Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

1821!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος jorge1970, στις 8 Φεβρουαρίου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Επειδή όμως ως λαός είμεθα και χιουμορίστες κι επειδή η αρχαία λατρεία φαίνεται πως ήταν ενεργή μέχρι τον 17ο αιώνα, σκαρώσαμε κάτι Ορφέες σε τρούλους που τους λέγαμε πως ήταν ο Χριστούλης που πήγε σύννεφο... Και όχι μόνον!

    ---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

    Ας εκνευριστούμε μωρε και λίγο...
    Έτσι για να ανέβει η εντροπία, κατά πως θάλεγες...

    ---------- Post added at 11:35 ---------- Previous post was at 11:34 ----------



    Εξαιρετικό! Η πειθαρχία στην μάχη είναι τεχνογνωσία που δεν αντιγράφεται.
    Ουσιαστικά αποτελεί απόλυτη υπεροπλία!
     
  2. jorge1970

    jorge1970 Regular Member

    Απάντηση: Re: 1821!

    Ευχαριστώ για την απάντηση

    Ωστόσο, η θεωρία των αυτοχθόνων Ελλήνων (και για όποιο άλλο λαό το πιστεύει όπως π.χ. οι Αβορίγινες της Αυστραλίας) δε μπορεί να ισχύει για τον απλό λόγο ότι ο άνθρωπος, όπως και κάθε είδος, εμφανίστηκε σε ορισμένο χρόνο και τόπο. Αυτός ο τόπος είναι συγκεκριμένος και είναι η ανατολική ρηξιγενής κοιλάδα της Αφρικής (βλ. Αιθιοπία και παρακάτω).

    Άρα, ςε όλα τα υπόλοιπα μέρη της Γής, ο άνθρωπος ήρθε από κάπου, συχνά κατά επάλληλα κύματα, και μπορούσε στο επόμενο κύμα να είχε εξελιχθεί πλέον σε άλλο είδος (ο Homo sapiens συνάντησε το Homo neanderthalensis στην Ευρώπη). Οι διαδρομές αυτές του ανθρώπου γίνονται πλέον όλο και πιο ξεκάθαρες μέσα από δειγματοληψίες πληθυσμών. Αυτά που ήταν θεωρίες στο παρελθόν, επιβεβαιώνονται η αποσαφηνίζονται από την επιστήμη σήμερα με μια απλή εξέταση DNA.

    Γιατί τα λέω όλα αυτά? Για να σου πω ότι δε γίνεται εκ των πραγμάτων να είναι ο οποιοσδήποτε λαός αυτόχθονας, πλην των Αφρικανών και μάλιστα ολίγων. Από κάπου όλοι ήρθαμε κατά κύματα. Όπως οι Δωριείς, έτσι και ΟΛΟΙ οι προηγούμενοι. (πάνε στα διεθνή συνέδρια και ανακοινώνουν την ηλικία του Ανθρώπου των Πετραλώνων 11.000.000 έτη, προηγούμενος "συτόχθονας" κι αυτός, ενώ δε μπορεί να είναι πάνω από 3-3,5, και μετά λένε ότι δεν τους πιστεύουν οι ξένοι. Ε, μα φυσικά, άμα λες τέτοιες μαλακίες ...)

    Σε ένα χάρτη της Ευρασίας και Αφρικής, θα δεις ότι η Ελληνική χερσόνησος μπορεί να εποικιστεί από βορά και από ανατολάς. Η 'ομοεθνία' λοιπόν που περιγράφεις είναι μάλλον ένα μείγμα λαών παλαιότερων ελεύσεων, που ονομάσαμε πελασγικούς και ήρθαν ενδεχομένως από ανατολάς και είχαν άλλη θρησκεία (οι προ Δωδεκάθεου "καταστάσεις" που αναφέρεις), και συγγενικών λαών επόμενων ελεύσεων που ονομάστηκαν Έλληνες - και που συγκρούστηκαν φυσικά με τους προηγούμενους κατοίκους πριν αρχίσει η αφομοίωση και οι ζυμώσεις.
    Επόμενες ελεύσεις, αν θες, είναι αυτές των Σλάβων κατά τον 6-7ο αι. (μετά τη γενοκτονία του Αλάριχου που περιγράφει η Thaleia) των Αλβανών κατά τη διάρκεια των βυζαντινών και οθωμανικών χρόνων - αλλά και σήμερα - των Ρουμάνων (μολδοβλάχων - βλάχων), των rom από την Ινδία 1000 χρόνια περ. πριν και ... συνεχίζεται ...

    Άρα μη σου κακοφαίνεται η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία, είμαστε κι εμείς μέρος του κόσμου και ισχύουν και για εμάς, τους Έλληνας (που ώρες ώρες έχουμε μεγαλύτερη ιδέα για τον εαυτό μας από ότι μας αξίζει) οι ίδιοι κανόνες. Και Ινδοευρωπαίους να μην τους πεις, ονόμασέ τους αλλοιώς. Κάποιοι είναι πάντως ..

    ΥΓ: Έχω να πω πολλά για όσα γράφονται, επιφυλάσσομαι ..
     
  3. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Όχι ρε συ, είσαι άδικη. Δεν προάγεται ο φανατισμός αλλά η αγάπη!
     
  4. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Νομίζω ότι με τέτοιου είδους γενικεύσεις μόνο αστεία συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε. Όπως αυτά που ακούγονται για τους αρχ.Έλληνες, ως παιδεραστές, τους τωρινούς ως λαμόγια κ.ο.κ
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Ίσως· αλλά πάλι υπάρχει μια ανατριχιαστική συνέπεια σε τέτοιου είδους πράξεις που δεν μπορείς να παραβλέψεις. Όταν η ίδια η θρησκεία ή έστω η Παυλιανική εκδοχή της προάγει την τυφλή πίστη σε ένα απρόσιτο Θεό και υπακοή στην εξουσία με αντάλλαγμα ένα μετά θάνατον παράδεισο το λιγότερο που μπορείς να περιμένεις είναι πράξεις όπως οι παραπάνω.
     
  6. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: 1821!

    ή πράξεις ουσιαστικής ανιδιοτέλειας οι οποίες όμως διαφημίζονται σπάνια γιατί αυτό που προάγει επίσης η ίδια θρησκεία είναι ότι τα credits για οτιδήποτε καλό θα πρέπει να δίνονται στον Θεό και όχι στον άνθρωπο που ΜΕΣΩ αυτού έγινε η πράξη.
     
  7. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Θα χρησιμοποιήσω λόγια παρμένα από τα ίδια τα ιερά κείμενα αυτής της θρησκείας:

    1. Τότε ο Ιησούς ελάλησε τοις όχλοις και τοις μαθηταίς αυτού
    2. λέγων· επί της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι.
    3. πάντα ουν όσα εάν είπωσιν υμίν τηρείν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αυτών μη ποιείτε· λέγουσι γαρ, και ου ποιούσι.
    4. δεσμεύουσι γαρ φορτία βαρέα και δυσβάστακτα και επιτιθέασιν επί τους ώμους των ανθρώπων, τω δε δακτύλω αυτών ου θέλουσι κινήσαι αυτά.
    5. πάντα δε τα έργα αυτών ποιούσι προς το θεαθήναι τοις ανθρώποις. πλατύνουσι γαρ τα φυλακτήρια αυτών και μεγαλύνουσι τα κράσπεδα των ιματίων αυτών,
    6. φιλούσι δε την πρωτοκλισίαν εν τοις δείπνοις και τας πρωτοκαθεδρίας εν ταις συναγωγαίς
    7. και τους ασπασμούς εν ταις αγοραίς και καλείσθαι υπό των ανθρώπων ραββί ραββί.
    8. υμείς δε μη κληθήτε ραββί· εις γαρ υμώνεστιν ο διδάσκαλος, ο Χριστός· πάντες δε υμείς αδελφοί εστέ.
    9. και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης· εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς.
    10. μηδέ κληθήτε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστίν ο καθηγητής, ο Χριστός.
    11. ο δε μείζων υμών έσται υμών διάκονος.
    12. όστις δε υψώσει εαυτόν ταπεινωθήσεται, και όστις ταπεινώσει εαυτόν υψωθήσεται.
    13. Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κατεσθίετε τας οικίας των χηρών και προφάσει μακρά προσευχόμενοι· δια τούτο λήψεσθε περισσότερον κρίμα.
    14. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων· υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν.
    15. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι περιάγετε την θάλασσαν και την ξηράν ποιήσαι ένα προσήλυτον, και όταν γένηται, ποιείτε αυτόν υιόν γεέννης διπλότερον υμών.
    16. Ουαί υμίν, οδηγοί τυφλοί, οι λέγοντες· ος αν ομόση εν τω ναώ, ουδέν εστίν, ος δ΄ αν ομόση εν τω χρυσώ του ναού, οφείλει.
    17. μωροί και τυφλοί! τις γαρ μείζων εστίν ο χρυσός ή ο ναός ο αγιάζων τον χρυσόν;
    18. και ος αν ομόση εν τω θυσιαστηρίω, ουδέν εστίν, ος δ΄ αν ομόση εν τω δώρω τω επάνω αυτού, οφείλει.
    19. μωροί και τυφλοί! τι γαρ μείζον, το δώρον ή το θυσιαστήριον το αγιάζον το δώρον;
    20. ο ουν ομόσας εν τω θυσιαστηρίω ομνύει εν αυτώ και εν πάσι τοις επάνω αυτού·
    21. και ο ομόσας εν τω ναώ ομνύει εν αυτώ και εν τω κατοικήσαντι αυτόν·
    22. και ο ομόσας εν τω ουρανώ ομνύει εν τω θρόνω του Θεού και εν τω καθημένω επάνω αυτού.
    23. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι αποδεκατούτε το ηδύοσμον και το άνηθον και το κύμινον, και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου, την κρίσιν και τον έλεον και την πίστιν· ταύτα δε έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι.
    24. οδηγοί τυφλοί, οι διυλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες!
    25. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι καθαρίζετε το έξωθεν του ποτηρίου και της παροψίδος, έσωθεν δε γέμουσιν εξ αρπαγής και αδικίας.
    26. Φαρισαίε τυφλέ, καθάρισον πρώτον το εντός του ποτηρίου και της παροψίδος, ίνα γένηται και το εκτός αυτών καθαρόν.
    27. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι, έσωθεν δε γέμουσιν οστέων νεκρών και πάσης ακαθαρσίας.
    28. ούτω και υμείς έξωθεν μεν φαίνεσθε τοις ανθρώποις δίκαιοι, έσωθεν δε μεστοί εστέ υποκρίσεως και ανομίας.
    29. Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι οικοδομείτε τους τάφους των προφητών και κοσμείτε τα μνημεία των δικαίων,
    30. και λέγετε· ει ήμεν εν ταις ημέραις των πατέρων ημών, ουκ αν ήμεν κοινωνοί αυτών εν τω αίματι των προφητών.
    31. ώστε μαρτυρείτε εαυτοίς ότι υιοί εστέ των φονευσάντων τους προφήτας.
    32. και υμείς πληρώσατε το μέτρον των πατέρων υμών.
    33. όφεις, γεννήματα εχιδνών! πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης;
    34. δια τούτο ιδού εγώ αποστέλλω προς υμάς προφήτας και σοφούς και γραμματείς, και εξ αυτών αποκτενείτε και σταυρώσετε και εξ αυτών μαστιγώσετε εν ταις συναγωγαίς υμών και διώξετε από πόλεως εις πόλιν,
    35. όπως έλθη εφ΄ υμάς παν αίμα δίκαιον εκχυνόμενον επί της γης από του αίματος Άβελ του δικαίου έως του αίματος Ζαχαρίου υιού Βαραχίου, ον εφονεύσατε μεταξύ του ναού και του θυσιαστηρίου.
    36. αμήν λέγω υμίν ότι ήξει ταύτα πάντα επί την γενεάν ταύτην.
    37. Ιερουσαλήμ Ιερουσαλήμ, η αποκτέννουσα τους προφήτας και λιθοβολούσα τους απεσταλμένους προς αυτήν! ποσάκις ηθέλησα επισυναγαγείν τα τέκνα σου ον τρόπον επισυνάγει όρνις τα νοσσία εαυτής υπό τας πτέρυγας, και ουκ ηθελήσατε.
    38. ιδού αφίεται υμίν ο οίκος υμών έρημος.
    39. λέγω γαρ υμίν, ου μη με ίδητε απ΄ άρτι έως αν είπητε, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου.


    Στην απάντηση "Μα άλλο εκκλησία άλλο θρησκεία" εγώ θα σου ανταπαντήσω "Γιατί οι βουδδιστές ή οι ινδουιστές δεν κάνουν τέτοια;"
     
  8. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Τα περί Ιησού θα τα διαβάσω αργότερα και θα απαντήσω.

    Περί Ινδουιστών και βουδιστών, ίσως να μην έχεις γνωρίσει κανέναν βουδιστή? Προσωπικά Ινδουιστές δεν έχω γνωρίσει αλλά από όσο έχω ψάξει μάλλον πέφτεις έξω. Βουδιστές όσους γνώρισα, δεν πρόσεξα ότι έχουν ψυχρότερο ταπεραμέντο όσο αφορά την αντιπαράθεση ιδεών. Δεν πρόσεξα επίσης η επίσημη θρησκεία κάθε κράτους που ασπάζεται τον βουδισμό να επιτρέπει στον καθένα να βγει και να πει ό,τι θέλει, εφαρμόζοντας ό,τι θέλει.. Όλες οι θρησκείες στη θεωρία τους είναι υπέροχες (ή σχεδόν όλες).
     
  9. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: 1821!

    Δεν μιλάω για ταπεραμέντο απλά αναφέρω το γεγονός ότι δεν έχω ακούσει για μαζικές σφαγές με την ευλογία της εκκλησίας και στο όνομα της θρησκείας προκειμένου να εξ...βουδιστούν ή να εξ...ινδουιστούν οι "άπιστοι"
     
  10. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    ο βουδισμός και ο ταοισμός (ιαπωνία) δεν ειναι θρησκειες οσο κοσμοθεωρία και κοινωνιοθεωρία, με μια εμφαση στην υπαρξιακη φιλοσοφία απο τον βουδισμό, και στην ηθικγ φιλοσοφία απο τον ταοισμό.
     
  11. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Re: 1821!

    Ακριβως , οπως και η ελληνικη κοσμοθεαση και θεοαντιληψη .
    Θρησκεια σκοταδιστικη , πορνογραφικη (βλεπε παλαια διαθηκη ) , δογματκη και εξ απο καλυψεως ειναι μονο ο ιουδαισμος, και τα τεκνα αυτου , χριστιανισμος και μωαμεθανισμος καθως και αιρεσεις αυτων .
     
  12. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: 1821!

    Ξεχασες το ρασταφαριανισμό στα παρακλαδια του ιουδαισμου. Αλλα και ο ινδουισμός (που ειναι ασχετος με ιουδαισμο) μια απ τα ιδια σκατα ειναι...
     
Thread Status:
Not open for further replies.