Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

120 μερες στα Σόδομα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 23 Ιανουαρίου 2009.

  1. Μα σε ολες τις ιστοριες υποτιθεται οτι τον βιαζουν και αυτος δεν θελει  
     
  2. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    Re: Απάντηση: Re: 120 μερες στα Σόδομα

    Αν ήθελε κάποιος θα μπορούσε να μας τρέχει στα δικαστήρια, και χωρίς να έχει διαβάσει τα δημοσιεύματα του Dats...

    Δεν έχω ούτε τις γνώσεις, ούτε την διάθεση να κρίνω τους κανονισμούς του φόρουμ. Απλά είμαι της άποψης πως από την στιγμή που αυτοί είναι, καλό θα ήταν να τους ακολουθήσουμε. Αν δεν μας αρέσουν, ας μην ξαναγράψουμε εδώ μέσα ή ας προτείνουμε την αλλαγή τους.

    Όσο για τον Μ.Α. συγκεκριμένα. Δεν τον έχω διαβάσει αλλά ξέρω οτι καλό θα ήταν να το κάνω. Αν τον ανέβαζε κάποιος δεν θα απαιτούσα να διαγραφεί και δεν θα έκανα λόγο για τους κανονισμούς του φόρουμ. Θα τον διάβαζα, θα θαύμαζα το μυαλό του Εμπειρίκου και θα καύλωνα.

    Από την στιγμή που τέθηκε όμως θέμα κανονισμών, είπα την γνώμη μου. Θα ήταν η ίδια, είτε αφορούσε τον Εμπειρίκο είτε αφορούσε τον Dats, είτε την θεία μου.

    (Όλα αυτά μου θυμίζουν το γνωστό θέμα περί τέχνης και πορνογραφίας. Από οσο ξέρω δεν έχει λυθεί και δεν είμαι η πλέον κατάλληλη να το κάνω.)

    Οι ιστορίες του αφορούν έναν σκλάβο που ακολουθεί τις προσταγές του αφέντη του. Μ/s απ' ότι έχω καταλάβει..


    Αλλά ακόμα και να έχω καταλάβει λάθος, δεν τον έχω δει ούτε μια φορά να πει "όχι".Οπότε δεν πρόκειται για βιασμό.
     
    Last edited: 23 Ιανουαρίου 2009
  3. zinnia

    zinnia Contributor

  4. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Έχετε δίκιο καλή μου Atasai Ο Εμπειρίκος ΔΕΝ ήταν λογοτέχνης, ΔΕΝ ήταν άνθρωπος της τέχνης γενικότερα, ΔΕΝ καταξιώθηκε ποτέ, κάτι μαλακιούλες έγραφε για να περνάει η ώρα του, να καυλοπυρέσσει εν αναμονή της ασπαίρουσας θηλυκής ηγερίας του που θα κατεδέχετο να περιποιηθεί τον τεράστιον αλάντα του εν ονόματι του αιωνίου πανδήμου έρωτος. Άλλωστε και η ιντελλιγκέντσια (χιχι) είναι μια πουλημένη μάζα ανοήτων που δεν ξέρει τι της γίνεται!
    Αντίθετα, η αυτοφυής λαϊκή παραγωγή - όπως αυτή παουσιάζεται στο παρόν forum - είναι απείρως καλύτερη, αρμονικότερη, λογοτεχνικότατη, διαθέτοντας το βλέμμα του ανθρώπου που δεν χρειάζεται ονειρικές καταστάσεις για να παράξει έργο αλλά το έργο ελέύθερα παράγεται μέσω αυτού, εν είδη καλλιτεχνών του πάλαι ποτέ σοσιαλιστικού ρεαλισμού.

    Από αυτή την άποψη, η σύγκριση του Εμπειρίκου και της ανόητης παραγωγής του με το λογοτεχνικότατο απόσπασμα του Dats πχ είναι εύκολη, γιατί ο ρεαλισμός του Dats δεσπόζει σε όλο το μήκος και πλάτος της παραγωγής του, η γλώσσα του είναι στιβαρή και ποικίλει, αποτυπώνει την ερωτική πράξη με τρόπο ρεαλιστικό και μέσα στις συνήθεις βδσμ πρακτικές και κυρίως αρνείται να ενδώσει στις σειρήνες που τον προτρέπουν να αναφέρει βιασμούς, εν γένει γενετήσια βία - καταστάσεις που αντίκεινται στο κοινό περί ομαλότητας αίσθημα! Ιδιαιτέρως με συγκίνησε η προσπάθεια του να αποδώσει τις γλωσσικές διαφορές των δύο εθνοτήτων - γεγονός που συμβολίζει την έλλειψη πολιτικού διαλόγου μεταξύ τους, την ανατροπή των στάτους στην εργασία και την εφαρμογή του "θα γυρίσει και ο τροχός .." ή ακόμη και το παλαιό σύνθημα της εποχής της Χούντας " δώστε την τσόντα στον λαό " ... Για αυτό και μόνο θα άξιζε τα κείμενα του να συγκεντρωθούν σε τομίδιο και να εκδοθεί με έξοδα του forum (ίσως οι κυρίες που με ενθουσιασμό τον εμψύχωναν να πρέπει να πληρώσουν λίγο παραπάνω ) όχι σαν την μαλακία του Εμπειρίκου - τον 'μεγάλο ανατολικό' λέω, καλά θα κάναμε να τον κάψουμε και να μην τον αναφέρουμε ποτέ ξανά, τέτοια μαλακία είναι , θεέ μου σχώρα με.

    Άλλωστε, ως πολύ καλά θα γνωρίζετε, ω υπερτάτη λαγνοβοούσα και καυλοπυρέσσουσα Atasai, η λογοκρισία σε οποιαδήποτε μορφή της σκοπό έχει να διαφυλάξει το περί ομαλότητας αίσθημα του κοινού, θυσιάζοντας για αυτό ότι περισσεύει. Αν μπορείτε να αντιληφθείτε το που οδηγεί αυτό, έχει καλώς .. αν πάλι όχι .. τι να κάνουμε .. θα συνεχίσουμε να απέχουμε από ένα φορουμ - τ' ακούς Ηλία;; - που επιτρέπει στην υφέρπουσα φασίζουσα νοοτροπία των καιρών να απλώνεται σε βάρος της τέχνης και της ελευθερίας του λόγου μας.

    Και πάραυτα ξεκαθαρίζω - ούτε η καλή μας Atasai ούτε πολύ περισσότερο ο DAts συγκεντρώνουν ω άτομα τα βέλη του παρόντος - είναι απλά ονόματα παραδείγματα μιας λογικής και ως τέτοια πρέπει να ληφθούν, όντας στην ουσία αμέτοχα του αίματος της φασίζουσας νοοτροπίας.

    Εν κατακλείδι ... θάνατος στον Εμπειρίκο! Θάνατος στον σουρρεαλισμό ... Θάνατος στο ονειρικό ...
     
  5. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    Υπερβολές..
     
  6. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Το άκουσα  

    Νομικά καλυπτόμαστε;
     
  7. atasai

    atasai Regular Member

    Αγαπητέ μου SensualTorturer, έχει ενδιαφέρον η συγκριτική ανάλυση κειμένων που κάνατε και είμαι σίγουρη πως και ο Terry Eagleton θα την έβρισκε εξίσου έξοχη, αλλά το νήμα προσπαθεί να πραγματευτεί το θέμα από "νομικής" άποψης. Η προσωπική μου άποψη για τα κείμενα του Dats ή του Εμπειρίκου και οι υφολογικές ερμηνείες τους καθόλου δεν σχετίζονται με το νήμα.

    Για να γίνω σαφής, το ότι ο Εμπειρίκος έχει καταξιωθεί (τόσο ώστε να μπορεί κάποια έργα του να τα έχουν προσθέσει στην ύλη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) είναι αυτό που απασχόλησε εμένα και όχι το αν η καταξίωση αυτή είναι δυσανάλογη της αξίας του ως λογοτέχνης. Και αυτό γιατί θα μπορούσε, λέμε τώρα, να αποθαρρύνει κάποιον από το να κινηθεί νομικά εναντίον του φόρουμ.

    Άκυρος, βέβαια, ο συλλογισμός μου αν σκεφτεί κανείς ότι στην Ελλάδα έχει απαγορευτεί από διευθυντή σχολείου να πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική εκδρομή με θέμα πίνακες του Πικάσο ή έχει αποσυρθεί βιβλίο από τις σχολικές βιβλιοθήκες με Κρατικό βραβείο Λογοτεχνίας το 2000 και το 2001, επειδή ο Πλεύρης διαμαρτυρήθηκε ότι έχει πορνογραφικές και χυδαίες περιγραφές.
     
  8. SensualTorturer

    SensualTorturer Regular Member

    Η νομική πλευρά της αναζήτησης είναι η φενάκη της λογοκρισίας - όπως πολύ σωστά ήδη το επισήμαναν άλλοι στα σημειώματα τους.
    Το βασικό ερώτημα του Ηλία - αν θυμάμαι καλά - είναι πως θα αντιδράσουν τα μέλη του forum σε ενδεχόμενη καταστρατήγηση της ανάρτησης κειμένων των 120 ημερών του γνωστού Μαρκησίου - άρα άπτεται αμέσως και σε όλη του την έκταση της λογοκρισίας - είναι εξωτερικής είτε εσωτερικής. Τούτο έχει επίσης αναφερθεί από άλλους προσημειώσαντες.
    Το πρόβλημα λοιπόν τίθεται ως εξής: έχει θέση η λογοκρισία εδώ; έχει θέση η λογοκρισία σε λογοτεχνικά έργα; σε έργα τέχνης γενικότερα; υπάρχουν συνθήκες που την νομιμοποιούν; σε περίπτωση λογοκρισία ποιός και με ποιό δικαίωμα λογοκρίνει; ποιά είναι τα πλαίσια της λογοκρισίας;

    Αυτά νομίζω είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν, για να δει στο κάτω κάτω και ο Ηλίας τι θα κάνει με τις 120 ημέρες στα Σόδομα!

    Όταν απαντηθούν, αν απαντηθούν, αν συμφωνήσουν όλοι στο πλαίσιο λειτουργίας της λογοκρισίας σε αυτό το forum, τότε και μόνο τότε θα μπορέσουμε να ασχοληθούμε με σοβαρά πράγματα, όπως πχ το τι θέλει να πει ο ποιητής και με τι τρόπο το λέει.

    Μέχρι τότε καλή μου Atasai ο καθένας θα στηρίζεται ίσως στις προσωπικές του διασυνδέσεις για να εξασφαλίσει μακροημέρευση και καλή επιτυχία στα κείμενα του.
     
  9. Syrah

    Syrah Contributor

    Ηλία το έχεις σε ηλεκτρονικό αρχείο; Αν ναι, στείλε μου το αν έχεις την καλοσύνη στο e-mail μου.
     
  10. whipmarks

    whipmarks Regular Member

    το πιο ηλιθιο πονεμα που επεσε στα χερια μου..στην πυρα.....και ημουν και φανταρος σε φυλακιο..20 μερες χωρις να δω γυναικα..στην πυρα...