Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

τι Δεν είΝαι BDSM;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 23 Ιουνίου 2016.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @rea..
    Mη, όχι, μη πας για φρεσκάρισμα ελληνικών, μια χαρά εκφράζεσαι...
    (Αν πρόκειται βέβαια για ακραία εκδήλωση μαζοχισμού, δεν έχω να πω κάτι)...
    ____________
    ____________

    Γενικότερα επί του θέματου αυτουνού...
    Νομίζω πως αντιλαμβανόμαστε όλοι πως τα διαπροσωπικά "φούμαρα" ως λέξη έχει πεδίο ορισμού τουλάχιστον όσον ο γήινος πληθυσμός μείον ένα, όπου ένα το άτομο που επικοινωνεί με κάποιο άλλο...
    Πα να πει πως το "φούμαρο" έγκειται στην αντίληψη του ατόμου για το οποίο προορίζεται και η εκφορά του περιεχομένου του φούμαρου έγκειται με την σειρά της στην εκτίμηση της "μπαλαφάρας" που εκτιμά ο εκφέρων στον δυνητικό του "πελάτη".
    Η απειρία σε κάποιον τομέα, η πιθανή άγνοια, η παρόρμηση/ενθουσιασμός είναι συνήγορα στοιχεία για την "αγορά" φούμαρων.
    Η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων/ικανοτήτων επιφέρει το ίδιο αποτέλεσμα.
    Η συνήθεια είναι πάντα το χειρότερο, ιδιαίτερα αν συνοδεύεται από εύλογες συνεπαγωγές.
    (Το αν τα παραπάνω είναι πασπαλισμένα με κάτι τις από αίσθημα, καύλα, καψούρα απλώς συνιστούν την προσωπική μας συνταγογράφηση είτε ως καταναλωτές είτε ως πωλητές φούμαρου)...
    _____________
    Χρειάζεται να είσαι ο μακαρίτης ο Σινάτρα για να διαλαλείς πως "I did it my way" ή στα καθ' ημάς (τεσπά) να γουστάρεις να κάνεις τον τελάλη ή να ακούς τα τελαλίσματα του κάθε φουμαροπώλη άνευ επιπτώσεων, άνευ συνεπειών, άνευ θείου και φωσφόρου...
    _____________
    Το ότι κάποιοι ισχυρίζονται επιμόνως, μέχρι "κόψιμο φλέβα", πως στο όποιο δεδομένο πλαίσιο, δεν χωρούν παρερμηνείες, πολεμικές, τσαλιμάκια, κρυφαί ατζένται, το νερό του Καματερού, ένας μονόκερως και δυο φλαμίνγκο, παρακαλούνται να το κοιτάξουν επισταμένως ή να πάνε ως βοηθητικοί μοναχοί Ι4/Ι5 στον Άθω, πούναι και κοντά μας, μη τρέχουν σε τίποτε Ιμαλάια που κάνει και κρύο...
    _____________
    Οι δυο παραπάνω αναφορές είναι τα καλύτερης ποιότητας φούμαρα, κολεξιόν 2017, για του χρόνου οι τάσεις θα διαμορφωθούν στην ελεγχόμενη αντιστροφή ρόλων σε ένα δυναμικό TFTB, με γαρνιτούρα αχλάδα μετά ουράς...
     
  2. rea..

    rea.. Contributor

    Υποπτεύομαι ότι η δυσκολία σας, προέρχεται από το γεγονός ότι δεν παρακολουθήσατε την συζήτηση από την αρχή της.


    Η συμπεριφορά που περιγράψατε, τάση χειραγώγησης, παραμύθιασμα και παλινδρόμηση στο θέλω/δεν θέλω, δεν είναι στοιχεία που συναντάμε συχνά σε μια εκπαίδευση άπειρου υ? Ο σκοπός της εκπαίδευσης δεν είναι να ελευθερωθεί το ίδιο το υ από αυτήν την βανιλοτροπία?

    Αν θέσουμε γενικά αυτήν την συμπεριφορά ως "δεν είναι βδσμ", πετάμε τα άτομα που εκπαιδεύονται έξω από το βδσμ.

    Προφανώς και δεν είναι υποτακτικός χαρακτήρας κάποιος που συμπεριφέρεται κατ αυτόν τον τρόπο (συνειδητά). Συμφωνώ στο "δεν είναι βδσμ"
    Αλλά κάποιος που εκπαιδεύεται και παιδεύεται να σταματήσει να συμπεριφέρεται κατ αυτόν τον τρόπο δεν είναι υποτακτικός?.. εξακολουθεί να μην είναι βδσμ?

    Συνοψίζω: Υπάρχουν περιπτώσεις "δεν είναι βδσμ" και περιπτώσεις λάθους? Αν τα τσουβαλιάσουμε όλα μαζί, μήπως δεν οριοθετούμε σωστά το τι (δεν) είναι βδσμ τελικά? Και επιπλέον αποθαρρύνουμε τα άπειρα άτομα που ξεκινούν με πραγματική θετική διάθεση να μάθουν και να καταλάβουν τι ΕΙΝΑΙ βδσμ.


    Έχω την αίσθηση, ότι γενικά στα περισσότερα νήματα κυνηγάμε τις μαϊμούδες και τελικά χάνουμε το νόημα, το οποίο είναι το βδσμ. ( αυτό προφανώς δεν αφορά εσάς, το τοποθέτησα σαν επέκταση του προβληματισμού μου)
     
  3. rea..

    rea.. Contributor

    χαχαχαχαχαχα καραλάικ!!
     
  4. tithon

    tithon Contributor

    μάλλον δεν ειν' αυτό  

    δεν μπορώ να ξέρω τι έχετε συναντήσει αλλά στη δική μου εμπειρία σπάνια συνάντησα επίμονη τάση χειραγώγησης, και στις περιπτώσεις που τη συνάντησα οφειλόταν στην υπόθεση οτι αυτό αναμενόταν, εξ αιτίας καταγραφών, είτε οτι αφήνονταν περιθώρια, ελέγχθηκε εύκολα. ενθουσιασμό πράγματι συνάντησα, σπανιότερα παραμύθιασμα. δισταγμούς και δυσκολίες πάντα. απογοήτευση και αμφιβολία συχνότατα. παλινδρόμηση δεν θυμάμαι, εσκεμμένη παλινδρόμηση ποτέ.

    το βδσμ δεν ειναι κανένας προνομιακός χώρος, είναι μια συμπεριφορά. αυτά «τα άτομα» που δεν μπορουν να τα βρουν με τον εαυτόν τους δεν θα εξυπηρετηθούν καλυτερα αν κάποιος τρίτος τους «αναγνωρίσει» την «ένταξη στο βδσμ». θα παραμείνουν δύσφορα, αντιφατικά και ασυγκρότητα είτε τους «αναγνωριστεί» είτε αποσιωπηθεί η υπαρκτή απόστασή τους απ το βδσμ.

    κάποιος που «εκπαιδεύεται» διαφέρει από κάποιον που «κάνει πως εκπαιδεύεται», με την πρώτη ματιά. γίνεται και φανερό τι κατανοεί και τι δεν θέλει να κατανοήσει. κάποιες φορες βέβαια η επιμονή κάνει θαύματα.

    αν τσουβαλιάσουμε τους καλοπροαίρετους μαζί με τους αυθάδεις αντιδραστικούς δεν θα έχουμε σαν αποτέλεσμα ένα ανθρωπιστικό έργο αλλά την καλλιέργεια μιας σύγχυσης, αποθαρρυντικής.

     
  5. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Ισως είναι εκτος θέματος αλλά, ο σκοπός της εκπαίδευσης ενός υ, δεν είναι να γίνει αυτό που θέλει το εκάστοτε κ; Δεν εκπαιδεύονται άπειρα και έμπειρα υ;
     
  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ναι.
     
  7. lexy

    lexy .ti.va.

    Νομίζω πως σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μάθει να είναι υ, αυτό αφορά στα "άπειρα".

    Τα "έμπειρα" υ απλώς είναι εύελικτα στην προσαρμογή και εκτέλεση των επιθυμιών του Κ. Γιατί γνωρίζουν ότι χρειάζονται να είναι υ.
     
  8. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Συμφωνώ. Θεωρώ ότι ένα υποτακτικό άτομο που έχει ήδη ζήσει ασύμμετρη σχέση γνωρίζει τί σημαίνει υποταγή, έχει λύσει, συνολικά ή εν μέρει έστω, τις αμφιβολίες, δυσκολίες, αντιστάσεις ως προς την αποδοχή της ίδιας της υποτακτικότητάς του, ενώ ένα υ που μπαίνει πρώτη φορά σε ασυμμετρία έρχεται να αντιμετωπίσει μια διπλή προσαρμογή, προς τον κυριαρχικό του και προς στον ίδιο τον εαυτόν του. Και δεν είμαι καθόλου σίγουρη για το τί είναι πιο δύσκολο σε αυτήν την περίπτωση.

    ΥΓ συνειδητά δεν χρησιμοποιώ τη λέξη "εκπαίδευση", μου φαίνεται περιορισμένη η έννοια αυτή σε διαπροσωπική σχέση.
     
  9. charlotte

    charlotte «Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω μοι την θύρα»

    Ευοίωνο αυτό το πόστ για μας, που κάποια απο αυτά που ακούμε και βλέπουμε μας φαίνονται εξωγήινα. Ίσως τελικά έχουμε ελπίδα άν ποτέ δεχτεί κάποιο Κ να μας αναλάβει.
    υ.γ. δεν ειρωνεύομαι το λέω πολύ σοβαρά  
     
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Αυτό, για πολλούς και διάφορους λόγους...
     
  11. lexy

    lexy .ti.va.

    Ναι, πράγματι είναι. Ίσως να χρησιμοποιείται επειδή από μόνη της θέτει ένα πλαίσιο, όρων, ορίων, κανόνων.
    Και σε εμένα μοιάζει λίγη. Και άκομψη.




    Να το διεκδικήσετε! Το στάτους σας το επιβάλλει  
     
  12. charlotte

    charlotte «Μηδείς αγεωμέτρητος εισίτω μοι την θύρα»

    Αυτό μοιάζει σε μένα άκομψο. Δεν κατάλαβα ποτέ μου γιατι το επιβάλει το στάτους μου. Δεν με επιβάλω σε κανέναν. Ευχαριστώ πάντως