Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Μου λες δηλαδη, αν καταλαβαίνω σωστα, έχουμε μία γυναίκα που θέλει να κερατώσει τον δικό της. Θέλει να του πει ψέματα, να τον κοροϊδέψει, να τον εξαπατήσει. Και έναν άντρα που θα γίνει το μέσον, για να επιτευχθεί ο σκοπός της. Τι κάνουμε; Μπορούμε να της το απαγορεύσουμε; Να κρίνουμε και να καταδικάσουμε και αυτήν κι αυτόν στην πυρά λες και είμαστε στο μεσαίωνα;

    Όσο και να έχω φετίχ με αυτού του είδους τις ιστορίες, και όσο και να με εξιτάρει η ιδέα του να τους εξευτελίσουμε δημοσίως φορώντας μεσαιωνικούς μανδύες, και μετά να τους βασανίσουμε θα πω...χμμμ....(λολ)

    Σοβαρά τώρα. Αφού δεν υπάρχει συμβούλιο των σοφών και τέτοια.. δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα από τα υπέροχα που έγραψα. Αν είχαμε μάλλον θα έπρεπε ως κοινότητα να ψηφίσουμε για το αν δεχόμαστε τέτοια μέλη ή όχι.

    Όσο αφορά τους τύπους και την ουσία, είναι μεγάλο θέμα. Προτιμώ , όσο κι αν θέλει να μου πιάσει τον κώλο ο περιπτεράς όταν αγοράζω τσιγάρα, να παραμείνει στο τυπικό: "Καλημέρα και ευχαριστώ". Προτιμώ όσο κακοδιάθετος και να είναι να μην με διαολοστείλει που του έδωσα 50άρικο για 4 ευρώ που κοστίζουν τα τσιγάρα μου.

    Οπότε μάλλον διαφέρουμε και μάλλον έχεις καταλάβει τι προτιμώ και τι υποστηρίζω γενικότερα σε σχέση με τους τύπους και τα πρωτόκολλα.

    Τα πρωτόκολλα χρησιμεύουν για να καταλαβαίνουν όλοι τα όρια της ευγένειας.. Είναι προφανές και θα το έχεις προσέξει, πως πολλοί - όχι εσύ..μην το πάρεις προσωπικά - το βρίσκουν διασκεδαστικό να είναι αγενείς , προκλητικοί, χυδαίοι, ενοχλητικοί , να βρίζουν, κ.ο.κ. Μην μου πεις πως δεν το ξέρεις ή δεν σου έχει τύχει γιατί τώρα μάλλον θα στρουθοκαμηλίσεις εσύ.

    Δεν έχω κάτι να σχολιάσω σε αυτά. Τα έχουμε υπεραναλύσει.


    Το είδα και το θυμάμαι και για την ακρίβεια δεν θα ψάξω τα ποστς σου. Είναι χρονοβόρο και κουραστικό. Αν δεν το βρίσκεις δεν πειράζει.
    ΝΑΙ. Θα ήθελα εσείς που βιάζεστε, να αφήσετε χώρο και σε εμάς να τρέχουμε με την ταχύτητα που κάνει απολαυστική την διαδρομή σε εμάς. Μπορώ κι εγώ να έχω τον χώρο μου παρακαλώ που να μην κινδυνεύω να με σαρώσει κάποιος/οι σε κάποια διπλή σφήνα - που δεν πρόλαβε/αν να με δει/δουν;

    Δεν μπορώ να ξέρω ούτε ποιος ψεύδεται ούτε γιατί . Οπότε τι να απαντήσω σε ένα ερώτημα που μιλάει για ψεύτες; Με ποια λογική θα φτιάξουν κοινότητα που θα απεμπολεί το ψέμα; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι με ρωτάς. Δεν μπορώ να υποθέσω για το μισό φόρουμ ότι ψεύδεται. Ούτε φυσικά είναι λογικό να νομιμοποιήσουμε την κλεψιά επειδή όλοι κλέβουν.
    Να και κάτι που συμφωνοούμε εν μέρη. Όχι μονο Ηλιθιοι , αλλά και επικίνδυνοι είναι κάποιοι νόμοι.
    Όπως ο νόμος να κόβουμε αποδείξεις χωρίς να έχουμε πληρωθεί. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, δεν παρανομώ απαραίτητα και δεν αναγκάζω τους άλλους να παρανομούν απαραίτητα. Δεν έχω μόνο αυτη την επιλογή.Έχω και την επιλογή να φτιάξω δίκτυο έννομο που λειτουργεί με εναλλακτικούς τρόπους. Πχ να ανταλλάσσω παροχές και προϊόντα ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ να με στηρίξει.
    Αλλά τα όρια ταχύτητας δεν είναι ηλίθια όταν κάποιος σου λέει ότι εγώ μόνο έτσι μπορώ να οδηγήσω με ασφάλεια. ΤΟ ότι δεν τον παίρνεις στα σοβαρά και τον παραγκωνίζεις είναι άλλο θέμα.
     
  2. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Αγαπητή Uther, η αγανάκτηση που έβγαλα με το video clip που ανέβασα, δεν ήταν ούτε προς εσένα, ούτε για προς τον σεντάξιον και την ομιλία μεταξύ σας.

    Για εμένα είσαι ένα από τα πιο σοβαρά μέλη του φόρουμ γιατί έχεις σταθερές απόψεις περί του bdsm και του τρόπου που θέλεις να λειτουργείς μέσα σ΄ αυτόν τον χώρο, γι΄ αυτό άλλωστε είσαι από τα μέλη που θέλω να γνωρίσω και από κοντά, ίσως σε κάποια συνάντηση των μελών μας.

    Σέβομαι τις απόψεις σου περί του φλέρτ στον χώρο μας, όπως σέβομαι και τις απόψεις του σεντάξιον, ο καθένας μας έχει τον δικό του τρόπο να φλερτάρει ασχέτως ποιός τρόπος είναι σωστός και ποιος όχι για τον καθένα μας. Αλίμονο αν όλοι οι άνθρωποι ήταν ίδιοι, τότε δεν θα είχε νοστιμάδα... η ζωη μας.  

    Αυτό που με έκανε όμως να αγανακτήσω και να ανεβάσω το video clip ήταν η υποκρισία μερικών μελών, γιατί ενώ ξέρουν ότι γίνονται πολλά από αυτά που γράφει σχετικά με το φλερτ στον χώρο μας ο νηματοθέτης και μάλιστα πολλά από αυτά τα έχουν κάνει και οι ίδιοι/ες, παρ΄αύτα το παίζουν "παρθένες" και τέρατα ηθικής.

    Ακόμα με εκνευρίζει ότι σε κάθε νήμα που ανοίγει ο σεντάξιον, μπαίνουν ορισμένα μέλη που έχουν προσωπικές διενέξεις μαζί του και αντί να γράψουν τις απόψεις τους για το εκάστοτε θέμα, γράφουν τις απόψεις τους για τον σεντάξιον... μέσω του θέματος... και κουράζουν όλους εμας, που θέλουμε να γράψουμε για το θέμα και όχι για το τι κάνει ο σεντάξιον.

    Βρε κορίτσια και αγόρια, έχετε κάτι με τον σεντάξιον; Οκ, βρείτε τα μεταξύ σας με πμ, στα νήματα όμως που ανοίγει γράψτε για το θέμα των νημάτων και όχι για τον σεντάξιον και το πως λειτουργεί αυτός... Έλεος πια...

    Καλό τριήμερο αγαπητή Uther!!!
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2011
  3. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Μα φυσικά όχι! Σου λέω για γυναίκες που σε κάθε περίπτωση, το τι οδηγεί την καθεμία να συναινέσει σε ένα φλερτ ενώ είναι σε σχέση, είναι διαφορετικό και μόνο έτσι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, ΔΛΔ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΑ και για άντρες που επίσης σε κάθε περίπτωση η δράση τους και τα κίνητρα τους είναι ξεχωριστά. ΔΛΔ, ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΑ. Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν είναι άσπρο ή μαύρο, υπάρχουν οι χιλιάδες αποχρώσεις του γκρι (!) Είναι ξεκάθαρη η θέση μου

    Χιούμορ βλέπω, αφορισμούς διακρίνω, αλλά λύση ή πρόταση δεν υπάρχει από μεριάς σου. Αυτό που σου τονίζω, είναι ότι δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Με αυτό τον τρόπο καταργούμε ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά του ανθρώπου, το οποίο είναι η διαφορετικότητα. Καταργούμε την μοναδικότητα της κάθε στιγμής. Κανένας δεν μπορεί να κατηγοριοποιεί τους ανθρώπους. Ο κάθε άνθρωπος και η κάθε περίπτωση είναι ξ ε χ ω ρ ι σ τ ά. Συμφωνείς; Αν αρχίσουμε από αυτή την αποδοχή, θα έχει γίνει ένα βήμα.

    Οντως είναι μεγάλο θέμα. Μπορώ να σου παραθέσω κι εγώ παραδείγματα, πολύ σημαντικότερα, που είναι προτιμότερη η ουσία, αλλά θα χαθεί το κεντρικό νόημα της συζήτησης. Nαι υπάρχουν πράγματα που χρειάζεται και το τυπικό και του ουσιαστικό μέρος, ώστε να λειτουργούν σωστά, όμως αυτή η συζήτηση (τύπος vs ουσίας) είναι ατελείωτη.

    Στο μόνο θέμα που μπορούμε να βρούμε κοινό παρονομαστή είναι το εξής: Τι πρεσβεύει ο ερωτισμός και που στοχεύει; Στους τύπους ή στην ουσία; Και σχετικά με το θέμα μας, η ιδιοκτησία είναι το τυπικό μέρος του κολάρου στον λαιμό ή το ουσιαστικό της πληρότητας της σχέσης; (Eγώ, όπως και άλλα μέλη, το αποκαλούμε "κολάρο στο μυαλό").

    Τα πρωτόκολλα που δημιουργούν ποιοί, πως και κάτω από ποιές προϋποθέσεις; Mε τι κριτήρια; Με αυτά των πολλών; (Eχω ανοίξει, σχετικό νήμα, το οποίο δεν ξέρω αν έχει δημοσιευτεί ακόμα. Φαντάζομαι πως θα δημοσιευτεί). Έίναι λεπτό το θέμα και χρειάζεται κατά τη γνώμη μου μεγάλη προσοχή, στο πως το προσεγγίζουμε. Πόσο μάλλον ώστε να αποφασίσουμε κάτι κοινά αποδεκτό.

    Και βέβαια είναι έτσι, (αν και έχω μια μικρή ένσταση ως προς το "πολλοί", όχι ότι δεν το θέλουν πολλοί, αλλά στο ότι οι περισσότεροι είναι κότες, ώστε να το τολμήσουν) αλλά σε αυτό τον κόσμο που ζούμε, δεν μπορούμε πρακτικά να κάνουμε τίποτα περισσότερο από το να τους απωθούμε ή να τους βάζουμε στη θέση τους, κάθε φορά με τον τρόπο που τους αρμόζει, ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ, και παράλληλα να προστατεύουμε τους αδύναμους από τέτοιες επιθέσεις. Ναι, θεωρώ ως επίθεση μια αγενή, ενοχλητική ή χυδαία συμπεριφορά προς μια γυναίκα, ακόμα και αν είναι μόνο σε λεκτικό επίπεδο.

    Είναι πολύ "απλό" το θέμα και η λύση του. Από το όποιο μετερίζι βρίσκεσαι παλεύεις ώστε να δημιουργηθούν οι υποδομές των δρόμων της Γερμανίας συν την σωστή παιδεία για καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και για κατάλληλα καταρτισμένους οδηγούς, και μέχρι τότε μείνε στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και πήγαινε με χαμηλή ταχύτητα και άσε την αριστερή που είναι ταχείας, να πηγαίνουν όσοι θέλουν - επιθυμούν - γουστάρουν - μπορούν - ξέρουν να τρέξουν. Οπως είμαι ενάντια στο και οι δύο λωρίδες να είναι ταχείας κυκλοφορίας, έτσι σε καλώ αφού συνυπάρχουμε στο οδικό δίκτυο να είσαι ενάντια στο και οι δύο λωρίδες να είναι χαμηλής.

    Συμφωνούμε, δεν μπορείς να ξέρεις. Μπορείς όμως, μέχρι να μορφώσεις τη δική σου άποψη, ώστε να πάρεις θέση, να δεχτείς, όχι απαραίτητα ως δεδομένα, αλλά ως πιθανόν να είναι έτσι, γνώμες και εμπειρίες παλαιότερων μελών για το τι συμβαίνει στο χώρο

    Εγραψε ο Πέρρος

    Kαι σε ρωτάω, πιστεύεις πως εγώ και ο Πέρρος λέμε ψέματα; Mήπως μεταφέρουμε γεγονότα από άλλη χώρα; H μήπως τελικά είναι όντως έτσι; Kαι αν είναι έτσι, μόνο εγώ και ο Πέρρος τα έχουμε δει και τα ξέρουμε; Οι άλλοι ακολουθούν την λογική Χριστόδουλου που δεν κατάλαβε ότι υπάρχει χούντα επειδή ήταν κλεισμένος στο σπίτι και διάβαζε; Δεν εικάζεις πως σίγουρα τα γνωρίζουν τα περισσότερα παλιά μέλη; Γιατί άραγε δεν βγαίνουν να συνηγορήσουν και να βάλουν τα θέματα κάτω, ώστε να τα συζητήσουμε ανοιχτά;

    Aν δεν είναι αυτό υποκρισία, εθελοτυφλία και στρουθοκαμηλισμός, τι είναι;

    Aυτό που σου λέω Uther, είναι ότι από τη μια αναφέρεσαι σε "κοινότητα", σε κοινές αρχές και αξίες, χωρίς τελικά να είναι τόσο κοινές και από την άλλη φαίνεσαι να μένεις στους τύπους χωρίς να δίνεις βάση στην ουσία.

    Προσωπικά σέβομαι τους ανθρώπους σαν εσένα, παρ' όλο που έχουμε σε πολλά θέματα εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις, που βγαίνεις και καταθέτεις με σθένος την γνώμη σου, την υποστηρίζεις δημόσια με τα επιχειρήματα σου και τις σκέψεις σου, συνεχίζεις την συζήτηση με κόσμιο τρόπο, παρ' όλες τις όποιες εντάσεις είχαμε μεταξύ μας και εντός θέματος και όχι ότι μίζερο παρουσιάστηκε και σε αυτό το νήμα, που τοποθετήθηκε δήθεν για το θέμα, είτε για να μου "επιτεθεί", είτε σαν να μην γνωρίζει τι γίνεται στο χώρο.
    Άνθρωποι μικροί, που είτε τους καταπίνει το "σύνολο" στην προσπάθεια τους να ενταχθούν σε αυτό, είτε οπλισμένοι μόνο με τις αντιπάθειες τους δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικό στη συζήτηση.

    Σε καμία περίπτωση δεν θα νομιμοποιήσουμε την "κλεψιά επειδή όλοι κλέβουν". Αυτό που καταθέτω ως άποψη είναι ότι δεν μπορεί να ισχύει ένας γενικός κανόνας που να τα περιλαμβάνει όλα και όλους και πως η κάθε περίπτωση πρέπει να λαμβάνεται ως ξεχωριστή. Δεν είναι απλό, είναι όμως ότι καλύτερο για να μην υπάρχουν αδικίες όταν πρόκειται για κρίση (?) και για να μη χανόμαστε σε στείρα μονομέρεια όταν πρόκειται για συζήτηση.

    Μπράβο Πέρρο. Rep! Mόνο όταν μπορέσουμε να βάλουμε τα όποια προβλήματα, ανοιχτά πάνω στο τραπέζι, υπάρχει περίπτωση να μπορέσουμε να τα αντιμετωπίσουμε και ίσως να βρούμε κοινές λύσεις.

    *Μα καλά βρε αθεόβοφε, τόλμησες να γράψεις τη λέξη υποκρισία;;;!!! Nα επέμβει γρήγορα η διαχείριση! (Αστειεύομαι φυσικά)

    Επίσης αποτύπωσες μια πραγματικότητα. Το θέμα τους, είναι ή να κλειδωθεί το νήμα που ανοίγω΄ή να γεμίσει με offtopic. Nομίζω πλέον πως όλοι ξέρουν, ποια συγκεκριμένα μέλη είναι αυτά τα "ορισμένα" που αναφέρεις. Σε ότι με αφορά, ας διαβάσουν πάλι την υπογραφή μου, σε ότι αφορά το φόρουμ ας ελπίσουμε πως κάποια στιγμή, όταν μπαίνει κάποιος σε ένα νήμα, οποιουδήποτε νηματοθέτη, να τοποθετείται μόνο για το θέμα που πραγματεύεται.

    Καλό τριήμερο σε όλους και όλες.
     
  4. sleeper

    sleeper ...urban dreaming... Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Επιμενω, αυτο που θεωρεις εσυ κ ο οποιοσδηποτε ευγενικο, μπορει για την αλλη να μην ειναι. Κ ειναι κατι που το εχω ζησει, δεν στο λεω ετσι απλα.

    Τουλαχιστον τωρα που παραδεχεσαι οτι ειναι παντα στην κριση του Κ το τι γινεται, ελπιζω να καταλαβαινεις κ τις αντιδρασεις των περισσοτερων εδω μεσα. Η πλειοψηφια λοιπον δεν το βρισκει καθολου ευγενικο.


    Καλως ή κακως αν γινει, το θεμα ειναι να σεβομαστε καποια πραγματα που για αλλους ειναι "ιερα". Αυτο λεω εγω. Υπαρχουν πολλοι Κ που δεν θα ειχαν κανενα προβλημα με το να φλερταρουν την υ τους. Υπαρχουν κ αλλοι που το θεωρουν το χειριστο που μπορει να τους κανεις.


    Δεν δημιουργω κανενα κανονα Seduction για το τι εστι ναζι. Αναφερθηκα σε μια πολυ συγκεκριμενη συμπεριφορα κ εκεινη μονο χαρακτηρισα γυναικουλιστικη.

    Οπως κ να εχει οι αισθητικες μας δεν κολλανε. Κ αλιμονο δλδ αν ολοι σκεφτομασταν με τον ιδιο τροπο οπως ειπε κ ο Master Perris.

    Τις καλημερες μου σε ολους!
     
  5. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Αυτή τη φορά θα απαντήσω πιο γενικά γιατί έχουμε ουσιαστικά απαντήσει τα ίδια ερωτήματα. Και ο ένας και ο άλλος. Απλά αυτή τη στιγμή σε κάθε ποστ, αυξάνουμε και οι δύο τα επιχειρήματά μας ανα περίπτωση. Όσες περιπτώσεις όμως κι αν πιάσουμε, στο ίδιο συμπέρασμα θα καταλήξουμε. Ότι διαφωνούμε.

    Αφενώς κατάλαβα αυτό που λες στην πρώτη περίπτωση, αφετέρου εγώ θεωρώ ότι ουσιαστικά αυτό είναι που πραγματεύεσαι.
    έχουμε μία γυναίκα που θέλει να κερατώσει τον δικό της. Θέλει να του πει ψέματα, να τον κοροϊδέψει, να τον εξαπατήσει. Και έναν άντρα που θα γίνει το μέσον, για να επιτευχθεί ο σκοπός της.

    Με άλλα λόγια αγαπητέ Seduction, υποστηρίζεις πράξεις που αναβαθμίζουν την αξία της υποκρισίας. Το αποτέλεσμα είναι αυτό για το οποίο παραπονιέσαι. Η υποκρισία εξαπλώνεται σε κάθε τομέα απο τη στιγμή που την θρέφουμε ή την ανεχόμαστε σε έναν. Σκέψου το αυτό. Όσες σου επιτίθενται έχοντας προηγούμενα μαζί σου, τις ονομάζεις υποκρίτριες. ΜΑ , ειδικά αν τις διάλεξες φλερτάροντας με τον τρόπο που περιγράφεις , τι ακριβώς περίμενες; Να είναι σε τέρατα ειλικρίνειας; Συμφώνησε ο κλέφτης με τον ψεύτη να κλέψουν μία τράπεζα. Πιστεύεις πραγματικά ότι θα καταλήξουν σε κάποιο νησί της καραϊβικής;

    Έδωσα λύση αλλά δεν την δέχτηκες - υποθέτω. Μίλησα για ψηφοφορία. Απο τη στιγμή που αυτό δεν είναι εφικτό, τότε δεν υπάρχει λύση. Απλά θα πρέπει να βριζόμαστε με όσους δεν καταλαβαίνουν. Φυσικά έχουμε καταλάβει όλοι, ότι σε μία ψηφοφορία (αν υπήρχε κοινότητα και άρα πρωτόκολλο αποφάσεων) εσύ θα ψήφιζες, να δεχόμαστε στην "κοινότητα" άτομα που φλερτάρουν κι εγώ θα ψήφιζα όχι. Εν τέλη ανεξάρτητα απο τα επιχειρήματα, θα επικρατούσε το θέλω των πολλών. Και αν η ψηφοφορία ήταν μυστική πιθανόν να υπερίσχυε η άποψη σου ανεξάρτητα με το τι θα έλεγαν φανερά τα μέλη.

    Αν σε αυτή τη χώρα τηρούνταν οι νόμοι θα είχα λουρίδα. Το πρόβλημα είναι ότι για να λειτουργήσει λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας ο δρόμος πρέπει να έχει 4 λουρίδες και όχι δύο. Οπότε υπό τις παρούσες συνθήκες και εκτοπίζεις αυτούς που πάνε αργά γιατί πολλοί τρελοί θέλουν όλες τις λουρίδες για πάρτυ τους και θέτεις σε κίνδυνο τον περίγυρό σου όταν οδηγάς λες και υπάρχουν οι 4 λουρίδες. Το πρόβλημα , λοιπόν με την ανοχή σε αυτή τη χώρα είναι ότι ο καθένας έχει το περιθώριο να την εκμεταλλευτεί. Και μέχρι να εκπαιδευτούμε κατάλληλα διαφωνούμε ως προς το τι περιθώρια θα έπρεπε να αφήνουμε. Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα έπρεπε. Η γνώμη σου είναι , όλοι οι καλοί χωράνε.

    Το πόσοι ψεύδονται, ξαναλέω δεν μπορώ να το ξέρω. Και σίγουρα δεν θα θεωρήσω νόμιμο το ψέμα επειδή το χρησιμοποιούν όλοι. Όχι, δεν μπορώ να βασιστώ σε αυτά που τα άλλα μέλη λένε. Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω ως αληθή ή ψευδή μία μαρτυρία δική σου ή του MasterPerris, όμως δεν μπορώ να την θεωρήσω επιχείρημα για να μην πιστεύω κάποια μέλη. Ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι αν το έκανα, η συζήτηση μας, δεν θα ήταν κόσμια γιατί - θα θυμάσαι ότι - δεν έχεις την πλειοψηφία με το μέρος σου. Ξέρω, λοιπόν, ότι όταν τοποθετούμε δεδομένα, ορίζουμε ως βάση, ότι όλοι έχουν καλή πρόθεση, μέχρι αποδείξεως του εναντίων. Η απόδειξη δεν αφορά το παρελθόν, αλλά την παρούσα κατάσταση. Μπορεί εγώ να έχω κλέψει. Αλλά να έχω μετανοιώσει και απο τούδε και στο εξής να είμαι υπέρμαχη της τιμιότητας. Αυτό είναι ανθρώπινο. Δεν μπορεί ο καθένας να αμφισβητήσει την τιμιότητά μου, μέχρι να ξανακλέψω.

    Κάποιοι κανόνες, θα ήταν σοφότερο - κατά τη γνώμη μου - να εφαρμόζονται ανεξαιρέτως. Εσύ πάλι πιστεύεις το αντίθετο. Οκ. Σεβαστό. Ας μην γράψω παράδειγμα γιατί θα ξεφύγουμε πάλι.

    Η ουσία στην οποία εστιάζω την προσοχή μου, είναι διαφορετική απο αυτήν που εστιάζεις εσύ. Δεν υπάρχει κάποιος λιγότερο ουσιώδης εκ των δύο. Απλά έχουμε διαφορετικές προτεραιότητες.

    Aγαπητέ MasterPerris, ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις. Η άποψη είναι άποψη. Όπως εσένα δεν σου αρέσει το "κυνήγι" που κάνουν στο seduction, βγάζοντας το νήμα εκτός θέματος με κακεντρεχή σχόλια, ----παρότι δεν έγινε και τόσο εμφανές σε αυτό το νήμα (αυτό το γράφω ως εξωτερικός παρατηρητής)--- έτσι θα έπρεπε να σε ενοχλεί να απαντάς το ίδιο. Θέλω να πω, όπως είπα και παραπάνω, αφού αυτό είναι φόρουμ, δεν μπορούμε να σχολιάσουμε το τι κάνει ο άλλος, αλλά την άποψη που παραθέτει. Άλλωστε, προς χάριν της συζήτησης, υπάρχει και η έκφραση : "δικηγόρος του διαβόλου"/. Αυτό σημαίνει ότι δεν υποστηρίζω μία άποψη επειδή την θεωρώ σωστή αλλά γιατί μπορεί να αποδειχτεί σωστή μέσα στη συζήτηση.
     
  6. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Αγαπητή Uther, σε μία συζήτηση για το οποιοδήποτε θέμα, δεν θεωρώ κανέναν από τους συζητητές διάβολο ή άγγελούδι, τους θεωρώ όλους άνθρωπους που έχει ο καθένας τις δικές του απόψεις, τις οποίες και σέβομαι έστω και αν διαφέρουν από τις δικές μου.

    Και για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους όσο αφορά εμένα. Δεν με ενδιαφέρει ούτε και με αφορά το πως φλερτάρει ο σεντάξιον και ο κάθε σεντάξιον εδώ για να του περάσω την άποψή μου για το τι είναι σωστό στο φλερτ και τι όχι, αν κάποιος ενοχλήσει δικιά μου υ θα έχει να κάνει μ΄ εμένα και όχι με το πληκτρολογιό μου...

    Καλό είναι σε κάθε ομάδα ανθρώπων που έχουν κοινά ενδιαφέροντα, να υπάρχουν κανόνες που θα πρέπει να τους σέβονται όλοι. Δυστυχώς όμως, σε μία χώρα που δεν λειτουργεί αξιοκρατικά, αλλά για να επιβιώσεις πρέπει να δώσεις φακελάκι, να έχεις μέσον ή μουνί... ή να είσαι απατεώνας, είναι πολυτέλεια να θέλουμε από μία εξάχρονη bdsm κοινότητα που τα 2/4 αυτής δεν έχουν καμία σχέση με τον χώρο αυτό, να σέβονται όλοι τους βασικούς κανόνες που υπάρχουν στο bdsm.

    Την καλημέρα μου!
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2011
  7. smari

    smari Regular Member

    απο "πίπες" μια χαρά πάμε...

    το πως την πάνε την παπάτζα μερικοί δεν λέγεται,
    αφού έχω αρχίσει να έχω την εντύπωση πως πες πες,
    έχουν αρχίσει και οι ίδιοι να τις πιστεύουν!
     
  8. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Δεν το κανω επαγγελμα το....προβλεψεις μελλοντος να εισπραξω και κανενα ευρωπουλο....δυσκολες μερες που διανυουμε?
     
  9. ss

    ss Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    katarxhn sygnwmh gia ta greeklish, alla den mporw na to gyrisw sta ellhnika  
    panta eixa thn aporia giati ta apla , na ta kanoume polyploka.
    to flert einai ena, asxeta se poio xwro vriskesai, asxeta me to an dhlwneis vanilla, master, doula, gay, lesvia, trans, ktl . dioti oloi anthrwpoi eimaste!
    einai synarpastiko,einai ena paixnidi, oi ormones anevainoun, einai toso athwo alla kai epikyndyno tautoxrona. Oloi mas flertaroume me ton enan h ton allo tropo, oloi noiwthoume kolakeumenoi otan mas flertaroun....sto telos o kathenas apo mas krinei kai epilegei ta oria tou.
    twra to kata poso epitrepetai h oxi na flertarei kapoios mia padremenh, mia me kolaro, enan apla desmeumeno, to patera mias filhs, th mhtera enos filou, ktl ktl auto exei na kanei me to xarakthra tou kathena, to ti kai pws to zei ekeinh th stigmh, to poso afhnei tis ormes tou na ton koumadaroun.
    to flert me liga logia einai san na les ston allon..nai men mou areseis , alla...
    to poso makria mporei na paei auto to alla, o kathenas to krinei gia ton eauto tou.
     
  10. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    ΚΙ όμως θέλει να κάνει οικογένεια ο ανάρπαστος. Δύο-τρία παιδιά. Αλλά να διαλέξει μια γυναίκα δεν μπορεί, έχει χάσει της διάκρισης την αρετή. Πάντα είχε όποια γούσταρε. Εύκολα. Πανεύκολα. Και τη φίλη της μαζί. Φεύγει με χαρτάκια, με δέκα τηλέφωνα από κάθε μαγαζί.

    ΟΠΟΙΑ κι αν βρει, υπάρχει πάντα μια καλύτερη, ωραιότερη απέναντι. Εκεί! Κάποιες φορές νιώθει σαν πουτάνα, αρσενική. Το ξεχνάει όμως μόλις του την πέσει το άπαιχτο νυμφίδιο απ' τη δραματική.

    ΣΚΕΦΤΗΚΕ να βάλει αγγελία γάμου, αλλά τώρα κάτι άλλο έχει σκαρφιστεί. Αγόρασε ένα παλιό «φοξβάγκεν» βανάκι και το παίζει ο Σάκης ο ηλεκτρολόγος απ' την Πετρούπολη. Κι όποια περάσει το «τεστ της "φοξβάγκεν"» και τον αγαπήσει ορκίστηκε στους φίλους του πως θα την παντρευτεί.

    "Ο Ανάρπαστος", άρθρο του Ρουμελιώτη, Ελευθεροτυπία, 22-2-2006

    Ελευθεροτυπία - Απογευματινή Αδέσμευτη Εφημερίδα
     
  11. sw

    sw

    Re: Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    ...πολυ ωραια τα ειπες! 

    Γι:nod:ργος
     
  12. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Είναι η άποψη σου και είναι σεβαστή. Αυτό που φαίνεται να μην καταλαβαίνεις, είναι το γεγονός πως βασιζόμενη στην προσωπική σου εμπειρία, προσπαθείς να "πείσεις" για το σωστό της άποψης σου, χωρίς όμως να αποδέχεσαι την προσωπική εμπειρία του συνομιλητή σου και όσα απ' αυτή έχει αποκομίσει. Πιστεύεις πως όσα σου γράφω στα λέω έτσι απλά, χωρίς να είναι κάτι που το έχω ζήσει;

    Κάποιες φορές, είναι σωστή η άποψη και των δυο πλευρών. Αρκεί να μπορούμε να τις δούμε με ανοιχτό μυαλό.

    Tην καλησπέρα μου

    ..............................

    @Uther, δεν είναι κακό να διαφωνούμε.
    Εχεις δίκαιο για την υποκρισία από τη σκοπιά που το θέτεις, θεωρώ όμως πως είναι περισσότερο υποκριτικό για μια γυναίκα (ως προς τον εαυτό της) να παραμένει μέσα σε μια σχέση χωρίς να είναι γεμάτη, από το να αναζητήσει να αναπνεύσει πριν πάρει την απόφαση της να αποδεσμευτεί. Το καλύτερο κατά την γνώμη μου θα ήταν να έχει το θάρρος να φύγει από τη σχέση και ως αδέσμευτη να κινηθεί όπως γουστάρει. (Για τον άντρα, το καλύτερο κατά την γνώμη μου είναι να προσεγγίσει αυτή που του αρέσει με όμορφο τρόπο και στο ΟΧΙ να αποχωρήσει ευγενικά)

    Ομως, δεν την κρίνω και οπωσδήποτε δεν πετάω την περίπτωση της σε ένα τσουβάλι, από τη στιγμή που πιστεύω πως η κάθε περίπτωση είναι ξ ε χ ω ρ ι σ τ ή.

    Λάβε υπόψη σου πως δεν είμαστε Ταλιμπάν, να σέρνουμε την γυναίκα που απάτησε το σύζυγο της για να την λιθοβολήσουμε την πλατεία, αντίθετα ο πολιτισμός του δυτικού κόσμου έφτασε στο σημείο της αποποινικοποίησης της μοιχείας.

    Οταν η κυβέρνηση του Α. Παπαννδρέου έκανε το σχετικό άρθρο 8 του Νόμου 1272/82, ξέρεις ποιός αντέδρασε; Η Εκκλησία της Ελλάδος!!! Βγάλε τα συμπεράσματα σου και ο κάθε αναγνώστης επίσης. (Να το γράψω και ωμά. Δεν γίνεται να βρισκόμαστε στον χώρο του BDSM και να ταυτιζόμαστε με την ηθικοπλασία της εκκλησίας!)

    Σε γενικές γραμμές, όταν ένας άντρας με μια γυναίκα (άγνωστοι) αποφασίζουν να ζήσουν την στιγμή, και τίποτα παραπάνω απ΄' αυτό, θεωρώ πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να συζητήσουν αν είναι δεσμευμένοι ή όχι.

    Σε ότι αφορά τον χώρο μας, το πλαίσιο D/s είναι ξεκάθαρο. Ο Κ και μόνο ο Κ (όχι η "ιερή βίβλος" του BDSM, όχι κανένας γενικός κανόνας) θέτει τους κανόνες που θα κινηθεί η υ.-

    Eπιμένω στο "η κάθε περίπτωση ξεχωριστά και όχι βάση ενός γενικού κανόνα, παραθέτοντας και αυτό που γράφει η _Ivory_

    Αλλο πράγμα μη πετάς πέτρα στην αυλή μου γιατί με ενοχλεί, άλλο πράγμα μη πετάς πέτρα σε εγκαταλελειμμένη αυλή γιατί ενοχλείς τα χόρτα, άλλο πράγμα μη πετάς πέτρα στη Θάλασσα γιατί ενοχλείς τα ψάρια, άλλο πράγμα μην πετάς πέτρα στην αλάνα γιατί ενοχλείς την ησυχία της φύσης!

    (Μην βάζεις στην συζήτηση μας, όσες μου επιτίθενται, γιατί το κάνουν κλπ, γιατί ακόμα μια φορά θα μιλήσεις χωρίς να γνωρίζεις τα γεγονότα. Επιπλέον δεν έχει καμία σχέση με το νήμα και το θέμα του).

    Κατέθεσες την άποψη σου, γενικά και αόριστα. Σε ρώτησα, κάτω από ποιές προϋποθέσεις και ποιές διαδικασίες θα βγεί αυτό το "συμβούλιο των σοφών", ποιοί θα τους επιλέξουν και με ποιό τρόπο; Πως και από ποιούς θα επιλεγούν, με τι κριτήρια, αυτοί που θα τους επιλέξουν; Στη συνέχεια, θα βγάλουν ένα νόμο για κάθε ζήτημα που θα ισχύει για όλους ή θα εξετάζουν την κάθε περίπτωση ξεχωριστά; Ολα τα παραπάνω θα τα αποφασίζει μόνο το "ΔΣ" ή κάθε φορά θα περνούν από την έγκριση της "Γενικής συνέλευσης";

    Στις απαντήσεις των παραπάνω ερωτημάτων, προκύπτει το πρόβλημα. Θεωρείς ότι υπάρχουν απαντήσεις; Eάν ναι, με μεγάλο ενδιαφέρον θα τις διαβάσω, φαντάζομαι και πολλοί αναγνώστες. Eίναι η συζήτηση, που κ α ν ε ί ς δεν κάνει, είναι τα ερωτήματα που κ α ν ε ί ς δεν απαντά, είναι τα ζητήματα που κ α ν ε ί ς δεν τοποθετείται συγκεκριμένα, ως τώρα.


    Χαίρομαι που τελικά συμφωνείς πως δεν υπάρχει κοινότητα. Θα σου απαντήσω όμως τι θα έκανα στο "αν". Eγώ θα ψήφιζα να μην ενοχοποιείται ο ερωτισμός, αλλά και για κάθε πρόβλημα που θα προκύπτει, όποιο και αν είναι αυτό, να εξετάζεται κατά περίπτωση.

    Η γνώμη μου είναι, πως δεν μπορεί να υπάρξει ανοιχτή και ελεύθερη κοινωνία, κοινότητα κλπ που να αποκλείει τη φράση "όλοι οι καλοί χωράνε". Μια περιχαρακωμένη κοινωνία, δεν είναι ποτέ ανοιχτή και άρα ποτέ ελεύθερη.

    Η γνώμη μου είναι πως και οι δύο απόψεις πρέπει να καταγράφονται - αναλύονται και σε αυτό συμφωνούμε και οι δυο. Θα ήταν καλύτερο να το υποστηρίζουν με τις πράξεις τους όλοι-ες.

    Συμφωνούμε