Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Στο δια ταύτα λοιπόν.
    Έχεις ως Κυρίαρχος απέναντι σου ένα υ το οποίο εγνωσμένα ανήκει (με ή χωρίς εισαγωγικά) και το οποίο ταυτόχρονα, άμεσα ή έμμεσα, εκδηλώνει μια κάποια διαθεσιμότητα, δεκτικότητα για κάτι, οτιδήποτε πέραν της απλής κοινωνικής επαφής. Η περίπτωση του δε είναι λίαν ενδιαφέρουσα.
    Από εκεί και μετά έχεις δύο δρόμους που μπορείς να ακολουθήσεις.
    α)Έχοντας κατά νου τη γνωστή και ολόσωστη ρήση του MasterJp(αν δεν κάνω λάθος) πως όποιος δεν προσέχει την ιδιοκτησία του δεν την αξίζει, να πεις ένα ας πρόσεχε και να προχωρήσεις ακάθεκτος.
    β) Έχοντας επιλέξει να λειτουργείς βάσει αρχών-με την αρχή εν προκειμένω να υπαγορεύει το ότι ποτέ και σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουμε ξένη ιδιοκτησία-να μην κάνεις απολύτως τίποτε, παρά την επιθυμία σου και να ξεκαθαρίσεις τον λόγο που δεν το κάνεις.

    Προσωπικά έχω επιλέξει να λειτουργώ βάσει κάποιων αρχών στις οποίες περιλαμβάνεται και η παραπάνω. Ταυτόχρονα είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που εν προκειμένω θα κουνήσει επιτιμητικά το δάχτυλο σε οποιονδήποτε. Τούτο διότι παρόλα αυτά έχω υποπέσει στο-κατ εμέ- σφάλμα του πρώτου δρόμου δύο φορές στη ζωή μου, τις οποίες-ανεξαρτήτως έκβασης-δεν ξέχασα ποτέ.
    Το να έχεις επιλέξει να λειτουργείς βάσει αρχών δεν είναι για όλους μια απλή εφάπαξ απόφαση την οποία παίρνεις και πορεύεσαι αναλόγως. Απαιτεί διαρκή εγρήγορση, προσπάθεια και αν γίνουν λάθη τουλάχιστον να μην επαναληφθούν.

    Από εκεί και μετά και σε κάθε περίπτωση είμαστε οι επιλογές που κάνουμε.
     
  2. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    - Τι μαλάκας, την έπεσε στην υποτακτική μου...
    - Ε, και..?
    - Μα δεν βλέπει ο μαλάκας, πως η δικιά μου φοράει κολάρο..?
    - Ε, και..?
    - Κολάρο σημαίνει πως ανήκει, δεν την πέφτουμε σε αυτές που ανήκουν...
    - Πού το λέει αυτό..?
    - Μα είναι ιδιοκτησία μου...
    - Είναι..?
    - Τι λες τώρα, έτσι λέει το ...βδσμ..!
    - Πού το λέει κι αυτό πάλι..?
    - ...
    - Μεγάλα παιδιά είστε, θα τη βρείτε την άκρη...
    (Αυθεντικός διάλογος)

    Ιστορίαι από την ελεφαντοχώρα (διάλεξα low bred εν προκειμένω, που έχει και πιο πλάκα)... Οι δικε'όροι, σαν το Ιππικό στα καμπόικα, ήρθαν μετά)...
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Γιασάν και "αμαρτία" ουκ εστί... Ξαναγιασάν..!
     
  4. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Έχοντας, πλέον, αποφύγει τον σκόπελο της "παραχώρησης του υ προς χρήσιν" που ουδεμία σχέση έχει με το το τι πραγματεύεται το παρόν νήμα και παραλίγο να περιπλέξει, περαιτέρω, τα πράγματα, ας πάμε στο... φλερτ. Ναι, αυτό του κολαρωμένου υ!

    Αγαπητέ @tithon
    Κατανοώ απολύτως ποιά είναι η θέση που διατυπώνεις. Τονίζεις, άλλωστε πως δεν λες τίποτε άλλο, από:
    Μια τόσο, λοιπόν, ξεκάθαρη θέση, πως θα μπορούσε να δεχθεί κριτική και να δημιουργήσει αντιδράσεις?
    Μήπως -ερωτώ, μήπως- επειδή είναι "ξεκάθαρη" μέχρι ενός σημείου? Και εξηγούμαι:
    Το να απογυμνώνουμε την θέση αυτή από κάθε πλαίσιο αναφοράς, πλαίσιο αποδοχής, αιτίες και επιπτώσεις μπορεί να αποτελεί μία άριστη μέθοδο προσδιορισμού, ορισμού και ερμηνείας του υπό εξέταση αντικειμένου μας. Πράγματι, βγάζοντας από την "μέση" τα:
    μπορούμε να διακρίνουμε την καθαρότητα της αρχικής θέσης. Και λοιπόν? Χαρήκαμε, απλώς, την συζήτηση? Ή χαρήκαμε με την επίτευξη του -με σαφήνεια- ορισμού του... φλερτ? Νομίζω πως το πνεύμα σε αυτό το νήμα, αλλά και σε άλλα παρόμοια, αντικατοπτρίζει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων για το σχετίζεσθαι, τις πιθανές αιτίες για το πράττειν, αλλά και τις επιπτώσεις αυτών. Η "απόγύμνωσις" που επιχειρείς, φαίνεται να μην δίνει σημασία σε αυτά. Και, φυσικά, μέχρι στιγμής ουδέν το μεμπτόν. Ίσως ο... θετικός προσανατολισμός μου να μου έχει δημιουργήσει μία αλλεργία σε τέτοιες προσεγγίσεις "απογύμνωσης" και "μετεωρισμού" της κάθε λέξης και έννοιας, αλλά κακό ουδέν. Δική μου η αλλεργία και δικαίωμα του καθενός να λειτουργεί με τον τρόπο που μόλις περιέγραψα.
    Γιατί, όμως, η "απογύμνωσις" γίνεται μέχρι ενός βαθμού? Γιατί σταματάμε στο σημείο της... "αμοιβαιότητος" και φτάνουμε έως το σημείο της "διεκδίκησης"??? (ΚΑΙ)Αυτά δεν θα έπρεπε να παραλειφθούν? Να εικάσω πως αποτελούν σημεία ενδιαφέροντος? Δεν θα εικάσω. Θα ρωτήσω όμως! Γιατί, καθιστά την απορία μου εύλογη και το:
    κάτι που νομίζω πως έχει αποσαφηνιστεί πλήρως και πλειστάκις. Ναι, σημαίνει!

    Εν κατακλείδι, αυτό που εξάγω ως συμπέρασμα από τους διαξιφισμούς μεταξύ εσού και του @MasterJp είναι πως και οι δύο ενδιαφέρεστε (και ας δηλώνεις το αντίθετο) για την σχεσιακή αξία και την εφαρμογή της υπό εξέταση έννοιας. Απλά για... διαφορετικούς λόγους. Εάν έχω καταλάβει καλά (διορθώστε με αν κάνω λάθος και... "βάζω" λόγια στο στόμα σας), ο @MasterJp υποστηρίζει πως η "αμοιβαιότητα" και το "ενδιαφέρον" του υ, βγάζουν το πλαίσιο εντελώς εκτός BDSM και άρα το καθιστούν ανάξιο σχολιασμού ή/και ενασχόλησης.
    Στην ίδια γραμμή, αυτό ακριβώς θεωρώ κι εγώ. Ένα υ, εφόσον κοινωνικοποιείται υπό το κολάρο ενός Κ, οφείλει να το σεβαστεί. Ακόμα κι ας μην είναι Κ ο... Κ. Ακόμα κι ας είναι ο χειρότερος μαλάκας της υφηλίου. Φύγε, βγάλε το κολάρο, βρίσε τον ακόμα εάν είναι μαλάκας, δεν διαφωνώ. Αλλά όταν κυκλοφορείς (με δική σου επιλογή, εφόσον δεν "έφυγες" ακόμα) με το κολάρο, όσο ενδιαφέρον και να μου δείξεις, θα σε... γράψω κανονικά.

    Αυτό είναι και το συμπέρασμα (και θέση/στάση) που καταλήγω. Θεωρώντας ότι το κολάρο σημαίνει, όντως, απουσία αυτοδιάθεσης και επίσης πως ένας real Master, ο οποίος βρίσκεται στο BDSM από ανάγκη και όχι από "θέλω" θα μπορούσε να σχετιστεί ΜΟΝΟ με κάποια που ανήκει στο χώρο. Άρα δεν θα έδινε ποτέ σημασία σε ένα "υ", το οποίο θα επεδείκνυε παρόμοιες συμπεριφορές. Επειδή δεν θα ήθελα να εικάσω, η δική σου ποιά ακριβώς είναι?
     
  5. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Σύντομη τοποθέτηση:

    Δεν είναι θέμα ηθικής (εξάλλου όλοι όσοι είναι εντός του ῾᾽χώρου᾽᾽, είναι by default ανήθικοι), αλλά ήθους.
    Και το δικό μου ήθος υπαγορεύει ότι: σεβόμαστε την ξένη ιδιοκτησία.

    Ασχέτως εάν ένα χωράφι έχει περίφραξη ή όχι, εάν μας φαίνεται περιποιημένο ή όχι ..
    εφόσον είναι στην ιδιοκτησία άλλου, προφανώς υπάρχει λόγος που είναι (ακόμα) στην ιδιοκτησία άλλου.
    Και κανείς δεν έχει το ελεύθερο να το διεκδικήσει, πόσο μάλλον να το καταπατήσει.

    Η έννοια της χρησικτησίας στο BDSM δεν υπάρχει.
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    @Master Electro-pain

    αν, λοιπόν, προσδιορίσουμε για ποιό πράγμα μιλάμε. αν ξέρουμε οτι δεν μιλάμε γιά σαχλαμάρα, αυταρέσκεια και κολακεία, τότε μπορούμε να προσπαθήσουμε να αποσαχλαμαρίσουμε ένα ένα και τα υπόλοιπα και να τα συναρτήσουμε σε πλαίσιο.
    σε αυτήν την κατεύθυνση μπορούμε να βρούμε και ηθικολογίες και λογικά ή άλλα άλματα, και αγκυλώσεις και αποχρώσεις.
     
  7. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Ακριβώς αυτά εννοούσα!
    Απλά, ρωτούσα, επιπλέον, στο που αποσκοπεί η μερική συνάρτηση που ακολούθησε την αποσαχλαμαροποίηση...
     
  8. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    σιγά μην περιμένουμε να πούμε τη δούλα να ζητήσει ριλίζ. λες και δεν ξέρουμε ότι θα ζητήσει ριλίζ μόλις 'δει' τον επόμενο...
     
  9. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Δεν γνωρίζω από που αντλείς τις εμπειρίες σου, πάντως στα "δικά" μου μέρη, τόσα χρόνια: This in NOT the case!!!
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Το κολάρο είναι σαν τη βέρα, κόσμημα.

    Το πραγματικό κολάρο είναι στο μυαλό και αν το κολάρο υπάρχει τότε η όλη κουβέντα περί φλερτ είναι άνευ σημασίας διότι το "υ" δε θα ανταποκριθεί.

    Αν ανταποκριθεί τότε για μένα κάτι δεν πάει καλά στη σχέση του εκτός και αν αυτό γίνεται εν γνώση του Κ του και το επιτρέπει για δικούς του λόγους.

    Η ηθική διάσταση του θέματος είναι μεγάλη κουβέντα γιατί εκεί ανοίγονται διάφορα ενδιαφέροντα ερωτήματα που ξεφεύγουν από το BDSM (πχ κατά πόσο είναι ηθικό να φλερτάρεις ή ακόμα περισσότερο να συνάπτεις σχέση με ένα υποτακτικό άτομο που είναι ήδη σε βανίλα σχέση; )
     
  11. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Θυμήθηκα το ποστ που είχε κάνει η @dina για αίτηση release που περίμενε μέχρι να γίνει αποδεκτή.

    Η εν λόγω συμπεριφορά μου ήταν ακατανόητη υπό την έννοια ότι αν έχεις αποφασίσει να φύγεις τίποτα πραγματικά δεν μπορεί να σε κρατήσει.

    Είχαν απαντήσει ωστόσο και η ίδια και ο @espimain "το κάνεις για να είσαι συνεπής στις ίδιες σου τις αρχές".

    Μπορεί λόγω πραγματισμού να το θεωρώ περιττή φασαρία ωστόσο σαν στάση τη θαυμάζω.
     
  12. whisperer

    whisperer Regular Member

    Mεταξυ κατεργαρεων ειλικρινεια  

    Σοβαρα τωρα,νομιζω πως κσθε κατασταση κρινεται βαση των συνθηκων που τη διεππουν.
    Το εν βδσμ ηθος οπως ανεφερε ο @MindFeeder αποψη μου ειναι πως εχει να κανει με το σεβασμο στη εννοια του "" ανηκειν"" η οποια στο βανιλα χωρο δεν εχει αναλογη βαρυτητα/σημασια.