Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Stormbringer

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Storm, στις 4 Μαϊου 2011.

  1. Storm

    Storm Regular Member

    Τον έβλεπα ελάχιστα, μόνο τα σαββατοκύριακα, και καμιά φορά μου τον έκλεβαν τα τουρνουά σκακιού -μάλλον γι' αυτό έχω αυτή τη σχέση αγάπης-μίσους με τα 64 ασπρόμαυρα τετράγωνα και όποτε παίζω αγχώνομαι.
    Πάντα ξυπνούσε πολύ νωρίς και διάβαζε -πολλά βιβλία του ήταν στα αγγλικά. Τον θυμάμαι συχνά να διαβάζει Όμηρο, Ιλιάδα κυρίως και λιγότερο Οδύσσεια.


    Οδηγούσε μηχανή, μύριζε Armani και είχε έναν εντυπωσιακό δερμάτινο χαρτοφύλακα (που μέχρι σήμερα αναρωτιέμαι τι τον έκανε).
    Φορούσε γυαλιά με μεταλλικό σκελετό και του άρεσε ο Μπομπ Ντύλαν.

    Η αλήθεια είναι πως κάπου στην πορεία τα σκατώσαμε άσχημα κι οι δυο μας.
    Το γιατί μεγάλη ιστορία, αλλά το να σκαλίζεις τα περασμένα στην περίπτωσή μας είναι χάσιμο χρόνου.

    Την άλλη βδομάδα πάλι μαζί θα είμαστε.
    Ας του στείλω αυτό μέχρι τότε.

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. Storm

    Storm Regular Member

    Κατά καιρούς, τριγυρνάω στη μπλογκόσφαιρα του διαδικτύου.
    Μετά από ένα ιστολόγιο (το οποίο δε θα κατανομάσω) και καλά "μίσους" ενός καθόλου ατάλαντου αλλά απίστευτα επηρμένου και attention freak συντάκτη (τόσο που καταντάει βλακώδης και γελοίος), έγιναν μόδα τα hate blogs.

    Παρατηρώ το εξής:
    Έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια πολλά ιστολόγια με στόχο τις γυναίκες.
    Πόσο μαλακισμένες, τσούλες, ξενέρωτες κλπ είναι.

    Ανησυχώ.
    Τόσο χάλια έχει καταντήσει πια το ωραίο φύλο; Ζω στην κοσμάρα μου και πράγματι έχουν δίκιο όλοι αυτοί να μας προσάπτουν όλες αυτές τις κατηγορίες; Συνηθίζω να λέω ότι όταν σου φωνάζουν "κρα", μάλλον υπάρχει λόγος. Τι συμβαίνει εν προκειμένω; Υπάρχει; Γιατί ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Τώρα να πιάσανε όλα τα αγάμητα κομπλεξικά πιτσιρίκια ταυτόχρονα το πληκτρολόγιο, λίγο δύσκολο μου φαίνεται...

    Καμιά ιδέα;

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. Storm

    Storm Regular Member

    Με αφορμή το νήμα "Η διαθήκη του Μάστερ", παραθέτω αυτό το άρθρο που βρήκα.

    Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΝΔΙΑ
    Το 1987, αφού προηγουμένως μία γυναίκα της κάστας Rajput κάηκε ζωντανή στη
    νεκρική πυρά του συζύγου της και κατόπιν ανακηρύχθηκε από χιλιάδες ως η νέα Sati
    Mata – μία «Αγνή Μητέρα» (μολονότι δεν είχε παιδιά) η οποία πιστευόταν από
    πολλούς ότι κατείχε πνευματικές δυνάμεις πέρα από το θνητό κόσμο – η διαδεδομένη
    βία εναντίον των γυναικών στη σύγχρονη Ινδία έγινε για ακόμη μία φορά το
    επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Η χήρα ήταν δεκαοκτώ ετών και είχε παντρευτεί με
    προξενιό έναν άνδρα τον οποίο γνώριζε ελάχιστα. Μετά το θάνατό της, προβλήθηκε
    ως η επιτομή την Ινδής Γυναίκας, της αγνής θηλυκότητας: η πιστή και αφοσιωμένη
    σύζυγος, η εν δυνάμει μητέρα γιων, αυτοθυσιαζόμενη ως το τέλος. Αυτός ο ρόλος
    έχει κυριαρχήσει στην ψυχή τον Ινδών γυναικών για αιώνες και πολλές γυναίκες
    φιλοδοξούν να φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα «τελειότητας», πεπεισμένες ότι το
    προδιαγεγραμμένο τους καθήκον στη ζωή είναι να ζήσουν και να πεθάνουν για τους
    συζύγους τους, βάζοντας πάντα τα συμφέροντα εκείνων πάνω από τα δικά τους.
    Ένα άλλο τμήμα της κοινής γνώμης εξεγέρθηκε και καταδίκασε την πράξη,
    κατηγορώντας τους εξ αγχιστείας συγγενείς της για φόνο εκ προμελέτης. Μία ομάδα
    γυναικών στο Τζαϊπούρ βγήκε στους δρόμους για να διαμαρτυρηθεί, απαιτώντας
    δικαιοσύνη και αμέσως μετά, υποστηριζόμενες από μία ομάδα δικηγόρων οι οποίοι
    παραιτήθηκαν της αμοιβής τους «χάριν του δημοσίου συμφέροντος», έφεραν την
    υπόθεσή τους ενώπιον του Ανώτατου Δικαστηρίου του Τζαϊπούρ, σύμφωνα με τις
    διατάξεις του Πράξης Κατάργησης του Sati (Abolition of Sati Act) που είχε καθιερωθεί
    από τους Βρετανούς το 1829. Το σκηνικό είχε στηθεί για μία πολιτική συζήτηση και
    μία αντιπαράθεση που θα διαρκούσε για περισσότερο από μία δεκαετία, αναδεύοντας
    θέματα που επηρεάζουν την ίδια την επιβίωση των γυναικών στην Ινδία,
    επικεντρώνοντας την προσοχή στη σκληρότητα μίας φεουδαρχικής τάξης η οποία
    επιμένει στη «μεγαλύτερη δημοκρατία του κόσμου», όπως εμείς, υποστηριζόμενοι
    από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης του υπόλοιπου κόσμου, αρεσκόμαστε να
    περιγράφουμε τους εαυτούς μας.
    Γράφοντας περίπου αυτήν την εποχή λίγα χρόνια νωρίτερα, ήθελα να στρέψω την
    προσοχή στην αυξανόμενη βία εναντίον των γυναικών, στις αμέτρητες γυναίκες που
    παραμένουν παγιδευμένες στις αξίες μίας άκαμπτης πατριαρχικής τάξης, η οποία
    ορίζεται από τους άνδρες, διεστραμμένη και αλλοιωμένη από Ινδουϊστές
    θρησκευτικούς φονταμενταλιστές έτσι ώστε να ταιριάζει σε όλες τις δυνάμεις μέσα
    στο χρόνο και την ιστορία.
    Τώρα, δύο δεκαετίες αργότερα, σε ποιο βαθμό έχουν αλλάξει τα πράγματα για τις
    απλές γυναίκες, τόσο στις πόλεις όσο και στην ύπαιθρο, στη σύγχρονη Ινδία; Θα
    εξετάσουμε αυτό το ζήτημα ενάντια στα δεδομένα μίας εποχής κατά την οποία η
    χώρα θεωρείται, παγκοσμίως, ως «σημαντικός» παίχτης στο παγκόσμιο πολιτικό
    σκηνικό, μία «αναδυόμενη οικονομική υπερδύναμη» στην περιοχή, σύμφωνα με
    ορισμένους μία πολιτική αυθεντία. Πού θα στέκονταν οι γυναίκες μέσα σε αυτή την
    οικονομική έκρηξη;
    Σε μία πρόσφατη επίσκεψη στην Ινδία φέτος, η πλέον ανησυχητική εξέλιξη στη χώρα
    θεωρείται από πολλούς πως είναι τα διευρυνόμενο χάσμα των φύλων. Υπάρχουν
    πολλοί περισσότεροι άνδρες απ’ ότι γυναίκες στη χώρα συνολικά. Περισσότερα
    αρσενικά μωρά γεννιούνται σε σύγκριση με τα θηλυκά, των οποίων η ζωή συχνάτερματίζεται αμέσως μετά τη σύλληψή τους (μεταξύ των πλουσίων) και
    δολοφονούνται μέσα σε λίγες ημέρες μετά τη γέννησή τους (μεταξύ των φτωχών) από
    τις ίδιες τους τις μητέρες. Ενώ ήμουν στη Βομβάη, διάβασα ρεπορτάζ για την
    ανακάλυψη ενός μαζικού τάφου στην πίσω αυλή ενός Χριστιανικού Ιεραποστολικού
    νοσοκομείου στο Ράτλαμ (Madhya Pradesh), ο οποίος περιείχε θηλυκά «νεογέννητα
    και έμβρυα». Η αστυνομία προχώρησε σε δύο συλλήψεις. Αναρωτήθηκα εάν
    συνέλαβαν καλόγριες ή γιατρούς. Το ρεπορτάζ δεν έλεγε τίποτα. Επιστρέφοντας στο
    Λονδίνο, περίπου ένα μήνα αργότερα (18 Μαρτίου 2007) είδα ένα άρθρο στον
    Observer με τίτλο «Ο σεξισμός θα σκοτώσει την ασιατική τίγρη». Ο Will Hutton
    έγραφε: «… η Κίνα και η Ινδία είναι σε άνοδο αυτή τη στιγμή αλλά οι
    μακροπρόθεσμες προοπτικές τους ίσως ενδέχεται να υποθηκευθούν από ένα
    πρόβλημα: τη χρόνια έλλειψη γυναικών. Μολονότι οι επιλεκτικές με βάση το φύλο
    εκτρώσεις και η χρήση υπερηχητικού εξοπλισμού προκειμένου να καθορισθεί το
    φύλο των εμβρύων είναι παράνομες σε όλη την Ασία, η πολιτιστική προτίμηση για τα
    αγόρια σημαίνει ότι και οι δύο πρακτικές είναι σε έξαρση. Ήδη στην Κίνα υπάρχουν
    119 άνδρες για κάθε 100 γυναίκες, με αποτέλεσμα πολλοί άνδρες να μην έχουν καμία
    προοπτική ανεύρεσης συντρόφου και τεκνοποιίας. Έως το 2020, υπολογίζεται ότι η
    Κίνα θα έχει πλεόνασμα 28 εκατομμυρίων ανδρών, των αποκαλούμενων «γυμνών
    κλαδιών»˙ η Ινδία θα έχει 31 εκατομμύρια. Μια διογκούμενη υποκατηγορία
    δυσαρεστημένων ανδρών χωρίς κανένα μερίδιο στην κοινωνία είναι η συνταγή για
    αστάθεια, βίαια εγκλήματα και σχηματισμό συμμοριών. Ο συσχετισμός γίνεται ήδη
    προφανής. Τα ποσοστά εγκληματικότητας είναι χειρότερα σε εκείνες τις επαρχίες της
    Ινδίας, όπως το Uttar Pradesh, όπου η αναλογία των φύλων είναι περισσότερο άνιση
    … Τόσο δυσλειτουργικές κοινωνίες είναι απίθανο να κατορθώσουν να συντηρήσουν
    για πολύ καιρό τη γοργή ανάπτυξη ή τη σταθερή διακυβέρνηση».
    Επιφανειακά, το μέλλον το γυναικών στην Ινδία εμφανίζεται δυσοίωνο αλλά υπάρχει ένας εξισορροπητικός παράγοντας, η αυξανόμενα επαναστατική κίνηση μεταξύ των
    ίδιων των γυναικών. Γυναίκες που είναι διατεθειμένες να παλέψουν, να αντισταθούν
    και να αντιπαρατεθούν με μία κοινωνική πραγματικότητα που υπονομεύει την ίδια
    την ύπαρξή τους. Έχουν σημειώσει νίκες τα τελευταία είκοσι χρόνια, από την εποχή
    της εκστρατείας τους ενάντια στην αναβίωση του Sati το 1987. Έχουν δημιουργήσει
    ένα κίνημα, βασισμένο σε ένα δίκτυο περιφερειακών ομάδων και ΜΚΟ (Μη
    Κυβερνητικών Οργανώσεων), το οποίο προορίζεται να προκαλέσει στα αμέσως
    επόμενα χρόνια αναταραχή στην υπάρχουσα ισορροπία δυνάμεων. Στο μεταξύ, ο
    δρόμος που πρέπει να διανυθεί παραμένει δύσβατος, γεμάτος παγίδες και
    ανηφορικός.
    Mala Sen
     
  4. Storm

    Storm Regular Member

    Operation: Διάσωση δισκοθήκης -Part One

    America
    -Σε αρίστη κατάσταση τα:
    America, Homecoming,Harbor, Silent Letter, Alibi, Live, Human Nature, Here and Now
    -Προς αντικατάσταση:
    Όλα όσα αρχίζουν με το γράμμα "H"

    David Bowie
    -Σε αρίστη κατάσταση:
    Aladdin Sane, Station To Station, Low, Never Let me Down
    -Αγνοούνται:
    The Rise and Fall of Ziggy Stardust and The Spiders from Mars, Diamond Dogs (και το είχα και σε collector's edition γαμώτη), Lodger, Tonight

    Pink Floyd
    Σε αρίστη κατάσταση:
    Ummagumma, The Wall, A Momentary Lapse of Reason, The Division Bell
    Αγνοούνται:
    The Dark Side Of The Moon, Meddle
    Σμπαράλια:
    Echoes

    Black Sabbath
    Σε αρίστη κατάσταση:
    Heaven & Hell, The Mob Rules
    Προς αντικατάσταση:
    Dehumanizer
    (Δε μπαίνει Ozzy σ' αυτό το σπίτι)