Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

submode/subspace

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος sklavina, στις 30 Μαϊου 2013.

  1. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: submode/subspace

    @ elfcat,@ Gaby, @ Thanasis

    ΘΑ ΠΑΡΕΘΕΤΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ.!!!!

    ΠΕΡΙ ΝΟΜΟΥ :

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΣΤΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΔΔΑ
    …..
    Αντιθέτως, στη νομολογιακή αλλαγή της K.A. και A.D. διακρίνονται, αχνά, τα ίχνη της νεωτερικής –νομιναλιστικής– θεωρίας της ελευθερίας[69]. Για τους πατέρες του φιλελευθερισμού και του θετικισμού τα γεγονότα ή τα πράγματα δεν αποτελούν σημεία νοήματος καθότι είναι αδύνατον, λόγω της ποικιλομορφίας, της διαφορετικότητας και της μοναδικότητάς τους, να παραπέμψουν σε οτιδήποτε. Ο υπαρκτός φυσικός και αισθητός κόσμος παραμένει ουσιαστικά άγνωστος. Κανείς δεν κατέχει την αποκλειστική αρμοδιότητα της διαυγούς ανάγνωσης του και η τάξη των σημείων δεν περιέχει τα πράγματα αλλά τις λέξεις, τα φωνητικά εκείνα σώματα που λειτουργούν ως μέσα αντίληψης, κατανόησης, υπόθεσης και κρίσης της πραγματικότητας. Στο νεωτερικό σχήμα ανάλυσης και διαμόρφωσης της φύσης ανατίθεται στα ονόματα, και κυρίως στη διαλεκτική τους συσχέτιση δια των προτάσεων, να καθορίσουν το συμβατικό νόημα της συνεχώς εξελισσόμενης πραγματικότητας, ανήκει, με άλλα λόγια, ολοκληρωτικά στα υποκείμενα η ερμηνευτική αποστολή της διατύπωσης της αλήθειας. Ο περιβάλλων κόσμος δεν αποτελεί σημείο ή πολύ περισσότερο νομικό κανόνα, αλλά μια απαραίτητη αναφορά που ερεθίζει την ανθρώπινη αίσθηση και εκκινεί τη βουλητική διαδικασία σημασιοδότησής του μέσω της συμμετοχής των ατόμων στη γλωσσική σύμβαση και τη λεκτική αναπαράσταση των φαινομένων, εκεί που κάθε ενέργημα είναι ισότιμο και ελεύθερο à priori να καταλάβει τη δική του προσωπική θέση. Όταν, λοιπόν, σε αυτόν το φτιαχτό κόσμο της νοηματικής ισότητας και της φυσικής απροσδιοριστίας, ο μαζοχιστής φωνάζει «έλεος!» το ηχητικό corpus μπορεί να παραπέμπει, εντός της (γλωσσικής) σύμβασης που έχουν επικυρώσει οι σαδομαζοχιστές και ως επιφορτισμένο με τη λειτουργία της αντιπροσώπευσης της έννοιας σημαίνον, στο σημαινόμενο του γενικού και αφηρημένου σημείου της ελευθερίας διακοπής του παιχνιδιού και της αυτόματης δια-λύσης της σεξουαλικής συνάντησης.

    Για το νομιναλισμό το δίκαιο λειτουργεί σαν μια γλωσσική σύμβαση που διαβάζει ελεύθερα τη φύση, δίχως να την αρνείται αφελώς χάριν ενός μεταφυσικού ιδεαλισμού. Οι νομικές προτάσεις προσδιορίζουν τα πράγματα και κατασκευάζουν μια (ακόμη) εικονική πραγματικότητα. Tα πρόσωπα αποτελούν πλασματικές και όχι φυσικές ή βιολογικές οντότητες, αφηρημένες μονάδες – φορείς δικαιωμάτων/υποχρεώσεων, και οι σχέσεις τους τελούν υπό την ομπρέλα ενός συμβατικoύ παιχνιδιού, μιας ρυθμιζόμενης παράστασης εναλλασσόμενων ρόλων όπου το άτομο, κάτοχος πολλαπλών ταυτοτήτων και προσωπείων, παίζει ελεύθερα τον πολίτη, το σύζυγο, το δανειστή, τον οφειλέτη, το βουλευτή κ.λ.π. και ενίοτε...το σαδομαζοχιστή.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ:

    η «προσωπική αυτονομία συνιστά βασική ερμηνευτική αρχή των εγγυήσεων του άρθρου 8» που εξειδικεύεται ως «το δικαίωμα του ατόμου να αποφασίζει για τον εαυτό του και να κάνει τις δικές του επιλογές»[7]. Σύμφωνα με την Laskey, το νεοπαγές δικαίωμα καθιερώνει τη «δυνατότητα του καθενός να διαμορφώνει τη ζωή του όπως ο ίδιος το επιθυμεί», ακόμη και εκτός των –δυσδιάκριτων ούτως ή άλλως– ορίων του αυστηρού ιδιωτικού βίου, και εγγυάται την ανάπτυξη και τη διαμόρφωση της ταυτότητας του υποκειμένου στη σχέση του με τον κόσμο και τους άλλους, με άλλα λόγια αφορά, τελικά, στην ελευθερία του να εκπονεί και να εφαρμόζει το σχέδιο ζωής του. Έτσι, στις αποφάσεις του ΕΔΔΑ δεν εξετάζεται μόνον αν ο σαδομαζοχισμός συνιστά κατάχρηση της αυτοδιάθεσης του ατόμου, αλλά, κυρίως, το ορθό περιεχόμενο του δικαιώματος στην αυτονομία, της βασικής, δηλαδή, ηθικοπολιτικής αρχής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων [8].

    ΚΟΙΝΟΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ!!!!
     
  2. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: submode/subspace

    ΠΕΡΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ :

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ Post όλων καθώς και το δικό μου διαπίστωσα τα παρακάτω που είναι και οφθαλμοφανή :

    1. Δεν υπήρξε πουθενά και σε κανένα Post προτροπή ούτε και τέτοια διάθεση από κανένα.
    2. Πουθενά κανείς δεν είπε δείρτε ασύστολα για να καυλώσετε και να φτάσετε σε νιρβάνα
    3. Πουθενά κανείς δεν είπε αν δεν σας δείρουν δεν θα φτάσετε στον απόλυτο οργασμό
    Τέλος να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο site αναφέρεται σε ενήλικες άρα άτομα που και με βάση το νόμο έχουν δικαίωμα να αποφασίζουν για τον εαυτό τους.

    Και Αγαπητή Elfcat εφόσον είσαι νομικός οι παραπάνω παρατηρήσεις είναι προφανής και αδιαμφισβήτητες.

    ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΤΕΛΟΣ ΟΤΙ ΟΥΔΕ ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ MOY ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ !!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ.

    ΑΠΛΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΜΟΥ Της ΙΔΙΑΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ BDSM ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΩΣ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΥΣ.

    ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
    DEVA
     
  3. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Στην θεωρία θα εννοείς μάλλον.

    Γιατί στην πράξη πως μπορείς να ξεχωρίσεις έναν κλινικό από έναν μη κλινικό bdsmer ?

    Υπάρχει κάποια πηγή για το άρθρο που έγραψες ?
     
  4. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: Re: submode/subspace

    Αγαπητέ Βόρειε Σέλας,

    Υπάρχουν πολλές ιατρικές μελέτες που έχουν ασχοληθεί με το θέμα μια πολύ καλή που θα σου πρότεινα να μελετήσεις εάν σε ενδιαφέρει να εμβαθύνεις στο θέμα είναι αυτή του IPG – INSTITUTE FOR PERSONAL GROWTH ΜΕ ΘΕΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ BDSM.

    Τώρα το πώς ξεχωρίζεις πότε ξεπερνάς τα όρια του Μη Κλινικού και περνάς στην σφαίρα του Κλινικού …ίσως κάποιος ψυχίατρος εξειδικευμένος στην σεξουαλικότητα και τις σεξουαλικές συμπεριφορές να είναι πιο αρμόδιος να σου απαντήσει .

    Απλά λεγόμενο όταν αυτό φτάσει να είναι απειλητικό για την ζωή και οδηγεί σε πρόκληση μη αναστρέψιμων σοβαρών σωματικών βλαβών απειλητικών για την υγεία και την ευημερία του ατόμου σίγουρα και αυτός που ασκεί τέτοιες πρακτικές και αυτός που της δέχεται εμπίπτουν στην σφαίρα του κλινικού …

    Εγώ όμως δεν έχω αυτή την ιατρική ειδικότητα οπότε και οι γνώσεις μου δεν είναι τόσο μεγάλους εύρους για να σου λύσω όλες τις απορίες.

    Το άρθρο που έγραψα βασίζεται σε πηγές από ιατρικά βιβλία καθώς και δημοσιεύσεις σε ιατρικά περιοδικά , επίσης λόγω επαγγελματικής ιδιότητας τυγχάνει να έχω πρόσβαση σε διάφορες ιατρικές βιβλιοθήκες μιας και συχνά λόγω δουλειάς ανατρέχω σε αυτές για επιπρόσθετες πληροφορίες.

    Ελπίζω τουλάχιστον να σου έλυσα εν μέρει την απορία.


    Φιλικά Deva
     
  5. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Μόνο όσο αφορά την πηγή του άρθρου σου και σε ευχαριστώ για αυτό.

    Περαιτέρω συζήτηση σχετικά με το κλινικό - μη κλινικό σαδομαζοχισμό ξεφεύγει από την συζήτηση του νήματος για αυτό και δεν θα θέσω τις απορίες μου.
     
  6. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: Re: submode/subspace

    Αγαπητέ Βόρειε Σέλας,

    Αν θέλεις μπορούμε να συνδιαλεχθούμε στο δημόσιο chat επί του θέματος αν και είναι πολύ μεγάλη κουβέντα ...και συμφωνώ μαζί σου ότι στο συγκεκριμένο νήμα ξεφεύγει επί του θέματος.

    Υ.Γ. δεν θα έγραφα ποτέ κάτι που δεν θα βασιζόταν σε επιστημονικά εμπεριστατωμένες πηγές και αν η κατάρτιση μου ήταν ελλειμματική… ειδικά για ένα θέμα τόσο ευαίσθητο

    Φιλικά Deva
     
  7. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Μόνο εικασίες θα μπορούσαμε να κάνουμε μιας ούτε και εσύ ούτε και εγώ έχουμε γνώσεις ή κατάρτιση επί του θέματος. Όπως είπες άλλωστε.
     
  8. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: submode/subspace

    @ Divina,

    ευχαριστώ πολύ  

    @ all,

    Γενικά, εγώ που αποζητώ τον πόνο αποκλειστικά ως κορύφωμα - επίλυση μιας κατάστασης πειθαρχίας που με επηρεάζει συναισθηματικά και από την οποία μόνο με τον πόνο μπορώ να ανακουφιστώ τι είμαι; Κλινική περίπτωση πέραν του βουδουσουμου ή τόσο non kinky που δεν έχω δουλειά εδώ μέσα; Σημειώνω ότι ο πόνος καλύπτει τόσες ανάγκες μου με απόλυτη πληρότητα που όταν έχω πονέσει καλά δεν με απασχολεί ούτε το σεξ, ούτε ο οργασμός, ούτε το οποιοδήποτε space. Είμαι εγώ, είμαι εκεί και είμαι πάρα πολύ καλά, σε απόλυτη ισορροπία, κάπως σαν τελείως ευτυχισμένη, αν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Γι αυτό ρωτούσα τις προάλλες για τους μετα-πόνους, γιατί εμένα με κάνουν ευτυχισμένη  

    Δεν κάνω πλάκα και δεν προσπαθώ να αποπάρω κανέναν, είναι ένα ερώτημα που πραγματικά με απασχολεί στη γενικότερη διατύπωσή του, όχι μόνο για μένα  
     
  9. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Απάντηση: submode/subspace

    Σαδομαζοχισμός: Σεξουαλική Διαστροφή κατά την οποία ο πόνος γίνεται πηγή ηδονής δηλαδή είναι η ιδιότητα μερικών ανθρώπων να αντλούν ευχαρίστηση από οδυνηρές καταστάσεις ή το να απολαμβάνει
    κανείς να προκαλεί πόνο.

    Κλινικός σαδομαζοχισμός αποτελεί παθολογική σύγχυση του πόνου με την ηδονή.


    Ο μη-κλινικός δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα βίτσιο

    (μπορείτε απλά να διαβάσετε την βιολογία επιλογής β' λυκείου για πηγή)

    Γενικώς περί κλινικού και μη κλινικού, οι γραμμές είναι αρκετά λεπτές. Στο πώς θα χαρακτηριστεί η εικόνα του κάθε υποκειμένου εξαρτάται από διάφορους παράγοντες και κανόνες.

    Ειδικά, να αναφέρω ότι εξαρτάται από το νομοθετικό πλαίσιο της κάθε χώρας, του ιδρύματος στο οποίο ανήκει ο γιατρός, τα κριτήρια που απαιτούνται (πχ DSM-IV) και κυρίως από την ''εικόνα'' του ίδιου του υποκειμένου.

    Επίσης η κλινική εικόνα και μελέτη διακρίνεται σε παρεμβατική και μη παρεμβατική με τους αντίστοιχους κανόνες και νόμους που τις διέπουν.

    Gaby θα ήταν παράδοξο και επικίνδυνο να σου απαντήσει κανείς σ' ένα τέτοιο ερώτημα, η άποψή μου είναι ότι το ερώτημα σου θα μπορούσες να το απευθύνεις σε έναν ειδικό ψυχίατρο.
     
  10. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: submode/subspace

    Αγαπητή Gaby,

    Φυσικά και το ερώτημα σου δεν μπορώ να το απαντήσω…η απάντηση είναι συνιστώσα πολλών παραγόντων μόνο ένας εξειδικευμένος ψυχίατρος –ψυχαναλυτής ο οποίος θα είχε την δυνατότητα να μελετήσει τις διάφορες πτυχές σου ως άτομο , το ψυχοσυναισθηματικό σου υπόβαθρο, την συμπεριφορά και τις αντιδράσεις σου σε σχέση με διάφορες δράσεις τόσο άμεσα προς εσένα όσο και έμμεσα στο ευρύτερο η στενότερο κοινωνικό σου περίγυρο, και πολλά πολλά άλλα θα μπορούσε να σου απαντήσει .

    Εγώ δεν σε γνωρίζω καν είναι μάλλον αδύνατον να μπορώ να σε αναλύσω μόνο διαβάζοντας και επικοινωνώντας μαζί σου περιστασιακά για θέματα εδώ μέσα….

    Αυτό που μπορώ όμως να σου πω και που ανέφερα και πιο πάνω απαντώντας στον Aurora Borealis απλά λεγόμενο όταν αυτό φτάσει να είναι απειλητικό για την ζωή και οδηγεί σε πρόκληση μη αναστρέψιμων σοβαρών σωματικών βλαβών απειλητικών για την υγεία και την ευημερία του ατόμου σίγουρα και αυτός που ασκεί τέτοιες πρακτικές και αυτός που τις δέχεται εμπίπτουν στην σφαίρα του κλινικού …

    Όμως υπογραμμίζω και πάλι αυτό είναι απλά μόνο ένα αδρό κριτήριο σημαντικό μεν αλλά αδρό δε…

    Ένα παράδειγμα κλινικού σαδομαζοχισμού πρόσφατα αναρτήθηκε εδώ …από άτομο που το ίδιο από μόνο του όπως ανέφερε απευθύνθηκε σε ειδικό και αναζήτησε βοήθεια….αν θυμάμαι καλά ήταν ένα θέμα με ενέσεις που έκανε με διάφορες ουσίες στον εαυτό του καταστρέφοντας την υγεία του…τόσο σωματική όσο και ψυχική….

    Με χαρά μου τότε διαπίστωσα ότι όλοι το αντιμετώπισαν με την δέουσα σοβαρότητα χωρίς να δώσουν έκταση…

    Τέλος Εσύ γνωρίζεις καλύτερα τον εαυτό σου ….

    Φιλικά Deva
     
  11. Divina

    Divina Regular Member

    Απάντηση: Re: submode/subspace

    Αγαπητέ Βόρειε Σέλας

    Τις δικές σου γνώσεις επί του θέματος δεν τiς γνωρίζω, εκτιμείταιο και σεβαστό όμως είναι το ότι αναγνωρίζεις την άγνοια σου επ’ αυτού.

    Εγώ γνωρίζω το θέμα απλά φυσικά οι γνώσεις μου δεν είναι απεριόριστες αλλά σε ένα αρκετά καλό επίπεδο σε κάποιους άλλους τομείς λόγω εξειδίκευσης είναι πολύ περισσότερες και βαθύτερες , φυσικά εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο.

    Αποφεύγω γενικώς να εικάζω ειδικά σε τόσο σοβαρά θέματα .

    Φιλικά Deva
     
    Last edited: 11 Ιουνίου 2013
  12. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    θεώρησα ότι δεν έχει νόημα η συζήτηση επείδή πιο πριν είπες ότι " Τώρα το πώς ξεχωρίζεις πότε ξεπερνάς τα όρια του Μη Κλινικού και περνάς στην σφαίρα του Κλινικού …ίσως κάποιος ψυχίατρος εξειδικευμένος στην σεξουαλικότητα και τις σεξουαλικές συμπεριφορές να είναι πιο αρμόδιος να σου απαντήσει ."

    Τόσο τις γνώσεις σου επί το θέμα όσο και την επαγγελματική σου κατάρτιση δεν τα γνωρίζω και με ότι είπα το λιγότερο που θα ήθελα να αφήσω να εννοηθεί είναι ότι τα αμφισβητώ.

    Επίσης το θέμα το βρίσκω (γνώμη μου και μόνο) εξαιρετικά πολύπλοκο και βαθύ για αν απαντηθεί με απλό τρόπο η παραδείγματα.
    Έχω μια καθαρά δική μου γνώμη σχετικά με το τι είναι κλινικό και τι όχι αλλά δεν βασίζεται σε καμία περίπτωση σε ψυχιατρικές/ψυχολογικές γνώσεις για αυτό και το θεωρώ λάθος το να το συζητήσω.

    Άσε που είμαστε και offtopic.