Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φεμινισμός και Υποτακτικές γυναίκες.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Konstantinos, στις 26 Νοεμβρίου 2011.

?

θα μπορούσε μια Φεμινίστρια να είναι και υποτακτική ?

  1. Ναι

    136 vote(s)
    77,7%
  2. Όχι

    39 vote(s)
    22,3%
  1. Rupa

    Rupa New Member

    Φυσικά και τα διάβασα, σας ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη.

    Τα ερωτήματά μου παραμένουν.
     
    Last edited: 19 Ιουνίου 2022
  2. nikossub93

    nikossub93 Contributor

    Ναι γιατι υποτασετε με την θεληση της
     
  3. de7

    de7 s

    Πέρα από γενικολογίες, θα μπορούσατε να στοιχειοθετήσετε σε ποιον ακριβώς φεμινισμό αναφέρεστε και γιατί τα παραδείγματα που Παρέθεσαν Οι @Iagos και @Dark_Explorer αφορούν κατά αποκλειστικότητα σε αυτόν τον φεμινισμό στον οποίο αναφέρεστε;

    Εσείς θεωρείτε τα γραφόμενά σας φαλλοκρατικά και ομοφοβικά ή όχι;

    Εσείς πώς ορίζετε την κανονικότητα; Ποιoς άνθρωπος, κατά την άποψη σας, κρίνεται ως κανονικός και ποιος ως μη κανονικός;

    Από ότι φαίνεται, ούτε εσείς ο ίδιος δεν καταλάβατε τη μαρτυρία που δημοσιεύσατε. Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πάααααρα πολύ καλά τον άνθρωπο που έχει το lesbian.gr, επειδή τυχαίνει να έχω συναναστραφεί με όλων των ειδών τις σεξουαλικότητες και όλων των ειδών τα φύλα, επειδή τυχαίνει να έχω υπάρξει σε χώρους φεμινιστικούς, BDSM, queer, gay, lesbian κλπ., το άρθρο το οποίο παραθέσατε, ουσιαστικά στηλιτεύει την kinkphobia σε χώρους που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Πρόκειται για κάτι αντίστοιχο με αυτό που συμβαίνει στο παρόν BDSM forum όσον αφορά στα ζητήματα που σχετίζονται με την ομοφυλοφιλία, τον φεμινισμό και την κακοποίηση. Σε έναν χώρο όπως αυτός του BDSM ο οποίος είναι κατεξοχήν διαφορετικός και δέχεται συχνά από τους απέξω την κατηγορία ότι είναι κακοποιητικός επειδή σχετίζεται με σαδομαζοχιστικές πρακτικές, εδώ είναι που κανείς θα περίμενε να υπάρχει πλήρης σεβασμός και αποδοχή απέναντι σε κάθε διαφορετικότητα, και στηλίτευση των κακοποιητικών συμπεριφορών. Όμως, αν κάποιος επισκέπτης μπει στο παρόν BDSM forum θα βρει φωνές που δεν σέβονται τη διαφορετικότητα, φωνές ομοφοβικές, τρανσφοβικές, φωνές που δεν αναγνωρίζουν καν ότι υπάρχει η έννοια της κακοποίησης ή των έμφυλων ανισοτήτων. Αντιστοίχως, λοιπόν, με το παράδειγμα που παραθέσατε για να μας δείξετε πόσο κακός είναι ο φεμινισμός, έτσι και κάποιο queer άτομο που θα επισκευθεί το φόρουμ που βρισκόμαστε και διαβάσει τις απόψεις που προανέφερα, μπορεί να πει πως το BDSM είναι ομοφοβικό, φαλλοκρατικό και προάγει την κουλτούρα του βιασμού. Όμως το BDSM δεν είναι αυτό. Όπως και ο φεμινισμός δεν είναι αυτό που προσπαθείτε απεγνωσμένα να παρουσιάσετε.

    απορώ πώς γίνεται ανεκτό να *με* κατηγορείτε επί του προσωπικού, χωρίς καν να *με* γνωρίζετε, και να *μου* προσάπτετε ευθέως τη διάθεση δολοφονίας ανθρώπων σε "[...] γκούλακ ή στην κρεμάλα ή στο εκτελεστικό απόσπασμα ή στο κρεματόριο ή στο πάτο κάποιου ποταμιού δεμένοι πάνω σε σταυρό." Αντιλαμβάνεστε, νομίζω, ότι αυτό είναι προσβολή της προσωπικότητάς *μου*.

    Δεν θα ήμουν σε δικό σας φόρουμ in the first place.

    Δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε πώς και με ποιους τρόπους έχω αλλάξει και συνεχίζω να αλλάζω την κοινωνία που ζούμε, διότι δεν *με* γνωρίζετε προσωπικά. Και πάλι, κάνετε αυθαίρετες εικασίες και *με* κατηγορείτε ότι βλέπω μόνο το κόκκινο χρώμα του ουράνιου τόξου και ότι δεν έχω καταβάλει κόπο και πνευμόνι. *με* ξέρατε και από εχθές @AuroraBorealis ; Προς τί αυτή η προσωπική επίθεση; Δεν έχετε ιδέα τί αγώνες και κόπους έχω κάνει στη ζωή *μου* και δεν σας επιτρέπω να *με* κρίνετε με αυτόν τον χυδαίο τρόπο.

    Δεν ξέρω σε ποιον αγαπημένο σας και αυλικούς αναφέρεστε. *εγώ* είμαι σκλάβα, είμαι ιδιοκτησία, και ό,τι γράφω δημοσίως είναι υπό την πλήρη εποπτεία και έλεγχο Του Αφέντη.
     
  4. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Αναφέρομαι στον ριζοσπαστικό φεμινισμό που αντιπροσωπεύουν ο αγαπημένος μου Ιάγος και η ντάρκι μεταξύ άλλων και που είναι εκείνος ο οποίος κατα τα φαινόμενα απαιτεί, ανούσιες σε σχέση με τα σοβαρά κοινωνικά θέματα κατα των γυναικών, γλωσσικές αλλαγές. Θα μπορούσα να το στοιχειοθετήσω αλλά δεν νομίζω ότι θα είχε κάποια αξία να το κάνω εάν ήδη δεν γίνεται αντιληπτό το ποια μέλη εδώ ασχολούνται με κάτι τέτοιο και τι είδους ατζέντα προωθούν.

    Εξαρτάται υπό ποιο πρίσμα και αντίληψη τα γραφόμενα μου εξετάζονται και ταξινομούνται, πέραν αυτού τι νόημα θα είχε για σένα η προσωπική μου γνώμη όταν ήδη μου έχεις προσαρτήσει ιδιότητες των οποίων την εγκυρότητα θα υπερασπίσεις μέχρι τελευταίας ρανίδος αίματος ?

    Εγώ δεν ορίζω την κανονικότητα, δεν ήξερα την ύπαρξη του όρου την γνώρισα μέσα από την ανάγνωση αναρχοφεμινιστικών προκηρύξεων, γενικά ορίζεται ως κάτι με έντονη αρνητική χροιά. Η κανονικότητα αφορά και περιγράφει κοινωνικές συμπεριφορές και τάσεις και δεν έχει να κάνει με κανονικά 'η μη άτομα.

    Τώρα όσο αφορά την ερώτηση σου, μη κανονικός για τον χώρο στον οποίο παραβρέθηκα χθες ήμουν και εγώ και η υποτακτική μου κρινόμενοι ως εξωτερική εμφάνιση για τα δεδομένα του συγκεκριμένου χώρου που φιλοξένησε το συγκεκριμένο event χωρίς αυτό να υποδεικνύει κάτι ή να έχει ως αποτέλεσμα κάτι.

    Εγώ διάβασα τα εξής :

    "Πρωτόγνωρη και καταστροφική απογοήτευση στα πλαίσια της σεξουαλικής μου πολιτικής και καύλας, όμως, βίωσα όταν ανακάλυψα ότι το βασικό εργαλείο με βάση το οποίο υπερασπιζόμουνα την πολιτικοπροσωπική μου πράξη και ταυτότητα, οι φεμινισμοί, βρίθαν ρευμάτων και τάσεων που όχι μόνο βάφτιζαν την καύλα μου αντιφεμινιστική, αλλά επιχειρούσαν την παραγωγή μιας φεμινιστικής ρητοτικής αποκλεισμού και εκδίωξης της ανωμαλίας."

    "Το βίωμα αυτό, η αίσθηση προδοσίας που ένιωσα όταν άλλ# με ετεροκαθόρισαν, με “ψυχανάλυσαν”, και εν τέλει μου στέρησαν πρόσβαση στον φεμινισμό τους, όταν έκριναν το feminist cred μου και με βρήκαν μετεξεταστέα, έχει χαραχθεί ανεξίτηλα στην πολιτική μου μνήμη."

    Τα οποία εσύ που τόσα έχεις ζήσει και γνωρίσει τα αντιλαμβάνεσαι ως ένα απλό "στηλιτεύει την kinkphobia σε χώρους που δεν θα έπρεπε να υπάρχει".

    Όχι δεν στηλιτεύει. Εκθέτει μία major τραυματική εμπειρία, και δεν λέει ότι απλά υπάρχει kinkphobia εκεί, λέει βρίθει.

    Και λέει μου στέρησαν
    πρόσβαση στον φεμινισμό τους. Στερώ από κάποιον πρόσβαση σε χώρο που πιστεύει ότι ανήκει με κριτήριο τις ερωτικές του προτιμήσεις και προσωπικότητα ξέρεις πως ονομάζεται ?

    Ουδείς στο παρόν φόρουμ δεν στερήθηκε πρόσβαση σε αυτό, σε κάποια συζήτηση σε αυτό, στην ελεύθερη έκφραση του μέσα σε αυτό με βάσει κανένα κριτήριο πέρα των όρων χρήσεις.

    Το σίγουρο είναι ότι δεν θα απαντήσουμε "Μα ναι πετάει" κάθε φόρα που κάποιος σαν τον αγαπημένο μου Ιάγο ή την ντάρκι θα μας ρωτήσει "Πετάει ο γάιδορος ?"

    Το παράδειγμα που παρέθεσα αφορά την τοξικότητα συγκεκριμένων χώρων και ιδεολογιών που χρησιμοποιούν τον φεμινισμό ως ξενιστή για την μετάδοση άλλης παθολογίας. Δεν αναιρεί ούτε αντιλογεί τον φεμινισμό και τους πραγματικούς του αγώνες ούτε τα επιτεύγματα αυτών.

    Με το προσωπικό σου δεν έχω κανένα θέμα αρκεί να αμείβεται κανονικά και να είναι ασφαλισμένο ως υποχρεούσαι και να ανταμείβεται αναλόγως για τις ενδεχόμενες υπερωρίες του.

    Οφείλω να ομολογήσω ότι άδικα, άχαρα και ανούσια σου προσάρτησα μία υποθετική θέση χωρίς όντως να έχω κάποιο στοιχείο που να καταδεικνύει κάτι τέτοιο, σε πλήρη αντίθεση με αυτόν που εικάζω ως ιδεολογικό σου ηγέτη, τον αγαπημένο Ιάγος ο οποίος ανοιχτά και δημοσίως τάσσεται υπερ της βίας ενάντια σε συγκεκριμένες κατηγορίες ανθρώπων, κατηγοριοποιημένων βάσει κριτηρίων του. Ξέρεις πως ονομάζεται αυτό ?

    Διόρθωσα το εν λόγω κείμενο, απολογούμαι και λυπάμαι για όποια και όσα αρνητικά συναισθήματα σου προκάλεσα με αυτήν μου την πράξη.

    Προσωπικά δεν είπα ότι σε γνωρίζω και εύγε για τους αγώνες σου εάν αυτοί έχουν το όποιο θετικό αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα βλέπω σε τι κοινωνία ζούμε και που μας οδηγεί όλη αυτή η διχόνοια. Αυτό το οποίο κρίνω δεν είσαι εσύ ως άτομο, αυτό που κρίνω είναι πολύ συγκεκριμένες ιδέες και αξιώσεις.

    Θα σου πω εγώ. Ο αγαπημένος μου είναι ο Ιάγος και αυλή του είναι μέλη του φόρουμ που δείχνει να ασπάζονται και να υπερασπίζονται την ρητορική του.

    Ξέρεις εκεί είναι το παράξενο της υπόθεσης, ότι ενώ πιστεύω ακράδαντα ότι μιλάω με Τον Αφέντη δια μέσω *σου* την ανάλογη ποιότητα δεν απολαμβάνω.

    Και κάτι άλλο, μιας και μαζί μιλάμε, και το *μου* και *με* που γράφεις εμένα έχουν αποδέκτη, θα ήθελες και αν ήθελες θα μπορούσες να ζητήσεις άδεια να μου εξηγήσεις ποιος ο ρόλος των αστερίσκων που περιβάλλουν τις συγκεκριμένες προσωπικές αντωνυμίες ?
     
    Last edited: 20 Ιουνίου 2022
  5. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Κατανοείς καλή μου, ότι αυτή η ανοχή με την προϋπόθεση αποδοχής από την πλειοψηφία, εάν εφαρμοσθεί, ούτε σε επίπεδο ανοχής θα μείνει, αλλά θα μετατραπεί σε επιβολή, αλλά ούτε περιχαρακωμένη στην γραμματική. Αυτή η ενοχική ανοχή, οδηγεί στο "καθομιλούμενο"βδσμ των αποχρώσεων και έστειλε, ως μη ορθες πολιτικά, τις "βέργες" στο περιθώριο.

    Επειδή λοιπόν όντως
    και επειδή θα προσέθετα ότι η γραμματική είναι στοιχείο βαθύτατου πολιτισμού, τότε αυτό:
    έρχεται να εξαϋλωθεί σε όσους έχουν στη μνήμη τους την αντίδραση της Άννας Συνοδινού, όταν κάποιος τόλμησε να την αποκαλέσει "βουλευτίνα".
    Την θυμίζω σε όσους την λησμόνησαν και την γράφω για όσους δεν την γνωρίζουν.
    "Το ¨βουλευτής" προέρχεται από το ρήμα "βουλεύομαι", το οποίο σημαίνει "σκέπτομαι". Ο σκεπτόμενος άνθρωπος, είναι άνθρωπος. Δεν έχει γένος".

    Όσο δεν γίνεται βίωμα, ότι η κίνηση εν είδη εκκρεμούς, το οποίο ταλαντεύεται από το άκρο του "σωβινιστικού γουρουνιού" στο αντίθετο άκρο της "φεμινίστριας πρυτάνισσας", το μόνο που κατορθώνει είναι να εδραιώνει τον φόβο της εγγύτητος των δύο άκρων και συνακόλουθα να παγιοποιεί την κυριαρχία του μέσου/μέτριου, τόσο θα μπαίνουν φυλετικοί, εθνικοί, σεξουαλικοί ή έμφυλοι επιθετικοί προσδιορισμοί μπροστά από το lives matter και θα δικαιώνουν τις χειρότερες στιγμές του πατερούλη Ιωσήφ, του Αδόλφου με το γελοίο μουστάκι, του Ίντι και τόσων άλλων.

    Άντε, με το καλό να ανοίξει κάποιος και νήμα για το αναρχικό σκλαβί και το πόσο εμμονικό ή/και φαλλοκρατικό είναι να λέμε "το σκλαβί" και όχι "η σκλάβα".
     
    Last edited: 20 Ιουνίου 2022
  6. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    @Marqui
    Φαντάζομαι την Ιουλιέττα να κάνει ασκήσεις γραμματικής (των σοδομισμών) και ... με νιώθεις πώς νιώθω, έτσι δεν είναι;
    Η Ιουστίνη που θα ήταν ικανή, ασχολείτο, τις ελεύθερες στιγμές της, με κρύες κομπρέσες στις σοδομισμένες περιοχές. Κλαίγοντας, πάντα.

    Πέραν των κατά τα ανωτέρω οικείων παραστάσεων, οι δυτικοευρωπαϊκές γραμματικές δεν μπορούσαν, από ένα σημείο και έπειτα, να ακολουθούν την γαλλική όπου ένας άντρας μέσα σε ένα εκατομμύριο γυναίκες μετέβαλε υποχρεωτικά την αφήγηση σε γένος αρσενικό αν και η Συνοδινού - που γνώριζε - έχει ένα δίκιο, άλλωστε τα ρήματα φέρουν το μεγαλύτερο βάρος. Έπρεπε κάτι να κάνουν για αυτό και η κάθε γραμματική, έκτοτε, δια του αρμοδίου τμήματος της τοπικής Ακαδημίας, βρίσκει τα πατήματά της. Είμαι βέβαιη ότι γνωρίζεις ποιος μηχανισμός έχει τον πρώτο λόγο για την λόγια ελληνική του 21ου αι, στην οποία η λογίστρια υπάρχει διότι έτσι την λέμε όλοι, οι διοικήτρια όμως δεν υπάρχει διότι δεν είχαμε αρκετές και δεν έχουμε το γλωσσικό ένστικτο διαμορφωμένο προς αυτή την κατεύθυνση. Η "πρυτάνισσα" μου θυμίζει ταγάρι που έχει να πλυθεί από τα μέσα της δεκαετίας του '70, ευαίσθητη περιοχή εντελώς αξύριστη, περπατησιά και άρθρωση ό,τι να 'ναι.

    Όσον αφορά τη γλώσσα, είναι πριν από όλα νοητικό όργανο του σώματος, δεν φτάνει πάντα εκεί που θα ήθελε η νόηση ούτε με τον τρόπο που θα ήταν επιθυμητός. Ασφαλώς δεν ταυτίζεται με τον Λόγο ούτε ακολουθεί κατ' ανάγκη τα κοινωνικοπολιτικοειδή ζητούμενα κάθε ομάδας.

    Τα περί ορίων, άκρων, μέσων δικά σου, δεν κατέχω περαιτέρω  
     
  7. mystique

    mystique Owned Premium Member Contributor

    Οσονούπω έρχεται ΣΚ εξάλλου..και «τι θα απογίνουμε χωρίς βαρβάρους»..
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Έτερον εκατερον. Η γλώσσα είναι ζωντανή και εξελίσσεται χωρίς να ζητάει την άδεια των ακαδημαϊκών, ασχέτως του αν έχουν τυπικά δίκιο.

    Αλλά ας το πάμε κι αλλιώς

    Δάσκαλος είναι αυτός που διδάσκει. Ο διδάσκων άνθρωπος, είναι άνθρωπος, δεν έχει γένος. Γιατί το "δασκάλα" δε μας πειράζει αλλά το βουλευτίνα ή προεδρίνα μας χαλάει;
     
  9. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Τελικά μετά από όλο το πολιτικό/ιδεολογικό/γλωσσικό συνονθύλευμα,θα μάθουμε ποτέ αν η φεμινίστρια υποτάσσεται;

    Εάν μπορεί να υπηρετήσει στην ανισότητα του D/s; Πράγμα που έρχεται κόντρα σε αυτό που πρεσβεύει (στην ισότητα των φύλων,των σχέσεων, ενάντια στην καταπίεση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην ελευθερία έκφρασης της καταπίεσης της γυναικείας υπόστασης κ.ο.κ).

    Επίσης ερωτήσεις που τέθηκαν και έμειναν αναπάντητες....
    Εάν στην περίπτωση ομοφυλόφιλων γυναικών όταν δεν πρόκειται περί "αρσενικής υπεροχής" ποιά η θέση της φεμινίστριας γυναίκας εκ των δύο στο μεταξύ τους D/s;

    ΥΓ: Δεν βιαζόμαστε.....αυτό το Σ/Κ ,το επόμενο,του χρόνου.... πάρτε τον χρόνο σας γενικά. 
     
  10. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    Ας γίνει η διδάσκουσα ανθρώπισσα.
    Υποτασσομενη ή μη.
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Γιατί δεν δοκιμάζετε να μας πείτε εσείς την άποψή σας;
     
  12. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Διότι ουδέποτε έχω δηλώσει υποτακτική, οπότε δεν μπορώ να μπω σε αυτή την λογική χωρίς να κατέχω τα απαιτούμενα δεδομένα.
    Οπότε περιμένω υπομονετικά να μάθω από τους υπόλοιπους.