Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος latexduck, στις 8 Μαϊου 2008.

?

Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

Poll closed 20 Σεπτεμβρίου 2009.
  1. Ναί

    56,1%
  2. Όχι

    26,8%
  3. ΔΞ/ΔΑ

    17,1%
  1. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Re: Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Μα δεν συνδεεται η διδασκαλια με τον διαλογο,η μεθοδος που διδασκεις η συζητας συνδεεται.
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Πιστεύεις πραγματικά ότι η σωματική βία προς ένα μικρό παιδί του Δημοτικού δεν εμπεριέχει ψυχική βία; Πιστεύεις πραγματικά ότι στην εποχή της χούντας στο είδος εκπαίδευσης όπου δεν υφίσταται ο διάλογος και όπου υπάρχει η απειλή της σωματικής τιμωρίας δεν υφίσταται ψυχική βία;

    Συνδέω την διδασκαλία με τον διάλογο και από αυτό ορμώμενη παρέθεσα κάποιες επισημάνσεις όσον αφορά τον διάλογο σε fora και γενικά τον δημόσιο διάλογο, γιατί μου θύμισε πολύ διαλόγους που έκανα κατά τη διάρκεια πολλών ετών μέσα σε τάξεις. Όχι ότι το παίζω δασκάλα εδώ, μακράν. Κάποια στοιχεία όμως διαλόγου, κατά την εκτίμησή μου, επεκτείνονται όχι μόνο σε χαλαρά chat αλλά και σε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων μέσα στη θεματική ενός φόρουμ όπως το δικό μας, δηλαδή θέματα ερωτισμού, σεξουαλικότητας και εναλλακτικής ερωτικής έκφρασης. Είναι πολύ εύκολο να παραθέσουμε τις απόψεις μας στεγνά και λογικά, ακολουθώντας τις ερωτήσεις ενός νηματοθέτη. Μπορούμε να κάνουμε και multiple choice, αν το θελήσουμε. Παρέχω το νυστέρι free of charge για κόψιμο φλέβας από τη βαρεμάρα - εξάλλου όντα που συζητούν κατ' αυτόν τον τρόπο θα το κάνουν αργά ή γρήγορα, όταν έλθουν αντιμέτωπα με το αδιέξοδο της σκέψης τους. Γιατί όπως είπα και προηγουμένως, η απάντηση δεν μπορεί παρά να γεννάει το νέο ερώτημα. Δεν μπορεί να είναι a or b, or all of the above. Μία καλή απάντηση σε ερωτήματα που απαιτούν οριοθέτηση της σκέψης είναι "προσοχή στη χαβούζα που περνάει κάτω από το σπίτι σας", φράση την οποία αναγράφω σε κάθε ψηφοδέλτιο στις εκάστοτε εκλογές από τα 18 μου ως σήμερα. Άσχετο μεν, τερπνό δε. 

    Φαντάζομαι πως δεν έγινε κατανοητή η εξής φράση: "Όμως, παρά την ανωτέρω συσχέτιση ανάμεσα στην εκπαίδευση και στη δημόσια συζήτηση, εδώ δεν εκπαιδεύουμε αλλά συζητούμε. Μπορούμε να δανειστούμε στοιχεία από την εκπαίδευση, αν θεωρήσουμε ότι η εκπαίδευση στηρίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό στη συζήτηση."

    Πράγματι, εδώ συζητούμε. Επομένως. αν θεωρήσουμε ότι κάνουμε εποικοδομητικό και ελεύθερο διάλογο, μπορούμε να δανειστούμε στοιχεία από μία αντιαυταρχική εκπαίδευση που βασίζεται στον διάλογο, αλλά όχι από μία αυταρχική εκπαίδευση που βασίζεται στην απειλή σωματικής ή/και ψυχικής βίας. Ή στην αυστηρή προσκόλληση στα ερωτήματα, λες και πρέπει να περάσουμε τις BDSM εξετάσεις. Πράγματι η συζήτηση δεν είναι εκπαίδευση. Αλλά η εκπαίδευση θα έπρεπε να εμπεριέχει και τη συζήτηση κατά ένα μεγάλο βαθμό. Ο δικός μου συλλογισμός έχει ως εξής: "Δεν πάω να σου διδάξω τίποτα. Θέλω να μιλήσω μαζί σου. Έμαθα από τον τρόπο που διδάχθηκα κάποια πράγματα πώς να συζητώ. Θέλω να συζητώ ελεύθερα. Θέλω η σκέψη μας από κοινού να οδηγηθεί πιο πέρα." Ενώ εσύ λες: "Έμαθα από τον τρόπο που διδάχθηκα ότι είναι καλύτερη η αυστηρή προσκόλληση στην θεματολογία. Το αυταρχικό μοντέλο εκπαίδευσης είναι καλύτερο. Εκεί απαντούμε μόνο σε αυτά που ρώτησε ο καθηγητής. Οτιδήποτε άλλο θα θεωρηθεί άσχετο και θα αγνοηθεί."

    Σε περίπτωση που κάνω λάθος, εφόσον έχεις την άποψη όπως είπες ότι το δικό σου μοντέλο διδασκαλίας ήταν αποτελεσματικό, θα σε παρακαλούσα να διευκρινίσεις, ώστε να καταλάβω, αν το μοντέλο αυτό εμπεριείχε την απειλή σωματικής ή ψυχικής βίας ή απλά την οριοθέτηση της σκέψης κατά τον τρόπο που από ότι κατάλαβα προτιμάς σε συζητήσεις στα fora. Δηλαδή, δανείζεσαι στοιχεία από το ακαδημαϊκό παρελθόν σου στον τρόπο με τον οποίο επιχειρείς να διεξάγεις τις συζητήσεις σου; Ή μπορείς να προσαρμόζεσαι στους εκάστοτε συνομιλητές σου, από οποιοδήποτε background και αν προέρχονται αυτοί, ώστε να τους κατανοείς και να σε κατανοούν; Ή επιλέγεις να συνομιλείς μόνο με άτομα παρόμοιου background, έτσι ώστε τα πράγματα να είναι και πιο εύκολα. Κατάλαβα ότι το ενδιαφέρον σου είναι καθαρά ακαδημαϊκό. Αυτό που ρωτώ είναι, επιλέγεις τους συνομιλητές σου και τον τρόπο με τον οποίο συνομιλείς; Και συνδέεις αυτόν με το μόνο ακαδημαϊκό μοντέλο εκπαίδευσης που γνωρίζεις, το οποίο ήταν βασισμένο στον οριοθετημένο διάλογο; Πραγματικά δεν ξέρω τί εννοείς όταν λες, "ουδέποτε διατάθηκα ότι είμαι λάτρης της αντιαυταρχικής αγωγής. Τουναντίον. Ομοίως, όπως διδάχτηκα δηλαδή", γι αυτό ρωτώ.

    Παρεμπιπτόντως, και εντελώς παρενθετικά και συνειρμικά, αν μου επιτρέπεται, έχω συνομιλήσει με τσιγγάνους σε τσιμεντένιες παράγκες της΄Άνω Πόλης. Έμαθα πολλά από αυτούς. Δεν είχα να τους πω τίποτε που να τους ενδιαφέρει. Θα ήθελα να τους πω για τον Jack Kerouac, αλλά δεν νομίζω να χρειάζονταν τίποτε τέτοιο. Οπότε τους είπα το φλυτζάνι. 

    Αν την είχα κι εγώ, θα με είχαν σφάξει οι τσιγγάνοι εκείνη τη νύχτα.
     
  3. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Αχ Δωρα μου γλυκια, τι ωραια που τα λες!!!
     
  4. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Re: Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Tην γλυτωσες, επειδη εχεις τσιγγανα καρδια και το μυριστικαν!
     
     
  5. Syrah

    Syrah Contributor

    Πιστεύω ότι η απειλή για σωματική βία είναι ψυχική βία. Και έτσι ακριβώς πρέπει να είναι κατ εμέ. Δεν γνωρίζω τι συνέβαινε επί χούντας, επαναλαμβάνω, πιθανώς μιλώντας για σωματική βία να γίνονταν λόγος για ξυλοδαρμούς μέχρι τελικής πτώσης. Για εμένα κάθε είδους τιμωρία μπορεί αρχικά να χρησιμοποιείται ως αντικίνητρο στη διάπραξη σφαλμάτων αλλά μακροπρόθεσμα, και βοηθά το υποκείμενο να μετασχηματίζει τα σφάλματά του σε γνώσεις, και εφόσον αναλυθεί σωστά σε συμβολικό επίπεδο, δίνει κίνητρο στο υποκείμενο να πράττει by default ορθά – να θέλει να πράττει ορθά.

    DRD, σε εμένα προσωπικά, στο παρόν forum (όπως και ενίοτε εκτός αυτού), δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο. Το να δώσει κανείς μία σαφή απάντηση, όπως και το να θέσει μία σαφή ερώτηση φαίνεται να είναι μακράν δυσκολότερο από το να πλατιάζει, να γράφει ανέκδοτα και να χαριτολογεί. Όταν δεν μπορεί να απαντήσει ευθέως σε μία ερώτηση, ενίοτε προχωρά σε ελιγμούς προκειμένου να καταρρίψει την αναγκαιότητα απάντησης στην ερώτηση αυτή. Δες ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα δύσκολου και συνεπώς ατυχούς θέματος*:
    https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/showthread.php?p=80813#post80813

    Με αυτό συμφωνώ.

    Αν η ερώτηση δεν έχει ως στόχο να θέσει ένα θέμα προς ελεύθερη πραγμάτευση/συζήτηση αλλά ζητά μία σαφή απάντηση, κυριολεκτικά ναι, οτιδήποτε δεν απαντά σε αυτήν, θεωρείται άστοχο και τουλάχιστον επί του τρέχοντος, αγνοείται (για να συζητηθεί στην κατάλληλη στιγμή).

    Αν ο σκοπός μου είναι να επικοινωνήσω με έναν συγκεκριμένο συνομιλητή μου, τότε προσπαθώ να συγκλίνω όσο το δυνατό περισσότερο. Αν ο σκοπός μου είναι να συν+ζητήσω κάτι συγκεκριμένο, όπως συμβαίνει στα fora, τότε επιλέγω συνομιλητές που μπορούν να εστιάσουν στο θέμα που με ενδιαφέρει. Τα εκτός θέματος σχόλια, τις εμβόλιμες προσωπικές αναφορές και τα ανέκδοτα, θα τα διαβάσω όταν έχω σχετική διάθεση (για τούτο και διατείνομαι πως πρέπει να βρίσκονται στη σωστή θεματική κατηγορία) όχι όμως όταν με ενδιαφέρει κάτι πολύ συγκεκριμένο.

    * (Και μία προσπάθεια επαναπροσδιορισμού και ανάλυσή του, μετά από split του Ηλία, για όσους παρεμπιπτόντως ενδιαφέρονται για το θέμα, εδώ:
    https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/showthread.php?t=8324 )
     
  6. Guest05

    Guest05 Guest

    Θεωρώ πως η θεματική στοχοπροσήλωση σε ένα ερωτικό φόρουμ όπως τούτο, δημιουργεί άνευρες συζητήσεις, και παρέχει ανούσιες «γνώσεις» με αμφιβόλου ποιότητας συμπεράσματα.
     

  7. "...by default ορθα"  
    Αυτες οι αποψεις Συραχ "by default" μ' ανατριχιαζουν.  
     
  8. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Συμφωνώ απολύτως με τον Χάϊνριχ. Τίποτα δεν είναι τόσο βαρετό εδώ μέσα όσο τα τεχνικά ή τάχα θεωρητικά περί bdsm νήματα, όταν δεν διανθίζονται από πνευματώδεις θεματικές παρεκβάσεις, από λεπτά ευφυολογήματα και, εν συνόψει, πάσης φύσεως 'μούρλα'.
    Το ίδιο ισχύει και για τα επιστημονικά συγγράμμματα, διαφοροτρόπως βέβαια, που καταντούν αφόρητα αν δεν είναι καλογραμμένα και 'κεντημένα' από νότες χιούμορ - εξαίρεση, τα τεχνοκρατικά που δεν αφορούν αυτή την ιστοσελίδα.
     
  9. Εγω συμφωνω με τον Ντολμανσε και τον Χαινριχ  
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Σε ένα forum που επιτρέπει τις αγγελίες, αναγνωρίζοντας επισήμως το 'καμάκι', μοιάζει παράταιρο να μην αναγνωρίζεται ότι τα 3/4 όσων γράφονται αποτελούν, καθ' εαυτά, ερωτικό παιχνίδι, δηλαδή άμεσο και απροκάλυπτο flirt ή υποθήκη για μελλοντικές 'κατακτήσεις'.
     
  11. Ντολμανσε Με δόσεις τα γράφεις?  
     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Υπάρχει ελευθερία άποψης στο forum?

    Κάνω ένα κόλπο με τα επιτόκια.