Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Aρχαιότητα και Ερωτισμός

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος alicev, στις 20 Φεβρουαρίου 2015.

  1. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Στην αρχαια αθηνα μεχρι ποσο χρονων ζουσαν;
     
  2. Φαντάζομαι λιγότερο από ότι σήμερα (ανάλογα και την εποχή τις συνθήκες κλπ)
     
  3. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Το λεω γιατι οταν κρινεις κατι και βασικα συγκρινεις εν τελει με το τωρα, πρεπει να εξεταζεις ολες τις παραμετρους για ν'αποφυγεις τα επισφαλη συμπερασματα.
     
  4. Tι ειχες δει δηλαδη;
     
  5. Wolverine

    Wolverine Wolvie

    Από όσο γνωρίζω ένας άνδρας ετών 40-50 θεωρούνταν σχετικά μεγάλης ηλικίας...
     
  6. brenda

    brenda FU very much

    Τι θες να πεις? Σου τον ακούμπησαν οι συμπαίκται στα επινίκια?    
     
  7. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Σε ολη την ιστορια του αλεξανδρου το θεμα δεν ηταν αν ηταν γκευ αλλα αλλου.
     
  8. brenda

    brenda FU very much

    Γραίος, γραίος εθεωρείτο...  και γραία φυσικά η ηλικιωμένη άνω των 40...   
     
  9. Elune

    Elune Priceless

    Καλημέρα σύντροφοι. @Gotham προφανώς και δεν πρόκειται να δεις στα γραπτά των ιστορικών πως ο Μέγα Αλέξανδρος πηδιόταν ή πήδαγε τον Ηφαιστίωνα. Αλλωστε για ποια πρόσωπα του παρελθόντος ο Ομηρος ή κάποιος άλλος ιστορικός έγραψε πως ο "τάδε" πήδαγε την "τάδε" ή και το αντίστροφο; Το θέμα, αλλά και η ουσία του, είναι πως η ομοφυλοφιλία ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένη στην αρχαία Ελλάδα.

    Παραθέτω μερικές καταγραφές ιστορικών, που έγραψαν για τη ζωή του Μ. Αλεξάνδρου και το "ειδύλλιο" μεταξύ των δύο ανδρών.

    «Ο Αλέξανδρος περιφρονούσε τις ηδονές των γυναικών σε τέτοιο βαθμό που η μητέρα του Ολυμπιάδα φοβόταν ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να αποκτήσει απογόνους». - Κουίντος Κούρτιος Ρούφος (Ρωμαίος ιστορικός του 1ου αιώνα μ.Χ.), «Η Ιστορία του Αλέξανδρου του Μέγα»

    «Ο Ιερώνυμος στις επιστολές του γράφει ότι, σύμφωνα με τον Θεόφραστο, ο Αλέξανδρος δεν είχε μεγάλη έφεση στα αφροδίσια. Η Ολυμπιάδα και ο Φίλιππος το γνώριζαν πολύ καλά αυτό και έστειλαν τη Θεσσαλή εταίρα Καλλίξεινα, μια πανέμορφη γυναίκα, να πλαγιάσει μαζί του. Φοβόντουσαν ότι μπορεί να είναι γυναικωτός (ευλαβούντο γαρ μη γυννίς είη) και η Ολυμπιάδα τον ικέτευε να συνουσιαστεί με την Καλλίξεινα». - Αθηναίος o Ναυκράτιος (λόγιος του 2ου αιώνα μ.Χ.) «Δειπνοσοφισταί»
    «Ο Αλέξανδρος πρόσφερε στεφάνι στον τάφο του Αχιλλέα και ο Ηφαιστίων στον τάφο του Πάτροκλου, υπαινισσόμενος ότι και αυτός ήταν ερώμενος του Αλέξανδρου όπως και ο Πάτροκλος ήταν του Αχιλλέα». - Κλαύδιος Αιλιανός (Ρωμαίος ιστορικός του 3ου αιώνα μ.Χ.) «Ποικίλη Ιστορία»

    «Ο Αλέξανδρος και ο Ηφαιστίων, αφού προσευχήθηκαν στους θεούς να είναι το ίδιο πιστοί ο ένας στον άλλο όσο και ο Αχιλλέας στον Πάτροκλο, έβγαλαν τα ρούχα τους και έτρεξαν γύρω από τον τάφο γυμνοί». - Αθηναίος ο Ναυκράτιος, «Δειπνοσοφισταί»

    «Ο βασιλιάς Αλέξανδρος αγαπούσε τόσο τα αγόρια που έχανε τα λογικά του (φιλόπαις δ'ην εκμανώς). Όπως μας λέει ο Δικαίαρχος, του άρεσε τόσο πολύ ο ευνούχος Βαγόας που έσκυψε και τον φίλησε μπροστά σε όλος τους άντρες του. Και όταν όλοι άρχισαν να φωνάζουν και να χειροκροτούν, με μεγάλη προθυμία έσκυψε και τον ξαναφίλησε. Και σύμφωνα με τον Καρύστιο, ο Χάρων από τη Χαλκίδα είχε μαζί του ένα πανέμορφο αγόρι που του ήταν απόλυτα αφοσιωμένο. Σε μια γιορτή που είχε διοργανώσει ο Κρατερός ο Αλέξανδρος θαύμασε την ομορφιά του αγοριού. Ο Χάρων ζήτησε από το αγόρι να πλησιάσει και να φιλήσει τον Αλέξανδρο. "Όχι" είπε ο βασιλιάς. "Αυτό θα προκαλέσει σε σένα μεγαλύτερο πόνο από την απόλαυση που θα χαρίσει σε μένα"». - Αθηναίος o Ναυκράτιος, «Δειπνοσοφισταί»

    «Ο Ευξένιππος ήταν αρκετά νεαρός και ο Αλέξανδρος τον αγαπούσε, καθώς ήταν ακόμα στο άνθος της νιότης του. Το σώμα του ήταν εξίσου όμορφο, όμως δεν είχε την αρρενωπή γοητεία του Ηφαιστίωνα». - Κουίντος Κούρτιος Ρούφος, «Η ιστορία του Αλεξάνδρου του Μέγα»

    Αυτά και πολλά άλλα έχουν γραφτεί για τη ζωή του μεγάλου ηγέτη των Μακεδόνων.

    Από εκεί και πέρα, μεγάλο ενδιαφέρον έχουν και οι αναφορές των ιστορικών για την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα.

    Για την Σπάρτη αναφέρει ο Πλούταρχος "ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμία σχέση με τις σωματικές επαφές και οτί εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"Λακεδ.Επιτηδ.7,237C

    Ο Αίσωπος αναφέρει «Ο Ζευς πλάθοντας τους ανθρώπους, έβαλε μέσα τους διάφορες ψυχικές αρετές και μόνο την ντροπή λησμόνησε να βάλει. Γι' αυτό, μη έχοντας άλλο δρόμο να την τοποθετήσει, την πρόσταξε να μπει απ' τον πισινό των ανθρώπων. Εκείνη αρχικά αρνήθηκε και διαμαρτυρήθηκε για τη προσβολή. Επειδή όμως ο Ζευς τη ζόρισε πολύ, είπε: «Ας είναι, θα μπω, υπό τον όρο ότι από κει δε θα μπει ο έρωτας. Γιατί αν τύχει και μπει, εγώ θα βγω αμέσως» Αισώπου Μύθοι,"ΖΕΥΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ"

    Ο Αριστοφάνης στο Νεφέλες αναφέρει συνεχώς υποτιμητικά την λέξη "εὐρύπρωκτος" και βάζει τον Στρεψιάδη να βρίζει τον γίο του επειδή τον βάρεσε λεγοντάς τον "λακκόπρωκτον".

    Ο δε Πλάτων αναγράφει:"Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννηση τους και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά παρά φύσιν"Νόμοι 636c και πιο κάτω αναφέρει "Καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς"

    Η άποψη του Σωκράτους για το θέμα αναφέρεται από τον Ξενοφώντα "Αντιθέτως όμως όταν αντελήφθεί πως ο Κριτίας ήταν ερωτευμένος με τον Ευθύδημο και επροσπαθούσε να τον χρησιμοποιήσει καθώς εκείνοι που απολαμβάνουν τα σώματα αφροδισιακά, τον απέτρεπεν ο Σωκράτης λέγοντας ότι και ανάξιο για ελεύθερον άνθρωπο είναι και ανάρμοστο για έναν άνδρα μορφωμένον ενάρετα , εκείνον που αγαπάς , χαρίν του οποίου θέλει να φαίνεται πως αξίζει πολύ, να τον ζητιανεύει ικετευοντάς να τον στηρίξει σε κάτι που μάλιστα κάθε άλλο παρά αγαθό είναι.Επειδή δε ο Κριτίας δεν άκουσε αυτά τα λόγια και δεν απομακρυνόταν απο τον σκοπό του λέγεται ότι ο Σωκράτης παρουσίαν και πολλών άλλων και του Ευθυδήμου είπεν ότι του φαίνεται πως ο Κριτίας υποφέρει από κάτι που παθαίνουν οι χοίροι αφού επιθυμεί να τρίβεται επάνω στον Ευθύδημο όπως ακριβώς τρίβονται τα χοιρίδια στις πέτρες.Εξ αιτίας αυτών ακριβώς ο Κριτίας εμισούσε τον Σωκράτη" Απομνημονεύματα Α II30

     
    Last edited: 22 Φεβρουαρίου 2015
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

     


  11. Δεν βλεπω πουθενα απολυτως καμια ενδειξη οτι στην αρχαια Ελλαδα η ομοφυλοφιλια ηταν πιο διαδεδομενη.

    Οσο γκει ηταν τοτε ο κοσμος, τοσο ειναι και τωρα, δηλαδη σχετικα μικρο ποσοστο.

    Το οτι η ομοφυλοφιλια τιμωρουνταν σε ορισμενες πολεις ακομη και με θανατωση, λεει πολλα. Δε μπορει να θανατωναν το μισο πληθυσμο της Αθηνας αρα προφανως το φαινομενο ηταν περιορισμενο οπως και σημερα...

    Για το Μεγα Αλεξανδρο, οι αναφορες οτι ηταν γκει γραφτηκαν ΑΙΩΝΕΣ μετα απο τον θανατο του απο διαφορους Ελληνες και Ρωμαιους, αρα δεν εχουν καμια βαση. Ξερουμε επισης οτι πηδουσε τη Ρωξανη, και ισως και αλλες... Γκει λοιπον δεν παιζει να ηταν. Bi, ισως... εφοσον ευσταθουν οι διαφορες ΦΗΜΕΣ που γραφτηκαν για τον Αλεξανδρο, μετά απο τον θανατο του (εως ΠΟΛΥ μετα απο τον θανατο του...).
     
  12. Elune

    Elune Priceless

    @Gotham ο Μέγας Αλέξανδρος έχει μείνει στην ιστορία ως ένας από τους πιο έξυπνους και διπλωμάτες ηγέτες που γεννήθηκαν ποτέ. Οπως αποδεικνύεται και από τους ιστορικούς ο γάμος του με τη Ρωξάνη δεν έγινε από... αγάπη!

    Καταθέτω στα πρακτικά το παρακάτω κείμενο από τη Μηχανή του Χρόνου

    «Αμέσως ο Αλέξανδρος αποφάσισε να την νυμφευθεί. Έτσι η Ρωξάνη από κόρη ενός τοπικού ηγεμόνα βρέθηκε εν μια νυκτί ως βασίλισσα της μεγαλύτερης αυτοκρατορίας που είχε δει μέχρι τότε η γη. Πολλοί ιστορικοί θεώρησαν πως αυτός ο «έρωτας με την πρώτη ματιά» δεν ήταν και τόσο άδολος.
    Αναφέρουν ότι το πραγματικό κίνητρο γι’ αυτόν τον γάμο, ήταν η απόφαση του Αλεξάνδρου να επανδρώσει την ανώτατη διοίκηση της αυτοκρατορίας με έναν αριθμό τοπικών αξιωματούχων και να συμφιλιώσει με την εξουσία του τους πολεμοχαρείς Σογδιανούς. Η Σογδιανή βρισκόταν πάντα σε αναβρασμό και μόλις υποτασσόταν μία πόλη, επαναστατούσε μια άλλη, υποχρεώνοντας τους Μακεδόνες σε συνεχή εγρήγορση. Έτσι, ο Έλληνας βασιλιάς μπροστά στον κίνδυνο μίας παρατεταμένης στρατιωτικής εμπλοκής, αναζήτησε εσπευσμένα μία διπλωματική διέξοδο. Το πόσο εσπευσμένη ήταν η διέξοδος αυτή φαίνεται απ’ το ότι ο Οξυάρτης ήταν όχι ο σημαντικότερος ηγεμόνας της περιοχής και κατά τον Αρριανό δεν δήλωσε υποταγή ούτε καν μετά την αιχμαλωσία του. Υποτάχθηκε μόνο μετά το γάμο του Μακεδόνα στρατηλάτη με την κόρη του. Πάντως φαίνεται ότι η ενέργεια του Αλέξανδρου στέφτηκε από επιτυχία καθώς μετά το γάμο οι Σογδιανοί δεν του προκάλεσαν άλλα προβλήματα».