Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM στάση & συμπεριφορά σε έναν BDSM χώρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Master Electro-pain, στις 30 Μαρτίου 2021.

  1. tithon

    tithon Contributor

    η αντιστροφή του τύπου παράγει το αγοραίο περιεχόμενο του όρου. πολλοί/αδαείς vs λίγοι/πεφωτισμένοι/συνειδητοποιημένοι

    η κ/υ δεν εξαντλείται (δεν περιορίζεται) στην όποια "υποκουλτούρα" της όποιας παρέας μας. είναι αρχαιότατη και διάχυτη.
     
  2. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Μου θυμίζει εμένα στο γυμνάσιο που ντυνόμουν πανκιο, είχα μια και μοναδική κασέτα των Panx Romana αλλά κατά τα άλλα δεν ηξερα την τύφλα μου και νόμιζα πως κάτι κάνω... Άκουγα Μπιγαλη κρυφά.

    Ήδη ξεφουσκωσε η μόδα του bdsm
     
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Arioch : ο Κεν Γκέλντερ (Ken Gelder) πρότεινε έξι βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναγνωριστούν οι υποκουλτούρες:

    μέσω των συχνά αρνητικών σχέσεων τους με την εργασία (ως «αδρανείς», «παρασιτικές», στο παιχνίδι ή στον ελεύθερο χρόνο κλπ.)

    μέσω των αρνητικών ή αμφιθυμικών σχέσεων τους με την τάξη (οι υποκουλτούρες δεν έχουν «ταξική συνείδηση» και δεν συμβαδίζουν με τους παραδοσιακούς ορισμούς των τάξεων)

    μέσω της σύνδεσής τους με την περιοχή (που αντιστοιχεί σε όρους όπως «δρόμος», «πάρκο», «κλαμπ») παρά με τον ιδιωτικό χώρο

    με τη μετακίνησή τους από την κατοικία προς μη οικιακές μορφές ένταξης (δηλαδή κοινωνικές ομάδες πέρα από την οικογένεια)

    μέσω των υφολογικών τους δεσμών με την υπερβολή και τη μεγαλοποίηση (με ορισμένες εξαιρέσεις)

    με την απόρριψη των κοινοτοπιών της καθημερινότητας και της μαζικοποίησης.[

    (Wikipedia αλλά εν προκειμένω θεωρώ πώς αρκεί)

    Θεωρείτε πως καλύπτονται από ικανό αριθμό στα καθ'ημάς, ώστε να είναι, έστω οριακά, αναγνωρίσιμη;
     
  4. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Αναντίρρητα, η ερώτηση όμως αφορούσε το D/s, όπως αυτό περιγράφεται και βιώνεται διεθνώς εντός BDSM.
     
  5. espimain

    espimain Contributor

    Εδώ ταιριάζει η παροιμία
    «Μάθαν ότι γαμιόμαστε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι»
    Παρατηρώ ότι παρόλη την αθρόα προσέλευση ασχέτων, όταν καταλάβουν ότι δεν «γαμιόμαστε» αποχωρούν.

    Ειδικά δε αν αναφερθούμε στο D/s, εκεί ο αριθμός παραμένει σταθερά μικρός.
     
  6. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Συμφωνώ μαζί σας, προκύπτει αυτό το ερώτημα από αυτό το νήμα.
    Θα με ενδιέφερε πολύ γιατί το M/s αποτελεί υποκουλτούρα ενώ για το BDSM τίθεται ερώτημα; Ακόμα, είναι η vanilla, η μη κουλτούρα ερωτισμού δηλαδή, κυρίαρχη κουλτούρα ή είναι ένα πλαίσιο (αδρανών) πεποιθήσεων;

    Από τις προσλαμβάνουσες που έχω θα έλεγα ότι είναι λιγότερο αναγνωρίσιμη από ποτέ και όχι σε βαθμό ικανό για να συγκροτεί υποκουλτούρα.
     
  7. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Το ότι οι νοοτροπίες και συμπεριφορές που δημιούργησαν μία υποκουλτουρα, προϋπήρξαν αυτής, δεν περιγράφει τίποτε άλλο από τα βήματα δημιουργίας της.

    Το ότι κάποιοι δεν νιώθουν μέρος αυτής ή συμμετέχουν χωρίς να την αποδέχονται, δεν την καθιστά, απαραίτητα, παρέα...
     
  8. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Δεν είμαι ούτε ανθρωπολόγος ούτε κοινωνιολόγος όποτε η όποια θεώρηση μου είναι καθαρά εμπειρική παρά θεωρητική. Η αναγνώριση του BDSM ως υποκουλτούρα δεν έγινε βάση των κριτηρίων που προτείνει ο Γκελντερ αλλά με την παρατήρηση ότι οι BDSMers που τουλάχιστον έχω γνωρίσει είναι φορείς μιας κουλτούρας η οποία διαφοροποιείται σε σχέση με τον "vanilla" κόσμο με τρόπο σχεδόν όμοιο ανεξάρτητα από αυτήν του τόπου στον οποίον ζούνε.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Να.., μ' αυτά και με κείνα, τώρα θα ξεχειλωθεί το "πράμα" και δεν κάνει, αλλά πέτυχες σοφτ-σποτ, πανάθεμά σε...
    Θα πω λοπόν, πως σε οτιδήποτε υπάρχει νιτερέσο, "δυστυχά", πούλεγε και μια "πράσινη" ψυχή παλιά, με την έννοια ό,τι (ως νιτερέσο) ενυπάρχει σε οποιονδήποτε συλλογισμό μας ή δραστηριότητα, σιγά τα ωά, θα μου πεις.
    Το τονίζω όμως με το σκεπτικό πως δεν αποτελεί μετρήσιμη/ισοβαρή/ισομεγέθη συνθήκη στα των ανθρώπωνε πράματα, έτσι ώστε σε μια, έστω, απλοϊκή διελκυστίνδα να απαλειφθεί από τους όρους μιας εξίσωσης.
    ...
    Παρένθεση: Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την έννοια του "μέτρου" των πραμάτωνε καταπώς τα αντιλαμβάνεται το κάθε άτομο/συλλογικότητα/ανθρωποκοινωνία και τις περισσότερες φορές δεν αρκεί μια "ξεκάθαρη" αιτιοκρατική -με το νι και με το σίγμα- και ντόμπρα αποτύπωση για να "έρθουν τα πράματα και οι άρθρωπες στα 'ίσια' τους". Το μέτρο, πα να πεί, είναι διαρκές ζητούμενο, γεγονός που δεν γίνεται καν αντιληπτό από τα άτομα εκείνα που υιοθετούν την αντίληψη του "καλοκουρδισμένου σύμπαντος". Που όπως έλεγε -καθ' υπερβολήν προς χάριν της κουβέντας- η παλιά διαφήμιση αποτελούν το "99 και 44/100" των ανθρώπωνε, μας αρέσει ή όχι, στ' αρχίδια τους.
    ...
    Επανερχόμενος, τίποτε δεν μπορεί να ξαναϋπάρξει, στα "καθ' ημάς" μας το "σφύριξε" αυτός ο παλιοΗράκλειτος -που κακοχρονονάχει- δυόμισυ χιλιάδες χρόνια πριν, απλώς αντιλαμβανόμενοι εκόντες-άκοντες τις μεταβολές και μας πιάνει ένα κατιτίς, που είναι αγκυρωμένο στα "παλιά μας", οπότε και φυσικώ τω λόγω, επιστρατεύουμε τα επαναστατικά μας (ρομαντισμός εν προκειμένω) αναζητώντας μέσα από μια "νομοτελειακής αντίληψης επαναστατικιά διάθεση" το μπας "και γυρίσει" για να "γαμήσει" κατά την παροιμία. Διότι "να, σαν τόπε ο Ηράκλειτος, να, σαν το καυχιόμαστε", ακόμα και σήμερις ελάχιστοι το "νογάνε" επί της ουσίας και όχι μηχανίστικα (τα 56/100 ένα πράμα), ναι..;
    Και για να μη λες "και πόθεν τεκμαίρεται δαύτο", σού βάνω στοίχημα μια σοκολάτα, πως θα συνεχιστεί ο παρών διάλογος ψιλαφώντας τα ευρήματα της τελευταίας 5/10/15/20ετίας, μεταξύ κατάταξης και αναγνώρισης, ροπών και επιρροών, αλλοτριώσεων και μεταλλλάξεων, γιατί περικαλώ, κανά βλιβλίο θα γράψουμι, καμιά "έρευνα" ντι πουτς θα "συντάξωμεν" ή θα φτιάκομεν κανά κόμμα να μαζεύμι ποσοστά να σχωρεθούν τα συστημικοτέτοια μας, μα τη πουτσούλα τ' Άι Ντεσάντ τοθ στρουμπουλού..;
    Kάπου τόχες πει παλιότερα "you can talk the talk, but can you walk the walk?"
    Όποιο παιδί πορπατάει, πορπατάει. Και πάπαλα... Μη το κάνουμε και ντέρμπι, πολλώ δε μάλλον ελλείψει ακροατηρίου, αλλά με περίσσεια θεατών...  
     
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Όλων μας, και αυτό συν το ότι η ερώτηση αφορά το D/s συγκεκριμένα και όχι το BDSM γενικά, όπου συγκαταλέγονται πολύ περισσότερα, απαντά, εν μέρει, και στην ερώτηση τής @gaby_m, βγάζουμε τα συμπεράσματα μας από όσα έχουμε δεί, ψάξει, διαβάσει και λόγω της ενασχόλησης μας με το αντικείμενο μπορούν και να είναι ακριβέστερα μιας κοινωνιολογικής μελέτης φρονώ, σε εξάρτηση φυσικά με το πόσο έχει ασχοληθεί κάποιος να το διερευνά.
    Care to elaborate το "σχεδόν όμοιο";
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ως ίδιον των "μπαρουτοκαπνισμένων πλαισίων" προφανώς. Πολλή "κάπνα" αφού..!
     
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Από την στιγμή που η ομοφυλοφιλία θεωρείτο η κυριότερη υποκουλτούρα της καθεστηκυίας θεωρώ πως είναι.
    Συμπληρώνοντας τα όσα ανέφερα προς τον @Arioch , γιατί τα άτομα που το απαρτίζουν είναι πιο ομονοούντα με αποτέλεσμα η συνάφεια τους να είναι περισσότερο αναγνωρίσιμη.