Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Spank Collective - μια queer/φιλοφεμινιστικη/ελευθεριακη bdsm ομαδα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος XnX, στις 24 Απριλίου 2015.

  1. XnX

    XnX Love Through Discipline

     

    Ένας Κώδικας Τιμής για τις Leather dykes

    Από τ@ν Pat Califia, από το βιβλίο “The Second Coming”

    Νοιώθω λίγο ανόητη που το γράφω αυτό. Είναι αρκετά προσωπικό και δεν είμαι σίγουρη ότι γράφοντας στο χαρτί για τα δικά μου πιστεύω θα ήταν χρήσιμο σε κάποια άλλη. Και θα ήμουν τελείως χαζή αν προσπαθούσα να πω στην οποιοδήποτε ότι αυτά τα στοιχεία δεν είναι τίποτα λιγότερο από στόχους. Και μοιάζει πολύ μακρυνό ότι μια μέρα θα πραγματωθούν.

    Το ξέρω μόνο για την εαυτή μου, το leather είναι κάτι παραπάνω από ξεκίνημα. Μπορεί να είναι ένας δυνατός δεσμός μεταξύ ντόμπρων γυναικών που έχουν το κουράγιο να είναι ειλικρινείς με τις δικές τους ανάγκες, γυναίκες δυνατές που έχουν τ’ αρχίδια να ζουν έξω από τις κοινωνικές νόρμες. Για μένα, αυτοί οι δεσμοί υπερβαίνουν ο,τι επαφη ειχα ακόμη και με την οικογένειά μου. Έλεγαν παλιά “το leather είναι σκληρότερο κι από το αίμα”. Αλλά αν είναι να εγκαταλείψουμε τα στανταρτς και τους θεσμούς που κρατάνε τις περισσότερες γυναίκες εξημερωμένες, χρειαζόμαστε έναν κώδικα για τις ίδιες μας τις εαυτές που να μας αποτρέψει να φάμε η μια την άλλη.



    1 Θα φροντίζω τα οικονομικά μου μόνη μου. Θα πληρώνω τα χρέη μου. Δε θα φέρομαι χειριστικά και δε θα αναγκάζω άλλες γυναίκες να με στηρίζουν οικονομικά. Αν είναι να δανειστώ χρήματα, θα τα επιστρέψω. Αν δανειστώ αντικείμενα κάποιας άλλης θα τα προσέχω και θα τα επιστρέψω στην ίδια κατάσταση πού ήταν όταν τα δανείστηκα.

    2 Θα φροντίζω την εαυτή μου διανοητικά, συναισθηματικά και σωματικά. Αν χρειαστώ μια συμβουλή ειδικού ή ιατρική φροντίδα, θα την έχω. Αν χρειαστώ υποστήριξη προς αναζήτηση επαγγελματικής υποστήριξης, θα ζητήσω βοήθεια. Δε θα το ρίξω στην αυτοκαταστροφή, δε θ’ αφήσω το αλκοόλ ή τα ναρκωτικά να με καταβάλουν και δε θα εκθέσω την εαυτή μου ή άλλη γυναίκα σε κάποια ασθένεια κάνοντας unsafe sex ή χρησιμοποιώντας τις ίδιες βελόνες.

    3 Θα φροντίζω σεξουαλικά τον εαυτό μου. Δε θα χω σεξ με κάποια που περιφρονώ μόνο επειδή το χω ανάγκη. Δε θα αφήσω κάποια να με χρησιμοποιήσει γιατί απλά μου προσφέρει σεξ. Δε θα καταπατήσω άλλη γυναίκα μόνο για μια σεξουαλική επαφή. Δε θα πουλήσω τα βασικά μου δικαιώματα και ευθύνες για το σεξ. Δε θα προσποιηθώ ότι είμαι top μόνο και μόνο για το πρεστίζ και δε θα προσποιηθώ ότι είμαι bottom γιατί δε θέλω να “πάρω την ευθύνη”

    4 Θα φροντίζω τις σχέσεις μου. Θα είμαι ειλικρινής με τη σύντροφό μου (τις συντρόφους μου). Θα λύνω τις διαφορές μας με μη βίαιο τρόπο. Αν χρειαστεί ν’ αλλάξω ή να λήξω μια σχέση, θα το κάνω με στοργή. Δε θα φερθώ σε κάποια που αγάπησα σαν ξένη ή σαν εχθρό. Αν κάποια λήξει τη σχέση μαζί μου θα το αναγνωρίσω σαν αναφαίρετο δικαίωμα της και δε θα το χρησιμοποιήσω σαν αφορμή υποκίνησης βεντέτας μαζί της

    5 Θα φροντίζω αυτό που μου ανήκει. Θα καλυτερεύω οποία μου ανήκει. Δε θα εκμεταλλευτώ τη στοργή και την εργασία κάποιας μόνο και μόνο επειδή τεμπελιάζω ή είμαι ανασφαλής και δε μπορώ την κούραση. Δε θα καταστρέψω την ευχαρίστηση της bottom μου γιατί έχω κόμπλεξ με το επαγγελματικό της στάτους. Δε θα σαμποτάρω τη ζωή της γενικά για να την έχω μόνο υπό έλεγχο

    6 Θα φροντίζω αυτή στην οποία ανήκω. Δε θα κάνω συμφωνίες που δε σκοπεύω να κρατήσω. Δε θα υπονόμευσω την εμπιστοσύνη της. Δε θ αλλάξω την άποψη μου στο αν συναίνεσα σε κάποια σκηνή όταν η σκηνή έχει τελειώσει. Δε θα την προκαλώ σε καυγάδες μαζί μου

    7 Όσο περνάει από το χέρι μου, θα υπερασπιστώ την εαυτή μου και άλλες γυναίκες από κάποιο κίνδυνο. Δε θα τραυματίσω σωματικώς άλλη γυναίκα και δε θα επιτρέψω να με τραυματίσουν χωρίς να επανορθώσουν.

    8 Θα κρατάω τις υποσχέσεις μου και δε θα δίνω εύκολα υποσχέσεις.

    9 Δε θα προσποιηθώ ότι γνωρίζω πράγματα που αγνοώ. Δε θα ασκήσω S/M πρακτικές που είναι πέρα από τις δυνατότητες και τις εμπειρίες μου. Θα τιμάω τις δασκάλες μου και πάντα θα τις εκτιμώ για τις γνώσεις που μοιράστηκαν μαζί μου. Δε θα κρύψω αυτές τις γνώσεις και εμπειρίες, αλλά θα τις μεταβιβάσω σε όποια γυναίκα είναι αυθεντικά περίεργη και πρόθυμη να μάθει.

    10 Δε θα κουτσομπολεύω. Αν γνωρίζω κάτι καλό ή κακό για κάποια, θα μοιραστώ αυτήν την πληροφορία μόνο όταν είναι απαραίτητο κι εποικοδομητικό να το κάνω, εφόσον δεν παραβιάζω την εμπιστευτικότητα της. Δε θα λέω ιστορίες που δε μπορώ προσωπικά να επιβεβαιώσω και θα “πετάω σκατά”, διαδίδω φήμες ή θα προδίδω ύπουλα κάποια. Αν δε μπορώ να κρατήσω τα μυστικά κάποιας, δε θα την αφήσω να τα μοιράζεται μαζί μου. Αν έχω πρόβλημα με κάποια θα το αντιμετωπίσω μόνη μου και δε θα “τρέφω” το πρόβλημα γκρινιάζοντας γι’ αυτό.

    11 Θα σέβομαι και θα τιμώ ιδιαιτέρως άτομα εντός της κοινότητας, που κάνουν πράγματα που εγώ δεν κάνω, επειδή έχουν ικανότητες που εγώ δεν έχω. Δε θα συμβάλω σε καμία προσπάθεια στιγματισμού ή τιμωρίας τους, επειδή είναι διαφορετικά από εμένα.

    12 Δε θα καυχιέμαι. Αν είμαι καθόλου καλή, άλλες γυναίκες θα καυχιούνται για μένα. Αν δεν είμαι καλή το να καυχιέμαι είναι μορφή ψέματος. Η αξιοπρέπεια κι η ήρεμη συμπεριφορά είναι το στίγμα μιας παίκτριας που αξίζει την εμπιστοσύνη σου. Μια φρενήρης καταδίωξη της καλής γνώμης του όχλου οδηγεί σε κακή πέψη και σεξουαλική απογοήτευση.

    13 Υπήρξαν κι άλλες γυναίκες πριν από εμένα. Έκαναν τη ζωή μου ευκολότερη. Είναι οι προγονές μου – αν όχι καλύτερές μου – και θα είμαι ευγνώμων για τα κατορθώματά τους, ακόμη κι αν δεν τις συμπαθώ προσωπικά.

    14 Το S/M είναι μια τέχνη και θα είμαι διά βίου μαθητευόμενη. Άλλες μπορούν να με αποκαλούν αυθεντία, αλλά εγώ γνωρίζω πως σε αυτό το παιχνίδι υπάρχουν πάντα νέα πράγματα να μάθεις.

    15 Θα διατηρώ την αίσθηση του χιούμορ μου. Παίκτριες που παίρνουν τις εαυτές τους ή το παιχνίδι υπερβολικά σοβαρά , γίνονται τόσο “άκαμπτες” που κινδυνεύουν να καταρρεύσουν από το στρες.

    16 Η καθαρή, εποικοδομητική δύναμη έρχεται από την υπευθυνότητα. Δε θα προσπαθήσω να κερδίσω δύναμη με οποιοδήποτε άλλο τρόπο – ούτε με το να κοιμάμαι με άλλες που την έχουν, ούτε να την αγοράζω, ούτε με το να την κλέβω από άλλες γυναίκες που έχουν κερδίσει δύναμη, επειδή δούλεψαν σκληρά και διακινδύνεψαν τις εαυτές τους γι’ αυτήν.

    17 Δεν υπάρχουν θέσφατα σε αυτήν την κοινότητα. Αν θέλω να ανθίσω πρέπει να προσφέρω. Αν κάτσω με σταυρωμένα τα χέρια, τότε είμαι ένα παράσιτο και θα πρέπει να δώσω το leather μου σε κάποια άλλη που αξίζει να το φοράει.

    18 Η καλή γνώμη μου για μια γυναίκα δε βασίζεται στο αν με φλερτάρει, αν με πηδάει ή αν με φτιάχνει. Όταν παίρνω θέση σε μια διαμάχη θα προσπαθήσω να σκεφτώ ποιό είναι το σωστό, πριν σκεφτώ ποιά πλευρά καυλώνει το μουνί μου.

    19 Η κύρια πίστη μου είναι στις άλλες γυναίκες. Οι γυναίκες δεν έχουν αρκετό χώρο, χρήματα ή ελευθερία. Δίνω αξία στις γυναίκες και δε θα επιτεθώ σε αυτές ή θα τις εξασθενήσω. Αν έχω άντρες στη ζωή μου δε θα τους δώσω προτεραιότητα σε σχέση με τις γυναίκες και δε θα επιβάλω τη παρουσία τους σε γυναίκες που έχουν επιλέξει να βγάλουν τους άντρες από τις ζωές τους.

    20 Θα φέρομαι με προσοχή στις νεοφερμένες και αυτές που τώρα ξεκινούν. Δε θα τις κρατώ απομονωμένες από τη κοινότητα για να μονοπολώ το ενδιαφέρον τους και δε θα εκμεταλλευτώ τον ενθουσιασμό ή την άγνοιά τους. Θα τους δώσω τη σωστή εισαγωγή που θα ευχόμουν να είχε δώσει κάποια σε εμένα.

    21 Θα φέρομαι με τιμιότητα στις vanilla dykes, ακόμη κι αν αντιτίθεμαι στις προσπάθειες που κάποιες από αυτές κάνουν να με συνετίσουν ή να στερήσουν τα δικαιώματά μου. Θα σκέφτομαι ότι πολλές γυναίκες που σήμερα συγχύζονται με τα S/M κάποια μέρα θα είναι leatherdykes. Δε θα κάνω πιο δύσκολο το coming out για κάποιες, με το να τις ανταγωνίζομαι ή να τις απομονώνω, χωρίς αυτό να είναι αναγκαίο. Πάραυτα, δε θα σωπάσω απέναντι στις προκαταλήψεις τους ή όταν “πετούν σκατά” απέναντι στις αδερφές μου in leather.

    22 Δε θα παραδώσω ποτέ την ευφυία μου μπροστά στη γοητεία κάποιας άλλης. Δε θα δεχτώ ποτέ την άποψη μιας τρίτης ως αντικειμενικά σωστή ή λανθασμένη πάνω σε ένα ζήτημα. Θα συγκεντρώσω τα δικά μου στοιχεία, θα τα ζυγίσω στο δικό μου μυαλό και θα καταλήξω στα δικά μου συμπεράσματα. Ο σεβασμός μου απέναντι στην εαυτή μου είναι πιο σημαντικός από το να είμαι δημοφιλής και να με θαυμάζουν.

    https://spanku.wordpress.com/2016/12/05/ένας-κώδικας-τιμής-για-τις-leather-dykes/
     
  2. XnX

    XnX Love Through Discipline

    Manowar και φεμινισμός

     

    Όντας συνειδητή ότι γράφοντας το ακόλουθο βιωματικό κείμενο παράγω «λόγο για το σεξ» και ότι το σύστημα της σεξουαλικότητας εδραιώνεται και αναπαράγεται κυρίως μέσα από το λόγο για το σεξ θα ήταν σημαντικό ίσως εδώ να άρω κάθε αντίφαση που μπορεί να προκύψει.

    «Οι λόγοι, όπως και οι σιωπές δεν υπάγονται άπαξ και διά παντός στην εξουσία, ούτε ορθώνονται άπαξ και διά παντός εναντίον της. Είναι ένα περίπλοκο και ασταθές παιχνίδι, όπου ο λόγος μπορεί να είναι ταυτόχρονα εργαλείο και αποτέλεσμα εξουσίας, αλλά και εμπόδιο, αντέρεισμα, σημείο αντίστασης και αφετηρία για μια αντιτιθέμενη στρατηγική. […] Στους λόγους για το σεξ δεν πρέπει πρωτίστως να απευθύνουμε το ερώτημα της υπόρρητης θεωρίας από την οποία απορρέουν, ή, των ηθικών διαχωρισμών που επικυρώνουν, ή της ιδεολογίας (κυρίαρχης ή κυριαρχούμενης) που εκφράζουν, αλλά πρέπει να τους εξετάσουμε στα δύο επίπεδα της τακτικής παραγωγικότητάς τους (ποια αμοιβαία αποτελέσματα εξουσίας και γνώσης διασφαλίζουν) και της στρατηγικής ενταξής τους (ποια κυριαρχία και ποια σχέση δυνάμεων καθιστά τη χρησιμοποίησή τους αναγκαία σ’ αυτό ή το άλλο επεισόδιο των διάφορων αντιπαραθέσεων που προκύπτουν).» Μισέλ Φουκώ, Η Ιστορία της Σεξουαλικότητας, Τόμος Ι – Η βούληση για γνώση

    Στόχος, λοπόν, αυτού του κειμένου είναι να επιφέρει μια ακόμα ρωγμή στο σύστημα της σεξουαλικότητας και να προτάξει επιθετικά απέναντι σε κάθε λόγο για το «πως θα έπρεπε να είναι το σεξ» το «πως είναι κάποιες πτυχές του για μια ατομικότητα». Να άρει, δηλαδή, αποκλεισμούς και όχι να δημιουργήσει καινούριους. Η κάθε ατομικότητα βιώνει το bdsm και το σεξ εν γένει με μοναδικό και διαφορετικό τρόπο και το ζητούμενο εδώ δεν είναι η ταύτιση των βιωμάτων μας για την παραγωγή κάποιας συγκεκριμένης γνώσης (πέρα από τη γνώση ότι δεν μπορεί να υπάρξει κάποια συλλογική γνώση για το σεξ) αλλά η ενδυνάμωση μιας τακτικής πολυσθένειας των λόγων όπου τα βιώματα και τα γούστα μας να συνυπάρχουν παράλληλα μπλοκάροντας τη δημιουργία κανονικοτήτων, κυρίαρχων ή εναλλακτικών.

    Ήμουν 17 και ήταν το πρώτο ανθρώπινο ζώο με το οποίο βρεθήκαμε στην «απόλυτη» σωματική και συναισθηματική εγγύτητα. Το στενό μου μουνί καθώς και ο δρόμος των κολπικών οργασμών άνοιξαν διάπλατα και το μόνο που ήθελα ήταν να με γαμάει δυνατά, πολύ δυνατά. «Σφυροκόπα με!», τον ικέτευα. Η εγγύτητα βέβαια δεν απέκλειε τον συνεχή υπόγειο πόλεμο κυριαρχίας. Η εγκεφαλική μας μάχη μεταφερόταν και στο κρεβάτι. Πάλη μεκάθε μέσο, λαβές, κιλά, δόντια, ακόμα και μια κατάνα έπαιζε στη φάση καιόχι μόνο με συμβολική χρήση…

    Ένα βράδυ ήμασταν έξω και μου ζήτησε να μη φύγω. «Εμπόδισέ με.» «Θααντισταθώ όσο μπορώ αλλά αν καταφέρεις να με δέσεις και να με σύρειςμέχρι το σπίτι σου τότε θα κάτσω.» Έτσι και έγινε. Το παιχνίδι αυτό μεκαύλωσε απίστευτα και το γεγονός ότι ο κόσμος στο δρόμο μας κοίταζεπερίεργα δε με πτόησε καθόλου και συνέχισα να βάζω κόντρααναγκάζοντάς τον κυριολεκτκά να με σύρει. Ήμουν παραδομένη στηνκαύλα μιας μάχης που ήθελα να «χάνω» στο σεξουαλικο πεδίο και να«κερδίζω» στο εγκεφαλικό.

    Όταν λοιπόν σε μια συζήτηση για το φεμινισμό τον οποίο αυτός, σεπροβοκατόρικο τουλάχιστον επίπεδο – όπως δήλωσε χρόνια μετά– , δεναποδεχόταν, προσπάθησε να αμφισβητήσει τη φεμινιστική μου συνείδησημε βάση το ότι έχυνα ποτάμια όταν με έδενε ή όταν με έσκιζε με soundtrackτο “woman be my slave” με έκανε να νιώσω για πρώτη φορά ενοχές για τοφετίχ μου αυτό. Το ένστικτό μου, ωστόσο, μου έλεγε ότι δεν υπήρχεκάποια αντίφαση. Για κάποι@ με το δικό μου slut pride και παρόλο που τότεδεν είχα διαβάσει περί τριτοκυματικού φεμινισμού, η αυτοδιάθεση τουσώματος και η ολοκληρωτική απελευθερωσή του ήταν κάτι πάρα πολύσημαντικό. Γιατί όμως woman be my slave? Γιατί η σύνδεση της γυναικείαςμου πλευράς με την υποταγή με καύλωνε? Δεν είχαν παίξει τα κυρίαρχαπρότυπα ρόλο σε αυτό? Λογικά είχαν. Αλλά ποι@ από μας μπορεί ναισχυριστεί ότι η καύλα τ@ είναι καθαρή από τη γαμημένη κοινωνία μέσαστην οποία ζει από παιδί ή από τη διαμεσολάβηση του εμπορεύματος στιςανθρώπινες σχέσεις γενικότερα? Γιατί η καύλα θα πρέπει να είναι καθαρήβασικά? Και πως ακριβώς η θέσπιση political correct προτύπων καύλας θασυνέβαλε στην απελευθέρωσή μας από τα παλιά πρότυπα?Αντικαθιστώντας τα απλώς με καινούρια? Εν τέλει, η αποτοξίνωσή τ@καθεμιάς/νός από όλα αυτά είναι μια σταδιακή και δυναμική διαδικασίαστην οποία η απενοχοποίηση κάθε μη παραβιαστικής ηδονής μόνο θετικάμπορεί να συμβάλει. Το ζητούμενο είναι ένας πλουραλισμός απόερεθίσματα και μια αποδόμηση των πρακτικών και των ρόλων μέσα απότο παιχνίδι των ηδονών (ΟΛΩΝ των ηδονών, όχι πια διαχωρισμένων).

    Ο πόνος και η ντροπή για την ηδονή της βίας που ξύπνησαν μέσα μου τιςενοχές μετά την παρατήρηση του τύπου είχαν γεννηθεί από τη βία τηςπατριαρχίας πάνω στην προσωπικότητα και το σώμα μου. Από την πρώτημου πίπα, που την πήρα σένα τύπο κυρίως επειδή ήταν ιδιαίτερα πιεστικός,μέχρι την κάθε φορά που προχαρακτηριζόμουν ως αδύναμη ή άχρηστη σεκάποια «αντρική» δραστηριότητα, όλα αυτά που με γέμιζαν οργή καιντροπή.. Και η πατριαρχία θα ήταν αυτή που θα έβγαινε κερδισμένη ανυπέκυπτα στις ενοχές και αρνιόμουν την ηδονή της βίας και της υποταγής.

    Προφανώς, η σχέση στο πλαίσιο της οποίας τέθηκε αυτό το ερώτημα δενήταν ασφαλής από σεξισμό. Το ότι βρισκόμουν συνεχώς σε μια εμπόλεμηκατάσταση μαζί του προκειμένου να περιφρουρήσω το σώμα και τηνπροσωπικότητά μου δεν ήταν καθόλου ιδανική κατάσταση. (Ήταν,ωστόσο, επιλογή μου, τη σκοπιμότητα της οποίας επιφυλάσσομαι να κρίνωεγώ.) Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι παρόλο που υπήρχε συναίνεση απόπλευράς μου στην οποιαδήποτε πράξη κυριαρχίας του στα πλαίσια του σεξ(αρκεί να νίκαγε στη μάχη που προηγούνταν) είναι πολύ πιθανόν εκείνος νατο βίωνε ως πραγματική παραβίαση και να αντλούσε ηδονή απ’ αυτή τηνιδέα υποτιμώντας την αξία της συναίνεσής μου ή να θεωρούσε ότι μέσωαυτού με «δάμαζε» γενικότερα. But I don’t fuckin’ care! Δεν ήταν ούτε οπρώτος ούτε ο τελευταίος σεξιστής που μου έδωσε συναινετική ηδονήβιώνοντάς την στον στενότατο ορίζοντά του ως γενικότερη κυριαρχίαπάνω μου γιατί απλά δεν μπορούσε να αντιληφθεί ότι κάποι@ μπορεί ναγουστάρει υποταγή και πόνο στο σεξ και να παραμένει κυρί@ εαυτ@.

    Παρόλο που τέλος πάντων έχω καταλήξει ότι δε με καυλώνει να γαμάωμαλάκες, οι λόγοι ανάγονται στα γούστα και τις ορέξεις μου και όχι στηφεμινιστική μου συνείδηση. Κι αυτό γιατί θεωρώ ότι το σεξ είναιπρωταρχικά ένα εργαλείο ηδονής. Κι όπως μπορεί να είναι μια πράξηαγάπης μεταξύ φίλων ή εραστών, μπορεί να είναι και μια ουδέτερη πράξη ήμια πράξη μίσους μεταξύ εχθρών. (Προσοχή, όταν μιλάω για πράξη μίσουςδεν συμπεριλαμβάνω για κανένα λόγο το οτιδήποτε μη συναινετικό. Οβιασμός ενός βιαστή π.χ. ανήκει σε άλλο κεφάλαιο για συζήτηση.)

    Anyway, σε βάθος χρόνου, συνειδητοποίησα το πόσο απελευθερωτικάβίωνα τη βία που ασκούσα και μου ασκούσαν στο πλαίσιο του bdsm.Ένστικτα που αλλιώς θα με οδηγούσαν σε εξουσιαστικές ή αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές στην καθημερινή μου ζωή ή θακαταπιέζονταν δημιουργώντας εσωτερικά μπλοκαρίσματα εκτονώνοντανκαι εκτονώνονται σε αυτές τις τελετουργίες και ακόμα και οι πιο«σκοτεινοί» οργασμοί μου απελευθερώνουν τόσο φως και ενδορφίνες..

    απο ariadne

    https://spanku.wordpress.com/
    https://www.facebook.com/spankcollective
     
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Υπέροχο κείμενο
     
  4. Nikos_34_Thess

    Nikos_34_Thess Regular Member

    Αξιόλογη προσπάθεια ,μπράβο ! 
     
  5. XnX

    XnX Love Through Discipline


    Το βανίλα προνόμιο

     

    Όσα εμπλεκόμαστε σε ριζοσπαστικούς πολιτικούς χώρους και το kinkαποτελεί σημαντικό τμήμα της ζωή μας σίγουρα θα έχουμε ακούσει ατάκες ακύρωσης του βιώματός μας πολλές φορές συνοδευόμενες απο ειρωνίες ή γέλια.“Όλοι θέλουν δικαιώματα θέλουν και οι ανώμαλοι” “Σιγά την καταπίεση που υφίστανται τα άτομα του bdsm” “Πολυ ευαίσθητ# και υπερβολικ# δεν είστε;” “έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε απο την κάβλα σας” Τα άτομα που δεν ορίζονται ως kinkster και δεν υφίστανται διακρίσεις και αποκλεισμούς λόγως της kink σεξουαλικότητάς τους θεωρούμε ότι μιλάνε απο την θέση του βανίλα προνομίου. Προφανώς και το βανίλα προνόμιο δεν είναι κάτι που υφίσταται κοινωνικά μόνο του. Ακολουθώντας μια διαθεματική προσέγγιση το βανίλα προνόμιο, μια χαρά μπορεί να συνδυαστεί με αντρικό, ταξικό,λευκό,ελληνικό cis προνόμιο,κλπ ή επίσης ένα kink υποκείμενο δεν σημαίνει ότι δεν απολαμβάνει κοινωνικά προνόμια σε άλλες ταυτότητες τις οποίες ενσωματώνει. Ένα προνόμιο έχει ρευστό χαρακτήρα καθώς η δυναμική του μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με το κοινωνικό πλαίσιο.

    Με λίγα λόγια κάποια προνόμια μπορούν να έλθουν και να παρέλθουν. Οι καταπιέσεις αλληλοδιαπλέκονται και είμαστε υπερ του πολέμου απέναντι σε όλες τις καταπιέσεις. Κάποιες κοινωνικές διαστάσεις ενός προνομίου μπορεί εν μέρει να διατηρούνται (π.χ. Στα άτομα που ειναι passing- αλλά πολλές φορές όχι χωρίς ψυχικό κόστος). Οι ψυχικές διαστάσεις ενός προνομίου όμως, ειναι αναποφευκτες και πονάνε σε πιο βαθειά σημεία τα μη προνομιούχα σε σχέση με αυτό άτομα. Η μη δυνατότητα κοινωνικοποίησης του φύλου, της σεξουαλικότητας ή της νευροδιαφορετικότητας- αναπόσπαστων μερών της προσωπικότητας τους- τα αναγκάζει να παίζουν με την ίδια τους τη συνείδηση, την αυτοπραγμάτωση και τη σχέση με το “Άλλο” σε ένα πολύ πιο δύσκολο level. Παράλληλα τα άτομα που επιλέγουν ή δεν έχουν καν την επιλογή να αποφύγουν την ορατότητα μετατρέποντας θέλοντας ή μη το σώμα τους σε πεδίο μάχης είναι αναγκασμένα να διοχετεύουν συνεχώς τεράστιες ποσότητες ψυχικής δύναμης απλά για να υπάρχουν.

    Τι ειναι κινκ; Τι είναι βανίλα; Ως προς τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ βανίλα και κινκ, ας πούμε κατ΄αρχήν ότι δεν αντιλαμβανόμαστε τη σεξουαλικότητά ως κάτι καθαρό ή μονοδιάστατο αλλά ως κάτι εξ’ αρχής μπάσταρδο. Συνεπώς, κίνκυ στοιχεία μπορούν να υπάρχουν σε κάθε σεξουαλικότητα. Κινκ ειναι η σεξουλικοτητα που υπονομεύει την πεποιθηση οτι η σεξουαλικη απολαυση προερχεται αποκλειστικα απο τον φαλλικό ή κλειτοριδικό/κολπικό οργασμό. Η κίνκυ διάσταση μπορεί να υπαρχει ακόμα και σε επίπεδο φαντασιώσεων. Η κινκ ταυτότητα λοιπόν – στο βαθμό που δεχόμαστε την έννοια της ταυτότητας για λόγους πολιτικής- δεν είναι μια ελιτιστική ταυτότητα σχετιζόμενη με κάποια εξωγήινη επιθυμία (εκτος αν είμαστε υπερ του πο-σαδισμού), αλλά έγκειται στο ότι η σεξουαλικότητα ενός ατόμου σε μια δεδομένη στιγμή καταλαμβάνεται τόσο κυρίαρχα από την κίνκυ επιθυμία, σε σημείο που δεν νοείται η αυτοπραγμάτωσή του ατόμου χωρίς την επιτέλεση σεξουαλικών πρακτικών-ρόλων που θεωρούνται αντικοινωνικές (δηλαδή ότι η ορατότητα τους συνεπάγει κοινωνικό στίγμα).

    Η φεμινίστρια Gayle Rubin στο σημαντικό έργο της “thinking sex” (1984)αναφέρεται στο πως οι σεξουαλικές πρακτικές ειδωμένες από ένα βλέμμα “κανονικότητας” ιεραρχούνται και το πως επηρεάζουν την ύπαρξη του ατόμου εντός κοινωνίας. Σύμφωνα με την Rubin πιο ψηλά στην ιεραρχία βρίσκονται τα παντρεμένα και μη, ετεροφυλόφιλα ζευγάρια που επιδίδονται σε αναπαραγωγικό σεξ, ακολουθούν τα μη μονογαμικά και ύστερα τα μη- ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Όσο κατεβαίνουμε στην ιεραρχία συναντάμε τα άτομα που ανήκουν στις queer/trans ταυτότητες, σεξεργάτες/τριες και άτομα που ανήκουν στο bdsm.

    Ο Foucault στο έργο του “history of sexuality” αναφέρει ότι η “ανώμαλη” σεξουαλικότητα έχει δομηθεί κοινωνικά και αποτελεί δημιουργία της κυρίαρχης “μη ανώμαλης” κουλτούρας αναφορικά με την άσκηση εξουσίας και τον ελέγχο του πληθυσμού. Ισχυρίζεται ότι η σεξουαλικότητα λειτουργούσε κρυφά και έπαψε να είναι στο επίκεντρο κυρίως στον 19ο αιώνα, όπου επιβλήθηκαν πιο σκληροί ηθικοί κανόνες και επικράτησε το “η ησυχία ως κανόνας” (silence became the rule). Σύμφωνα με τονFouccault η καταδίκη της μη-σεξουαλικότητας στην ανυπαρξία μπορεί να αντιμετωπιστεί με το να γίνει ρήξη με την κυρίαρχη κουλτούρα τοποθετώντας τον εαυτό εκτός του εύρους της δύναμης (placing [oneself] outside the reach of power) και να γίνει ανοιχτός λόγος για την σεξουαλικότητα. Με αυτόν τον τρόπο το στίγμα απέναντι στην bdsmκοινότητα αποδυναμώνεται και πλήττεται το βανίλα προνόμιο, καθώς ένας τρόπος το να χτυπήσουμε την βανίλα κυριαρχία είναι να κάνουμε λόγο για την εξουσία της.

    Προκειμένου να υπερασπιστούμε την kinks πτυχή της ζωής μας θεωρήσαμε ότι η μετάφραση του κειμένου Vanilla Privilege Checklist αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν φοβάται αν ανακαλύψει κανείς ότι είναι βανιλά και σχετικά με το τι συνέπειες θα έχει αυτό στην επαγγελμαστική του ζωή.

    • Ένα βανίλα άτομο συνήθως δεν φοβάται για πιθανές νομικές συνέπειες της πρακτικής του (όταν αυτή γίνεται συναινετικά με ενήλικο* παρτενέρ)

    • Ένα βανίλα άτομο δεν φοβάται αν θεωρείται ok για να γίνει γονιός.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν ανησυχεί αν η σεξουαλικότητα του θεωρείται άρρωστη ή παθολογική.

    • Ένα βανίλα άτομο θα βρεί ευκολότερα αναπαραστάσεις ατόμων με την σεξουαλικότητα σαν την δικιά του στα media και η φορτιση των αναπαραστάσεων δεν θα έχει αρνητικό πρόσημο.

    • Ένα βανίλα άτομο που θα αναζητήσει ιατρική βοήθεια για ένα ατύχημα που θα συμβεί την ώρα του σεξ δεν θα αντιμετωπιστεί καχύποπτα εξαιτίας της βανίλα φύσης της σεξουαλικής του δραστηριότητας.

    • Η λέξη βανίλα δεν χρησιμοποιείται απο την κυρίαρχη κουλτούρα υποτιμητικά (σε αντίθεση με την λέξη ανώμαλ#). Το βανίλα δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ στο απολογητικό context “kinky but passionate”.(είμαστε μεν ανώμαλ# αλλά τουλάχιστον είμαστε παθιασμέν# ή ρομαντικ#)

    • Ένα βανίλα άτομο δεν είναι καχύποπτο για βιασμό εξαιτίας της βανιλοσύνης του, ούτε το βανίλα θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ως λέξη για να περιγράψει κακοποιητικά άτομα και βιαστές.

    • Δεν θα χρησιμοποιηθούν ποτέ οι βανίλα πρακτικές για σκοπούς σοκ.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα διερωτηθεί για τον έμφυλο προσανατολισμό(sexual orientation) του εξαιτίας της βανίλα σεξουαλικότητάς του (π.χ. αν ένας έτερο kinky άντρας δέχεται διείσδυση με strap on dildo θα του ειπωθει ότι δεν είναι έτερο)

    • Τα βανίλα άτομα δεν θα ανησυχήσουν ποτέ σχετικά με το ότι οι απ’έξω θα τα θεωρήσουν κακοποιητικά ή παθολογικά άτομα.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα υποθέτει ότι τα άτομα που επιθυμεί βρίσκουν τον ερωτισμό του αηδιαστικό.

    • Τα μέρη που γίνεται η βανίλα κοινωνικοποίηση έχουν καλύτερη αντιμετώπιση απο νομικές καταγγελίες όπως και ασφάλεια (κάψιμο χώρου της bdsm κοινότητας στην στοκχόλμη όταν έκανε δημόσιο λόγο για τις δραστηριότητες της, έκkληση για παύση πραγματοποίησηςasexual kink πρακτικής απο ιδιοκτήτη/υπεύθυνο αθηναϊκού καφε σε θαμώνες, εφόδους αστυνομίας σε εγχώριο swinger club)

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα φοβηθεί ότι οι σεξουαλικές του πρακτικές θα παίξουν ρόλο εναντίον του σε ένα διαζύγιο.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα ερωτηθεί για τις ρίζες της βανιλοσύνης του ή αν η σεξουαλικότητα του προέρχεται απο ψυχικό τραύμα ή ασθένεια.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν ανησυχεί μην τυχόν και ο συγκάτοικός του ανακαλυψει την βανιλοσύνη του.

    • Σύμβολα της βανίλα κοινωνικοποίησης/ρομαντισμού δεν θα χρησιμοποιηθούν ως “edgy” αξεσουάρ μόδας (π.χ. κολάρα με slave rings)

    • Σε ένα βανίλα άτομο δεν θα αμφισβητηθεί η θυληκότητα ή η αρρενοπώτητά του εξαιτίας της σεξουαλικής του κυριαρχικότητας ή υποτακτικότητάς (αν είσαι άντρας και είσαι υποτακτικός ή είσαι γυναίκα και είσαι κυριαρχική)

    • Οι πράξεις ενός βανίλα ατόμου δεν θα συνδυαστούν με το γεγονός ότι είναι βανίλα (αρκετοί άνθρωποι ταυτίζουν άσχημες συμπεριφορές με τοkink πχ “μπορεί να είναι και κλέφτης αφού είναι ανώμαλος”)

    • Η ανακάλυψη εξοπλισμού σχετικού με σεξουαλικές πρακτικές (όπως προφυλακτικά, λιπαντικά ίσως και δονητές) δεν θα αλλάξει την γνώμη κάποιου για τον/την κάτοχο, σε περίπτωση όμως που ο εξοπλισμός αυτός ανήκει στην kink κουλτούρα τότε υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να γίνει το αντίθετο.

    • Η ανακάλυψη ενός διάσημου ατομού που επιδίδεται σε βανιλα σεξ (μονογαμικού,ετεροφυλόφιλου,κλπ) δεν θα αποτελέσει ποτέ είδηση.

    • Ο σεξουαλικός εξοπλισμός ενός βανίλα ατόμου (π.χ. προφυλακτικά,λιπαντικό,δονητές) δεν θα εξεταστεί εξονυχιστικά για ασφάλεια από την κυβερνητικές υπηρεσίες.

    • Τα βανίλα άτομα μπορούν να βρουν αρκετές μελέτες σχετικά με την σεξουαλικότητα και την επιθυμία τους απο την επιστημονική κοινότητα όπου δεν αντιμετωπίζεται η βανιλοσύνη τους ως κάτι το παθολογικό ή μεμπτό.

    • Τα μίντια αναπαράγουν λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με το kink(πχ αρκετές φορές ότι τα dominant άτομα φοράνε κολάρο με slave ring)

    • Όταν οι ερευνητές μελετούν τις συνέπειες του σεξ στο ανθρώπινο σώμα, αντιμετωπίζουν ως σεξ μόνο το βανίλα σεξ.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα ανησυχήσει ποτέ για το πως αντανακλάται η βανιλοσύνη του πάνω στο φύλο του, την ηλικιακή ομάδα που ανήκει,κλπ.

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα ψάξει αρκετά προκειμένου να βρεί κάποιον σύμβουλο που να κατανοεί και να υποστηρικτικός της σεξουαλικότητάς του.

    • Η βανιλοσύνη δεν εξωτικοποιείται και δεν ταυτίζεται με το κακό απο ταmedia (ειδικότερα σε αστυνομικές σείρες τύπου CSI/Bones/Law and Order όπου ο σαδισμός ταυτίζεται με κάποιον κακοποιό ή δολοφόνο ή κάποιες απεικονίσεις femdom όπου η dominatrix απεικονίζεται ως παραβιαστική και διψασμένη για σεξ)

    • Ένα βανίλα άτομο μπορεί να μην το ενδιαφέρουν οι όροι που σχετίζονται με το bdsm

    • Ένα βανίλα άτομο δεν θα υποτεθεί ότι είναι σεξουαλικά έμπειρο εξαιτίας της βανιλοσύνης του.

    • Η βανιλοσύνη δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή ως σεξουαλική διαθεσιμότητα.

    • Ένα βανίλα άτομο μπορεί να περάσει την υπόλοιπη ζωή του χωρίς να το αποκαλούν βανίλα

    • Όπως πάντα ένα βανίλα άτομο μπορεί να αδιαφορήσει για το βανίλα προνόμιό του.
    Ολοκληρώνοντας βάζουμε κι εμείς κάποιες προσθήκες:

    • Τα βανίλα άτομα που βρίσκονται εντός κινηματικών χώρων δεν θα ερωτηθούν ποτέ για το αν υποστηρίζουν εξουσιαστικά συστήματα λόγω της σεξουαλικότητάς τους.

    • Τα βανίλα άτομα δεν θα αντιμετωπιστούν με καχυποψία ή δεν θα δεχτούν επίθεση από ορισμένους φεμινιστικούς κύκλους για την σεξουαλικότητά τους (ειδικότερα αν είναι άντρες dominant ή γυναίκεςsubmissive)– βλ. κινκφοβικός λόγος τύπου Μωβ και Φύλο Συκής.

    • Τα βανίλα άτομα δεν θα αποτελέσουν έναν απο τους βασικούς στόχους της sex negative κουλτούρας

    • Δεν θα γίνουν υποθέσεις για την επαγγελματική ή την κοινωνική ζωή ενός ατόμου επειδή είναι βανίλα (ένα dominant άτομο πχ να είναι πλούσιο, να έχει διευθυντική θέση και να φέρεται με αυστηρότητα παντού ή ένα submissive άτομο να θεωρείται αδύναμο και ανίκανο να ανταπεξέλθει σε καταστάσεις)

    • Η λέξη βανίλα δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ ως βρισιά ή μομφή που πηγάζει απο ψυχολογικοποίηση (σκεφτείτε απλά το με ποιά φόρτιση έχετε ακούσει την λέξη σαδιστής και μαζοχιστής εκτός bdsm).

    • Το να είσαι βανίλα δεν γίνεται αντιληπτό ως “πρόλογος”, μια “προχώ” μόδα ή μια τάση της χρονιάς που πρέπει να προσεγγίσουμε επιδερμικά για να είμαστε in σε εναλλακτικούς χώρους.
    https://spanku.wordpress.com/
    https://www.facebook.com/spankcollective
     
  6. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Γκρίζα διαφήμιση μου κάνει όλο αυτό.
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Τακτικά μιλώντας, θα έλεγα πως είναι έκκληση/παράκληση που εξ αντικειμένου δεν μπορεί παρά να πάει νερό στον μύλο αυτών που μέμφεται...
     
  8. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    @XnX κανένα event κάνετε??? δεν εννοώ ομιλίες και συγκεντρώσεις κατά του φασισμού κλπ...
     
  9. Εμενα μου φαινεται καταμαυρη...
     
  10. XnX

    XnX Love Through Discipline

    Θα πραγματοποιηθει κατι που (δεν θα ειναι ομιλια ή συγκεντρωση) εντος αυτοργανωμένου χώρου. Θα ενημερώσω...

    υ.γ. οχι απλα μαυρη. μαυρη μαυριλα πλακωσε. μας λες και πανουκλα
     
  11. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Τελικά έγινε τίποτα; Ενημερωθηκαμε;