Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι σκέφτεσαι τώρα ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 9 Δεκεμβρίου 2005.

  1. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος

    @Θρυαλλίς

    λυπάμαι που το ποστ σάς λύπησε, αλλά δεν απευθυνόταν σε σας ούτε σχολίαζε τις αποφάσεις σας!

    Εβαλα το γενικό θέμα "τί συνιστά πολιτικό περιεχόμενο για το φόρουμ" (όχι κομματικό, όπως είναι η συνήθης βολική παρανόηση, εκείνο είναι ξεκάθαρο) για να ακούσουμε τίποτα γενικά κριτήρια, κατευθυντήριες γραμμές, κάποιο παράδειγμα...

    Και θεωρούσα ότι είναι προς όφελος της διαχείρισης να αποσαφηνιστεί, όσο είναι δυνατόν - όχι να γίνει αλγοριθμικό, αυτό το θέμα.

    Το σάιτ (που οι παλιοί το λέμε ακόμη φόρουμ γιατί δεν μπαίναμε πρωτίστως για καυλάντα και dating, αλλά πρωτίστως για κουβέντα) εξακολουθεί:

    α) Να έχει φόρουμ συζητήσεων - και με τεράστιο κομμάτι off-topic

    β) Να λέγεται bdsm (και όχι εναλλακτικού ερωτισμού - το ξεπερνάω για την ώρα) άρα ασχολείται με ερωτικές σχέσεις αλληλεπίδρασης ανθρώπων εν κοινωνία με άξονα την εξουσία - κατεξοχήν πολιτικό θέμα!!!

    γ) Να λέγεται community - άρα να στοχεύει σε μια δημιουργία κοινότητας ανθρώπων που συζητά, διαφωνεί, γελάει, αγαπιέται, γαμιέται (τουλάχιστον κατά τόπους), προσεγγίζει, διαχωρίζεται, τσακώνεται, μισιέται, ουρλιάζει, μονιάζει, κρατάει μανιάτικο και γενικότερα ΔΕΝ είναι ανιστορική. Μια ομάδα ανθρωπων, ολόκληρων, που βρίσκεται σε διάδραση κατεξοχήν πολιτική, μέσα από μια διαλεκτική των ιδεών τους!!!

    Να το πω και κάπως πυκνά: AN οι άνθρωποι που βρίσκονται και ανήκουν* εδώ μπορούσαν να κατακερματιστούν κατά το διαρκές αίτημα της κοινωνίας, ΔΕΝ θα βρίσκονταν εδώ. Συνεπώς βρίσκονται εδώ για πολιτικούς λόγους.

    Για πολιτικούς λόγους η συναινετική χρήση ανθρώπων από ανθρώπους σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Για πολιτικούς λόγους η κακοποίηση σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Για πολιτικούς λόγους η προσωπική αντίλιψη των συμβάντων της καθημερινής ζωής μας σηκώνει αντάρα όταν συζητιέται σε αυτό το φόρουμ, και πολιτική είναι η συζήτησή της.

    Ειλικρινά πρέπει να ψάξω ώρα για να βρω μη-πολιτικό θέμα συζήτησης σε αυτό το φόρουμ. Δεν είναι φόρουμ φωτογραφίας ή φυτοκομίας. Που κι εκεί οι πιο πολλές συζητήσεις πολιτικές είναι στην τελική.

    Εκτός αν μιλάμε MONO για το τσιτ-τσατ και τη χρήση του ως λεύκωμα ("είδα προψές τον Τζάστιν Μπίμπερ και συγκλονίστηκα!") που κι αυτό (το la-la-land) πολιτική στάση είναι αν το καλοσκεφτεί κανείς. Δεν θα πω εγώ σε κανέναν τί να αντέχει και τι να μην αντέχει από τη σύγχρονη ζωή.

    Και θα ξαναπώ ότι θεωρούσα ότι είναι προς όφελος της διαχείρισης να αποσαφηνιστεί, όσο είναι δυνατόν - όχι να γίνει αλγοριθμικό, αυτό το θέμα.

    Dream

    * προφανώς δεν εννοώ τους περαστικούς και τους φασέους.
     
    Last edited: 31 Ιανουαρίου 2025 at 20:34
  2. tithon

    tithon Contributor

    hint: όλα τα περιεχόμενα μπορούν να συζητηθούν, των αθλητικών συμπεριλαμβανομένων.
    η δυσκολία προκύπτει όταν το αθλητικό, πολιτικό, θρησκευτικό, επιστημονικό ή ψευδεπιστημονικό περιεχόμενο, χάνει τον χαρακτήρα του και μετατρέπεται απλά σε οπαδικό περιεχόμενο. τσιριχτό και διακηρυκτικό.
    αυτό είναι το @άγος όχι μόνον του φορουμ, αλλά διασπαρμένο σχεδόν παντού.
    επειδή η πολιτική, αν δεν διακρίνεται απ τον φανατισμό και την μονομέρεια της κακώς νοούμενης θρησκευτικότητας, γίνεται κακώς νοούμενος ..φιλαθλητισμός.
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Ανέφερα το παράδειγμα των αθλητικών γιατί, σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον, είναι εύκολο να οριοθετηθεί το τι συνιστά αθλητική/οπαδική συζήτηση. Το BDSM μπορεί να το λέμε χαριτολογώντας "άθλημα", αλλά προφανώς δεν είναι αθλητική δραστηριότητα. Ακόμα και στις εξαιρέσεις—όπως όταν η @rea.. με λέει "βάζελε"—είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι δεν πρόκειται για έναρξη αθλητικής συζήτησης.

    Αντίθετα, στην περίπτωση του BDSM, ο διαχωρισμός από πολιτικά/θρησκευτικά ζητήματα είναι εξαιρετικά δύσκολος, καθώς αυτά το επηρεάζουν άμεσα.

    Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου, αλλά το ζήτημα δεν είναι τι συμφωνούμε εμείς οι δύο (ή οι τρεις, ή οι χίλιοι δεκατρείς). Εφόσον πρόκειται για κανονιστική συμμόρφωση, χρειάζεται να οριστεί όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται τι ακριβώς συνιστά πολιτική/θρησκευτική συζήτηση. Όπως επισήμανε και η @gaby_m όλοι λίγο-πολύ καταλαβαίνουμε το πνεύμα του κανονισμού. Ας το κάνουμε λοιπόν και γράμμα, για να σταματήσουν τα όποια δράματα.
     
    Last edited: 31 Ιανουαρίου 2025 at 23:59
  4. tithon

    tithon Contributor

    αναφέρεστε στο πολιτικό, ταυτίζοντάς το με το οπαδικό, όπως το "αθλητικό".
    πολιτική συζήτηση δεν είναι δυνατόν να αποφευχθεί. το δημόσιο είναι πολιτικό. το βιωματικό είναι ιδιωτικό.
    "πολιτική" ή οποιουδήποτε άλλου κελύφους οπαδική "συζήτηση" είναι δυνατόν να προβλεφθεί κανονιστικά.

    υπάρχει μιά αναλογία, που μπορεί να μην είναι σύμπτωση, ανάμεσα στο φορουμ και την πολιτική σκηνή.
    έχουμε ένα @άγος, έναν τραμπούκο, έναν παπαγάλο, που, με την κλάκα του, τραμπουκίζει "όπου τον παίρνει", όπου δύναται, όσο μπορεί. καταστροφικά. στρεβλωτικά.
    έχουμε ένα φόρουμ που έχει χάσει την όποια συνοχή του, το αντικείμενό του, και δεν θέλει, δεν μπορεί, δεν βρίσκει λόγο να "αντιμετωπίσει" το @άγος.
    έχουμε ένα δικαστικό σύστημα, μιά διαχείριση πείτε το, που δεν έχει ούτε την ικμάδα, ούτε την ικανότητα, ούτε το κίνητρο, γιά να παίξει το ρόλο του. μετέχει στην συγκάλυψη.

    ο οπαδισμός είναι το χρήσιμο εργαλείο του @άγος, σε αμφότερες τις περιπτώσεις. η ψυχραιμία και η κρίση είναι οι χειρότερι εχθροί του. τα κατάλληλα ζιζανιοκτόνα.
    οι συγχύσεις τον τρέφουν, μαζί με την έλλειψη περιεχομένου.
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Όχι, αναφέρομαι στο "πολιτικό", όπως ακριβώς αναφέρεται στους κανονισμούς του φόρουμ και ισχυρίζομαι ακριβώς τα ίδια:
     
  6. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

  7. tithon

    tithon Contributor

    παραμένει βάσιμο το αίτημα να διευκρινιστεί ρητά ότι ο οπαδισμός δεν γίνεται αποδεκτός, ανεξαρτήτως κελύφους. αλλά είναι αμφίβολο το αποτέλεσμα αν λείπει η συνοχή, το κίνητρο και το περιεχόμενο.
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    @tithon

    Για δείξε μου που ορίζεται αυτό που λέμε στα παρακάτω:

    Δεν ορίζεται. Ας οριστεί ή, έστω, ας οριοθετηθεί, σε αυτό που όλοι λίγο-πολύ καταλαβαίνουμε, να τελειώνει η ιστορία.
     
  9. tithon

    tithon Contributor

    δεν "τελειώνει η ιστορία" με διατυπώσεις. χρειάζεται περιεχόμενο.
    δεν προέκυψε ο @άγος από τύχη. κανένας απ τους δύο. βρήκε κενό και "έσκασε".
     
  10. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Ότι λοιπόν ο άνθρωπος είναι ζώο κοινωνικό περισσότερο από τη μέλισσα και κάθε άλλο αγελαίο ζώο είναι φανερό. ∆ιότι η φύση, κατά τη γνώμη μας, δεν κάνει τίποτα άσκοπα. Και απ' όλα τα ζώα μόνον ο άνθρωπος έχει το χάρισμα του έναρθρου λόγου. Ο άναρθρος λόγος φανερώνει το λυπηρό και το ηδονικό. Γι' αυτό τον διαθέτουν και τα άλλα ζώα (αυτή είναι η δυνατότητα της φύσης τους, να έχουν δηλαδή την αίσθηση του λυπηρού και του ηδονικού και αυτά τα αισθήματα να τα δηλώνουν το ένα στο άλλο). Όμως ο έναρθρος λόγος υπάρχει για να εκφράσει το συμφέρον και το βλαβερό και συνακόλουθα το δίκαιο και το άδικο επίσης. ∆ιότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του ανθρώπου σε σχέση με τα άλλα ζώα, δηλαδή αυτός μόνο να αντιλαμβάνεται τι είναι καλό και τι κακό, τι δίκαιο και τι άδικο και τα άλλα. Και η συμμετοχή-κοινωνία σ' αυτά θεμελιώνει την οικία και την πόλη. Σύμφωνα με τη φύση των πραγμάτων, η πόλη είναι πιο σημαντική από την οικία και τον καθένα από μας.

    (Ἀριστοτέλης, Πολιτικά, Α, 1253a 7-19)