Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Υπόδουλοι του μυαλού μας ή του Κ μέλους ;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος zwg, στις 24 Φεβρουαρίου 2019.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @brenda

    Συναίσθημα είναι οτιδήποτε απορρέει από το σώζεσθαι, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί συναρτήσει των ιδιοχαρακτηριστικών ενός ατόμου, του περιβάλλοντος (φυσικού και κοινωνικού) και του πολιτισμικού του στίγματος.

    Συναίνεση είναι η συμφωνία μεταξύ δυο ή περισσοτέρων εμπλεκομένων για μια ορισμένη δράση ή ενέργεια.

    Επιβολή είναι το αποτέλεσμα της διαδικασίας σύνταξης σε υπάρχουσα ή διαμορφούμενη οπτική/αντίληψη/ενέργεια/δράση εκ μέρους ενός ή περισσοτέρων προς κάποιους άλλον ή άλλους, ως προϊόν διαφοράς δυναμικού μεταξύ τους.

    Χαλαρά και άνευ προσήμου...
     
  2. brenda

    brenda FU very much

    Δε νιώθω ότι είμαι ιδιαίτερη, να το ξεκαθαρίσω αυτό, απλά αγαπώ την γλώσσα και ψάχνω τις έννοιες των λέξεων, κάτι που μπορεί να κάνει και ο οποιοσδήποτε, μόνο και μόνο για να τις χρησιμοποιώ σωστά και να μην τις κακοποιώ. Και φυσικά, για να καταλαβαίνει και ο άλλος τι θέλω να πω.
    Θα σε ρωτούσα που εντοπίζεις την αντίφαση, αλλά θα μπλέξουμε και δεν έχω σήμερα άλλο τόσο χρόνο για να διυλίζω τον κώνωπα και γιατί είναι όντως επιφανειακά όλα αυτά, όπως σωστά επισημαίνεις.
    Προτιμώ να σου απαντήσω στο ζουμί, όπως εσύ το ορίζεις.
    Θα σου δώσω ένα παράδειγμα.
    Αν ένα άτομο δεν μπορεί να ελέγξει κάτι, πχ το κάπνισμα, που αναφέρεις πιο πάνω, μπορεί οικειοθελώς να εκχωρήσει τον έλεγχο του καπνίσματος σε κάποιον άλλον, σε ένα άτομο που νοιάζεται γι΄αυτόν και το άτομο αυτό θα είναι υπεύθυνο για το αν και πόσο θα καπνίσει και θα του έχει εκχωρήσει και την ευθύνη και την εξουσία να του κοπανάει μία στο κεφάλι κάθε φορά που θα παρεκκλίνει.
    Αυτή είναι η οικειοθελής αποδοχή της επιβολής της κυριαρχίας επί συμφωνημένου θέματος.
    Αν λοιπόν έχω εκχωρήσει σε κάποιον αυτήν την ''εξουσία'', είναι παράλογο να λέω ότι πρόκειται περί επιβολής.
    Αν το άτομο αυτό αρχίσει να με κοπανάει στο κεφάλι κάθε φορά που θα του' ρχεται, πέρα από τα συμφωνηθέντα, σίγουρα δεν θα το δεχτώ, ούτε θα νιώθω πως ενεργεί έτσι προς όφελός μου.
    Άρα στην μία περίπτωση έχουμε την συναινετική επιβολή και στην άλλη την μη συναινετική.
    Και οι δύο είναι εφικτές, αλλά ποια από τις δύο είναι η σωστή?
    Αν επίσης εγώ εκχωρήσω -με πλήρη συναίσθηση της πράξης μου- την καύλα μου σε κάποιον, τότε αυτό σημαίνει πως θα δεχτώ ό,τι το άτομο αυτό αποφασίσει για μένα.
    Αν οι δικές μου προσδοκίες ήταν πχ να χύνω κάθε μέρα, γιατί αλλιώς δεν μπορώ, ή να χύνω κάθε βδομάδα, γιατί θεωρώ ότι θέλω κάποιος να χαλιναγωγεί την σεξουαλικότητά μου, τότε είναι υπόθεση του άλλου ατόμου το πως θα το διαχειριστεί, είτε προς όφελός μου, είτε προς όφελός του, είτε προς όφελος και των δύο ή της σχέσης μας.
    Δεν μπορώ και πάλι να παραπονεθώ για μονομερή επιβολή, γιατί του εκχώρησα δικαίωμα, το δικαίωμα του να επιλέγει αυτός για μένα.
    Και μέχρι εδώ όλα καλά.
    Αν όμως μη συναινετικά ο άλλος αρχίσει για παράδειγμα να ελέγχει τι τρώω και τι πίνω, ενώ δεν του έχω ποτέ εκχωρήσει αυτό το δικαίωμα, τότε πάμε για λύση της σχέσης, ολοταχώς.
    Αυτά είναι τα σκληρά όρια που ο καθένας δικαιούται να έχει και να απαιτεί να μην του τα παραβιάζουν.
    Μία μονομερής επιβολής επί μη προσυμφωνημένων θεμάτων συνιστά λόγο λύσης της σχέσης και μάλιστα με την ευθύνη αυτού που παραβιάζει τα συναινετικώς συμφωνηθέντα.
    Είμαι χορτοφάγος.
    Και σκλάβα να ήμουν -λέμε τώρα -, δεν θα δεχόμουν να φάω κρέας αν ο άλλος απλά με εξανάγκαζε.
    Θα μπορούσα να φάω κρέας αν με έπειθε, με κάποιον τρόπο και ίσως αν το κίνητρό του ήταν προς όφελός μου (λόγοι υγείας, -ξαναλέμε τώρα-, εκπληκτική γεύση κτλ κτλ).
    Κι εκεί είναι η μαγκιά κατά την ταπεινή μου γνώμη της κυριαρχίας.
    Να τηρείς τα συμφωνημένα/εκχωρημένα και τις τυχόν υπερβάσεις αυτών να τις κάνεις μέσω της πειθούς και όχι μέσω της μη συμφωνημένης επιβολής.
    Αυτάααααα... 
    Ελπίζω να σε κάλυψα.
     
  3. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    @all

    Σκοτώνεστε φαιδρά απάνω σε ένα λήμμα που παρατέθηκε (οϊμέ) από το ΛΚΝ (Λεξικό της κοινής νεοελληνικής) έχοντες διαβάσει μόνο την πρώτη έννοια της λέξης, παραμελούντες ότι υπάρχει μια δεύτερη έννοια, που πλησιάζει πολύ περισσότερο σε αυτό που εννοούμε ως επιβολή στο bdsm:

    2. η ιδιότητα αυτού που μπορεί να επιβάλλεται, να κυριαρχεί σε κάποιον ή να παίζει πρωταρχικό ή καθοριστικό ρόλο σε κάτι

    Ανάλογη σημασία βρίσκεται στο 2β του λήμματος του ρήματος επιβάλλω, ίδια πηγή:

    [2.] β. (για πρόσωπα) αναγνωρίζεται ο ρόλος μου ως ηγετικός, πρωταρχικός, καθοριστικός σε κτ., ιδίως σε ορισμένη διαδικασία.

    Καυγαδίστε ελεύθερα, αλλά χωρίς να μπερδεύεστε.  

    H προέλευση μιας λέξης - ειδικά όταν έχει να κάνει με αρχαία προέλευση - δεν δεσμεύει αναγκαστικά την σημασία της στην καθημερινή γλώσσα - κάποτε είχα κάνει το παράδειγμα της λέξης λέσχη, που από το αρχαίο "άντρο κακοποιών" έφτασε να σημαίνει κάτι τελείως διαφορετικό.
    Κατά τα άλλα, βλέπε παραπάνω.
     
    Last edited: 26 Φεβρουαρίου 2019
  4. brenda

    brenda FU very much

    Κοίτα αγαπητέ μου, δεν θα με μπερδέψεις εμένα με το ''σώζεσθαι''  , μιλάω Καντιανά, αλλά δεν έχω και προφίσιενσι στην γλώσσα σου.
    Καταλαβαίνω κάτι από τα συμφραζόμενα και σε γενικές γραμμές δεν έχω ενστάσεις, πέρα από το φτιατσίδωμα της επιβολής σε κάτι αναπόφευκτο.
    Φρονώ πως άμα δεν το γουστάρεις επουδενί και ουδεπόποτε, ουδείς μπορεί να σε υποχρεώσει. Αν ήταν έτσι οι έξυπνοι θα κάνανε κουμάντο στους βλάκες, ωστόσο ενίοτε ισχύει το αντίθετο, η πτανίτσα η συναίνεση και η εκχώρηση/παράδοση/υφαρπαγή της -ή η επίφαση όλων αυτών- είναι το κλειδί. 
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Βλέπω, βλέπω, έννοια σου...
     
  6. θησεας

    θησεας Regular Member

    Η αντιφαση ειναι η εξης. Κυριαρχια = επιβολη = βια. Αρα και κυριαρχια =βια. Η βια ωστοσο δεν εχει αναγκη καμια συγκαταθεση αρα ουτε και η κυριαρχια.

    Ωστοσο η φραση που ειπες τα λεει ολα και δινει και ξεκαθαρη απαντηση στην οποια συμφωνω.
     
  7. brenda

    brenda FU very much

    Σου επιβάλλω να γελάς κάθε μέρα μισή ώρα.
    Σου επιβάλλω να τρως ό,τι γουστάρεις και να μην κοιτάς τις θερμίδες.
    Σου επιβάλλω να χύνεις όσο γουστάρεις.
    Σου επιβάλλω τέλος να μην με ακούς, ό,τι κι αν λέω.

    Σατανικό... 
     
  8. brenda

    brenda FU very much

    Κοίτα, στο δημοψήφισμα πήγαμε και ψηφίσαμε, άλλοι Ναι και άλλοι Όχι.
    Το γεγονός πως το Όχι όμως έγινε Ναι, ενδέχεται να ενόχλησε και τις δύο πλευρές.
    Το κακό είναι που κανείς (ή έστω, αναλογικά πολύ λίγοι και για λίγο μόνο αντέδρασαν) δεν κουνήθηκε από τον καναπέ.
    Παρόλο που υποστήκαμε απίστευτη βία.
    Και νομίζουμε ότι αποφασίζουμε γιατί ψηφίζουμε.
    Κατάλαβες? 
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Ερμηνείες και καβάντζες
    είν' κι οι δυο παλιοκουφάλες
    δω το πάνε, κει το φέρνουν
    μπας και δούνε πούθε γέρνουν...

    Και σαν είδανε τα γκρέμια
    που υπάρχουν δώθε - κείθε
    συμμαζέψανε τα γκέμια
    και μας λένε κολοκύθαι...

    (Δημώδες)
     
  10. θησεας

    θησεας Regular Member


    Ναι το καταλαβα οτι ετσι μονο μπορουσε να εννοησεις την βια, γι αυτο αν προσεξες σκοπιμως εγραψα <<με την κυριολεκτικη εννοια της βιας που ασκω καποιον σε καποιον>>. Με τοσο ευρεια εννοια της λεξης βια ειμαι συμφωνος
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Μια ευρύτερη και θεμελιώδης συνάμα παρατήρηση.
    Η ανατροπή ενός "κανόνα", σε κάθε πεδίο ή εκδήλωση, προϋποθέτει την ύπαρξη ενός άλλου/νέου "κανόνα".
    Η χρήση παλαιών "κανόνων" με σκοπό την εδραίωση του νέου "κανόνα" συνιστά συνειδητή ή ασύνειδη εξαπάτηση.
    Σε κάθε περίπτωση αποτυπώνει και προσδιορίζει απροκάλυπτη και συστημική βλακεία.
     
    Last edited: 26 Φεβρουαρίου 2019
  12. Alice in wonderland

    Alice in wonderland sui generis Contributor