Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM και ιμάμ μπαϊλντι

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Jack Wolfskin, στις 13 Σεπτεμβρίου 2015.

  1. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    Αγαπητε @MasterJp χαιρομαι ιδιατερα που με ρωτατε. Οχι δεν εχω σκοπο να "αφαιρεσω" την πειθαρχια απο τις οποιες πλευρες του bdsm, προσωπικα αμφιβαλλω ομως για την εφαρμογη της, λογω της ιδιοσυγκρασιας του νεοελληνα και της νεοελληνιδας.

    Σχετικα με το παραδειγμα που αναναφερατε, δεν αντιλεγω, απλα εμενα μου ειναι τοσο ξενο, οσο να ξυρισω το κρανιο μου για το κλασσικο "χτενισμα" των σαμουραϊ. Το ιδιο να φορεσω κερατα των βικινγκς, αλλα ο καθενας και καθεμια ας πραξει οπως τη βρισκει .

    Οπως προανεφερα, ο στοχος του νηματος ειναι να μοιραστω καποιες σκεψεις μου επανω στην αναπροσαρμογη των ρολων και εννοιων του BDSM. Προσωπικα βλπεπω προσθετους ρολους και συμπεριφορες περαν των "κλασσικων", με ιδιοτητες και χαρακτηριστικα λαμβανοντας υπόψη τοπικες παραμετρους και ιδιαιτεροτητες, οπως νοοτροπια, κουλτουρα κλπ. που διαφερει σημαντικα απο την υπολοιπη βορεια ευρωπη, δινοντας περισσοτερο τοπικο χρωμα.
     
  2. ἀστράρχη

    ἀστράρχη an asteroid ☆•○•°¤●° Contributor

    δηλαδή; γίνεται παρακαλώ πολύ μια παράθεση αυτών; Nα ξέρουμε τι σχολιάζουμε, εαν θέλουμε να σχολιάσουμε; γιατι εγω στην αρχή είχα καταλάβει οτι ''ενοχλούσαν '' κάποιες στανταρ υπάρχουσες ορολογίες και διαχωρισμοί. Τώρα , καταλαβαίνω, οτι ''ενοχλεί' ενα νεο εντρι ρόλων και ταμπελοσυμπεριφορών που πάλι όμως δεν αναφέρεις ποιοι είναι αυτοι, ώστε να δουμε αν προκειται για κοινά αποδεχτούς όρους ή προσωπικούς.
     
  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Ο σκλάβος ξεκινά ζητώντας δικαιοσύνη και καταλήγει να περιμένει να φορέσει ένα στέμμα.

    Αλμπέρ Καμύ
     
  4. Dapom

    Dapom Contributor

    @Δημήτρης Άλφα

    Δούλοι, ξύλο, αλυσίδες, μαστίγια, υποταγή, εξευτελισμός, όργια, πειθαρχία…υπάρχουν στην ιστορία όλων των λαών…το ότι ο Ντε Σαντ έγραψε για αυτά συνδυάζοντας τα με την σεξουαλική του ζωή δεν τον κάνει «εφευρέτη» του BDSM, γιατί τότε θα μπορούσαμε να πάμε χρόνια πίσω και ίσως να θεωρήσουμε «εφευρέτη» του BDSMτον Επίκουρο όπου και για αυτόν ακόμα και ο πόνος αν βοηθάει στην ψυχική μας ηρεμία είναι θεμιτός.

    Τώρα αν βλέπουμε το BDSMμέσα στα στενά πλαίσια ενός roleplay…ο Ντε Σαντ είναι από τους πρώτους που μας δημιουργεί εικόνες με αυτά που έχει γράψει…όμως τον κάνει αυτό «πατέρα» του BDSM;

    Αλλα με αυτή τη λογική ίσως να φτάσουμε σε 200 χρόνια από τώρα να μιλάνε για το κο Γκρεϊ σαν τον Ντε Σαντ και πλέον τα μπουντρούμια να είναι πανάκριβα loftστο Μανχάταν με μεταξωτά σεντόνια.

    Όμως όπως λες κι εσύ η κοινωνία εχει γράψει τους κανόνες…και εκεί που ο Ντε Σαντ χρησιμοποιούσε μόνο μυική δύναμη τώρα υπάρχουν και τα fuckmachine που κάνουν τη δουλειά πιο ξεκούραστη…οπότε πλέον έχεις μπουντρούμι σαν μεσαιωνικό κάστρο…με ledφωτισμό, ηλεκτρονικούς δονητές, fuckmachine και δεν ξέρω εγω τι άλλο.

    Όλα αλλάζουν, εκσυγχρονίζονται ακόμα και η πειθαρχία.

    Δεν νομίζω ότι μια Γαλλίδα είναι πιο πειθαρχημένη από μια Ελληνίδα…ακόμα και αν παππούς της ήταν ο Ντε Σαντ ή γιαγιά της κάποια από τις «σκλάβες» του…πάλι καμία σχέση δεν θα είχε με αυτούς.
     
  5. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    ενω στις 4 πρωτες παραγραφους συμφωνω, δεν χρειαζεται το quote, μετα απο εκει αρχιζω και παταω "οχι"

    Δεν ειναι εκσυγχρονισμος να αλλαξουν τα πραγματα. Καποια μεν αλλαζουν, γιατι οπως γινονταν τοτε, σημερα δεν ειναι πλεον συμβατο, δεν μπορεις πχ να πας στη λαϊκη να ψωνισεις μηλα και αχλαδια και αμα παρεις πιο πολλα απ οτι μπορεις να κουβαλησεις, να παρεις και εναν δουλο απο ενα γκισε πιο περα...
    άλλα παλι "εκσυγχρονιζονται" γιατι εχουν υποστει απωλεις στην μεταφορα απο γενια σε γενια, λιγο η ημιμαθεια, λιγο η επιπολαια προσεγγιση, τετοιοι παραγοντες.

    Αν η προ-προ-προ-προ-γιαγια της ηταν οντως σκλαβα του Μαρκησιου, αυτο δεν κανει αυτοματα την σημερινη γαλλιδα καλυτερη σκλαβα ή πιο πειθαρχημενη. Οι εμπειρειες αυτες δεν κληρονομουνται, αποκτουνται με την εξασκηση. Αυτο που κληρονομειται ειναι η νοοτροπια.

    Στην νοοτροπια θα μπορουσαμε να πουμε πολλά. Αλλη νοοτροπια και "αερα" εχει λοιπον ενας λαος, που εκει κοντα στην εποχη του Μαρκησιου εβγαλε και εναν Ναπολεοντα και αλλη νοοτροπια εχει ενας λαος, που απο την "απελευθερωση" του, και μιλαμε κοντα για την ιδια εποχη σχεδον, εχει χωριστει σε φατριες και κομματα, αντιπροσωπειες ξενων συμφεροντων, που το εναν αντιμαχεται το αλλ. Καποιοι μαλιστα θα γουσταραν να ξαναγινουμε επαρχια της οθωμανικης αυτοκρατοριας !

    Αλλο λοιπον να γεννα μια κοινωνια καποιες ιδεες -γενικα μιλαω- και αλλο να τις αντιγραφει, να τις μεταφερει σαν αντιπροσωπεια απ εξω και αλλο να ερμηνευει κατα το δοκουν, για να εξυπηρετησει καποια μικροσυμφεροντα της.

    Και για να ειμαστε ειλικρεινης. Με τον Επικουρο δεν εχουμε πλεον καμμια σχεση σαν κοινωνια.
     
  6. Dapom

    Dapom Contributor

    Συμφωνώ ότι καμία σχέση δεν έχουμε με τον Επίκουρο σαν κοινωνία (όπως και οι Γάλλοι με τον Ντε Σαντ) όπως συμφωνώ ότι είναι άλλο να αντιγράφεις και άλλο να γεννάς ιδέες.

    Αλλα ρωτάω που στον σύγχρονο κόσμο βλέπεις να γεννούνται ιδέες; Ποιου σύγχρονου λαού νοοτροπία βοηθά να γεννηθούν ιδέες; Τι νομίζεις ότι μας κάνει διαφορετικούς σαν λαο από τον Αγγλο, τον Γαλλο, τον Δανό…μόνο επιμέρους νοοτροπίες που κανέναν ρόλο δεν παίζουν στην ανάγκη για δημιουργία ιδεών.

    Προσωπικά θεωρώ ότι με γρήγορους ρυθμούς πλέον οι σύγχρονες κοινωνίες αρχίζουν να γίνονται ένα και να μοιάζουν σε πάρα πολλά με ελάχιστες τοπικές πινελιές.

    Δηλαδή, για παράδειγμα, δεν θεωρώ ότι μια Γαλλίδα είναι πιο πειθαρχημένη ή μπορεί να διδαχθεί την πειθαρχία πιο εύκολα από μια Ελληνίδα…θεωρώ ότι έχουν ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες…και οι διαφορές τους πιθανόν να είναι ότι Γαλλίδα να ακολουθεί πιστά τους κανόνες και στα κενά των κανόνων απλά να παραμένει άπρακτη ενώ η Ελληνίδα να χρησιμοποιεί τα κενά των κανόνων προς «όφελός» της.
     
  7. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    δυσκολη ερωτηση και με στριμωξες για να απαντησω.

    Αν συμφωνουσα μαζι σου στο τελευταιο, οτι δηλαδη δεν γεννιουνται πλεον ιδεες και οι κοινωνιες μοιαζουν σε παρα πολλα με ελαχιστες τοπικες πινελιες, τότε θα αναιρουσα την αρχικη τοποθετηση μου, που επιγραμματικαειναι, οτι λογω πολλων διαφορων με αλλαες κοινωνιες της βορειας ευρωπης, εχουμε πολυ διαφορετικη πρακτικη in living bdsm.

    Ενω κατανοω τι θελεις να (μου) πεις, δεν μπορω να συμφνησω, ειδικα στο τελευταιο. Χωρις να θελω να πλατιασω το θεμα, μια δειγματοληψια στα "δικα μας" και θα δεις τις διαφορες : Ενω εχουμε πολυ αναπτυγμενη την "νυχτερινη ζωή", γενικα, ας συγκρινουμε τις αμιγως bdsm εκδηλωσεις/συνευρεσεις/παρτυ/παιχνιδια και οτι αλλο θες με τα αντιστοιχα του Λονδινου, Παρισιου, Αμστερνταμ, Βερολινου και παει λεγοντας.
     
  8. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    Σε δευτερη σκεψη.

    Και επειδη αντιγραφουμε, δε γενναμε,
    εχεις σκεφτει ποτέ,
    οτι ΠΙΘΑΝΩΣ να αναλωνουμε παρα πολύ χρονο,
    στο να διαπιστωνουμε απλα,
    ποιος ή ποια τελικα ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ καλυτερα, σωστοτερα, περισσοτερα.... ?
     
  9. Dapom

    Dapom Contributor

    Προσωπικά δεν θεωρώ ότι ο αριθμός των εκδηλώσεων μπορεί να είναι ενδεικτικός σε κάτι…αλλά και για να είμαι δίκαιος θα μπορούσα να σου απαντήσω σε αυτό αν είχα ένα στατιστικό όπου θα μου έδινε τον αριθμό των πάρτυ που αντιστοιχούν ανα κάτοικο ή ανα BDSMερ…ισως τότε να μπορούσαμε να μιλήσουμε πάνω σε αυτό.

    Αλλά και πάλι, αν δεχθούμε ότι στην Αγγλία ή το Αμστερνταμ γίνονται πολύ περισσότερα, θα σε ρωτήσω πόσο «καθαρή» είναι μια τέτοια εκδήλωση. Και λέγοντας «καθαρή» είναι πόσο είναι εκδήλωση απλά για την ικανοποίηση των συμμετεχόντων και δεν είναι μια εκδήλωση που χρησιμοποιεί την «δίψα» των συμμετεχόντων απλά για να «πουλήσει» κάτι;

    Γιατί αν βγάλεις από το σύνολο όλες αυτές τις εκδηλώσεις που γίνονται για κάποιο «άλλο» σκοπό εκτός του καθαρά για να μαζευτούν οι BDSMερ και να διασκεδάσουν και να ανταλλάξουν ιδέες κλπ…πόσες μένουν;
     
  10. Jack Wolfskin

    Jack Wolfskin the big bad Wolf

    πολυ σωστα ! Μην βλεπουμε μονο την εμπορικη πλευρα, ας δουμε και την αλληλεπιδραση μεταξυ "απλων" bdsm-ερς...

    Οποτε θιγουμε αυτο το "καυτο" θεμα, καταληγουεμ λιγο-πολυ στη διαπιστσωη, εδω ειναι διαφορετικη η κοινωνια, ειμαστε βαλκανια, ειμαστε πολυ πισω, οτι δηλαδη περιγραφω πανω-κατω στο μηνυμα #1
     
  11. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    οι διαφορές είναι στην παιδεία.
     
  12. Dapom

    Dapom Contributor

    Δεν το εχω σκεφτεί απλώς αυτό...είναι δεδομένο...άλλωστε όπως σου είπα δεν πιστεύω οτι πλέον γεννιούνται ιδέες...απλά αναπαράγονται.