Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Δεκα και στην βιολογια ο νεαρος παρακαλω!!!
    Σε πειραζω....
     
  2. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Να υποθέσω ότι έχετε σίγουρο πως τα παράσιτα, τα κηπουρικά π.χ. τα ξεφορτώνεται κανείς εύκολα, χωρίς χημικά και χωρίς να έχουν προκαλέσει βλάβες στα φυτά του και αυτά και τα χημικά;

    @lara[E-p],
    σπουδαίο το ποστ σου το τελευταίο, λέξη προς λέξη.

    @Anacreon,
    Απόλαυση τα τελευταία σου ποστ. Μόνο που δεν ξέρω αν πιάνει εδώ το "δεν μπορείς να κοροϊδέψεις έναν έντιμο άνθρωπο" γιατί η ερωτική συμπεριφορά, να απλωθείς προς τον άλλο είναι εξ ορισμού άπληστη αρχικά, και αυτό το ρητό είναι σοφό για τα οικονομικά μόνον, νομίζω. Είναι αδύνατο, στα ερωτικά να μην αναζητήσει κανείς αυτό που δεν του αναλογεί γιατί ο σκοπός ο ερωτικός είναι πάντα η υπέρβαση.
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Όχι. Το κύριο χαρακτηριστικό ενός παράσιτου είναι ότι είναι βλαβερό. Το θεωρώ όμως αντιμετωπίσιμο. Η μεγαλύτερη δύναμη ενός φυτού, βρίσκεται στη ρίζα του. Στα κηπουρικά παράσιτα, δεν χρειάζονται χημικά, προσωπικά χρησιμοποιώ ένα μίγμα από ζουμί τσουκνίδας ή φυτεύω κοντά στα ευαίσθητα καλλωπιστικά φυτά μου, πανέμορφους κατηφέδες - ο ταπεινός κατηφές είναι ένα από τα πιο δυνατά φυτά, τραβάει επάνω του τα παράσιτα και τα εξολοθρεύει (έχω κάνει μαθήματα Βιολογικής καλλιέργειας στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή, απίστευτο ε; )

    Στα ανθρώπινα παράσιτα, όπως είπα ήδη, μία δυνατή, υγιής σχέση, δεν θα υποστεί βλάβη. Το αντίθετο, μπορεί να γίνει και πιο δυνατή. Αν βέβαια καταρρεύσει, αυτό σημαίνει ότι υπήρχαν και άλλα προβλήματα, που δεν φαίνονταν ίσως. Αυτό βέβαια δεν κάνει τα ανθρώπινα παράσιτα συμπαθή σε κανέναν. Πάντως επιτελούν το έργο τους. (Κάτι παρόμοιο επισημαίνει και ο Καροτενούτο για την προδοσία. Η προδοσία είναι ότι καλύτερο σε μερικές σχέσεις που έχουν τελματώσει, γιατί οδηγεί στην αποτελμάτωση, που οδηγεί με τη σειρά της σε υγιείς κινήσεις...)

    Θα συμφωνήσω κι εγώ. Ένα εξαιρετικό ποστ, λέξη προς λέξη. Μπράβο Λάρα για την διαυγή τοποθέτησή σου. Συνεχίζω βέβαια να λυπάμαι τις πιο άπειρες κοπέλες, που δεν ξέρουν πώς να ψάξουν, πώς να κρίνουν, πώς να αντισταθούν σε περίτεχνα δολωμένα αγκίστρια που δεν έχουν κανένα αντίκρισμα κλπ...Μήπως να δίναμε σεμινάρια; Όλο κι όλο που θα έπρεπε να αναφέρουμε, θα ήταν τα δικά μας λάθη... 
     
  4. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Re: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    dora έχω πέραν του ενός παραδείγματα, αλλά θα αναφέρω ένα μόνο.
    Όταν κάποια φίλη προσπάθησε να αναφέρει ακριβώς το δικό της πάθημα σε κάποια υποψήφια να πάθει τα ίδια -που τα έπαθε τελικά- η άλλη μόνο που δεν την έβρισε.
    Εκείνος που πραγματικά ενδιαφέρεται για κάτι πέραν του να ευλογάει τα γένια του και να θεωρεί άπαντες ηλίθιους, θα ρωτήσει ο ίδιος και θα μάθει.
    Βέβαια έχω και παραδείγματα που λένε πως θέλουν να μάθουν, αλλά αν δεν πάθουν δεν μαθαίνουν.  

    Πραγματικά εδώ θα συμφωνήσω με την Ούθερ πως πόσο άπειρος μπορεί να είναι κάποιος που πρόλαβε να ψάξει και να βρει το βδσμ?
    Δεν είναι η απειρία που φταίει, αλλά η βιασύνη πιστεύω.

    Κάπου είχε γράψει Ο MasterJp και δεν κατάφερα να το βρω, πως είναι καλό να σκεφτόμαστε ΠΡΙΝ ακόμα και για τις πιθανές επιπτώσεις αυτών που επιλέγουμε.

    Θα είμαι ειλικρινής, ποτέ δεν νιώθω οίκτο και δεν λυπάμαι ενήλικα άτομα.
    Μπορεί να κατανοήσω, στις περιπτώσεις των φίλων μου να συμπονέσω.
    αλλά ως εκεί.
    Ποτέ δεν πίστεψα και δεν ένιωσα την λεγόμενη γυναικεία αλληλεγγύη. Όχι ότι ένιωσα την αντρική  , απλά πάντα είχα ένα ελάττωμα. Να μπορώ να δω και τις δυο πλευρές του νομίσματος κι αυτό πίστεψε με δεν με ωφελεί πάντα.

    Από κει και πέρα θεωρώ πως όπως σπέρνει ο καθένας θερίζει.

    Όσο για τα παράσιτα...εγώ τα ξεριζώνω με το που εμφανίζονται. Πάντως παραδέχομαι πως το ένστικτο μου με προειδοποιεί συνήθως και τα αναγνωρίζω από μακρυά και είμαι σίγουρη πως δεν πρόκειται για κάτι που θέλω να μεγαλώνει σε δικό μου κήπο.  


    Υ.Γ. Σας ευχαριστώ πάντως για τα καλά σας λόγια όλους  
     
  5. Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Αυτό το όντως υπαρκτό βραχυκύκλωμα είναι η ρίζα πολλών ερωτικών δεινών.
    Ξέρω ελάχιστους κι ελάχιστες που το έχουν κατανοήσει αυτό, όπως εσύ.
    Οι πιο πολλοί κι οι πιο πολλές δεν αντιλαμβάνονται την υπέρβαση ως υπέρβαση, διότι θεωρούν εσφαλμένα ότι αξίζουν για πιο πάνω.
    Κι εκεί την πατάνε και βγαίνουν τα ωραία φιλμ νουάρ.



    ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  6. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Μια φανταστική (?) ιστορία για όσους-ες έχουν χρόνο και διάθεση να την διαβάσουν:

    "Μια Κυρία, καταθέτει την άποψη της σε ένα νήμα. Με ένα ομολογουμένως πολύ καλό post, τόσο στο συμπέρασμα που θέλει να τραβήξει τους αναγνώστες, όσο και σε τρόπο γραφής. Σε αρκετά σημεία του, με βρίσκει σύμφωνο.

    Παρ' ότι εκτρέπεται από το θέμα που πραγματεύεται το νήμα, το πράττει με τρόπο που βοηθά την συζήτηση που έχει αναπτυχθεί. Μια επιπλέον σοβαρή κατάθεση άποψης και θέσης, είναι πάντα καλοδεχούμενη ως γενική αρχή.

    Ομως

    Οσο αναπτύσσει την θέση της, κλίνει προς τον νηματοθέτη και αρχίζει να ασκεί την κριτική της σε προσωπικό επίπεδο. Ο νηματοθέτης εκείνο, ο νηματοθέτης το άλλο κλπ

    (Εχω εκφράσει πάρα πολλές φορές την διαφωνία μου, να στρεφόμαστε προς τον νηματοθέτη στα posts μας και θεωρώ πως όποιος μπαίνει στην διαδικασία να δημοσιοποιήσει την γνώμη του, πρέπει να στέκεται μόνο στο θέμα που πραγματεύεται το νήμα)

    Μέχρι εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα θα σκεφτούν πολλοί, αφού ούτε μυξοκλαίει, ούτε προσωπική πικρία βγάζει, ούτε καταπατά τις αρχές της κοσμιότητας… Με το γάντι επιχειρεί το “σφάξιμο” της

    Σωστές οι σκέψεις και για χάρη της συζήτησης, θα ξεπερνούσα το ερώτημα “προς τι οι προσωπικές αιχμές” και θα συμφωνούσα, αν δεν υπήρχε ένα ΟΜΩΣ ακόμα. (Καταλυτικό)

    Αν δεν γνώριζε τον νηματοθέτη και η κρίση της είχε διαμορφωθεί από τα κείμενα και τις τοποθετήσεις του στο φόρουμ, συν κάποια κουτσομπολιά ή αν έστω οι απόψεις που κατέθετε στο δημόσιο συζητητήριο γι' αυτόν, είχαν ταύτιση με την αντίληψη που είχε εκφράσει ιδιωτικώς στην όποια εκτός φόρουμ γνωριμία τους, θα είχε μια βάση το πολύ καλό post της

    Ομως

    Πως αλήθεια καταθέτει μια Κυρία την προσωπική της άποψη για κάποιον δημοσίως "αυτός για μένα δεν έναι Master με τα χαρακτηριστικά που εγώ δίνω σε έναν Master" όταν ιδιωτικώς του έχει ζητήσει και έχει ακολουθήσει τις συμβουλές του, για το πως θα χειριστεί θέματα με τον Αφέντη της; Φαντάζομαι πως συμφωνούμε όλοι, πως μια έμπειρη slave ζητά συμβουλές ή συζητά θέματα που την απασχολούν στην Μ/s σχέση της μόνο με κάποια που θεωρεί slave ή με κάποιον που θεωρεί Master και όχι από τον φούρναρη της γειτονιάς της ή την περιπτερού.

    Πως αλήθεια μια Κυρία εκφράζει την γνώμη της στο δημόσιο συζητητήριο για κάποιον, που τον παρουσιάζει πως τίποτα κοινό δεν έχουν σε θέσεις και απόψεις για τον χώρο, όταν ιδιωτικώς έχουν συνομιλήσει επί ώρες και επί μέρες για θέματα του χώρου; Ποιός αναλώνεται σε συζητήσεις με έναν άνθρωπο που τίποτα όμοιο δεν τους συνδέει; Πως μοιράζεται με κάποιον, προσωπικές – οικογενειακές και επαγγελματικές πληροφορίες, αν το επίπεδο της συνομιλίας δεν είναι τουλάχιστον φιλικό;

    Πως αλήθεια μια Κυρία, καταθέτει την γνώμη της στο φόρουμ, υιοθετώντας περίπου τις "αλήθειες" που παρουσιάζουν κάποιες δήθεν πληγωμένες (τις οποίες ειρήσθω εν παρόδω κατακεραυνώνει χαρακτηρίζοντας τες ως ανώριμες), για κάποιον, όταν ιδιωτικώς έχει εκφραστεί σε αυτόν τον κάποιον, με τα εξής λόγια;

    "Tόσο ο Κύριος μου όσο εγώ, εκτιμήσαμε την εντιμότητα σου και την εχεμύθεια σου"
    "Eσύ δεν ενοχλείς, εσύ όταν ακούς όχι, φεύγεις"
    "Δεν το είπες στη φίλη μου και σ' ευχαριστώ, κράτησες τον λόγο σου σαν Κύριος, της το αποκάλυψα εγώ όμως και παρ' όλο που πληγώθηκε, της επισήματα ότι πήρε πολλά θετικά από σένα"

    Πως αλήθεια μια Κυρία, ενώ χαρακτηρίζει κάποιον ως ευφυή (και τον φωτογραφίζει ως οδοστρωτήρα με εξαιρετικά ομολογουμένως ικανό τρόπο προσέγγισης) του προσδίδει χαρακτηρισμούς όπως του μη σεβασμού κολαρoμένης σκλάβας, όταν γνωρίζει πως στις καλύτερες του φίλες υπάρχουν κολαρoμένες σκλάβες ή του ανθρώπου που αλλάζει θέσεις, όταν ιδιωτικώς τον έχει συγχαρεί πολλές φορές για την σταθερότητα των απόψεων του σε γραπτό λόγο και σε πράξεις;

    Πως αλήθεια μια Κυρία, ακολουθεί την τακτική "η θέση που παρουσιάζω δημοσίως και η θέση που εκφράζω ιδιωτικώς, είναι πλήρως ασυνταύτιστες;"


    Πως θα χαρακτηρίζατε την Κυρία της φανταστικής ιστορίας, αν όχι υποκρίτρια και διπρόσωπη;

    Εντούτοις εγώ δεν μένω σε αυτούς τους χαρακτηρισμούς, ούτε καν τους ενστερνίζομαι στο όλο τους (τίποτα προσωπικό εναντίον της Κυρίας που πρωταγωνιστεί στην φανταστική ιστορία μου, καμία αντιπαλότητα ή ιστορικό πικρίας δεν υπάρχει από καμία πλευρά) και μπαίνω στην ουσία του πράγματος

    Αν παρομοιάσουμε τον χώρο, ως ένα σπίτι, αρκετά από τα μέλη, άλλες απόψεις καταθέτουν και δείχνουν να υποστηρίζουν στην τραπεζαρία (φόρουμ) και άλλα, εντελώς διαφορετικά να πράττουν στα δωμάτια του (ιδιωτικές στιγμές). Οι λόγοι;

    Κατά την γνώμη μου πολλοί, ένας όμως εξ αυτών είναι η θέληση τους να μην σπάσει ο κύκλος της "παρέας" που έχουν δημιουργήσει, μιας "παρέας" που η έξωθεν εικόνα της πρέπει να παραμένει ατσαλάκωτη, άμεμπτη, αψεγάδιαστη... Με γερές και αδιάσπαστες αρχές (?), με κανόνες (?) που ακολουθούνται με ευλάβεια

    Τα παραπάνω έχουν κατασκευαστεί, ω τι έκπληξη, για ίδιο όφελος. Οφελος (μη πάει το μυαλό σας σε προσωπικό ρεαλιστικό κέρδος) όμως επί της ουσίας και επί του πρακτέου μηδενικό. Σαν την ανάγκη που έχει ο πιστός, να εξομολογείται και να παίρνει άφεση αμαρτιών, ώστε να μπορεί να ζει την αμαρτωλή ζωή του με την ελπίδα ότι ίσως πάει στον παράδεισο ή τουλάχιστον με την σκέψη πως έκανε ότι μπορούσε έναντι του θεού. Ετσι αυτός ο αμαρτωλός με περισσή άνεση όταν βρίσκεται στο καφενείο, τάσσεται ρητά κατά κάθε αμαρτίας

    Πόσο τελικά βοηθά η “λογική” του όταν μιλάμε ιδιωτικά, συμφωνώ μαζί σου και σε καταλαβαίνω και καλά κάνεις, αλλά δημόσια πρέπει να υπερασπίσω την εικόνα της παρέας, τους ανθρώπους που την ασπάζονται και την φέρουν στο φόρουμ;

    Χαμογελάω.





    @lara[E-p], μένω σε ότι σου έχω πει σε ιδιωτικές μας συζητήσεις "H πένα σου βοηθάει το φόρουμ και είναι χρήσιμο το να τοποθετείσαι συχνότερα"

    ...............

    @master Thanassis συμφωνώ με τα όσα καταθέτεις στο post σου

    @Anacreon, έξοχος ο τρόπος που παρουσίασες τη θέση σου

    .................

    Kλείνοντας, να θυμίσω πως ο τίτλος του νήματος είναι: “Το φλερτ στον χώρο του BDSM”

    Απλά
     
  7. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    @ Seduction
    Αν κάνεις τη σύνδεση με την προηγούμενη συζήτηση θα απαντηθούν τα ερωτήματα σου. Όταν έγραφα, χρησιμοποίησα κάποια quotes.
     
  8. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    Δεν μπορώ να γνωρίζω τι σκέφτεται ο καθένας αλλά προσωπικά πιστεύω πως τουλάχιστο για αρκετούς δεν υπάρχει θέμα "υπεράσπισης της παρέας" (δεν υπάρχει άλλωστε για τους πλείστους από μας, ούτε καν παρέα με την έννοια που εσύ υπονοείς. Το να συγκλίνουν οι απόψεις διαφόρων ανθρώπων που μπορεί να είναι μεταξύ τους και παντελώς άσχετοι, δεν τους κάνει αυτομάτως ούτε παρέα, ούτε βέβαια και κλίκα).
    Για παράδειγμα εγώ εξέφρασα την προσωπική μου άποψη με μορφή κριτικής, σκληρής τολμώ να πω κριτικής, στις δικές σου απόψεις όπως εκφράζονται στο φόρουμ, παρότι κατά διαστήματα μιλάμε και ιδιωτικά και σε προσωπικό επίπεδο και δεν έχω ούτε κάποια πικρία, ούτε κάτι άλλο προσωπικό με σένα.

    Αντίθετα, εγώ προσωπικά επωφελήθηκα, κέρδισα σε κάποιο επίπεδο, από την αλληλεπίδρασή μας.

    Πιστεύω πως είσαι πράγματι, "οδοστρωτήρας". Αυτό που κάνεις το έχεις δουλέψει πάρα πολύ και το κάνεις πάρα πολύ αποτελεσματικά. Έχεις συσσωρεύσει άφθονη εμπειρία στο ρόλο του "κυνηγού" –για να χρησιμοποιήσω τις δικές σου ορολογίες- έχεις καταλάβει κι έχεις τεστάρει την ψυχοσύνθεση των υ, όπως και τις αντιδράσεις τους και ξέρεις πολύ καλά πού να «χτυπήσεις» και πώς να πιέσεις, έτσι που να είναι πολύ δύσκολο ν' αντισταθούν ή να διαφύγουν τα "θηράματα". Ακόμη και για "σκληροπυρηνικές" σαν και του λόγου μου, η άμυνα σε τέτοιες "επιθέσεις", είναι μια δύσκολη δοκιμασία.

    Χρειάστηκε πολλή δουλειά και μεγάλη προσπάθεια από την πλευρά μου και βοήθεια από τον Κύριο μου, τον οποίο ευχαριστώ πολύ (το να σε ρίχνουν στα πολύ βαθιά και να σου λένε μάθε να κολυμπάς ακόμα καλύτερα είναι μια μέθοδος που με μένα δουλεύει), για να μάθω να αντεπεξέρχομαι με επιτυχία σε τέτοιες πιέσεις, τις οποίες παλιά έτρεμα.

    Γιατί πραγματικά, όπως έχω αναφέρει και ιδιωτικά, και εύστροφος είσαι, και γνώση του αντικειμένου με το οποίο ασχολείσαι έχεις άριστη. Είσαι ένας πολύ καλός και αποτελεσματικός "κυνηγός", ένας οδοστρωτήρας!

    Έτσι, ίσως επειδή εγώ πήρα πολύτιμα μαθήματα από την αλληλεπίδραση μου μαζί σου, ίσως επειδή πραγματικά μόλις εξέφρασα πως δεν έχω επιθυμία πλέον να ..φλερτάρω, αμέσως σταμάτησες και ποτέ δεν ενόχλησες με κάποιο τρόπο, να μην έχω προσωπικά μαζί σου κανένα απολύτως πρόβλημα.

    Λέγοντας αυτά δεν μπορώ να μην προσθέσω πως επειδή εγώ κατά ένα συγκεκριμένο τρόπο ωφελήθηκα, δεν σημαίνει πως επιθυμούν ντε και καλά και όλες οι άλλες ή αντέχουν να περνάνε από τέτοιου είδους τέστ, ή πως θα έχουν την δυνατότητα/ικανότητα να ωφεληθούν μέσα απ αυτό και δεν υπάρχει πιθανότητα να "σπάσουν", αν μέσα στη φαντασία τους έστω, δημιουργήσουν μια διαφορετική εικόνα ή έχουν διαφορετικές προσδοκίες... Νομίζω άλλωστε ότι έχουν εκφραστεί αρκετές φορές πικρίες στο φόρουμ, από κάποιες που δεν αισθάνθηκαν καθόλου ωφελημένες...

    Δεν λέω πως ντε και καλά εσύ φέρεις όλη τη ευθύνη, αλλά όπως είδαμε, το τεράστιο θέμα που έχει δημιουργηθεί στο φόρουμ (καιρός να αρχίσουμε πραγματικά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν) με αρκετά άτομα που εκφράστηκαν ανοιχτά αν και όχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο, είναι γεγονός πως κάποια άτομα πληγώνονται.
    Αυτό ήθελα να τονίσω μέσα από το ποστ μου.

    Πως αλλιώς συμπεριφέρεται κάτω από ένα οδοστρωτήρα η άσφαλτος κι αλλιώς το χώμα κι αυτό πιστεύω πως είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχνιέται.

    Όπως κι ο ίδιος σε κάποιο νήμα αναφέρεις
     
    Last edited: 9 Απριλίου 2011
  9. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: To φλερτ στον χώρο του BDSM

    @lara[E-p] είναι φυσικό να μην γνωρίζεις, τόσο εσύ όσο και ο καθένας μας, το τι σκέφτεται το κάθε μέλος και με τι προθέσεις καταθέτει την άποψη του κάθε φορά, ωστόσο είναι ολοφάνερη η προσπάθεια κάποιων μελών να τοποθετήσουν την γνώμη τους κάτω από την ομπρέλα των δήθεν κοινών κανόνων, της δήθεν κοινότητας και να την περάσουν ως δήθεν πλειοψηφική.

    Εδώ έχουμε γίνει μάρτυρες της αυτόκλητης "εκστρατείας" ορισμένων για την προστασία και την σωτηρία των απροστάτευτων κορασίδων (!)

    Δέχομαι φυσικά την δήλωση σου, πως η κριτική σου, δεν αποσκοπούσε σε υπεράσπιση των ιδεών της "παρέας" και χαίρομαι που ξεκαθάρισες την θέση σου.

    Εχω γράψει επανειλημμένα, πως ουδόλως με ενοχλεί η κριτική στις απόψεις μου, όσο σκληρή και αν είναι αυτή, αν βεβαίως αποσκοπεί στην βοήθεια της συζήτησης, αν παραμένει στα όρια της κοσμιότητας και γίνεται με κατάθεση επιχειρημάτων που καταστούν σαφή τα σημεία της διαφωνίας. Είναι διαπιστωμένο πως ως ενεργό μέλος του φόρουμ, απαντώ σε κάθε τέτοιου είδους κριτική και στηρίζω τον συλλογισμό μου. Δεν απέφυγα ποτέ τον υγιή διάλογο.

    Εχω υποστηρίξει επίσης πως η όποια κριτική, πρέπει να παραμένει στις απόψεις του μέλους και να μην περνά ποτέ σε προσωπική επίθεση. Είναι ολοφάνερο προς πάσα κατεύθυνση ποιά μέλη δεν τηρούν τα παραπάνω και αναλώνονται σε κυνήγι μαγισσών και κακών λύκων. Οι σκοπιμότητες, η δολιότητα και η υποκρισία, καλά κρατούν και στο φόρουμ.

    Η θέση μου είναι υπέρ της διαφορετικότητας που έχει η κάθε περίπτωση, η οποία καθίσταται κάθε φορά ξεχωριστή.

    Παρ' όλο όμως που τα πράγματα είναι όπως τα έγραψες, δλδ δεν υπάρχει ανάμεσα μας πικρία, κατά διαστήματα μιλάμε ιδιωτικά και σε προσωπικό επίπεδο κλπ, δεν θα σταθώ στην δημόσια κατάθεση της προσωπικής σου άποψης για μένα, ώστε να σου απαντήσω σε προσωπικό επίπεδο, αλλά θα χρησιμοποιήσω τους χαρακτηρισμούς που μου έδωσες ως παραδείγματα για την περαιτέρω ανάπτυξη και κατανόηση του θέματος που πραγματεύεται το νήμα.

    Ας πάρουμε τα στοιχεία που παρουσιάζεις:

    Εχουμε λοιπόν έναν εύστροφο κυνηγό (player) ο οποίος είναι οδοστρωτήρας. Αυτό που κάνει το γνωρίζει άριστα και το κάνει με τρόπο πάρα πολύ αποτελεσματικό.
    Εχει καταλάβει την ψυχοσύνθεση των υ και η εμπειρία του ξεπερνά την απειρία των νεοεισερχόμενων στον χώρο και φτάνει στις σκληροπυρηνικές. Δύσκολο να αντισταθεί κάποια σε τέτοιο κυνηγό είναι η άποψη σου.

    Ολα αυτά θα ήταν εν δυνάμει επίφοβα στο να "πληγωθούν" κάποιες Κυρίες, εάν απουσίαζε ή δεν ίσχυε το παρακάτω:

    Πέρα του ότι σε προσωπικό επίπεδο αυτή η κατάθεση σου, δείχνει μια πλήρη αντιστοιχία και ταύτιση γραπτών και πράξεων σε ότι με αφορά, έρχεται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο να ενισχύσει την άποψη που σε δεκάδες posts μου έχω επαναλάβει:

    Προσεγγίζεις όμορφα, με σεβασμό στην ανθρώπινη και θηλυκή υπόσταση, σου λέει, "είμαι αλλού" - "δεν γουστάρω" - "ΟΧΙ", σταματάς και αποχωρείς με αξιοπρέπεια, χωρίς ουδεμία ενόχληση.

    Αν εξαιρέσουμε αυτούς που πιστεύουν πως "το BDSM δεν έχει φλερτ" (!) ποιός μπορεί να διαφωνήσει με το παραπάνω και σε ποιά επιχειρήματα άραγε θα καταφέρει να υποστηρίξει την διαφωνία του;

    Εν αναμονή

    ..............

    Μπορεί το φλερτ μεταξύ δυο ενηλίκων ανθρώπων με νόηση, όταν γίνεται με ευγένεια, όταν βασίζεται στη συναίνεση και όταν ο τροφοδότης επιδεικνύει σεβασμό προς τον παραλήπτη, να είναι κάτι κακό, κάτι επιλήψιμο, κάτι αξιοκατάκριτο, κάτι ζημιογόνο;

    H γνώμη μου είναι πως ΔΕΝ μπορεί.- (Οποιος έχει αντίθετη άποψη ας παρουσιάσει τα επιχειρήματα του και ας αναπτύξει τον συλλογισμό του. Εδώ γι' αυτό βρισκόμαστε, για να συζητάμε. Οχι για να κραυγάζουμε)

    ..............

    Θέτεις όμως μερικά επιπλέον ζητήματα, αρκετά ενδιαφέροντα κατά τη γνώμη μου. Kάποια απ' αυτά είναι αμιγώς BDSMικά και κάποια γενικά ερωτικά.

    Α. Μπορεί να επωφεληθεί μια κολαρομένη σκλάβα ή μια δεσμευμένη υ από την "πίεση" ενός καλού και ισχυρού φλερτ; Μπορούμε να θέσουμε πως το όποιο όφελος είναι μόνο στην μη αποδοχή ή μόνο στην αρχικά αποδοχή και στη μη συνέχεια ή μόνο στην αποδοχή;

    B. Είναι όντως γι' αυτήν μια δύσκολη δοκιμασία και ειδικότερα είναι μόνο δοκιμασία; Χρειάζεται όντως πολλή δουλειά και μεγάλη προσπάθεια από πλευράς της για να μάθει να ανταπεξέρχεται με επιτυχία σε τέτοιες "πιέσεις"; Αν ναι, γιατί;

    Γ. Αν μπορεί να "σπάσει" κάποια κολαρομένη σκλάβα (?) ή κάποια δεσμευμένη ή αδέσμευτη* υ με πράγματα που μπορεί να δημιουργήσει η φαντασία τους, ενοχοποιείται το φλερτ;

    *Eιδικά η συζήτηση για τις αδέσμευτες παρουσιάζει ενδιαφέρον, από τη στιγμή που θεωρείται ως βέβαιο πως οι έχουσες Κ θα έχουν την βοήθεια και την καθοδήγηση του.

    Δ. Τις προσδοκίες τις δημιουργεί το φλερτ ή η συνέχεια μετά την αποδοχή του; Ακόμα και στην περίπτωση που αρχικά οι προσδοκίες είναι κοινές και από τα δύο μέρη, δεν είναι απολύτως ανθρώπινο να πάψουν να είναι κοινές ανά πάσα στιγμή; To ότι κάποιες Κυρίες εκφράζουν στο δημόσιο συζητητήριο τις πικρίες τους, (από την μη έκβαση στο κατά πως το ήθελαν ή πως το φαντάστηκαν κλπ), προσλαμβάνεται αυτομάτως η δήλωση τους ως αληθής; Ας μην λησμονούμε φυσικά και τις σκοπιμότητες που μπορούν να κρύβονται πίσω από κάθε τέτοια πικρία.

    Ε. Υπάρχουν στον ερωτισμό, τόσο ασφαλείς διαδρομές και πορείες που να παρέχουν την εγγύηση πως δεν θα πληγωθεί αυτή που τις διανύει;

    Επιφυλάσσομαι να απαντήσω σύντομα και στα 5 ζητήματα, θα ήθελα όμως τόσο τις τοποθετήσεις σου, όσο και όσων μελών έχουν μια άποψη και θέλουν να την καταθέσουν.

    ................

    Είναι βέβαιο πως αλλιώς συμπεριφέρεται κάτω από ένα οδοστρωτήρα η άσφαλτος κι αλλιώς το χώμα, αλλά με το δεδομένο που προκύπτει από την αναφορά σου. δλδ η κατανόηση της ψυχοσύνθεσης των υ από τον κυνηγό που είναι οδοστρωτήρας σε ευθυγράμμιση με τον σεβασμό, την ευγένεια, την αποδοχή του ΟΧΙ και τη αξιοπρέπεια που πρέπει να έχει αυτός που φλερτάρει, όπως υποστηρίζω, δεν βλέπω να γεννά κίνδυνο.

    Για μένα το φλερτ στον ερωτικό χώρο (ανεξαρτήτως ΒDSM, vanilla, chocolate etc), είναι υγεία, είναι ζωντάνια, είναι ωραιότητα, είναι "ανάγκη'...

    Για κάποιους άλλους είναι κίνδυνος, απειλή, βρόμικο, αξιοκατάκριτο, αχρείαστη "πρακτική"...

    Ολα τα έχει ο μπαξές, ας δεχτούμε την διαφορετικότητα μας χωρίς τσιρίδες και αναθεματισμούς.
     
  10. tithon

    tithon Contributor

    παρ' οτι είχα την τύχη να έχω την πάρα πολύ διασκεδαστική εμπειρία να παρευρεθώ σε πέσιμο σε κολαρωμένη, παρουσία της αφέντρας της, από μη σχετικό με τον χώρο φίλο μου, δεν αποδέχομαι την απαγόρευση προσέγγισης δεσμευμένου υ, εφ όσον υπάρχει έδαφος.

    έδαφος είναι η αμοιβαία εκδήλωση κατ' αρχήν επιθυμίας γνωριμίας ή και πιθανής έλξης. φλερτ είναι η διερεύνηση αυτής της κατ' αρχήν επιθυμίας ή της πιθανής έλξης. φλερτ δεν είναι οι κολακείες και η καλλιέργεια φιλαρέσκειας ή αυταρέσκειας. το φλερτ είναι διερεύνηση. κολακεία και καλλιέργεια αυταρέσκειας μπορεί να προσφερθεί αφειδώς σε οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή ακόμη και στο πιό ανόητο ον του κόσμου. εξάλλου πολλά ανόητα όντα έχουν σαν μοτο το «αν δεν με κολακεύεις, με παρενοχλείς». αυτό το εξαιρετικό εργαλείο βοηθάει να αποφεύγουμε τα ανόητα όντα.

    αυτή η αμοιβαία κατ' αρχήν επιθυμία γνωριμίας ή και πιθανή έλξη, κατά κανόνα εκδηλώνεται μεταξύ ανθρώπων που κάτι τα συνδέει σε κάποιο επίπεδο. όχι ομοιότητα, αλλά ενδεχομένως συμβατότητα. ο γνωστός αλλά μη υπαρκτός μαλακομαγνήτης. αν μου την πέφτουν τα σούργελα είναι βέβαιο οτι δεν φταιν' τα σούργελα, αν μου στέλνουν φωτογραφίες είναι βέβαιο οτι χρειάζομαι φωτογραφίες, αν είναι όλοι ανειλικρινείς και χαζοχαρούμενοι μαζί μου είναι βέβαιο οτι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ανειλικρινείς και χαζοχαρούμενοι, αλλά μόνον αυτοί διαλέγουν να την πέσουν σε μένα. κανα ξώφαλτσο είναι απλά διασκεδαστικό.

    εξ αυτού συνάγεται οτι η πιθανή έλξη είναι φυσική λειτουργία και δεν αναστέλλεται με απαγορεύσεις. το κολάρο και το αφεντικό είναι εμπόδιο. αν είναι επαρκώς ισχυρό εμπόδιο δεν θα απειληθεί απ το φλερτ, αν δεν είναι αρκετά ισχυρό δεν σώζεται με την απαγόρευση.

    κάθε άλλη επιθυμία είναι ζήτημα απλού αιτήματος στον ιδιοκτήτη του κολάρου.
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    γιατί ενώ για κάθε άλλη επιθυμία δείχνετε σεβασμό στην έννοια του κολάρου,
    για την συγκεκριμένη
    την αναιρείτε;
    Η επιθυμία χρήσης του υ (που προφανώς και θεμιτά εμπεριέχεται στο "κάθε άλλη") που εμπεριέχει την έλξη όχι ως πιθανή αλλά ως βέβαιη αλλιώς δεν θα προέκυπτε, δεν υπάγεται στις φυσικές λειτουργίες;
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    γιατί η διερευνημένη αμοιβαιότητα μπορεί να έχει ήδη καταστήσει το κολάρο μη φυσικό, και άρα εμπόδιο . η επιθυμία χρήσης του υ δεν προϋποθέτει φλερτ.