Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. espimain

    espimain Contributor

  2. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    @espimain τις λογικές λύσεις τις ξέρετε και ο ίδιος, αλλά τις θεωρείτε ανέφικτες. Προσωπικά από την αρχή είχα πει <<do it like Taiwan>>. Δεν θέλω να αναλύσω την πολιτική. Καυτηριάζω το πόσο αντιεπιστημονικά μιλάνε οι επιστήμονες (ειδικά στην Ελλάδα). Τους λόγους που το κάνουν, μπορεί να τους αναλύσει ο καθένας/η καθεμία μόνος/η του/ης. Αυτό που δεν δέχομαι είναι να μας περνάνε για ραδίκια.

    @Seras Victoria ο ιός και οι επιπτώσεις του αναλύονται. Ο τρόπος διάδοσης του όμως, είναι γνωστός από τέλη Δεκέμβρη. Δεν έχει αλλάξει και ούτε πρόκειται (μάλλον).
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    ΜΑΣΚΕΣ: ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ # 5448652848

    Για τις μάσκες αυτές καθ' εαυτές δεν έχω μιλήσει μέχρι τώρα και ούτε πρόκειται.
    Έχω μιλήσει μόνο για παράπλευρα θέματα χωρίς να εμπλέκομαι σε ιατρικολοιμοξιολογικές συζητήσεις.
    Ή αν θέλετε έχω μιλήσει για θέματα που εγώ θεωρώ ότι γνωρίζω καλά λόγω δουλειάς, εμπειρίας, σπουδών κτλ.
    Και αυτά σαφώς και δεν έχουν να κάνουν με την ιατρική πλευρά του θέματος.

    Τι γράφω λοιπόν τόσα χρόνια;
    Ότι το #1 πρόβλημα της ελληνικής (και ανάλογα σε ένα βαθμό και άλλων χωρών πλέον) εκπαίδευσης είναι η Ελληνίδα μανούλα.

    Πως δεν χρειάζονται πολλές.
    2-3 αρκούν (και μια μόνο μερικές φορές) για να διαλύσουν ένα σχολείο.

    Πως το φαινόμενο διαρκώς διογκώνεται και πως τα τελευταία χρόνια εκτός από τις πράξεις βίας εναντίον εκπαιδευτικών (που όλοι λίγο πολύ έχετε διαβάσει) είναι εξαιρετικά συχνές οι απειλές μηνύσεων αλλά και οι ίδιες οι μηνύσεις.

    Τέλος, πως τα τελευταία περίπου 5 χρόνια έχει παρουσιαστεί το φαινόμενο της «αγέλης».
    Δηλαδή, εγώ έχω την τρέλα μου για κάτι ή για κάποιον, για να αυξήσω την επίδραση μου, την απειλή μου και να περάσει το δικό μου, πείθω 3-4 άλλες μανούλες που είτε έχουν τη δική μου τρέλα, είτε είναι άβουλες, είτε κολλητές που δεν θέλουν να χαλάσουν φιλία ετών, και πάω να κάνω σαματά μαζί τους.
    Όταν πάνε να με βγάλουν τρελή, επισείω το ατράνταχτο επιχείρημα «...και δεν τα πιστεύω μόνο εγώ αυτά αλλά και οι άλλες...» (υπονοώντας όλες...).

    Κάποιοι τα βρίσκατε υπερβολικά και έχετε δίκιο διότι δεν τα ζείτε αλλά και διότι κάθε σχολείο έχει λογικό συμφέρον να τα κρατάει χαμηλά όλα αυτά για να μην διογκωθούν...

    Μέχρι που φτάσαμε στις μάσκες και... ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ !
    ΕΚΠΛΗΚΤΟ ( ; ) όλο το πανελλήνιο είδε ΟΛΑ τα πιο πάνω να εκτυλίσσονται μπροστά του!
    ΈΝΑ ΈΝΑ!

    Τις μανούλες να βγαίνουν μπροστά διαπρύσιες, να τρομοκρατούν, να βρίζουν, να απειλούν ευθέως ακόμα και με μηνύσεις όσους εκπαιδευτικούς απλά θα ακολουθήσουν τις εντολές που θα πάρουν, να απαιτούν να ορίσουν αυτές το πως θα λειτουργήσει ένα σχολείο... και να χρησιμοποιούν το τελευταίας γενιάς όπλο: να κάνουν συλλογικότητες. Μέχρι και διαδικτυακά. Φανερά πλέον. Ολοφάνερα!

    Είτε θέλετε να το πιστέψετε είτε όχι, αυτό γίνεται στα ελληνικά σχολεία τα τελευταία χρόνια.
    Μαζί με όλα τα άλλα θέματα ή προβλήματα που σαφώς υπάρχουν, αυτό είναι το σημαντικότερο.

    Υ. Γ. Κρατήστε και αυτό διότι έχει τη σημασία του. Όπως έχουμε πει, ο μέσος όρος ηλικίας ενός εκπαιδευτικού στα ελληνικά σχολεία είναι πλέον τα 51 έτη. Έχει μεγάλη σημασία αυτό.


    Από το fb
     
  4. Σαφέστατα και η άποψη του καθενός δεν έχει ιδιαίτερη αξία, με την έννοια ότι δε θα στηριχθούν σε αυτή για να βγάλουν συμπεράσματα οι επιστήμονες, οι οποίοι πρέπει και οφείλουν να στηριχθούν σε έρευνες ..
    Από την άλλη, προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον στο πλαίσιο ενός υγιούς και εποικοδομητικού διαλόγου να γίνεται ανταλλαγή απόψεων..πολλές φορές έχω δει πράγματα και από οπτική γωνία που αδυνατούσα μέχρι τότε να δω!
     
  5. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

     
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Μίλησα με φίλο και συνεργάτη στην Ταϊπέι
    Κανένας δεν μπήκε στην Ταϊβάν χωρίς αυστηρή καραντίνα, από εμφανίσεως κορωνοϊού και οι μάσκες είναι σε συνεχή χρήση.
     
  7. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Δεν αντιλέγω. Όσα έχω διαβάσει, συμφωνούν απόλυτα με όσα διατυπώνετε.
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    ο λοιμωξιολογος που έχει άποψη για την εκπαίδευση λέγεται μήτσος, σ αρέσει δεν σ αρέσει. οι ειδικοί έχουν γνώμη αποκλειστικά σε τεχνικά ζητήματα της ειδικότητας τους. αλλιώς τους λέμε παπάδες.
     
  9. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Η έγκαιρη πρόσληψη εκπαιδευτικών, ανεύρεση και δημιουργία αιθουσων, πρόσληψη επαρκους ιατρικού προσωπικού, δημιουργία επαρκων μεθ και μαφ, δεν είναι ουτοπία.

    Εφικτό δεν θέλουμε να το παρουσιάσουμε ότι είναι.  
     
  10. espimain

    espimain Contributor

    Από ότι θυμάμαι υπήρξε πρόταση να μένουν τα παιδιά στο σπίτι και να γίνονται μαθήματα μέσω ιντερνετ. Τις αντιρρήσεις πάλι τα ίδια άτομα τις είχαν νομίζω.
    Τα ίδια που δεν θέλανε το πρωί απόγευμα, και δεν θέλουνε τις μάσκες.
     
  11. tithon

    tithon Contributor

    παρόμοιες προτάσεις, από λοιμωξιολογους μητσους, για την υποκατασταση της λειτουργίας του σχολείου, με άγνοια της λειτουργίας του σχολείου, απαντούν στο κατασκευασμένο ερώτημα. όχι στη λειτουργία του σχολείου. απαντούν μονοπαραγοντικά.
     
  12. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Αυτό που είπε ότι δεν υπάρχει εκπαιδευτικό κέρδος σε τάξεις κάτω των 25 ατόμων ήταν όντως παπαριά ολκής και αυτό το ρίσκο παίρνεις όταν εκφράζεις άποψη για πράγματα τα οποία δεν γνωρίζεις εξ αντικειμένου.

    Για τα επιδημιολογικά μοντέλα που αναφέρει δε γνωρίζω, γνωρίζω ωστόσο ότι χωρίς γνώσεις στατιστικής και των δεδομένων στα οποία στηρίζονται για προβλέψεις οι απόψεις έχουν τόσο αξία όσο του εν λόγω για παιδαγωγικά θέματα.