Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Strapon

Συζήτηση στο φόρουμ 'Φετιχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 16 Ιουλίου 2005.

  1. noone

    noone Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Strapon

    Μα επειδή ακριβώς χρησιμοποιείται από γυναίκες, που διαισθητικά δεν είναι "φυσιολογικό", είναι διεγηρτικό.
     
  2. panagiwtis

    panagiwtis Guest

    Μακάρι να μπορούσα να εκφέρω γνώμη βάση εμπειρίας αλλα δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.Πιστεύω οτι θα είναι αρκετά καυλωτικό και για τον άντρα αλλά και για την γυναίκα.
     
  3. energizer7

    energizer7 Regular Member

    Απάντηση: Strapon

    Γουσταρω τρελα να με γαμαει γυναικα με strap-on . αν υπαρχει καποια που να της αρεσει περιμενω μυνημα .  
     
  4. hecate

    hecate Regular Member

    Απάντηση: Strapon

    πολλή κανονικότητα...

    λοιπόν, άργησα να μπω στη συζήτηση και δεν μπορώ να σχολιάσω όλα όσα έχουν ειπωθεί και θα ήθελα να σχολιάσω (είναι πάααααρα πολλάααααα), αλλά να σημειώσω κάτι περί "θηλυκότητας" κι "αρρενωπότητας"/"ανδρισμού" σε σχέση με την αντίληψη ότι αυτές είναι "φυσικές ιδιότητες" των γυναικών και των ανδρών αντίστοιχα κι άρα αδιαμφισβήτητες:

    Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μαγική ουσία που να διαχωρίζει το τι είναι "γυναικείο" από το τι είναι "μη γυναικείο" ή το "ανδρικό" από το "μη ανδρικό." Γυναικείο είναι ο,τιδήποτε μπορεί να εκφράζει μια γυναίκα. Και γυναίκα είναι οποιοδήποτε άτομο αυτοπροσδιορίζεται ως γυναίκα. Αντίστοιχα, "ανδρικό" είναι ο,τιδήποτε εκφράζει έναν άνδρα, δλδ οποιοδήποτε άτομο αυτοπροσδιορίζεται ως άνδρας. Όλα τα άλλα κουτάκια που έχουμε στα μυαλά μας με ετικέττες "γυναικείο"/"ανδρικό δεν είναι παρά κοινωνικές κατασκευές και τίποτα άλλο. Είναι βέβαια κατανοητή η ανάγκη να νοιώθει το οποιοδήποτε άτομο ότι θέλει να "χωρέσει" σε κάποια από αυτά τα κουτάκια, σε κάποια στερεότυπα, συχνά με σκοπό την πιο εύκολη κοινωνική ανοχή. Αλλά είναι νομίζω σημαντικό να συνειδητοποιούμε παράλληλα ότι όλα αυτά είναι κοινωνικές κατασκευές και όχι βιολογικές ιδιότητες. "Εσωτερικά" ή "εξωτερικά" δεν υπάρχει κάποια μαγική ουσία που να κάνει κάποι@ άνθρωπ@ αυτόματα γυναίκα/άνδρα. Όλα είναι θέμα κοινωνικών κατασκευών... Και καμία γυναίκα, όπως και κανένας άνδρας, δεν έχει σίγουρα τις ίδιες εμπειρίες, ούτε καν παρόμοιες με οποιαδήποτε άλλη γυναίκα/με οποιονδήποτε άλλον άντρα. Ακόμα και τα στερεότυπα, τις κοινωνικές κατασκευές, τους κοινωνικούς περιορισμούς που υπάρχουν σε σχέση με τις γυναίκες/άντρες, η καθεμιά/ο καθένας μας τα έχει βιώσει και τα βιώνει με πολύ διαφορετικό τρόπο. Γι'αυτό ως φεμινίστρια δεν μιλάω ποτέ για "τη γυναίκα," (που είναι μία ανύπαρκτη και φαντασιακή έννοια, ένας μύθος, όπως "η πατρίδα" ή οποιαδήποτε άλλη ταυτότητα), αλλά για 'γυναίκες' ως μέλη μιας κοινωνικής τάξης που δεν είναι παρά το προϊόν μιας κοινωνικής σχέσης. Ο μύθος της "γυναίκας" υπάρχει μόνο ως κοινωνικό κατασκεύασμα για να μας αποπροσανατολίζει, να μας περιορίζει και να μας καταπιέζει. Αν τον πιστέψουμε και τον δεκτούμε ως "φυσικό," τότε αρνούμαστε να ζήσουμε ως γυναίκες με πολύμορφες εμπειρίες. Αν τον αναγνωρίσουμε ως αυτό που είναι, ως μύθο, τότε μπορούμε να διεκδικήσουμε και να δώσουμε έναν ορισμό από τη μια στις προσωπικές μας εμπειρίες ως άτομα και από την άλλη, στις συλλογικές μας εμπειρίες ως γυναίκες, μέλη μιας κοινωνικής τάξης που το μόνο κοινό που έχουμε είναι μάλλον η καταπίεση από το πατριαρχικό σύστημα. Αντίστοιχα, τα ίδια ισχύουν και για τους άνδρες.

    Τέλος, ένα άλλο ατόπημα της υπόθεσης ύπαρξης μιας μαγικής ουσίας, η οποία προσδιορίζει τις γυναίκες ως τέτοιες και τους άντρες ως τέτοιους, είναι το γεγονός ότι αυτή η υπόθεση βασίζεται σε μια δυαδική αντίθεση, η οποία προϋποθέτει την αξίωση ότι τα φύλα είναι μόνο δύο. Κάτι που βέβαια δεν ισχύει...

    Α, ναι! καλώς σας βρήκα!  
     
  5. hecate

    hecate Regular Member

  6. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Strapon

    Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις...

    Καλώς όρισες! 
     
  7. open

    open Regular Member

    Απάντηση: Strapon

    Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λές, απλά θες να εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό το κομμάτι?
    αναφέρεσαι στα φύλα απο βιολογικής ή κοινωνικής άποψης? Αν κατάλαβα καλά τους ερμαφρόδιτους εννοεις ως τριτο φύλο?
     
  8. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Strapon

    Όταν οι παρατηρήσεις, οι αναλύσεις και οι παραδοχές των επιστημών της Βιολογίας και της Ανθρωπολογίας περί ύπαρξης φυλετικών χρωμοσωμάτων ΧΧ και XY, φαντάζουν σαν υποστήριξη «μαγικών ουσιών» τα αποτελέσματα είναι τα παρακάτω:






    Βλέπουμε λοιπόν πως τα φύλα δεν είναι «μόνο» 2 (επαληθεύεται η ύπαρξη άλλων ανθρώπινων οργανισμών στη γη που δεν είναι ανιχνεύσιμοι με τα σύγχρονα μέσα), αλλά και το ότι ο τόπος καταγωγής κάποιου- πατρίδα είναι ένα παραμύθι (άρα επαληθεύεται και η θεωρία του πελαργού).

    Κοινώς, έχει γίνει μόδα ακόμη και η αμφισβήτηση των παραδοχών της επιστήμης και για να γίνουμε πιο πειστικοί τη συνδέουμε με καταπιεστικά, ανελεύθερα καθεστώτα κλπ.


    Υ.Γ. Υπάρχει η περίπτωση η σχολιάστρια να εννοεί τον όρο “gender” αλλά φαντάζομαι θα το σημείωνε αν είχε στο μυαλό αυτό.
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Strapon

    Φίλτατε MasterPerris, με εκπλήσσετε και μάλιστα πολύ  

    Είναι δυνατό να μη θυμάστε ότι, πέρσι τέτοια εποχή, σε μια ατελείωτη και καταρρακτώδη συζήτηση εδώ μέσα είχαμε, εντέλει, καταλήξει, εμμέσως πλην σαφώς, ότι το φύλο δεν μετράει διόλου αλλά μετράει η θεμελιώδους σημασίας πράξη της διείσδυσης, μια και ίδιο πράγμα με μια ορθωμένη στύση άρρενος είναι ένα πλαστικό, τεχνηέντως υποστηριζόμενο σε γυναικεία μεσούλα strap-on;

     

    Ως εδώ σωστά, θηλυκότητα και ανδρισμός είναι, πράγματι, κοινωνικές κατασκευές. Το γνωρίζουμε  

    ΧΥ και ΧΧ, αυτή η μικρή προέκταση που θα μετάτρεπε το Υ σε Χ κάνει όλη τη δουλειά. Φυσιολογία. Ορμόνες, που προσδιορίζουν, συχνά σε μεγάλο βαθμό και την ίδια την επιθυμία. Δεν είναι λίγα.

    Και ναι, είναι καταπίεση και για τους μεν και για τους δε το κοινωνικό στερεότυπο, μια κοινωνία άφυλη όμως θα ήταν ακόμα πιο καταπιεστική καθώς δεν θα άφηνε να εκφραστεί κατά τρόπο γενικά αναγνωρίσιμο απολύτως τίποτα, εκεί που τώρα είναι ενοχλητικό το καναλιζάρισμα.

    Ναι, το προσδοκώμενο, όταν μάλιστα δεν είναι στα μέτρα όλων, μπορεί να κουράζει. Το τελείως ασχεδίαστο, αδόμητο, αδόκητο κλπ θα τσάκιζε.

    Καλώς ήρθες και από μένα  
     
  10. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Απάντηση: Strapon

    Δυστυχώς, δεν είναι κάτι γνώριμο σε αρκετούς συμπολίτες μας καθώς συγχέουν το βιολογικό φύλο με το κοινωνικό.
    Προσωπικά, είμαι θιασώτης μιας "unisex" κοινωνίας, με την έννοια της καταστρατήγησης των κοινωνικών φύλων.
    Για τα βιολογικά φύλα έχει φροντίσει η ίδια η φύση αλλά οι όποιες προεκτάσεις, καλό είναι να εναρμονίζονται με την ιδιοσυγκρασία του εκάστοτε ατόμου ανεξαρτήτως φύλου και ρόλου που επιθυμεί η εκάστοτε κοινωνία να αποδώσει.
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Strapon

    @ dark explorer,

    ως προς τα δεδομένα συμφωνούμε και χαίρομαι, η κρίση μας διαφέρει και πάνω σε αυτό δεν έχω καμία αντίρρηση. Αλίμονο αν είχαμε όλοι την ίδια γνώμη  
     
  12. hecate

    hecate Regular Member

    Απάντηση: Strapon

    προς απάντηση των θεμάτων που έχουν τεθεί πιο πάνω: Τα ίντερσεξ άτομα (άτομα με σεξουαλικά/γεννητικά όργανα που δεν υπόκεινται στο δίπολο μουνί ή πούτσος) μπορούν να αυτοπροσδιορίζονται ως γυναίκες ή ως άντρες, ή και τα δύο ή κανένα από τα δύο, ή κάτι άλλο. Όπως και τα τρανς άτομα (άτομα, τα οποία δεν αυτοπροσδιορίζονται με το φύλο το οποίο τους αποδόθηκε κατά τη γέννησή τους από το ιατρικό προσωπικό και την κοινωνία). Οπότε οι ταμπέλες «γυναίκα»/«άντρας» αφορούν τα σις άτομα (άτομα, τα οποία αυτοπροσδιορίζονται με το φύλο με το οποίο ταυτοποιήθηκαν κατά τη γέννησή τους από το ιατρικό προσωπικό και την κοινωνία) και κάποια τρανς άτομα. Υπάρχουν όμως άτομα που δεν αυτοπροσδιορίζονται ως γυναίκα ή άντρας, ή όχι ως ένα από αυτά, αλλά μπορεί να αυτοπροσδιορίζονται ως: genderqueer/φυλοπερίεργα, two-spirit/με δύο πνεύματα, gender bender, ανδρόγυνα, άφυλα, ουδετερόφυλα άτομα.

    Το φύλο του κάθε προσώπου ορίζεται μέσα από τον αυτοπροσδιορισμό του κάθε προσώπου. Αλλιώς, @ εκάστοτε γιατρός καθορίζει το φύλο του ατόμου. Και οι αντιλήψεις τ@ εκάστοτε γιατρού σε σχέση με τα φύλα είναι βέβαια διαμορφωμένες βάσει των σχετικών αντιλήψεων που υπάρχουν μέσα σε μιαν κοινωνία. Στις κοινωνίες που ζούμε η έννοια του φύλου είναι συνδεδεμένη με τα σεξουαλικά μας όργανα. Μπορεί όμως το φύλο ενός ατόμου να περιοριστεί στα σεξουαλικά τ@ όργανα, τα οποία είναι ευμετάβλητα και μπορεί να υπόκεινται σε αλλαγές, είτε εκούσια είτε ακούσια; Ο ισχυρισμός του Φρόιντ ότι «η ανατομία είναι πεπρωμένο» έχει πλέον καταρριφθεί από τις σπουδές φύλου, το φεμινισμό και την κουίαρ θεωρία. Η ταυτότητα φύλου δεν είναι θέμα ανατομίας ή βιολογίας, αλλά προκύπτει από το γεγονός ότι κάθε ομιλ-όν υπόκειται στο συμβολικό επίπεδο. Το συμβολικό επίπεδο είναι το πεδίο στο οποίο το άτομο περνά μέσω του λόγου (πριν από αυτό, το άτομο βρίσκεται στο πεδίο του σημειωτικού) προκειμένου να εξελιχθεί σε υποκείμενο. Άρα, η ταυτότητα φύλου δεν μπορεί να περιορίζεται στην ανατομία, αλλά ούτε και να περιορίζεται από αυτή· είναι αποκλειστικά θέμα αυτοπροσδιορισμού και τίποτα άλλο.

    Το φύλο, όπως και όλες οι έννοιες που χρησιμοποιούμε εντός ενός κώδικα μεταξύ μας συνεννόησης (γλώσσα) είναι κοινωνικά κατασκευασμένες εκπροσωπώντας τις αντιλήψεις εντός μιας κοινωνίας σε σχέση με αυτές τις έννοιες. Η έννοια του φύλου δεν αποτελεί εξαίρεση. Η διάκριση μεταξύ «βιολογικού φύλου» και «κοινωνικού φύλου» ήταν χρήσιμη κάποτε, προκειμένου να ξεκινήσει μια συζήτηση σε σχέση με τα φύλα. Έκτοτε, η συζήτηση έχει προχωρήσει και η διάκριση αυτή έχει αποδειχτεί να μην υφίσταται, αφού η έννοια του φύλου είναι μόνο κοινωνική κατασκευή. Ναι, στη βιολογία και την ανατομία υπάρχουν σεξουαλικά όργανα και χρωμοσώματα, αλλά οι έμφυλες κατατάξεις δεν είναι φυσικό, αλλά κοινωνικό φαινόμενο, αφού αποκτούν νόημα μόνο σε συγκεκριμένα κοινωνικά πλαίσια και βασίζονται σε συγκεκριμένες κοινωνικές υποθέσεις/αξιώσεις/αντιλήψεις.

    Η έννοια του «βιολογικού φύλου» βασίζεται στην κυρίαρχη, αλλά λανθάνουσα, αντίληψη ότι οι συνδυασμοί «ΧΧ» (ο οποίος προσδίδεται στις γυναίκες) και «XY» (που προσδίδεται στους άντρες) είναι οι μόνοι χρωμοσωμικοί συνδυασμοί που υπάρχουν και ότι αυτοί οι συνδυασμοί προϋποθέτουν ένα σετ συγκεκριμένων κι αμετάβλητων χαρακτηριστικών, τα οποία προσδιορίζουν το φύλο του κάθε ατόμου. Υπάρχουν όμως ακόμα οι ΧΧΥ, ΧΧΥΥ ή Χ- συνδυασμοί και πολλές φορές μια ιατρική εξέταση αποκαλύπτει ακόμα και σε σις πρόσωπα ότι ο χρωμοσωμικός συνδυασμός τους δεν είναι αυτός που πάντα υπέθεταν ότι είναι. Ακόμα, πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός από τα πιο πάνω σετ (γυναίκα = βυζιά, μουνί, μήτρα, πολλά οιστρογόνα, περίοδος, λίγη τριχοφυΐα/ άντρας = πούτσος, αρχίδια, πολλή τεστοστερόνη, πολλή τριχοφυΐα) είναι ευμετάβλητα ή μπορούν να πάψουν να υφίστανται ή δεν εμφανίζονται πάντα μαζί. Πριν από την ηλικία της εφηβείας και μετά από την εμμηνόπαυση/κλιμακτήριο, πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά δεν εμφανίζονται καν. Ακόμα, πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά μπορούν να μεταβληθούν μέσα από ιατρικές διαδικασίες (χορήγηση ορμονών, χειρουργικές επεμβάσεις) ή ατυχήματα.

    Κλείνω με τα εξής ερωτήματα: Μήπως ένα άτομο που αυτοπροσδιορίζεται ως γυναίκα παύει να είναι γυναίκα αν υποβληθεί σε μαστεκτομή (στα πλαίσια μιας θεραπείας για αντιμετώπιση του καρκίνου, για παράδειγμα) ή σε υστερεκτομή, ή όταν περνά στην εμμηνόπαυση, ή αν συγκεντρώνει υψηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης/χαμηλότερα επίπεδα οιστρογόνων από εκείνα που έχουν οριστεί ως «συνηθισμένα» για μια γυναίκα, ή αν παρουσιάζει εντονότερη τριχοφυΐα? Μήπως ένα άτομο που αυτοπροσδιορίζεται ως άντρας παύει να είναι άντρας αν υποβληθεί σε ορχεκτομή για αντιμετώπιση κάποιου θέματος υγείας, ή αν χάσει κάποιο αρχίδι/τα αρχίδια του σε κάποιο ατύχημα, ή αν χάσει τον πούτσο του σε κάποιο ατύχημα, ή αν συγκεντρώνει χαμηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης/υψηλότερα επίπεδα οιστρογόνων από εκείνα που έχουν οριστεί ως «συνηθισμένα» για έναν άντρα, ή αν παρουσιάζει πιο ήπια/δεν παρουσιάζει τριχοφυΐα?