Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

drugs & bdsm

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος jimboy, στις 19 Νοεμβρίου 2008.

  1. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Οι εικόνες μου από μόνες τους είναι γεμάτες παραισθήσεις. Μόνο δεμένος θα μου επέτρεπα να δοκιμάσω παραισθησιογόνα.

    Σε μία άλλη νομική και κοινωνική πραγματικότητα και κατά την διάρκεια μίας συνεδρίας που ανήκει καθαρά στη σφαίρα του φανταστικού...

    Η κοπέλα παρακολουθούσε παγωμένη τα ασώματα χέρια να πασπατεύουν το σώμα της και τις μαύρες πρησμένες γλώσσες να εισχωρούν σε ότι φωλιά θα μπορούσε να τους θυμίζει. Μέσα από το σκοτάδι και από την ομίχλη που ο "μεθυστικός" καπνός δωρίζει απλόχερα, σουρσίματα κάνουν τους γλοιώδεις θωπευτές να απομακρυνθούν με βιάση. Φίδια μαύρα, φίδια υγρά, φίδια χοντρά, πεινασμένα και με μάτια ανθρώπινα την πλησιάζουν, την δοκιμάζουν και εισχωρούν στις τρύπες της. Η κοπέλα ακινητοποιημένη από τις αλυσίδες που την βαστούν νιώθει τα βρώμικα σώματα τους να σέρνονται μέσα της. Θέλει να ουρλιάξει αλλά τα πνευμόνια της δεν την ακούν. Τα νιώθει στο μουνί της, στα έντερα της, στο στομάχι της, στα συμπιεσμένα της πνευμόνια, στον φάρυγγα της. Νιώθει τις γλώσσες του να συναντούν την δική της, τα βλέπει να ξεπροβάλλουν από το στόμα της, τα νιώθει πίσω από του βολβούς της...

    Θέλεις λίγο ακόμα, από αυτό το μανιτάρι μωρό μου;
     
  2. female

    female Contributor



    Υποθέτω, χωρίς να είμαι βέβαιη, πως κάποιες πάρα πολύ ακραίες συμπεριφορές καταστροφής σώματος (πχ. το να καρφώσει κάποιος τον πούτσο του με καρφί σε τραπέζι, ή να του ανοίξουν τα αρχίδια με μαχαίρι) ενώ δεν έχει πάρει αναισθητικό, μόνο με κατανάλωση ναρκωτικών ουσιών συνάδει. Υποθέτω, με πρέζα κατά κύριο λόγο, που οι αισθήσεις και τα συναισθήματα νεκρώνονται. Προς το παρόν παραμένω πεπεισμένη πως κάποια ακραία στιγμιότυπα σε σμ ταινίες έχουν γυριστεί με άτομα υπό την επήρεια. Κατά την προσωπική μου άποψη, είναι άγονες διαδρομές αυτοκαταστροφής.



    Ηλία, καλύτερα μακριά από μανιτάρια. Μια πολύ γνωστή μου που κόλλησε μ' αυτά λόγω του Άγγλου γκόμενου, πέρα από το γεγονός οτι μέσα σε μικρό διάστημα έκαψε τόσα πολλά εγκεφαλικά κύτταρα που μετά βίας γινόταν κατανοητή όταν μιλούσε, τελικά στα 26 της, πήδηξε από πολύ μεγάλο ύψος. Αυτοκτονία ή παραίσθηση, έκανε σίγουρη πορεία προς άσκημο τέλος.


     
  3. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Λες να χρειάζομαι μανιτάρια;  

    Για δύο λόγους μπορεί κανείς να πάρει ναρκωτικά.

    Για να αντικαταστήσει με μία ψευδαίσθηση την εικόνα της πραγματικότητας του ή για να αποκτήσει με την βοήθεια της χημείας ικανότητες που πιστεύει ότι δεν έχει. Δεν θα υποπέσω στο αμάρτημα του κηρύγματος.

    Κάψτε τον εγκέφαλο σας ελεύθερα, θα μείνει περισσότερος χώρος για τους υπόλοιπους. Κοιμήστε την βούληση σας μία ώρα αρχύτερα, θα ορίζουν την ζωή σας οι υπόλοιποι. Ξεφουσκώστε την όποια διάθεση έχετε για σεξουαλική απόλαυση. Θα απολαύσουν οι υπόλοιποι τις γυναίκες και τους άντρες σας. Καλή σας νύχτα…
     
  4. Lost Hours

    Lost Hours Regular Member

    Μια φορά και έναν καιρό…

    Η χρήση ουσιών και ο συνδυασμός της με το bdsm ή γενικότερα με σεξουλικές πράξεις είναι κάτι το οποίο δεν προτείνεται αν εξαιρέσεις τις περιπτώσεις εκείνες που οι ουσίες τυγχάνει να είναι και αφροδισιακές και συνεπώς μπορεί να γίνει χαμός -τότε μπορείς να καταφύγεις και σε νόμιμα αφροδισιακά, άμα αυτό σε νοιάζει πάρε viagra . Αλλά ακόμα και στις περιπτώσεις των εξαιρέσεων είναι αναγκαίο να ληφθεί υπόψη για το τι ουσία χρησιμοποιείται. Με παραξένεψε αρκετά η σύγχυση που υπάρχει σε αυτό το νήμα ότι το αλκοόλ είναι ψυχοτρόπο, σε σημείο να σκεφτώ ότι ίσως αυτή η σύγχυση να είναι το αποτέλεσμα της άγνοιας των συνδαιτυμόνων για το θέμα και η αιτία της ελλειμματικής προσέγγισης του. Είναι στοιχειώδες να κατανοηθεί ο υπαρχτός διαχωρισμός των ουσιών που γίνεται σε βιοχημικό και κοινωνικό επίπεδο, ώστε να αρχίσουμε να μιλάμε για «σκληρά-μαλακά ναρκωτικά» και άλλες ανάλογες κατηγοριοποιήσεις. Οι ψυχοδηλωτικές ουσίες δεσμεύονται σε διαφορετικούς υποδοχείς στον ανθρώπινο εγκέφαλο από ότι άλλες ουσίες όπως είναι τα διεγερτικά/κατασταλτικά και προπαντός το αλκοόλ και έτσι ο διαχωρισμός τελικά γίνεται εκ φύσεως. Ίσως αυτή η διαφορετικότητα σε βιοχημικό επίπεδο να εξηγεί και τις διαφορετικές συμπεριφορές του χρήστη μέσα στο σύνολο και έτσι η κατηγοριοποίηση τους σε κοινωνικό επίπεδο να είναι αναπόφευκτη.

    Όσο αφορά τον βιοχημικό διαχωρισμό των ουσιών δε θα επεκταθώ σε τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά σε κοινωνικό επίπεδο υποστηρίζω ότι οι επιδράσεις πάνω στο σύνολο από την χρήση ουσιών των ατόμων ορίζουν τον τρόπο αντιμετώπισης/χειρισμού αυτών των ουσιών από τον νόμο και από τα κέντρα εξουσίας. Εστιάζοντας στην κατηγορία των ψυχεδελικών ουσιών θα βρούμε κατά την άποψη μου και το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του θέματος καθώς η χρήση τους έχει συνδεθεί άμεσα τόσο με θρησκευτικές/πνευματικές εμπειρίες όσο και με κοινωνικές εξεγέρσεις και οραματισμούς.
    Σε όλες τις προ-αστικές κοινωνίες ανεξαρτήτου γεωγραφικού στίγματος*, η χρήση αυτών των ουσιών ήταν ταυτόσημη με την βίωση του ιερού, ταυτόσημη με την θεραπεία, σε σημείο τέτοιο ώστε ιερό και θεραπεία να ταυτίζονται. Η δυνατότητα της άμεσης επαφής με το ακαθόριστο, με το θεϊκό, που κατά ένα πολύ περίεργο τρόπο παρέχουν αυτές οι ουσίες στον χρήστη όταν χρησιμοποιούνται σωστά, είχε θεωρηθεί παλιά ως ένα άλλο εργαλείο για την εκδήλωση της τάσης της επαφής με το θεϊκό, εργαλείο πολύ πιο ισχυρό από την νηστεία, την απομόνωση και την αποχή από το sex. Έτσι όπως η νηστεία επιφέρει την έλλειψη σακχάρων στον εγκέφαλο προκαλώντας έναν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας του, που σε συνδυασμό με τον διαλογισμό διευρύνει την συνείδηση του ατόμου, έτσι και η χρήση ουσιών είναι σε θέση να επιφέρουν ανάλογο αποτέλεσμα σε μεγαλύτερο βαθμό. Η θεωρία που υποστηρίζει το παραπάνω σαφώς και δεν μπορεί να αποδειχθεί αλλά η λογική της έγκειται στη άποψη ότι η εξελικτική πορεία του ανθρώπινου εγκεφάλου ήταν τέτοια που ισχυροποίησε εκείνες τις διαδικασίες, εκείνο τον τρόπο λειτουργίας του εγκεφάλου που υποστήριζε την επιβίωση του ανθρώπου με συνέπεια οι άλλοι τρόποι λειτουργίας του εγκεφάλου που προωθούσαν μια πιο πνευματική οντότητα να υποβαθμιστούν. Η χρήση τακτικών όπως η νηστεία, ο διαλογισμός- ή με την προσευχή- και η απομόνωση που χρησιμοποιούνται ως και σήμερα, αλλά με έναν επιμολυσμένο από την εκκλησιαστική εξουσία τρόπο, θεωρούνται τα κλειδιά για να ανοίξουν τις πόρτες τις αντίληψης, δηλαδή να προκαλέσουν την μεταστροφή της λειτουργίας του εγκεφάλου προς μια διαφορετική κατάσταση συνείδησης, κλιμακωτής έντασης με κάποιον ονόματι T.Leary αν θυμάμαι καλά να προσπαθεί να αριθμήσει αυτές τις βαθμίδες της συνείδησης.

    Αν θα έπρεπε να ονομαστεί το ισχυρότερο μέσο για την διεύρυνση της συνείδησης στο μέγιστο πνευματικό βαθμό, τότε αυτό θα ήταν η χρήση ψυχοδηλωτικών ουσιών. Το γεγονός ότι η θρησκευτική εμπειρία γίνεται πιο έντονη, πιο βιωματική, πιο προσωπική με τα ψυχεδελικά, είναι η αιτία που αυτά δε χρησιμοποιούνται από τις σημερινές θρησκείες, αφού η χρήση τους θεωρήθηκε επικίνδυνη καθώς θα αφαιρούσε τον εξουσιαστικό χαρακτήρα από τα θρησκευτικά κέντρα εξουσίας, τακτική μη επιβίωσης σε μια καπιταλιστική μορφή κοινωνίας. Η χρήση ουσιών δεν αναιρεί τον ρόλο του θρησκευτικού ηγέτη αλλά του αποδίδει ένα χαρακτήρα καθοδηγητή μέσα στην πνευματική εμπειρία, η οποία είναι βιώσιμη σε τέτοιο βαθμό από τον πιστό που το βίωμα της εμπειρίας είναι αυτό που αποκτά την απόλυτη σημασία και ο θρησκευτικός ηγέτης έναν υποδεέστερο ρόλο, σε μια τέτοια περίπτωση μιλάμε για θρησκευτικούς ηγέτες με τελείως διαφορετικό ρόλο από αυτόν που έχουν σήμερα. Το θεϊκό δεν αντιπροσωπεύεται από κανέναν χριστό, αλλάχ, βούδα, αλλά ενυπάρχει στην δημιουργία σε ατομικό επίπεδο σωματιδίων. Φανταστείτε μία κοινωνία που να ενσωματώνει αυτή την μορφή θρησκείας και θα δείτε μία θρησκεία να διαμοιράζει σε όλους τους ανθρώπους πνευματική δύναμη και να μην επικεντρώνεται στους θρησκευτικούς ηγέτες, να μπορεί να επεμβαίνει στο κράτος με το στυλ : δε δουλεύουμε γιατί παίρνουμε ουσίες!, αν και η ουτοπική κοινωνία που οραματίστηκε ο Αldous Huxley στο νησί του είναι πιο εύστοχο παράδειγμα από την δική μου μαλακία.

    Ένας τέτοιος τρόπος δράσης της θρησκείας πάνω στο κράτος θα ήταν εχθρικός προς την μορφή και τον τρόπο της σημερινής κοινωνίας και έτσι έχει καταπολεμηθεί χρησιμοποιώντας και τις ίδιες τις ουσίες όπως για παράδειγμα η εκτεταμένη χρήση ψυχεδελικών, το πλασάρισμα της χρήσης ηρωίνης και διεγερτικών στο κόσμο, αποδεκτή τακτική και βόλεμα από την εκκλησιαστική εξουσία. Πέρα από το θρησκευτικό κομμάτι της υπόθεσης τα ψυχοδηλωτικά θεωρηθήκαν επικίνδυνες ουσίες γιατί προάγουν τα φιλειρηνικά φρονήματα των χρηστών.
    Με δεδομένο ότι ο πόλεμος δεν είναι μόνο η υλοποίηση μιας επεκτατικής στρατηγικής αλλά είναι και θεμέλιο της ίδιας της κοινωνίας, η χρήση των ψυχεδελικών ουσιών αποτελεί κίνδυνο για την ιδία την κοινωνία. Όταν λοιπόν μια κοινωνία βρίσκεται σε πόλεμο ή σε εμπόλεμη κατάσταση κάποια από τα αγαθά που παράγουν τα μέλη της αναλώνονται στο πόλεμο, και έτσι δημιουργείται φτώχεια, παράγεται ανέχεια από την προώθηση αγαθών στο πόλεμο ή σε οπλισμούς εν γένει, που κανονικά θα έπρεπε να γυρίζουν πίσω στον πολίτη σαν παιδεία και υγεία. Η διαστρωμάτωση της κοινωνίας είναι εσκεμμένη διαδικασία από τα κέντρα εξουσίας γιατί έτσι αυτά διατηρούν την δύναμη τους προάγοντας αμάθεια στο κόσμο, δηλαδή αφαιρώντας από ένα κομμάτι του λαού την δυνατότητα να προσεγγίσει την πίτα της εξουσίας. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο φτωχός και αμαθείς πληθυσμός που παράγεται από τους οπλισμούς χρησιμοποιείται και σαν έμβιο αναλώσιμο στις εχθροπραξίες με αποτέλεσμα μια εμπόλεμη κατάσταση να μπορεί να κοντρολάρει την ροη της εξουσίας που κατά ένα περίεργο τρόπο συσσωρεύεται στους ήδη κατέχοντες.

    Σε αντίθεση με τα ψυχοδηλωτικές ουσίες που καταπολεμούνται, ουσίες διεγερτικές προωθούνται για να στηρίξουν την ήδη υπάρχουσα μορφή κοινωνίας. Από την λογική του Viagra ότι αφού μπορείς να γάμας μέχρι τα 70 σου γιατί να μην μπορείς να δουλέψεις κιόλας; μέχρι την λογική που πλασάρεται από τις φαρμακευτικές παρέχοντας αμφεταμίνες ελευθέρα για λόγους απόδοσης** έτσι η κάθε μορφή κοινωνίας έχει την πρέζα της.

    Το παραπάνω κείμενο δεν έχει σχέση με το bdsm επομένως άνετα το πάω στο νήμα με τις ιστορίες φαντασίας.


    *Υπάρχει βιβλιογραφία
    **Psychiatric Medications Should be Prescribed to Healthy People, Declares Medical Journal
     
  5. Her0ica

    Her0ica Regular Member

    ....Να θεσω προβληματισμο λοιπον
    Αναλογιστειτε το κεντρικο νευρικο μας συστημα να εχει ρολο περιοριστικο στην αντιληψη του ολου
    Αναλογιστειτε γιατι ολα τα θρησκευτικα συστηματα δαιμονοποιουν το σεξ και τα ναρκωτικα
    Αναλογιστειτε γιατι ολα τα κοινωνικα συστηματα τα καταδικαζουν
    Μηπως με τη σωστη χρηση ειναι εν δυναμει πορτες διευρυνσης της συνειδησης και παρακαμψης του περιοριστικου ΚΝΣ και υπερβασης της τετραδιαστατης θεωρησης του κοσμου;
    Αναρρωτιεμαι....


    Ειναι αποσπασμα απο ποστ μου σε αλλη συζητηση
    Νομιζω οτι ταιριαζει κι εδω

    Οσο για τη βασικη ερωτηση του jimboy η θεση μου ειναι σαφως ΟΧΙ χωρις την αναλογη ΠΑΙΔΕΙΑ
     
  6. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Απορία ηλιθίου: πώς εννοείς την ανάλογη παιδεία πάνω σ' αυτό το θέμα; Δηλαδή αυτός που γνωρίζει σχετικά με την επίδραση διάφορων ουσιών θα μπορούσε υπό όρους να κάνει χρήση στα πλαίσια ενός session; Εκτός βέβαια αν αναφέρεσαι σε καταστάσεις πεπειραμένων junkies.  
     
  7. Μπορεί να αναφέρεται στην διεύρυνση της συνείδησης μέσω
    παραισθησιογόνων ουσιών όπως η μεσκαλινη που χρησιμοποιούν
    Ινδιάνοι σαμανοι στο Μεξικό. Carlos Castaneda δηλαδη.
    Δεν ξέρω όμως αν ο Δον Χουαν έκανε bdsmικες συνεδρίες
     
  8. Her0ica

    Her0ica Regular Member

    Ο καστανιεδα ηταν υποτακτικος του Δον Χουαν
    Με την ευρυτερη εννοια λοιπον υπηρχε αυτο το στοιχειο στη σχεση τους
    Περα απο την πλακα ομως δεν ειχα αυτο στο μυαλο μου οταν απαντουσα
    Υποτιθεται οτι στη φιλοσοφια τοτ bdsm ενυπαρχει το στοιχειο της υπερβασης και της διευρυνσης της συνειδησης μεσα απο σωματικες και ψυχολογικες τακτικες(σε οσους δεν βαφτιζονται κατι μονο για να γαμησουν η να γαμηθουν.)
    Πιστευω οτι τα ντραγκς εχουν θεση σε μια σεσιον αρκει ο ενας απο τους δυο να λειτουργει σαν οδηγος
    Και δεν ειναι απαραιτητο να εισαι τζανκι για να ξερεις τι κανεις και που θελεις να οδηγησεις τον αλλο
     
  9. gallant

    gallant Regular Member

    "....Να θεσω προβληματισμο λοιπον
    Αναλογιστειτε το κεντρικο νευρικο μας συστημα να εχει ρολο περιοριστικο στην αντιληψη του ολου
    Αναλογιστειτε γιατι ολα τα θρησκευτικα συστηματα δαιμονοποιουν το σεξ και τα ναρκωτικα
    Αναλογιστειτε γιατι ολα τα κοινωνικα συστηματα τα καταδικαζουν
    Μηπως με τη σωστη χρηση ειναι εν δυναμει πορτες διευρυνσης της συνειδησης και παρακαμψης του περιοριστικου ΚΝΣ και υπερβασης της τετραδιαστατης θεωρησης του κοσμου;
    Αναρρωτιεμαι....

    Ειναι αποσπασμα απο ποστ μου σε αλλη συζητηση
    Νομιζω οτι ταιριαζει κι εδω

    Οσο για τη βασικη ερωτηση του jimboy η θεση μου ειναι σαφως ΟΧΙ χωρις την αναλογη ΠΑΙΔΕΙΑ"



    Αν έχω φτάσει στην φάση του να πρέπει να μαστουρώσω για να την βρω τότε μάλλον είμαι στα τελευταία μου. Τι είναι καλύτερο, να έχεις πλήρη συναίσθηση του τι κάνεις και να ικανοποιήσαι ή να χρειάζονται τεχνιτά μέσα για αυτό;
     
  10. Durcet

    Durcet In Loving Memory

    Με λίγα λόγια, ο στόχος είναι η υπέρβαση. Και μπορεί να επιτευχθεί με οποιοδήποτε μέσο, ακόμα και με χρήση ουσιών κατά τη διάρκεια της συνεδρίας. Τι πειράζει κι αν υπάρχει κίνδυνος; Πάντα υπάρχει ο άλλος, που καθοδηγεί, ελέγχει, σε σταματά την τελευταία στιγμή... Λυπάμαι, αλλά θα διαφωνήσω.
     
  11. Ενυπαρχει τετοιο πραγμα στην φιλοσοφια του bdsm?
    Ποιες ειναι οι σωματικες και ψυχολογικες τακτικες?

    Τεχνιτα μεσα...ακου που σου λεω...Εγω ενα χρονο εδω και ηδη βαραω ενεσεις 
     
    Last edited: 27 Δεκεμβρίου 2008
  12. gallant

    gallant Regular Member

    "Τεχνιτα μεσα...ακου που σου λεω...Εγω ενα χρονο εδω και ηδη βαραω ενεσεις"


    Μα τι λέτε αγαπητέ μου... και χάνετε όλη την πραγματική ένταση; Όλο το σασπένς απο που θα σας έρθει η επόμενη σφαλιάρα; Ααα... θα σας μαλώσω!!! Και δλδ τι θέλετε να πήτε ότι εδώ μέσα αντέχετε μόνο σε κατάσταση τουλάχιστον κουρούμπελο; Ένα infraction στο ένα παρακαλώ!!!