Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ATHENS GAY PRIDE 2008..!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Lady_in_Black, στις 12 Μαϊου 2008.

  1. Emma

    Emma Contributor

    perfect_number πολύ καλό... αλλά δυστυχώς it will fall on deaf ears. Το θέμα δεν είναι ότι ο κόσμος δεν μπορεί να δεχτεί την όποια διαφορετικότητα, αλλά ότι δεν θέλει. Όσο λοιπόν και να φωνάξει ο κάθε ομοφυλόφιλος ότι είναι περήφανος για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, ο κάθε μαύρος για το χρώμα του, ο κάθε μουσουλμάνος/χριστιανός/κτλ για την θρησκεία του, κ.ο.κ., αν ο "άλλος" και ο κάθε άλλος δεν θέλει να το δεχτεί, δεν θα το δεχτεί όσες παρελάσεις, εκδηλώσεις, πορείες και εκστρατείες γίνουν. Το αποτέλεσμα τους είναι 1ον απλά μια υπενθύμιση στον κόσμο ότι "εδώ είμαστε, υπάρχουμε, ζητάμε αυτά κι αυτά" και 2ον για τόνωση του ηθικού των ιδίων, έτσι ώστε να αποκτούν "κουράγιο" για τις καθημερινές "μάχες" που δίνουν. Κακά τα ψέμματα, δεν είναι ευχάριστο να προσπαθείς να πείσεις τους πάντες γύρω σου, κάθε ώρα και στιγμή, ότι δεν είσαι εξωγήινος. Εκτός από μη ευχάριστο, είναι και ψυχοφθόρο, άρα αυτό το boost χρειάζεται πιστεύω.

    Τέλος, και για να τονίσω το point μου, εδώ δεν δέχονται (ως πιο ευαισθητοποιημένοι επ' αυτού) οι διαφορετικοί άλλους, σε άλλο τομέα, διαφορετικούς, πώς ακριβώς υπάρχει (και συντηρείται) η προσδοκία να γίνει κάτι το διαφορετικό γενικά αποδεκτό; Να το ελπίζει κανείς ναι, αλλά να το προσδοκεί είναι ουτοπικό, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Λυπηρό αυτό μεν, η πραγματικότητα δε...

    Υ.Γ. Δεν μιλάω για την αλλαγή σε νόμους, κ.τ.λ. Αυτό είναι απλά θέμα χρόνου να γίνει.
     
    Last edited: 2 Ιουνίου 2008
  2. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Αλλαζουν και οι κοινωνιες. Αλλα ποτε απο μονες τους. We can only hope, and struggle for change.
     
  3. Emma

    Emma Contributor

    Οκ θα στο θέσω αλλιώς γιατί μάλλον δεν κατάλαβες αυτό που ήθελα να περάσω.

    Η ομοφυλοφιλία, μαζί με άλλες "μη γενικά αποδεκτές" καταστάσεις/περιπτώσεις, υπάρχει από τα αρχαία χρόνια. Νόμοι για μερικές από αυτές τις άλλες καταστάσεις/περιπτώσεις έχουν βγει. Αποδεκτές όμως δεν έχουν γίνει. Πάρε την πορνεία για παράδειγμα επ' αυτού. Τί ακριβώς σε κάνει να πιστεύεις ότι θα γίνει τώρα (τώρα = in our lifetime) αυτό που δεν έχει γίνει εδώ και χιλιετίες; Ίσως αν περάσουν μερικοί αιώνες ακόμα και αλλάξει και το evolution του ανθρώπου, τότε να υπάρχουν ελπίδες... προς το παρόν όμως, όσο και να το θέλουμε, I wouldn't hold my breath.
     
  4. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Ζητω συγνωμη για τα αγγλικα.

    I understand what you mean. However, homosexuality was not regarded in the same way that modern western civilization views it in ancient times. It has not been reviled either universally or throughout history. The dark ages brought about a different viewpoint, which held sway until recently.

    I can't help but be optimistic that things have been changing for the better and will continue to do so, as long as we do not remain passive.

    There are places right now in the world, where one's sexual orientation is not an issue. There will always be conservatives, and throwbacks to a less "evolved" state of being, but they are becoming fewer and fewer. How many hate crimes have been committed in the past five years against gays in North America compared to, say 20 years ago? There is progress being made.

    Sex workers do suffer discrimination, there is no doubt about that. It's a different problem, but I agree with you that it is a problem nonetheless. Bringing about a sex positive society is an uphill battle. What is interesting is that sex work was also seen differently in ancient times. In ancient Greece, being an haetera was practically the only way a woman could get an education and be financially independent. I do not believe they were regarded as pariahs, certainly not in the modern sense. And in other societies, the geisha was a respected member of society, though living a parallel life, so to speak.

    So, we are talking about two separate issues, and the way society at large deals with them. One has to do with one's natural sexual orientation, the other with the way one chooses to make a living. I can't talk about prostitution because that is an issue I'm not entirely clear about. I certainly don't condemn the women who make a living from it. I do however have reservations about the men who are the happy recipients of their services and then multiply the hypocrisy by vilifying the women whose bed they just left.

    Sorry for the rant, but its so easy to do nothing because social attitudes are hard to change. And by doing nothing, we contribute to the propagation of the attitudes that need changing. We must be active. Even if things don't change in our lifetime, we can hope that things will be better for our children. We owe it to them.
     
  5. Emma

    Emma Contributor

    Tropical Storm η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
    Στην θεωρία καλά όλα αυτά που λες. Στην πράξη είναι που κολλάει το θέμα.
    Για το πόσα εγκλήματα κατά των gay γίνονται σε ποιές χώρες, δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία, άρα και δεν μπορώ να σχολιάσω.
    Όσον αφορά το ότι υπάρχουν μέρη που το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος δεν είναι issue, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Ακόμη και σε χώρες που οι ομοφυλόφιλοι έχουν δικαίωμα γάμου κτλ, αποδοχή από ένα μεγάλο μέρος της γύρω τους "κοινωνίας" δυστυχώς δεν έχουν.
    Το παράδειγμα με το θέμα πορνεία ήταν ίσως ατυχές απ την άποψη ότι το ένα είναι επιλογή ενώ το άλλο όχι. Βάλε λοιπόν κάτι άλλο στην θέση του. Χρώμα δέρματος, κάποιο σωματικό ή mental disability ή ιδιομορφία/ιδιορυθμία κτλ. Η δυσκολία στο να γίνουν αποδεκτά έγκειται στην διαφορετικότητα τους, είτε μιλάμε για ομοφυλοφιλία είτε για ο,τιδήποτε άλλο.
    Να τονίσω ότι μιλάω για "αποδοχή" και όχι για "ανοχή".
    Μιλάς για κινητοποίηση. Δώσε ένα καλό κίνητρο στον οποιονδήποτε που είτε δεν είναι ο ίδιος gay, είτε δεν έχει κάποιο γνωστό/συγγενή gay, είτε δεν είναι γενικά ανοιχτόμυαλος για να "τρέξει". Δεν θα βρεις, πίστεψε με. Ο λόγος είναι αυτός που είπα στο αρχικό μου ποστ. Αν κάποιος δεν θέλει/έχει σοβαρό λόγο, δεν θα το κάνει.
    Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η ομοφυλοφιλία θα γίνει αποδεκτή όταν δεν θα είναι διαφορετική. Sad but true. Οι πορείες αυτές μπορεί να επιτυγχάνουν κάποια καλά, αλλά κάνουν emphasize και ακριβώς αυτό: την διαφορετικότητα (των αιτούντων αποδοχή) -πράγμα στο οποίο θα έπρεπε να μην εστιάζεται το focus, αν ήταν να έχει την παραμικρή πιθανότητα επιτυχίας-. Πόσο διατεθειμένος είναι ο καθένας να δεχτεί το διαφορετικό, είτε είναι ομοφυλοφιλία είτε ο,τιδήποτε άλλο;
     
    Last edited: 2 Ιουνίου 2008
  6. Mirella_trans_Domme

    Mirella_trans_Domme Contributor

    Re: Απάντηση: Re: ATHENS GAY PRIDE 2008..!

    Συμφωνω καθετα μαζι σου Incomplete. 
     
  7. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Emma, δεν διαφωνω μαζι σου, εκτος απο δυο σημεια:

    Ειναι γεγονος οτι σε μερικα μερη ειναι non-issue. Δηλαδη, το οτι καποιος ειναι gay και out, δεν επιρεαζει την δουλεια του, εχει τα ιδια δικαιωματα με ολους τους αλλους συμπολιτες του, συμπεριλαμβανομενο και το δικαιωμα να παντρευτει και να κληρωνομησει, δεν προκειται να τον κοιταξει κανεις λοξα επειδη αγγαλιαζει τον συντροφο του στο δρομο, κτλ. Ουσιαστικα τοτε, η σεξουαλικοτητα του δεν ειναι θεμα που επηρεαζει αρνητικα την καθημερινη του ζωη. Αυτο εννοω, και αυτο ειναι πραγματικοτητα και οχι φαντασια μου. Τωρα αν ο κυρ ταδε στην παρακατω γειτονια μπορει να κανει αρνητικα σχολια στο σπιτι του η με φιλους του, δεν εχει να κανει με τιποτα, γιατι απλως δεν εχει επιπτωση στη ζωη των αλλων ανθρωπων.
    Το δευτερο σημειο ειναι οτι ακριβως η διαφορετικοτητα ειναι αυτο που χρειαζεται υποστηριξη, σε οποια μορφη και αν εκφραζεται. Ωστε η διαφορετικοτητα να μην σοκαρει πλεον. Και βεβαια δεν θα γινει αυτο overnight. Αλλα γινεται σιγα σιγα, με το να βγαινουν ανθρωποι εξω και να τους βλεπουν οι αλλοι. Καποια στιγμη, συνηθιζουν στο θεαμα, δεν τους κανει πια εντυπωση και λενε "σιγα τ'αυγα". Δεν ειναι λιγο αυτο, κατορθωμα ειναι. Δικη μου αποψη, ετσι το βλεπω.
    Στα διαφορα Prides που γινονται ανα τον κοσμο, λαμβανουμε μερος και εμεις, ως bdsmers, γιατι κι εμεις ειμαστε μια διαφορετικη σεξουαλικη μειονοτητα.
    Και με το να συμετεχουμε σε τετοιες πορεις, η εκδυλωσεις, η οτιδηποτε, σηνεισφερουμε, εστο και λιγο. Καλλιτερα δεν ειναι, απ το να καθωμαστε στον καναπε?
     
  8. Emma

    Emma Contributor

    Tropical_Storm στα δύο αυτά σημεία θα συμφωνήσουμε να διαφωνούμε λοιπόν  

    Όσον αφορά το θέμα "συνεισφορά" που αναφέρεις στις τελευταίες δύο προτάσεις του ποστ σου, πιο πολύ θα το ονόμαζα υποστήριξη, αλλά ναι... όπως μπορεί ο καθένας και αν μπορεί (και κυρίως θέλει), γιατί όχι;

    Εύχομαι να είναι επιτυχής, όσο είναι αυτό δυνατόν.
     
  9. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    Emma, done!!   (I wish I had an icon for a handshake)
     
  10. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

     ​

    «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ!»

    Με αυτό σύνθημα γιορτάζει φέτος για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Λεσβιακή, Γκέι, Αμφισεξουαλική και Τρανσεξουαλική (LGBT) Κοινότητα την κεντρική εκδήλωση της φετινής «Περηφάνιας (Pride)» το Σάββατο 7 Ιουνίου, στην Πλατεία Κλαυθμώνος. Το Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας γίνεται στα πλαίσια του παγκόσμιου κινήματος Υπερηφάνειας (Pride).

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

    Η λίστα των οργανώσεων που συμμετέχουν έχει και πάλι μεγαλώσει. Στα περίπτερα θα συμμετέχουν οργανώσεις της κοινότητας, πολιτικά κόμματα (από κοινοβουλευτικά συμμετέχουν ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμός), μη κυβερνητικές οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και οργανώσεις για την ενημέρωση και καταπολέμηση του hiv/aids. Φέτος, θα έχουμε παρουσία κρατικών φορέων (ΚΕΛΠΝΟ και Γραμματεία Νέας Γενιάς), καθώς και το Σεξολογικό Ινστιτούτο. Επίσης, παρουσία θα έχουν και οι χορηγοί επικοινωνίας μας.

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ

    Το Athens Pride αποφάσισε φέτος να ξεκινήσει μια σειρά από προφεστιβαλικές εκδηλώσεις, διευρύνοντας το χαρακτήρα του. Έτσι είχαμε μια πολιτική και μια ιστορική συζήτηση με εξαιρετική συμμετοχή, τη διοργάνωση μιας εικαστικής έκθεσης ιστορικού περιεχομένου, καθώς και την έκδοση σε τεύχος μιας σύνοψης της ιστορικής συζήτησης.

    Η υποστήριξη που έλαβε φέτος το Athens Pride δείχνει ότι ο θεσμός αυτός απλώνει τις ρίζες του στην κοινότητα και στην κοινωνία. Έτσι, ομάδες κι επιχειρήσεις συνεισέφεραν ποικιλοτρόπως στην οικονομική ενίσχυση του Athens Pride, είτε με άμεσες δωρεές, είτε με διοργάνωση πάρτυ. Μνεία οφείλουμε και στα άτομα, τα οποία κατέθεσαν χρηματικά ποσά στον εταιρικό λογαριασμό του Athens Pride. Πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι τόσο οι οικονομικοί χορηγοί, όσο κι οι χορηγοί επικοινωνίας κι οι υποστηρικτές μας, εκτείνονται πια πολύ πέρα από την κοινότητά μας (βλ χορηγούς). Αυτή η τάση θεωρούμε ότι θα ενισχυθεί τα επόμενα χρόνια.

    PRIDE ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

    Η επιτροπή, στην επιθυμία της να καλλιεργήσει και αυτή την πλευρά στη φετινή διοργάνωση, πέρα από το ζωντανό καλλιτεχνικό πρόγραμμα της κεντρικής εκδήλωσης και την προαναφερθείσα εικαστική έκθεση (βλ σχετικά δελτία), δίνει την υποστήριξή του στην παράσταση της χοροθεατρικής ομάδας «Κινητήρας», η οποία ανεβαίνει στα πλαίσια του Φεστιβάλ Χορού στην Αθήνα, στο Θέατρο ΔΙΠΥΛΟΝ από 12 έως 15 Ιουνίου. Η φιλοδοξία μας είναι σε μελλοντικά φεστιβάλ να εντάξουμε πολλά καλλιτεχνικά δρώμενα όλων των ειδών. Επίσης, στην πλατεία θα γίνει έκθεση σκίτσου με θέμα την ομοφοβία.

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

    Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Δήμαρχος Αθήνας απορρίπτει το αίτημα της αιγίδας. Εντύπωση προξενεί ο τρόπος που επιλέγει να το κάνει:

    δεν απαντάει ποτέ γραπτά στα αιτήματά μας
    δεν δέχεται να μας δει, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας
    δεν μας παράσχει ΚΑΜΙΑ υποστήριξη, εκτός της άδειας της πλατείας και του ρεύματος για την εκδήλωση.
    παρόλα αυτά, διατείνεται ψευδώς ότι μας δίνει τα «εννέα από τα δέκα».
    Στο δημοτικό συμβούλιο, όταν τέθηκε το θέμα της αιγίδας για δεύτερη χρονιά από τον συνδυασμό «Ανοιχτή Πόλη» που πρόσκειται στο ΣΥΝ, το ξεπέταξε σε δευτερόλεπτα. Είναι πια προφανές, ότι η ιδέα ενός φεστιβάλ όπου οι άνθρωποι δηλώνουν ανοιχτά και περήφανα την σεξουαλική τους ταυτότητα, του είναι ενοχλητική. Παραθέτουμε τα 10 μας αιτήματα, από τα οποία ελπίζουμε του χρόνου να ικανοποιήσει τα 9.

    Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

    • Παραχώρηση της αιγίδας
    • Προσωπική παρουσία του Δήμαρχου στην παρέλαση περηφάνιας
    • Υλικοτεχνική υποστήριξη του Φεστιβάλ
    • Οικονομική υποστήριξη του Φεστιβάλ
    • Χορηγία επικοινωνίας από το δημοτικό σταθμό 984
    • Παραχώρηση ικανού χώρου στἐγασης του Φεστιβάλ κι όλων των ομάδων, που δραστηριοποιούνται εντός της Αθηναϊκής LGBT κοινότητας, όπως γίνεται σε δεκάδες πόλεων προηγμένων κρατών.
    • συμπαράσταση σε κινήματα χωρών, όπου οι διακρίσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες από ό,τι στην Ελλάδα, όπως ήδη κάνουν δεκάδες άλλοι Δήμαρχοι
    • Πραγματοποίηση πολιτικών γάμων ομόφυλων ζευγαριών με το υπάρχον νομικό καθεστώς
    • Σχεδιασμός κι υλοποίηση προγράμματος ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης των δημοτών για θέματα σεξουαλικής ταυτότητας
    • Ειδικό πρόγραμμα βοήθειας για μετανάστες και μετανάστριες, που είναι θύματα πολλαπλών διακρίσεων, με ειδική μνεία στον σεξουαλικό προσανατολισμό

    Aids/hiv Οργανώσεις στο Athens Pride

    Βουλευτής της Γερμανικής Βουλής στο Athens Pride

    Glitter Banditz @ Athens Pride 2008
     
  11. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Δευτέρα, 09.06.08

    Πλήθος κόσμου, τολμηρά συνθήματα, πολιτικός ακτιβισμός, ξέφρενο σόου με drαg queens αλλά, ατυχώς, και κάποια επεισόδια… Η καθιερωμένη «παρέλαση υπερηφάνειας» των ομοφυλοφίλων («Gay Pride») στο κέντρο της Αθήνας ξεχώρισε φέτος όχι μόνο για το σαφώς μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων σε σχέση με κάθε άλλη χρονιά, αλλά και για την αισιοδοξία των πιο πολλών πως μετά τους πολιτικούς γάμους στην Τήλο τα αιτήματα της ομοφυλοφιλικής κοινότητας «έχουν αρχίσει να ακούγονται στην κοινωνία».

    «Η κοινότητα έχει κάθε λόγο να είναι περήφανη – η κοινωνία ωριμάζει» είπαν στις ομιλίες τους τα μέλη των περισσότερων οργανώσεων υπέρ των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων. Ο εκπρόσωπος της Ομοφυλοφιλικής Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας (ΟΛΚΕ) Νίκος Μυλωνάς επανέλαβε ότι για τους ιδίους «οι γάμοι της Τήλου είναι έγκυροι, σύμφωνα με το ελληνικό Δίκαιο».

    Την πολιτική υποστήριξή τους στην κοινότητα έδωσαν με την παρουσία τους η «Ομάδα για τη Σεξουαλική Ταυτότητα» του ΠΑΣΟΚ (στην εκδήλωση βρισκόταν και η βουλευτής του Μαρία Δαμανάκη), η Νεολαία του ΣΥΝ, οι Οικολόγοι Πράσινοι, η Φιλελεύθερη Συμμαχία, πολιτικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και αντιεξουσιαστές.

    Ο προσκεκλημένος από την Ευρώπη Ζόελ Λέντεροφ, μέλος του γαλλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος και της οργάνωσης «Rainbow Rose», τόνισε πως «οι Σοσιαλιστές υποστηρίζουν το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης» και ο Γερμανός βουλευτής των Πρασίνων Φόλκερ Μπεκ, αν και τελικά δεν ήρθε στην Αθήνα, μετέφερε το μήνυμα ότι «το δικαίωμά μας να παντρευόμαστε το πρόσωπο που εμείς έχουμε επιλέξει δεν ελαττώνει τα δικαιώματα των ετεροφυλόφιλων».

    Συμβολική ήταν η παρουσία στην εκδήλωση περιπτέρου από το Δήμο Τήλου. Σύμφωνα με την Ευαγγελία Βλάμη, ακτιβίστρια της ΟΛΚΕ και πρώτη γυναίκα που παντρεύτηκε ομόφυλή της, «ο δήμαρχος της Τήλου άνοιξε την πόρτα για να υπάρξουν κι άλλοι γάμοι». Προς το παρόν, πάντως, η ΟΛΚΕ, εκτός από την υπόθεση των πολιτικών γάμων της Τήλου, έχει να αντιμετωπίσει αύριο Τρίτη τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν εις βάρος της κάτοικοι της Λέσβου διαμαρτυρόμενοι για τη χρήση του επιθέτου «λεσβιακός» στο όνομα του σωματείου.

    Η «παρέλαση υπερηφάνειας»
    Λίγο μετά τις 6.00 το απόγευμα περισσότεροι από 1.500 άνθρωποι, που είχαν ήδη συγκεντρωθεί, πήραν μέρος στην «παρέλαση», πίσω από ένα άρμα πάνω στο οποίο πραγματοποιούσαν σόου τρεις «ντραγκ κουίν» με έξαλλη αμφίεση.

    Λίγο πιο πίσω, πάνω σ’ ένα Ντάτσουν, μια τρανσέξουαλ ντυμένη με νυφικό έδινε σαφές μήνυμα για την επικαιρότητα. Το πλήθος ακολουθούσε με χορό στο ρυθμό της μουσικής. Οι τουρίστες έβγαζαν φωτογραφίες. Η πορεία έκανε δύο «συμβολικές» στάσεις, μία μπροστά στη Βουλή και μία μπροστά στο δημαρχείο της Αθήνας.

    Η «παρέλαση» για ακόμη μια φορά αποτέλεσε «κρας τεστ» για τα αντανακλαστικά της αθηναϊκής κοινωνίας. Οι περισσότεροι περαστικοί παρακολουθούσαν, οι μαγαζάτορες έβλεπαν με κατάπληξη, άλλοι με χιούμορ, άλλοι απλώς με «ανοχή». «Ας κάνουν ό,τι θέλουν, παιδιά να μην υιοθετήσουν» είπε χαρακτηριστικά ένας ιδιοκτήτης καταστήματος.

    Γύρω στις 7.20 το απόγευμα το πλήθος σταμάτησε. Δύο στενά κάτω από την πλατεία Ομονοίας τουλάχιστον 20 άτομα, μέλη ακροδεξιών οργανώσεων, με μαύρα πανό φώναζαν συνθήματα εις βάρος των ομοφυλοφίλων. Η ένταση κράτησε περίπου είκοσι λεπτά, με τους αστυνομικούς τελικά να τους απομακρύνουν. Η πομπή ξεκίνησε και πάλι, κι αυτή τα φορά δέχτηκε «πυρά» άνωθεν: άγνωστοι από τον όροφο ξενοδοχείου της Ομόνοιας πέταξαν στους συμμετέχοντες αβγά και γιαούρτια.


    ΜΠΟΥΤΣΗ ΜΥΡΤΩ

    Ελεύθερος Τύπος
     
  12. Lady_in_Black

    Lady_in_Black MindGames

    Και όμως ήταν για ακόμα μια φορά όλα μια χαρά. Ξεπεράσαμε τα 2000 άτομα σε σχέση με πέρυσι. Αυτό που μου έκανε εντύπωση σε σχέση με πέρυσι ήταν, κοπέλες- άντρες ομοφυλόφιλοι που ήρθαν στο φεστιβάλ μαζί με τις οικογένειες τους..μάνα, πατέρα, αδέρφια.. και μόνο από το πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο αυτόν των ατόμων και την οικογενειακή στήριξη που είχαν λέει πολλά στο ευρύ κοινό ..


    Κάθε χρόνο και καλύτερα..


    Όσο για τα αυγά που πέσανε.. ε , οκ τυχαίνουν και αυτά.. εδώ Πολιτικοί έχουν φάει αυγά στη μάπα χεχεχε


    Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά!