότερο από το 52 αλλά δεν ξέρω να έχουν κανάν ανταγωνισμό, Σίγουρα ζούμε στον πολιτισμό που το "πολύ" θεωρείτε σχεδόν αυτομάτως θετικό, αλλά εγώ είχα στο παρελθόν μια άσχημη εμπειρία όταν έφαγα "πολύ" κεμπάπ και δεν συμμερίζομαι κάτι τέτοιο.

    Οσο για τους "μεγάλους μπελάδες" αφορούν την περιγραφή της σεξουαλικότητάς μας ("Μόλις επιχειρήσουμε να δώσουμε έναν καθαρό ορισμό..."), όχι τη βίωσή της, οπότε μικρό το κακό 

    Ευχαριστώ και για τον Φρόιντ, ρωτούσα αν σε κάποιο γραπτό του έχει εκείνος χρησιμοποιήσει τη λέξη "ο ρ μ ή" και μάλιστα "δευτερογενή" για τον σαδομαζοχισμό, γιατί μου έκανε εντύπωση. Συνήθως τα βιβλία που φέρνουν τον μαζοχισμό ως παράδειγμα δευτερογενούς ορμής γράφουν απέξω με αρκετά μεγάλα γράμματα "Βίλχελμ Ράιχ"...
     
  3. brenda

    brenda FU very much

    Εεεεε παιδιά, μήπως με όλες αυτές τις υπεραναλύσεις προκύπτει η συνειδητοποίηση ότι οι vanilla συνουσιάζονται πολύ περισσότερο από τους bdsmers , οι οποίοι είναι ενίοτε τίγκα στις κάθε λογής ''αγκυλώσεις''? 
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Από που προκύπτει αυτό;
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Ρωτάω, δεν αποφαίνομαι. Ας απαντήσει όποιος θέλει, φυσικά... 
     
  6. gaby

    gaby Guest

    Υπάρχουν πια ζευγάρια όλων των τύπων που σχεδόν δεν κάνουν σεξ, βανίλλα, BDSM, οτιδήποτε. Η συχνότερη αναζήτηση στο google είναι "σχέση χωρίς σεξ", πράγμα που σημαίνει ότι δεν μιλάνε γι αυτό αλλά τους νοιάζει και νοιάζει πολλούς.

    Μιλώντας πάντα πάνω στην κύρια πρόταση της μπρέντας  
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Θλιβερό, θα έλεγα.  
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Αααα, το θυμάμαι αυτό, ηταν στο "ακου τι είπαν" του Φερεντίνου, ξέρεις, "ρωτήσαμε εκατό και ψάχνουμε τις δημοφιλέστερες απαντήσεις στο ερώτημα "ποιοί συνουσιάζονται πιο συχνά" " , απο κεί!  
     
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Vanilla VS BDSMers, ποιος κάνει το περισσότερο σεξ, λολ
     
  10. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Προσωπικά είναι δύο παραδείγματα που μπορώ να φέρω για να δείξω τι προσωπικά αντιλαμβάνομαι με τον όρο βανίλα.

    Τα εξής

    -Μαλάκα μου η κολλητή της υποτακτικής σου είναι και γαμώ τα πατόμουνα.
    -Γάμησε τα αδελφό, να μην ήταν και βανίλα του κερατά θα κάναμε πάρτι κάθε μέρα.

    και

    - Με τον MasterSexyTrehaGireve μιλάω αυτό τον καιρό
    - Ποιο MasterSexyTrehaGireve βρε βλαμμένη?? ο άνθρωπος κάνει μπαμ ότι είναι καραβανίλα και μπήκε στο φόρουμ για να γαμήσει.

    Σε καμία περίπτωση πάντως δεν εννοώ την/τον potential bdsmer που δεν ξέρει ότι είναι bdsmer γιατί δεν ήρθε επαφή με κάποιον/κάτι σχετικό με το bdsm ή όποιον/όποια έχει κάποιες άλλες ερωτικές αποκλείσεις.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Έχω την αίσθηση ότι αν το φόρουμ κατα κύριο λόγο αφορούσε γυναικεία κυριαρχία και ανδρική υποταγή, τα πράγματα θα ήταν πιο πρακτικά, θα είχε γραφτεί το 1/15 από όσα έχουν γραφτεί έως τώρα και από αυτά τα περισσότερα θα είχαν την υφή "μάλιστα κυρία έχετε δίκαιο"/"μάλιστα κυρία έχετε δίκαιο σας παρακαλώ επιτρέψτε μου να γλείψω τα πόδια σας".

    Τώρα που το φόρουμ αφορά κατα κύριο λόγο τη γυναικεία υποταγή βλέπω μια έντονη τάση της ξεχείλωσης των πάντων από πλευρά θεματολογίας.
     
  11. Β αδίζουν
    Α κουσίως
    Ν υχτωμένοι,
    Ι διαζόντως
    Λ αχταρώντας την
    Α λλότητα
     
  12. echo

    echo ***

    Πουθενά η Zupančič δεν δίνει καμία κλίμακα μέτρησης, την απομάκρυνση απο την "καθαρή συνουσία" την αφήνει απροσδιόριστη, προσδιορίσιμη με το "μεγάλους μπελάδες", την κλίμακα μέτρησης την εισάγετε αυθαίρετα εσείς για να διαχωρίσετε ταυτολογικά βδσμ και βανίλα παρόλο που που όπως λέτε η σεξουαλικότητα δεν χωρίζεται μόνο σε βανίλα και βδσμ. Διότι αν δεν χωρίζεται μόνο σε έναν τέτοιο ταυτολογικό διαχωρισμό μπαίνουμε σε μπελάδες σύμφωνα με το κείμενο αν προσπαθήσουμε να ταυτολογήσουμε, που εσείς ξεμπερδεύετε πανεύκολα με την σχεδόν απόλυτη διάκριση που φέρνετε στο προσκήνιο.( Παρόλο που δεν είναι η μόνη !!)

    Το μέτρο είναι μονάδα μέτρησης και η διάταξη χωροταξική ρύθμιση, δεν γνωρίζω κανένα όργανο μέτρησης και διάταξης της σεξουαλικότητας, ποιος το δημιούργησε, από που αντλεί την «νομιμότητα» του, που το πουλάνε να πάρουμε ένα.

    Αν βανίλα είναι ότι δεν σεξουαλικοποιείται δια μέσου του πόνου, τη επιβολής κλπ, τότε το βανίλα ως σεξουαλική ταυτότητα είναι μη προσδιορίσιμο και αρκετά θολό, δεδομένου ότι δεν έχουμε καμία ένδειξη ότι οι οι όλοι οι βανίλα έχουν κοινή σεξουαλική ταυτότητα, κοινές πρακτικές και επιτελέσεις, γίνεται ένας κουβάς όπου πετάμε ότι θέλουμε κατά το δοκούν. Τότε το βανίλα στοχοθετείται ως μια (αφηρημένη) σεξουαλική ταυτότητα προκειμένου να μπορεί να αυτοπροσδιοριστεί ο σαδομαζοχιστής.

    Η επιτέλεση αφορά το σύνολο των πρακτικών, των σεξουαλικών τροπολογιών που επιτελεί κάποιος στη ζωή του. Η έννοια της ταυτότητας προσδίδει ένα συγκεκριμένο και περιχαρακωμένο πεδίο επιτέλεσης, απο το οποίο ο ταυτολογικά προσδιορισμένος δεν μπορεί να εκτραπεί ωσάν να είχε γεννηθεί μόνο και μόνο για να επιτελεί αυτό το οποίο η ταυτότητα επιτάσσει.

    Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Το να ισχυριστούμε ότι μπορούμε να προβούμε σε μια τέτοια ολοκληρωτική απαλλοτρίωση μας οδηγεί κατευθείαν σε αυτό που η ψυχολογία αποκαλεί νεύρωση είτε ως κλινική περίπτωση, είτε ως νευρωτική προδιάθεση που απορρέει απο την κοινωνική κατασκευή του φύλου.

    Το "after care" των σαδομαζοχιστών δεν είναι βανίλα πρακτική (?) αφού δεν εμπεριέχει το στοιχείο του πόνου, οι σαδομαζοχιστές συσχετίζονται αποκλειστικά και μόνο δια μέσου του πόνου ; Δεν κάνουν τίποτα άλλο εκτός απο σ/μ στις σχέσεις τους; Ο Μέγας Ανατολικός είναι βανίλα; Οι " Σημειώσεις ενός Πορνόγερου" του Μπουκόφσκι όπου σεξουαλικοποιούνται τα πάντα, απο την μπύρα μέχρι τον φόνο είναι βανίλα (?), οι ήρωες του Μπάροουζ που προβαίνουν σε πάσης φύσεως αισχρότητες είναι βανίλα;


    Δεν είναι στις προθέσεις μου να σας κάνω ψυχανάλυση, απλά ερμηνεύω τα λεγόμενα σας όπως και εσεις τα δικά μου, ως γνωστόν δεν υπάρχουν γεγονότα, μόνο ερμηνείες. 

    Ρωτήσατε αρχικώς "που στο περίπου" αλλά μάλλον θέλετε κάτι πιο ακριβές.

    Ενδεικτικά:

    ".. Μπορούμε επίσης να αμφισβητήσουμε το αν είναι πρωτογενής (ο μαζοχισμός) και αν δεν προέρχεται συχνότερα απο την μεταστροφή του σαδισμού " Φροιντ - Τρεις συνεισφορές στη θεωρία της σεξουαλικότητας)

    ΄"...Η περίπτωση (γ) είναι αυτό που κοινά ονομάζεται μαζοχισμός. Κι εδώ η ικανοποίηση ακολουθεί το δρόμο του αρχικού σαδισμού, το παθητικό εγώ τοποθετείται ξανά στη φαντασίωση του πρώτου του ρόλου, που στην ουσία έχει αναλάβει το εξωτερικό άτομο. Αν, εκτός απο αυτό, υπάρχει και κάποιος πιο άμεσος μαζοχισμός, που δεν προέρχεται απο τον σαδισμό με τον τρόπο που έχω περιγράψει, είναι κάτι που δεν φαίνεται πως θα το συναντήσετε"
    " Φρόιντ - Τα Ένστικτα και οι μεταμορφώσεις τους"

    "Καταρχήν φαίνεται να επιβεβαιώνεται η άποψη πως ο μαζοχισμός δεν είναι εκδήλωση ενός πρωτογενούς ενστίκτου αλλά προέρχεται απο τον σαδισμό, ο οποίος έχει στραφεί προς τον εαυτό." Φρόιντ - ¨Ενα παιδί τρώει ξύλο"

    ΥΓ. Για να προλάβω τυχόν περαιτέρω γλωσσολογικό τρολάρισμα, την λέξη "ορμή" χρησιμοποίησα εγώ στο αρχικό κείμενο αποδίδοντας μια έννοια, (ουχί μία λέξη) όπου "πρωτογενές ένστικτο" ή "πρωτογενές" δεν διαφέρουν απο την "πρωτογενή ορμή" εννοιακά.
     
    Last edited: 17 Σεπτεμβρίου 2016