Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Hau mal ab, Nazijaeger!

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Mavrobasilis, στις 6 Μαρτίου 2008.

  1. Syrah

    Syrah Contributor

    Αναρωτιέμαι ενίοτε, εκείνοι που βρίσκουν το δικό μας λόγο πολύ συγκροτημένο για να είναι ειλικρινής και αυθόρμητος, στα δικά τους σπίτια άραγε, πώς μιλούν;
     
  2. Eri

    Eri


    Στα σπιτια δεν ειναι τιποτα........Που να δεις με τις παρεες μας πως μιλαμε......  
     
  3. blindfold

    blindfold Contributor

    δυνατά και ξεκάθαρα χωρίς υποννοούμενα και το κυριότερο χωρίς κάποιο σκοπό/κέρδος ιδιοτελή ...
     
  4. Τι εννοείς?


    Syrah έλα τώρα…ποιος μιλάει με τέτοια σύνταξη στον προφορικό λόγο? Εκτός κι’ αν εκφωνεί κάποια ομιλία  
    Θα ήθελα από μια γωνιά να το δω και να το ακούσω αυτό. Δεν προκειται να συμβει
    αλλα απλα εκφραζω την επιθυμια  
    Και όχι μόνο αυτό αλλά σε διάφορα ποστ που έχεις δημοσιεύσει κατά καιρούς
    λες μερικά πράγματα για την οικογένεια σου τα οποία είναι «όλα τα λεφτά»
    Κάτι για κυριαρχικές γυναίκες και κάτι συζητήσεις σχετικά με τους άντρες που
    είναι… πώς να το πω ρε παιδί μου….παράξενες για οικογενειακές συζητήσεις
    Στο έχω ξαναπεί…κάτι δεν μου «πάει» με σένα αλλά δεν μπορώ να το καθορίσω
    Εσύ η παιδί πολύ «επώνυμης» οικογένειας είσαι η σ’ ένα δικό σου φανταστικό
    κόσμο ζεις
    η κάτι άλλο που δεν μπορώ να το φανταστώ. Σε κάθε περίπτωση
    πάντως έχει ενδιαφέρον το πράγμα  
     
    Last edited by a moderator: 1 Απριλίου 2008
  5. Syrah

    Syrah Contributor

    Κορνήλιε, θα μου επιτρέψεις να μην δεχτώ ως αντεπιχείρημα το "έλα τώρα". Για να υπόλοιπα σχόλιά σου, λάβε υπόψη το υστερόγραφο του παρακάτω post, σαν πάγια θέση μου απέναντι σε κάθε προσπάθεια προσέγγισης σε προσωπικό επίπεδο, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι: https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/showpost.php?p=158115&postcount=33
     
  6. blindfold

    blindfold Contributor

     

    [youtube][/youtube]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  7. trampledgr

    trampledgr Regular Member

    Το 1987, κατά τη διάρκεια συναυλίας του στο Παναθηναικό Στάδιο, ο Μάνος Χατζιδάκις καταφέρθηκε κατά της εφημερίδας "ΑΥΡΙΑΝΗ", ως εκπρόσωπο μιας διαδικασίας σήψης που εκείνα τα χρόνια κατέκλυσε την Ελλάδα (θυμηθείτε: ο Τόμπρας με το πιστόλι, η ΕΡΤ του Χατζάρα, σύλληψη Λαζόπουλου επί σκηνής και στράτευση του επειδή σατίριζε τον Σαρτζετάκη και τον Γ.Γ. της Προεδρίας της Δημοκρατίας -χουντικό ανακριτή- Λεωνίδα Παπακαρυά, "είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του αλλά όχι και 500 εκατομμύρια" κλπ κλπ.). Για όσους δεν θυμούνται, το βίντεο εδω:

    [nomedia][/nomedia]

    Η απάντηση της "Αυριανής" ήταν αυτή....

    View attachment 4139

    Δεν μπορείτε να πείτε: δυνατός και ξεκαθαρός ο λόγος της "Αυριανής".....

    Μήπως, Κορνήλιε, βρίσκεις κάποιες ομοιότητες στο post σου και στο άρθρο της "Αυριανής"; Γιατί εγώ βρίσκω.....
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. Eri

    Eri


    Κ γω βρισκω.....

    Ειναι κ τα δυο μακροστενα....σαν ποιηματα.....
     
  9. astrologman

    astrologman Regular Member

    Γιατί προτίμησες να κάνεις ένα τόσο μεγάλο χρονικό ταξίδι;

    Οι λόγοι του Ανθιμου με αφορμή το σύμφωνο συμβίωσης είναι εξίσου ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα απαξίωσης και εξύβρισης της διαφορετικότητας και μάλιστα από τον εκπρόσωπο ενός θεσμού που διατείνεται για την δεκτικότητα του στην αμαρτωλή διαφορετικότητα.
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Αγαπητέ trampledgr,
    Ορθότατες επισημάνσεις, τεκμήριο συν τοις άλλοις ιστορικής μνήμης. Θα διατυπώσω μερικές σκέψεις, που δεν αφορούν ειδικώς κανένα πρόσωπο από το forum.
    Τέτοια φαινόμενα χαρακτηρίζουν κάθε (αλυσιτελή και υπόκωφη) 'εξέγερση πληβείων', όταν αναλίσκεται απλώς στην έκφραση σοβούσης και απαροχέτευτης δυσφορίας ή τυφλού θυμού δια παν τι το υπαρκτόν, συνάμα δε την επίδειξη λυσσαλέου, ενίοτε γενοκτονικού φθόνου. Η αποχαυνωμένη, σπαργώσα από ζηλοφθονία μόνον, μάζα, ποδηγετούμενη από ψυχικώς κολοβά ανθρωπάρια, με σύνθημα φυσικά την 'ισότητα' και έμβλημα τη 'δημοκρατία', κυοφορεί στα σπλάχνα της το 'ναζισμό' (ο όρος να μην εκληφθεί κυριολεκτικώς, με το συγκεκριμένο νόημα της πολιτικής ιστορίας). Ελάχιστη έως μηδενική σχέση έχει αυτή η νοοτροπία τόσο με τη Γαλλική όσο και με την Οκτωβριανή επανάσταση, φερ' ειπείν, προϊόντα συνειδητής και έλλογης δράσης 'φωτισμένων' πρωτοποριών (ιακωβίνοι, μπολσεβίκοι) με σιδερένια οργάνωση, πειθαρχία και αίσθηση των ιεραρχιών τουλάχιστον αντάξια του πρωσικού στρατού του Φρειδερίκου Β' (στη ρωσική ιδιαίτερα περίπτωση).
    Δεν υπάρχει τίποτα απεχθέστερο από το μεσαίο οντάριον της μετανεωτερικής δημοκρατίας της αγοράς, τον ιδιοτελή και αναρχίζοντα 'μικροαστό', που πασχίζει να πετσοκόψει τον κόσμο στα μέτρα του, ναρκισσεύεται με τη λασποειδή του όψη και ποινικοποιεί το δημόσιο κλάσιμο για να κυλιέται ανενόχλητος κι απαρατήρητος στις ακαθαρσίες.
    Με τον τρόπο αυτόν, παραδοσιακά η ανοργάνωτη πλέμπα των ενδιάμεσων κοινωνικών χώρων, συνεπικουρούμενη συχνά από μερίδες του λούμπεν πληθυσμού, απεμπολεί τη δυνατότητα άρθρωσης πολιτικής σκέψης και ακυρώνει κάθε (εύλογη ορισμένες φορές) διεκδίκηση της.
    Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα σήμερα, σε μια από τις ζοφερότερες περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο πρώην λούμπεν έχει μεταμορφωθεί σε προγραμματισμένο απόβλητο, σε σκουπίδι στα επισφαλή σύνορα ανάμεσα σε ένα μετακαπιταλιστικό πολιτισμό απορριμάτων και τον ολοσχερή αφανισμό (στη φυλακή, το ψυχιατρείο ή τον περίπου μαζικό τάφο).
    Ένας από τους θεμελιώδεις μηχανισμούς πολτοποίησης των έμβιων απορριμάτων είναι ο μαζικός 'απ-αλφαβητισμός', με εργαλείο την τεχνοκρατική-θρησκευτική σωτηριολογία του πανανθρώπινου αποβλακωτή, δηλ, της δυαδικής γλώσσας [ναι/όχι] των Η/Υ. Αυτόν τον μηχανισμό δοξάζουν ορισμένοι, παρακολουθώντας το ρόγχο και τον ευτελισμό της υψηλής κουλτούρας και της Τέχνης.
    Στους παραπάνω πιθανώς ανήκουν όσοι σαγηνεύονται από το εμπορευματοποιημένο lifestyle του bdsm, ενώ δεν επιδεικνύουν το παραμικρό ενδιαφέρον για την ανθρωπολογική επανάσταση του Μαρκησίου και για το γεγονός ότι ο αθεϊστικός μηδενισμός του επισφραγίζει το ριζοσπαστικό Διαφωτισμό, προαναγγέλλοντας το Nietzsche - και επιθέτει μισάνοιχτη ταφόπλακα στους Νέους Χρόνους.
    Στη νεοελληνική πραγματικότητα τυπικός εκπρόσωπος της κατάλυσης κάθε, σχετικοποιημένου έστω, αισθητικού και ιδεολογικοπολιτικού κριτηρίου είναι ο 'φραπόγαλος'. Ξύνει ολημερίς τα πενιχρά του αρχιδάκια, μαγκεύεται, κουτσαβακίζει, επαίρεται, γνωμοδοτεί σαν ταξιτζής (ομάς παντογνωστών υστερούσα μόνον εις την οδήγησιν) κυρίως επί όσων παντελώς αγνοεί (νομίζει φερ' ειπείν ότι μπορεί να έχει εμβριθή ιδέα γερμανικής ιστορίας, έχοντας διαβάσει λιγότερες από κάμποσες χιλιάδες σελίδες για καθένα από δυό τρία βασικά της θέματα της δεκαετίας '20-'30).
    Τίθεται το ερώτημα: Αλλιώτικα, τουτέστιν εάν είναι αμόρφωτος, δεν δικαιούται κανείς να έχει γνώμη; Η απάντηση είναι πως γνώμη για όσα κατέχει δύναται να έχει - κι όποιος βούλεται την ακούει.
    Για τα υπόλοιπα, γνώμη έχει και ο κώλος μου - αλλά δεν την εκφράζει δημοσία. Την άποψη μου επ' αυτών των ζητημάτων την έχω αναπτύξει δια μακρών, σε (πολύ) παλαιότερα δημοσιεύματα.
    Κρίση έχει, όμως, τεκμηριωμένη;
    Λοιπόν, πέραν του άμεσου βιωματικού του ορίζοντα, αδιάφορου για όλους πλην των συγγενών του, ο 'φραπόγαλος' δεν 'δικαιούται δια να ομιλεί' (Κουτσόγιωργας) δίχως να γίνεται αυτόχρημα έτι γελοιωδέστερος εντός της ανθρωποβόρας φαιδρότητος του ετοιματζίδικου 'ανθρωπισμού' του.
    Διότι η κρίση του δεν διαφοροποιείται κατά την μασκαρεμένη μισαλλοδοξία και τα συμπλέγματα κατωτερότητας, εκείνης των χριστιανών που ήδη αναφέρθηκαν από άλλους συνομιλητές.
     
    Last edited: 2 Απριλίου 2008

  11. Μηπως με μπερδευεις με καποιον αλλον. Καμια ομοιοτητα μεταξυ της απαντησης μου προς την
    syrah και της απαντησης του Μανου προς την αυριανη


    Αλλος απο δω. Σε ποιο ακριβως σημειο εξυβριζω την διαφορετικοτιτα???
    Στο συγκεκριμενο η σε αλλο ποστ?
    Για το ποστ προς την Syrah και συγκεκριμενα για την φραση "η ζεις σ' ενα δικο σου κοσμο"
    εφαγα 5 βαθμους ποινης. Δεν ξερω τι σημαινει αυτο η στα ποσα "καιγομαι" αλλα δεν
    προσεξαν το "η" η απλα ηθελαν να την ριξουν κατι που ειναι πολυ πιθανο διοτι εγω αλλα
    και αλλα μελη εχουν ακουσει και πει πολυ χειροτερα κατα καιρους. Αλλωστε η φραση
    αυτη μπορει να εκληφθεί και ως κοπλιμεντο απο την πλευρα μου δεδομενου οτι δεν ειναι καθολου
    κακο να "ζεις σ' ενα δικο σου κοσμο" και εγω ο ιδιος που το ειπα πολλες φορες το προσπαθω.
     

  12. Αν και δεν «αφορούν ειδικός κανένα πρόσωπο από το φόρουμ» τα γραφόμενα σου.
    Κατά ένα περίεργο τρόπο «τσίμπησα» εγώ και θα απαντήσω εγώ παρόλο που ξέρω
    τι φράση που καμιά φορά λένε «όποιος μιλήσει πρώτος ειν’ ο ένοχος»
    Ποια είναι αγαπητέ τα φαινόμενα που χαρακτηρίζουν κάθε εξέγερση πληβείων …κλπ?
    Ποιες είναι οι ομοιότητες των ποστ μου με την επίθεση της αυριανής
    κατά του Χατζιδάκι την δεκαετία του 80?Αυτο μια και συμφωνείς με τον trampledgr.
    Για την Οκτωβριανή επανάσταση έχω να πω δυο πράγματα αλλά αστο καλύτερα γιατί
    θα “μπλέξουμε” . Αντίθετα έχω να σου πω κάτι για τον «απ-αλφαβητισμό»
    Απ-αλφαβητισμός είναι και η γλωσολαγνια καθώς και η «ξύλινη γλώσσα» που με
    τόσο οίστρο χρησιμοποιείς εσύ και μερικοί άλλοι δίνοντας την εντύπωση ότι λίγο
    ακόμα και θα έρθετε σε «οργασμό»
    Χρειάζεσαι αγωγή απεξάρτησης από τον φασιστικό ναρκισσισμό την αφ’υφηλου
    Ανάγνωση την γλλωσολαγνια και την σπουδαιοφάνεια. Σαν δασκάλους θα σου
    προτείνω τον Μανο Χατζιδάκι καθώς και τον μέντορα του Νίκο Γκάτσο.
    Ξεκίνα με τα «σχόλια του Γ’» για να δεις γλώσσα υπέροχη ελληνική
    και μέσα στην απλότητα της μεστή νοημάτων Ειναι η γλωσσα ενος αληθινου διανοουμενου
    Σχετικά με τον λαϊκισμό του «φραπογαλου» γενικά συμφωνώ μαζί σου εκτός από το
    μέγεθος των γεννητικών του αδένων το οποίο σε αντίθεση με σένα δεν το
    γνωρίζω καθόλου και ακολουθώντας τη συμβουλή σου δεν λέω τίποτα γι’ αυτό
    πιο πολύ για να μην βρεθεί κανείς να μου πει ότι «γνώμη έχει κι’ ο κολος μου
    αλλά δεν την εκφράζει δημόσια.
    Αυτά που γράφεις δεν «αφορούν κανένα πρόσωπο από το φόρουμ»
    Εγώ θα αναφερθώ σε εσένα προσωπικά και θα σου πω το εξής και
    άμα «βούλεσαι» το ακούς. Χαλάρωσε ρε συ αρχηγέ και κατέβασε και λίγο το
    δάκτυλο. Δεν λύνουμε το «μεσανατολικό» ούτε και σε διόρισαν εισαγγελέα
    στην «υπόθεση Ντρευφους»
    Με αγάπη κι’ άμα θες πίνουμε και μια ρακί το καλοκαίρι