Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Entwined, we exist.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ερωτικές φωτογραφίες & videos' που ξεκίνησε από το μέλος nýchta, στις 13 Μαρτίου 2015.

  1. Joy_division

    Joy_division Guest

  2. Joy_division

    Joy_division Guest

    Last edited by a moderator: 14 Μαρτίου 2015
  3. brenda

    brenda FU very much

    Τώρα που δεν υπάρχουν ''διόδια''...

    Σταύρος Σιώλας-Φωτεινή Βελεσιώτου σ΄ένα ντουέτο που εμένα με συγκλόνισε....

    ερωτικό και ανθρώπινο...απόλυτο....απ΄αυτά που μ΄αρέσουν στην θεωρία...Στην πράξη είναι το απόλυτο δυσκολίκι....

    Στίχοι: Πόλυς Κυριάκου *
    Μουσική: Σταύρος Σιόλας *


    Από το ομώνυμο άλμπουμ ( Απρίλης 2013 ) *

    Τώρα θα δεις τα χρώματα ν' αλλάζουνε
    Και τα βουνά να σμίγουν ένα-ένα
    Άγγελοι σαν θνητοί θα σ' αγκαλιάζουνε
    Εχθροί θα σου μιλούν αγαπημένα

    Τώρα θα πιω νερό απ' το ποτήρι σου
    Δικά σου θα 'ναι πια όσα δεν έχω
    Θα σπρώξω ουρανό στο παραθύρι σου
    Κι ό,τι δεν άντεχα θα το αντέχω

    Τώρα θα πιάσω σπίτι στον παράδεισο
    Τζάμπα οικόπεδο σε παραλία
    Του έρωτα θα βάλω το πουκάμισο
    Και θα νικήσω δίχως πανοπλία

    Τώρα θα δεις μες της ψυχής τα υπόγεια
    Τραπέζι με ψωμί, νερό και αλάτι
    Τώρα που δεν υπάρχουνε διόδια
    Που πέφτει σαν ζεστή βροχή η αγάπη

     
  4. ἀστράρχη

    ἀστράρχη an asteroid ☆•○•°¤●° Contributor

    Γυναίκα στους αμμόλοφους / Woman in the dunes - Kobo Abe
    Σκηνοθεσία - Hiroshi Teshigahara, 1964.


       


    ** Κανείς δεν θα μπορούσε χωρίς την ύπαρξη επανάληψης στη ζωή, όπως το χτύπημα της καρδιάς, αλλά ήταν επίσης αλήθεια ότι οι χτύποι της καρδιάς δεν είναι το μόνο που υπάρχει στη ζωή.

    ** Πιθανώς να το έχουν μετονομάσει, σκέφτηκε τότε, αλλά τώρα μπορούσε να το κατανοήσει πολύ καλά. Η μοναξιά είναι μια ανικανοποίητη δίψα για ψευδαίσθηση.

    ** Χωρίς ψευδαισθήσεις, χωρίς περισπασμούς που ψευδώς κάνουν την ύπαρξη να φαντάζει οικεία και με πιθανότητα για νόημα, η παράλογη φύση της ζωής μεγιστοποιείται δραματικά, γιατί κανείς μπορεί να δει τη ζωή γι αυτό που πραγματικά είναι, μάταιη.

    ** -''Σε παρακαλώ περίμενε μέχρι την ημέρα μετά την αυριανή.''

    -''Την ημέρα μετά την αυριανή ;''
    Επαναλαμβάνει γεμάτος απορία πριν γελάσει με την ιδέα.
    ''Έχω μόνο τρεις ημέρες ρεπό''


    ** Λύνοντας την γυναίκα, κάνει την πρώτη του κίνηση προς την αποδοχή, προειδοποιεί ''Αν υποφέρεις, υποφέρω ''

    ** Αν ήταν να την αποδεχτεί, αυτός θα ήταν ο επόμενος υπό περιορισμό.
     
  5. Lacrima

    Lacrima Regular Member



    Επίσημος Τίτλος:
    Ο Θυρωρός της Νύχτας

    Il portiere di notte
    Αγγλικός τίτλος:The night porter
    Πρεμιέρα:11/4/2007 στην Ιταλία, επανέκδοση στην Ελλάδα τον 11/2007
    Σκηνοθεσία:Λιλιάνα Καβάνι
    Σενάριο:Μπάρμπαρα Αλμπέρτι, Λιλιάνα Καβάνι, Ιταλο Μοσκάτι
    Πρωταγωνιστούν:Ντερκ Μπόγκαρντ, Σάρλοτ Ράμπλινγκ, Φίλιπ Λίροϊ, Γκαμπριέλε Φερζέτι
    Κατηγορία:Ερωτικό δράμα, Θρίλερ
    Έτος παραγωγής:1974


    Υπόθεση: Βρισκόμαστε στα μέσα της δεκαετίας του ’50, στην μεταπολεμική Βιέννη, με το πρόσφατο παρελθόν ακόμα να βαραίνει.

    Η Λουτσία (Σαρλότ Ράμπλινγκ), σύζυγος επιτυχημένου διευθυντή ορχήστρας και παλιά κρατούμενη σε ναζιστικό στρατόπεδο συγκέντρωσης, καταλύει σε ένα κλασσικό μπαρόκ βιεννέζικο ξενοδοχείο.
    Εκεί, θυρωρός στη νυχτερινή βάρδια είναι ο μεσόκοπος, χαμηλών τόνων Μαξ (Ντερκ Μπόγκαρτ). Ο Μαξ, κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας των Ναζί, υπηρέτησε ως υψηλόβαθμος αξιωματικός στον Γερμανικό στρατό, όντας ένας από τους βασανιστές στο ίδιο στρατόπεδο συγκέντρωσης όπου βρέθηκε η Λουτσία, αναπτύσσοντας μαζί της μια ιδιαίτερη σεξουαλική σαδομαζοχιστική σχέση.

    Οι δυο τους, θα ξαναζήσουν ως το τέλος τη σχέση τους, με τους ρόλους θύτη και θύματος να εναλλάσσονται. Όμως, οι φίλοι του Μαξ, παλιοί ναζί, θορυβούνται από το ξύπνημα των παλιών αναμνήσεων, η αντίδρασή τους θα δώσει το οριστικό τέλος στην ιστορία των εραστών.

    H ταινία της Λιλιάνα Καβάνι "Ο θυρωρός της Νύχτας" (1974) μαζί με τους "Καταραμένους" του Λουκίνο Βισκόντι, είναι οι πρώτες ταινίες που ασχολήθηκαν με την σεξουαλική – σαδομαζοχιστική διάσταση του ναζισμού, εισάγοντας τα σύμβολά του στην ερωτική σκηνογραφία του σύγχρονου σινεμά (και όχι μόνον). Πρόκειται για μία από τις πιο αμφιλεγόμενες ταινίες όλων των εποχών, η μεγάλη επιτυχία της οποίας καθιέρωσε τη σαγηνευτική, 28χρονη τότε, Σαρλότ Ράμπλινγκ ως σύμβολο του σεξ και την εκτόξευσε στην πρώτη γραμμή των κινηματογραφικών σταρ.
     

    Συνημμένα Αρχεία:

  6. Lacrima

    Lacrima Regular Member

    Οι Καταραμένοι (La caduta degli dei / The Damned)

    Σκηνοθεσία: Λουκίνο Βισκόντι
    Παραγωγή: Ιταλία, Γερμανία - 1969
    Διάρκεια: 156 Λεπτά

    Υπόθεση: Κατά τη διάρκεια μιας οικογενειακής συνάθροισης, στις 28 Φεβρουαρίου του 1933
    , ο ηλικιωμένος πατριάρχης της οικογένειας Γιόακιμ φον Έσεμπερκ ορίζει αντιπρόεδρο της χαλυβουργίας τον αξιωματικό των SS Κονσταντίν, με σκοπό να εξευμενίσει το ναζιστικό κόμμα. Η απόφαση αυτή αναγκάζει τον φιλελεύθερο Χέρμπερτ να παραιτηθεί.

    Την ίδια νύχτα, ο Γιοακίμ δολοφονείται και το έγκλημα αποδίδεται στον Χέρμπερτ. Στην πραγματικότητα, οι φυσικοί αυτουργοί της δολοφονίας που έγινε ύστερα από προτροπή του αξιωματικού των SS Άσενμπαχ, είναι η Σοφία φον Έσενμπεκ και ο εραστής της, Φρίντριχ Μπρούνμαν.

    Πλέον την πλειοψηφία των μετοχών αποκτά ο Μάρτιν, ανιψιός του Γιοακίμ και γιος της Σοφίας, ο οποίος, όντας υποχείριο της μητέρας του, ορίζει πρόεδρο της εταιρείας τον εραστή της. Για να κατακτήσει το επίζηλο αξίωμα, ο Κονσταντίν εκβιάζει τον Μάρτιν με όπλο την αυτοκτονία μιας Εβραιοπούλας την οποία είχε αποπλανήσει.

    Όμως, κατά τη σφαγή των SS - στις 30 Ιουνίου του 1934 - ο Φρίντριχ δολοφονεί τον Κονσταντίν. Τώρα, όλη η εξουσία βρίσκεται στα χέρια της Σοφίας και του εραστή της, οι οποίοι, για ν’ αναγκάσουν τον Χέρμπερτ να γυρίσει πίσω και να παραδοθεί, εξοντώνουν τη σύζυγό του και κλείνουν σε άσυλο τις μικρές του κόρες.

    Ανήσυχος από την άνοδο των δύο εραστών, ο Άσενμπαχ, υποστηρίζει τον Μάρτιν. Υπό το βάρος ψυχο-σεξουαλικών διαταραχών και γεμάτος οργή, ο Μάρτιν βιάζει τη μητέρα του, κι αφού συναινέσει στον γάμο της Σοφίας με τον Φρίντριχ, τους αναγκάζει ν’ αυτοκτονήσουν.

    Ο Λουκίνο Βισκόντι (Μιλάνο, 2 Νοεμβρίου 1906 - Ρώμη, 17 Μαρτίου 1976), υπήρξε κορυφαίος Ιταλός σκηνοθέτης, τόσο του κινηματογράφου και του θεάτρου, όσο και της όπερας. Το φιλμ του «Οι Καταραμένοι» (La caduta degli dei / The Damned - 1969) είναι ένα έπος, με κεντρικό άξονα μία ευκατάστατη οικογένεια σε παρακμή και με φόντο τα εγκλήματα του ναζισμού.

    Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η ταινία κέρδισε μία υποψηφιότητα για Όσκαρ στην κατηγορία Καλύτερου Σεναρίου. Στο καστ ξεχωρίζουν οι ερμηνείες των: Dirk Bogarde, Ingrid Thulin, Helmut Griem και Charlotte Rampling.
    «Η ιδέα μου ήταν να δείξω την ιστορία μιας οικογένειας, στους κόλπους της οποίας συμβαίνουν εγκλήματα που ουσιαστικά, μένουν ατιμώρητα. Που και πότε, στη σύγχρονη ιστορία, θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο; Μόνο επί ναζισμού με τις μαζικές σφαγές και τις δολοφονίες που μένουν ακόμα ατιμώρητες. Γι’ αυτό τοποθέτησα την ιστορία αυτής της οικογένειας, που έπρεπε να είναι η ιστορία του χάλυβα, στη Γερμανία, στη διάρκεια της ανόδου του ναζισμού» Λουκίνο Βισκόντι.

    Πηγή: www.tvxs.gr
     

    Συνημμένα Αρχεία:

  7. Joy_division

    Joy_division Guest

  8.  


    Consume me.
     
     
  9.  
    Pierpaolo Ferrari