Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το χθες , το σημερα.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος thaleia, στις 9 Απριλίου 2009.

  1. thelma

    thelma Regular Member

    Απάντηση: Το χθες , το σημερα.

    Επειδη εχουμε κολησει στο ενδοξο παρελθον (για πολυ παρελθον ομως λεμε), νομιζουμε οτι ολοι ειναι υποχρεωμενοι να μας δωσουν τα παντα χωρις να κανουμε τιποτα!!!
    Πεσε πιττα να σε φαω...........
     
  2. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Το χθες , το σημερα.

    μερος 8ον

    Η διασκέδαση στα σύγχρονα μεγάλα αστικά κέντρα, ιδιαίτερα στα ονομαζόμενα μαγαζιά πολυτελείας, είναι κωμικοτραγική. Σε μια αίθουσα Ι 000 και πλέον θέσεων, συγκεντρώνονται συνωστιζόμενα ισάριθμα, πολλές φορές και περισσότερα ακόμα άτομα. Καταβάλλοντας 30-4Ο χιλιάδες δρχ. για ένα μπουκάλι ουίσκι με λίγους ξηρούς καρπούς, “διασκεδάζουν” ρουφώντας γουλιά γουλιά ή απλώς μόνο μυρίζοντας, οι περισσότεροι το ποτό τους, κάτω από τους ήχους μιας ασταμάτητης εκκωφαντικής μουσικής η οποία δεν σου επι- τρέπει να ανταλλάξεις ούτε μία λέξη με τον διπλανό σου.
    Στερούμενοι της δυνατότητας επικοινωνίας με την παρέα τους, απομονωμένοι μέσα στο πλήθος αναμένουν χαζεύοντας την εμφάνιση, μετά τα μεσάνυχτα, της “βεντέτας” του καψουροτράγουδου, αρκούμενοι, προς το παρόν, στα άσματα μερικών φάλτσων και κακόφωνων δεσποινίδων. Κωμικοτραγικό είναι το θέαμα που παρουσιάζεται στις πίστες των μεγάλων νυκτερινών κέντρων διασκέδασης. Σε ένα περιορισμένο χώρο, που μόλις και με τα βίας, μπορούν να κινηθούν 100-150 άτομα, συνωστίζονται πολλές δεκάδες “γλεντζέδων”, κολλημένοι στην κυριολεξία ο ένας πάνω στον άλλον και με σηκωμένα επάνω τα χέρια προσπαθούν να χορέψουν. Φυσικά το μόνο που καταφέρνουν είναι να λικνίζονται, κουνώντας το σώμα τους δεξιά και αριστερά, προσπαθώντας να ακολουθήσουν τον ρυθμό της μουσικής. Εκτελούν ένα είδος χορού παρόμοιου με εκείνον που χόρευαν οι σαλαμάνδρες του Τσάπεκ στην παραλία, όταν έβγαιναν το σούρουπο από το νερό.
    Ορισμένες από τις εκπροσώπους της τσοτσό, όσες έχουν κάτι να δείξουν από τα φυσικά τους κάλλη, αλλά και πολλές που δεν έχουν εκτός του σέξι σλιπ, ανεβαίνουν επάνω στα τραπέζια και επιδεικνύουν τη μαεστρία τους στο χορό της κοιλιάς.
    ο χορός της κοιλιάς και το τσιφτετέλι έχουν εκτοπίσει από παντού, όλους τους μέχρι τώρα χορούς. Υπό τους ή χους του τσιφτετελιού και του γυφτοτράγουδου, λικνίζονται σήμερα οι πάντες και παντού: στα κέντρα διασκέδασης, στις σπιτικές συγκεντρώσεις, στα Θέατρα, στη τηλεόραση κτλ..
    Πρόσφατα μεταφέραμε το λίκνισμα και στη γιουροβίζιον.
    Σημαντικές ιδιομορφίες παρουσιάζει η διασκέδαση της τσοτσό στα σκυλάδικα της επαρχίας. Εδώ, ο εκπρόσωπός της εισέρχεται αγέρωχα στο κέντρο συνήθως κακόγουστα και φανταχτερά ντυμένος. Κάθεται επιδεικτικά, σε εμφανή Θέση παραγγέλνει μια ή δύο μπουκάλες ουίσκι (το ποτό αυτό σήμερα υπογραμμίζει την οικονομικοκοινωνική επιφάνεια και το λεπτό “καου-μπόϋκο” γούστο) και ραντίζει με λουλούδια τη βεντέτα του σκυλάδικου και τα κορίτσια της σκηνής. όταν δε έρθει στο κέφι, βγαίνει στη πίστα και υπό τους ήχους του ρεμπέτικου εκτελεί διάφορες τσαμικοκαλαματιανές φιγούρες δικής του έμπνευσης. όσοι δε απ αυτούς στερούνται και αυτής της χορευτικής δεινότητας, δεν πτοούνται. Γονατίζουν στη μέση της πίστας και χτυπούν παλαμάκια, Θωρώντας με λάγνα μάτια τις “καλλιτέχνιδες” του κέντρου. Πανευτυχή δε, ορισμένοι από αυτούς, Θεωρούν τον εαυτό τους, εάν η “βεντέτα” του κέντρου, δεχθεί να την συνοδεύσει αυτοπροσώπως, αντί κάποιου, όχι ευκαταφρόνητου δώρου, στο ξενοδοχείο της. Αυτό Θα αποτελέσει Θέμα κομπασμού για πολλές ημέρες στο καφενείο του χωριού.
     
  3. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Το χθες , το σημερα.

    ..η ζωή είναι πιο απλή..  
     
  4. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Το χθες , το σημερα.

    μερος 9ον

    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΣΟΤΣΟ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    “Είναι τόσο μεγάλη η, νωχέλεια τον μυαλού, και η κενότητα τον πνεύματος της πλειοψηφίας των ανθρώπων που είναι έτοιμοι να δεχτούν και να υιοθετήσουν οποιαδήποτε ανοησία εκφράσει κάποια προσωπικότητα ανεγνωρισμένου κύρους”
    (Βίσμαρκ)
    Είναι ποικίλη και πολύπλευρη η επίδραση και συμβολή της τσοτσό στην υποβάθμιση πολλών τομέων της κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής της χώρας. Η αδυναμία της να κατανοήσει, να εκτιμήσει, και να δει πράγματα και καταστάσεις στη σωστή τους διάσταση, σε συνδυασμό με την τάση της (που ενθαρρύνεται από την οικονομική της ευρωστία) να προβάλλεται με την ιδιότητα του ειδικού και γνώστη σε τομείς και πράγματα που έχει απόλυτη άγνοια, ή στην καλύτερη περίπτωση σχετική, υποτυπώδη γνώση, την κάνει αποδέκτη και ενθουσιώδη οπαδό κάθε κοινωνικής και πολιτιστικής ευτέλειας, καλλιτεχνικής ή πνευματικής μετριότητας, κατάλληλο πελάτη και καταναλωτή κάθε πνευματικού, πολιτιστικού και υλικού υποπροϊόντος.
    ½ Το χαμηλό επίπεδο, η ακαλαισθησία, η ευτέλεια, η κακογουστιά και η χυδαιότητα είναι τα ποιοτικά γνωρίσματα που χαρακτηρίζουν, κατά κανόνα, τις πνευματικές, πολιτιστικές και ψυχαγωγικές τάσεις, προτιμήσεις και απαιτήσεις της πλειοψηφίας των πολιτών της κατηγορίας αυτής, που απορρέει από την ιδιότυπη
    ψυχολογία και νοοτροπία της τσοτσό προϊόν της αντίθεσης μεταξύ οικονομικής βελτίωσης και πνευματικής καθυστέρησης.
    Χάρη σ’ αυτές τις ιδιομορφίες του χαρακτήρα της τσοτσό, που έντεχνα χρησιμοποιούν και εκμεταλλεύονται τα διεθνή κέντρα πνευματικής διαφθοράς, έχουν ανατραπεί και εκφυλισθεί τα πάντα.
    ‘Έχουν αντιστραφεί ριζικά οι πνευματικές, πολιτιστικές και καλλιτεχνικές αξίες. Το ανώτερο, το ευφυές, το ευγενές, το Μεγάλο, έχουν αντικατασταθεί από το μικρό, το ασήμαντο, το φτηνό, το ανάξιο και το χυδαίο.

    Άνθρωποι του πνεύματος, των γραμμάτων, της τέχνης και της επιστήμης μένουν στη σκιά, αθέατοι και άγνωστοι. Τα έργα τους αραχνιάζουν στα ράφια των βιβλιοπωλείων, ενώ οι ίδιοι πένονται και φυτοζωούν. Αντίθετα, οι ασήμαντοι, οι φτηνοί, σι ουτιδανοί, οι μετριότητες, η χυδαία μπαγκατέλα, ανακηρύσσονται σε “αστέρες” και μεσουρανούν, εισπράττοντες παχυλότατες αμοιβές και πλημμυρίζοντας τα έντυπα, τις σκηνές και τους αιθέρες από αισθητική ακαλαισθησία, αθλιότητα, κουταμάρα, χυδαιότητα και βωμολοχία, διαφθείροντας πνεύματα και γούστα, εξανδραποδίζοντας και ελεηνοποιώντας χαρακτήρες και άτομα.
    Και παρ’ όλα αυτά η τσοτσό τους θεοποιεί, τους λατρεύει, τους μετατρέπει σε ινδάλματα δικά της και των παιδιών της, εξασφαλίζοντας ασυνείδητα τη συνέχιση και διεύρυνση της πνευματικής κατολίσθησης και της πολιτιστικής εξαχρείωσης.
    Από το θέατρο έχει χαθεί το λεπτό χιούμορ, το σπινθηροβόλο αστείο και η εύστοχη, ευγενική ειρωνεία που προκαλούσαν το αυθόρμητο, ειλικρινές γέλιο στους θεατές χωρίς να προσβάλουν βαριά τους ειρωνευόμενους. τον σημερινό θεατή, αν δεν περιλούσεις με αρκετή ποσότητα χονδρής βωμολοχίας, χρησιμοποιώντας ακατονόμαστες λέξεις και φράσεις (στο άκουσμα των οποίων θα ωχριούσε, στο παρελθόν, ακόμα και η αληταρία της παλιάς τρούμπας και των λεμονάδικων) δεν τον συγκινείς. Το σημερινό κοινό, (η πλειοψηφία του). αν δεν το στολίσουν με βρωμόλογα δεν γελά.
     
  5. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Το χθες , το σημερα.

    επαναφερω αυτο το παλαιο νημα κυριως για φερω στην επιφανεια την τσοτσο