Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

I deserve it

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος Marqui, στις 16 Μαϊου 2019.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Θα σου κρατήσω στασίδι ευωνύμως νεαρέ μου...
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Προσωπική είναι η ηθική ιεράρχηση καθενός που, βέβαια, δεν δημιουργείται εν κενώ, όπως προαναφέρθηκε αλλά ούτε ταυτίζεται με τα κοινωνικά πρέπει.
    Οι κανόνες της ναι συνήθως είναι άγραφοι, εκτός αν υπάρχει άλλη ανάγκη για κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Αλλά καθόλου μη ελεγξιμοι αφού παράγουν συνεχώς ποικίλα αποτελέσματα.

    Κακό και όμορφο, καλό και άσχημο, όχι. Όχι πια.
    Αισθητικά ελλιπές ή και απαράδεκτο και να μου αρέσει (αρέσκεια, όχι αισθητική, τα διαχωρίζω) ναι.
    Χαρά μου οι ερωτήσεις σας, αλήθεια, είχα πολύ πολύ καιρό να βρω ενδιαφέρον σε ένα νήμα  
     
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @elfcat : δεν σας παρερμήνευσα, αν και υπήρξατε ... δημιουργικά ασαφής. Χρησιμοποίησα τον αφορισμό σας με παρόμοιους στόχους με εσάς περίπου στο πνεύμα του #130 του @cadpmpc, προσωπικά πάντως βρίσκω εξ' ισου ενδιαφέρουσα με την γενική συζήτηση περί αισθητικής vs ηθικής μια συζήτηση που να συνδιάζει το
    με το
    αν όχι περισσότερο.
    Τώρα, αν κάποιοι νομίζουν, όπως έλεγε κάποιος,
    και πιστεύουν ότι αυτή, αλλά και η γενική συζήτηση που εξελίσεται, είναι άσχετη μμε το αντικείμενο του φόρουμ, το μόνο που μπορώ να πω είναι "κακό του κεφαλιού τους".
     
  4. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Να είστε καλά @MasterJp . Το είχα λησμονήσει. Βεβαίως, όποιος δεν δύναται και να ξεχωρίσει τον Γκόγια από τον Γκογκέν, ευκόλως δύναται να μπερδέψει τον Fritz Lang με τη Leni Riefenstahl.
     
  5. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Αυτό πάλι, που η φιλοσοφία έχει 4 βασικούς κλάδους και δυο φορές άλλα τόσα μούλικα παρακλάδια, τους δυο καριόληδες κλάδους ηθική/αισθητική τση λιβανίζουμε δυο τρεις μέρες τώρα καταντίπ ξεκομμένα, μού κάνει χειρότερο κι από το πόσοι αγγέλοι χωράνε στη μύτη της καρφίτσας, για την μύτη της σακοράφας θα σας γελάσω και δεν θέλω...
     
  6. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Το διάβασα και το ξαναδιάβασα.
    Το "κακό και όμορφο, καλό και άσχημο, όχι. Όχι πια." , οδηγεί, κατά τη προσωπική μου σύλληψη, αναγκαστικά και απόλυτα, στο "Ό,τι καλό, όμορφο. Ό,τι κακό άσχημο". Πολύ .... "χριστιανική" ως σύλληψη δεν είναι? Οδηγεί στο ίδιο μονοπάτι, που περιόρισε τη σημασία της λέξεως "αμαρτάνω", από την αρχική "δεν πετυχαίνω τον στόχο", σε αυτό που σημαίνει σήμερα. Πώς συνταιριάζει αυτό με bdsm?
    @margarita_nikolayevna γνωρίζω σε ποια αναφέρομαι, οπότε η πιθανότητα παρεξηγήσεως της θέσεώς μου, εκτιμώ ότι είναι μηδενική.
     
  7. Alpha Wolf

    Alpha Wolf Ενας, αλλα Λυκος.

    Εχεις δει καναν .. φιλοσοφο να δουλευει μεροκαματο σε χωραφι ?
     
  8. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Κοίτα. Για 7 συνολικά γνώριζα. Σε κάθε περίπτωση όμως, ο κλάδος της μεταφυσικής θεώρησης του bdsm έχει αναλυθεί σε μυριάδες αναρτήσεις στο φόρουμ, από ειδικότερους εμού. Επιστημονολογικά ισχύει το "Ο Γιουνγκ πέθανε. Ο Λακάν πέθανε. Κι εγώ τώρα τελευταία δεν αισθάνομαι και πολύ καλά". Τον αναλυτικό κλάδο, ουδέποτε γούσταρα. Μένει το οντολογικό και το πολιτικό. Ε....θα είναι το vol 2.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Με τον καιρό κλάδοι και παρακλάδια φτουράνε κι άλλο, σαν κριθαράκι σε γιουβέτσι, οπότε και καταντά άνευ σημασίας ο αριθμός και τα πεδία τσουβαληδόν...
    Ας είναι καλά ο Καρτέσιος, όχι πως φταίει ο ίδιος εδώ που τα λέμε, και το paralysis through analysis καταντάει και ευτελίζεται ως εργαλείο διανοητικής κατεδάφισης και η λούμπα καλά κρατεί...
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Λιγότερο από μηδενική  
    Το ο,τι καλό όμορφο/ο,τι κακό άσχημο δεν είναι "χριστιανική" σύλληψη αλλά αρχαιοελληνική θα έλεγα. Η "χριστιανική" σύλληψη δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για το όμορφο, δεν ασχολείται ποτέ με αυτή την έννοια.

    Το ότι δεν πετυχαίνω το στόχο=αμαρτία (με την κοινή έννοια που το χρησιμοποιούμε) είναι "τέκνον" πολύ μεταγενέστερων χρόνων και σίγουρα μετά την ανάδυση της λεγόμενης αστικής τάξης. Η προτεσταντική ηθική και το πνεύμα του καπιταλισμού... ένας σχετικός τίτλος θα έλεγα  

    Άφεση και συγχώρεση δεν (αυτό)προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά αυτό είναι αντικείμενο μελέτης περισσότερο της φροϋδικής θεωρίας παρά όποιας άλλης. Πιο πολύ στο ανέκδοτο "καμπανάκι και μαλακίες δεν έχουμε"  

    Με το bdsm η τελική σύμπτωση (όχι τυχαιότητα) του καλού με το όμορφο δεν έχει κάτι σε αλληλοαναιρεση, ούτε αντίφαση.
     
  11. rea..

    rea.. Contributor

    Με το καλό - όμορφο ασχολείται η ανθρωπότητα πολύ πριν την αρχαιοελληνική εποχή και εξακολουθεί να το συμπεριλαμβάνει σε κάθε "σύλληψη". Είτε πρόκειται για εποχή, είτε για θρησκεία, είτε για φιλοσοφία, πολιτική, επιστήμη. Βεβαίως και ο χριστιανισμός έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον στο καλό - όμορφο.

    Οι έννοιες και οι ερμηνείες επαναδιαπραγματεύονται, they don't go far enouph γιατί δεν υπάρχει τέλειο.
    Η φύση ίσως έχει την "τέλεια" ηθική και αισθητική, όπου ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν μπορεί να συλλάβει, παρά μόνο ως μέρος της.

    Το βδσμ στρέφεται προς την πηγαία ηδονή ως καλό - όμορφο. Αυτήν την κατεύθυνση έχω καταλάβει μέχρι στιγμής, δεν ρισκάρω να το καθορίσω πιο συγκεκριμένα γιατί φοβάμαι ότι θα το "περιορίσω".

    Καλό και όμορφο!
     
  12. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Merci beaucoup.
    Δεν δόθηκε ίσως το δέον βάρος στα εισαγωγικά. Ακόμη και έτσι όμως, η κατά King James μετάφραση σας δικαιώνει, ενώ η μετάφραση των εβδομήκοντα σας αναιρεί. Δυστυχώς δεν γνωρίζω Ιουδαϊκά ή έστω Αραμαϊκά για να πάρω βεβαία θέση. Προτιμώ όμως τους εβδομήκοντα.
    Εξαιρετική Καντιανή θεώρηση. Δεν συντάσσομαι, πλην όμως επί προσωπικού, συντρέχω.
     
    Last edited: 23 Μαϊου 2019