Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To φλερτ στον χώρο του BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 15 Μαρτίου 2011.

  1. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    τελικά σε ποιον ανήκει το ακίνητο?
     
  2. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Πστ...
    Είπα 'γω κάπου "...γιατί αν το κάνει αυτό μιά φορά μπορεί να το κάνει και δεύτερη..." ή για το ''όποιο ''υ δεσμευμένο σε βανίλλα σχέση ..?
    Όσο για ηθικούς ενδοιασμούς, εκάγχασα αλά Οβελίξ...
    Είπαμε, μπορεί να φαίνεται υπερβολή ή/και πρόκληση, πως το όποιο εν βδσμ σχετίζεσθαι είναι το ύστατο στάδιο του βανιλισμού τουλάχιστον στην κρατούσα κοινωνικοκαθεστωτική τυπολογία, σε κάθε περίπτωση όμως το "εκτός -και αυτών- των τειχών" είναι άλλο, εντελώς άλλο, πράμα...
    Πληρωμένα, κερασμένα...
     
  3. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    σε αυτόν που πληρώνει τον ΕΝΦΙΑ (κοντοζυγώνει άλλωστε .. ). Όχι, αυτό δεν ήταν πολιτικό σχόλιο!
     
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Το κολαρομένο υ είναι ιδιοκτησία αλλά το παντρεμένο υ είναι free for taking επειδή η σχέση του δεν είναι BDSM?

    Ήθος à la carte είναι στα δικά μου μάτια.
     
  5. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor


    Συμφωνούμε για το ηθος α λα καρτ . Εγω όμως δεν μίλησα για παντρεμένο υπο ,ούτε έχει σχέση στην προκειμένη συζήτηση .Αν θες το συζητάμε σε άλλο νήμα που να αφορά συτό  .
     
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Εσείς οι μορφωμένες τα ξέρουτι αυτά...
    Που τους έρριξα μια ματιά, και δυο και τρεις, τα βρήκα πολύ πιο χαριτωμένα από το "γύρω-γ'υρω όλοι", μάλλον είμαι μεγάλος για να παίζω παιδικά παιχνίδια ως φαίνεται...
     
  7. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    Είμαι σίγουρη πως παίζεις άλλα ...Ο καθείς επιλέγει το παιχνίδι που απολαμβάνει  
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κινούν ακίνητο περικαλώ...
    Τι, μόνον οι "έτσι" θα κανιβαλίζουν Αριστοτέλη..?
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Αναγνωρίζει ευκόλως ο καθείς όσα μετέρχεται σε τρέχοντα χρόνο...
     
  10. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Θα θέλατε να αναλύσετε την δεύτερη πρόταση;

    Σημ. αναφορικά με το σχόλιο σας περί αυταρέσκειας, κολακείας κλπ, χειροκροτώ με χέρια και πόδια, μην ξεχνάμε και την καταγωγή μας και βρίσκει να λέει ο @Arioch .
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Σε μια άλλη εποχή είχα ένα υ, εν δυνάμει σ, σε επίπεδο εκπαιδευόμενης, ούτε καν ιδιοκτησίας, περίπου ενάμισι χρόνο. Το εν λόγω υ/σ επικοινωνούσε, εν γνώση μου και άδειά μου, σε καθημερινή σχεδόν βάσει με νέο, στο χώρο, όχι σε ηλικία, Κ του οποίου ήμουν φίλος και μέντορας. Όπως αναφέρει η @angel42 παραπάνω το υ/σ τα ξερνούσε όλα, αλλά ταυτόχρονα είχα ενημέρωση και από το Κ για τις μεταξύ τους συνομιλίες και έβλεπα την έλξη (τη γνωστή φυσική λειτουργία κλπ κλπ) που είχε αναπτυχθεί. Η στάση του υ/σ απέναντι μου δεν είχε μεταβληθεί στο ελάχιστο και θεωρώ, χωρίς καμία πρόθεση να ευλογήσω τα γένια μου, εαυτόν αρκετά έμπειρο και ικανό να αντιληφθεί την ειλικρίνεια η μη δεδομένης συμπεριφοράς. Στις μεταξύ τους συνομιλίες δεν υπήρξε καμία εσκεμμένη διερεύνηση από καμία από τις δύο πλευρές, η έλξη προέκυψε φυσικά και αβίαστε δεν εκμαιεύθει, ούτε υπήρξε "διεκδίκηση" του υ/σ δια μέσω του ιδίου του υ/σ.

    Κάποια χρονική στιγμή (1-2 μήνες) ο εν λόγω Κ μου είπε : την θέλω, της το ανακοίνωσα χθές, δεν αρνείται ότι και αυτή θα το ήθελε αλλά λέει πως είναι δική σου απόφαση και αυτό με βρίσκει σύμφωνο. Την ίδια νύχτα ρώτησα το υ/σ αν επιθυμεί αποδέσμευση και αρνήθηκε, άφησα να περάσει λίγη ώρα και το ρώτησα αν επιθυμεί μεταβίβαση και, κατακόκκινη, έγνευσε καταφατικά. Την παρέδωσα την επόμενη μέρα στο Κ και παρέμεινα φίλος τους και μέντοράς του για όσο κράτησε η σχέση τους.

    Η παραπάνω συμπεριφορά του υ/σ βρίσκεται στο δικό μου λεξικό, ως παράδειγμα στο λήμμα "συνέπεια" υποκατηγορία M/s, αντίστοιχα του Κ στο λήμμα "διεκδίκηση", υποκατηγορία κολαρωμένο σ με το οποίο υφίσταται αμοιβαία έλξη. Αυτά όμως σε μια άλλη εποχή, στο τέλος σχεδόν της εποχής που για να μιλήσεις σε σ με κολάρο ιδιοκτησίας σε δημόσια συνάθροιση έπρεπε να ζητήσεις άδεια από τον Ιδιοκτήτη του και σε περίπτωση απουσίας του από αυτόν που είχε αναλάβει την ευθύνη του σ, συνήθως κάποιο φίλο του Ιδιοκτήτη ή τον διοργανωτή της συνάντησης που εκτελούσε χρέη Dungeon Master και ας μην υπήρχε dungeon. Μη συμμόρφωση με τον εθιμικό αυτόν κανόνα είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθείς "καροτσάκι" έξω από τον χώρο της συνάντησης και βαθμιαία, σε περίπτωση επαναλήψεων, έξω από τη "σκηνή" (αναπόφευκτα όχι έξω από τον "χώρο", όπως σωστά διευκρινίζει κάπου στο παρόν νήμα ο @Arioch ).

    Μιλάμε και ξαναμιλάμε για του χώρο του BDSM και τις περισσότερες φορές έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας το D/s (ορισμένοι κολλημένοι όπως εγώ και το M/s) αναρωτιέμαι πόσοι έχουμε αναρωτηθεί αν αυτό που κάνει τον "χώρο" χώρο είναι οι διάφορες πρακτικές ή (τουλάχιστον αναφορικά με D/s , M/s) το εθιμικό δίκαιο και η φιλοσοφία που τον διέπει, όσο τον διέπει, αν τον διέπει (πλέον), όχι σε προσωπικό αλλά σε δημόσιο επίπεδο.

    Σημ. Για να μην μπαίνουμε σε περιττές συζητήσεις περί ηθικολογιών, αγκυλώσεων και άλλων συναφών, δεν υπάρχει τίποτε μεμπτό στο φλερτ, όταν κάποιος είναι αυτόβουλος, όταν όμως δηλώνει ευθαρσώς μή αυτόβουλος και το κάνει χωρίς γνώση και άδεια ή εντολή του έχοντος την βούληση (και την ευθύνη) αντ' αυτού, πρόκειται για κοροϊδία, με γνώση, άδεια ή εντολή μπορεί από το να φλερτάρει μέχρι να πουτανίζει ασυστόλως. Αντίστοιχα, Κ που εσκεμμένα διερευνά αν ένα κολάρο είναι επιρρεπές ή όχι σε κλυδωνισμούς δεν βλέπω σε τι διαφέρει από κάποιο που διερευνά αν τα κλειδιά του ταιριάζουν σε άλλα αυτοκίνητα.
     
  12. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Ό,τι έχει νόημα να ειπωθεί, ειπώθηκε στο post #395.
    Το φλέρτ, όπως άλλωστε και η συκοφαντία, είναι Τέχνη, οι οποίες, τόσο εντός, όσο και εκτός του χώρου, εάν δεν έχουν εκλείψει, τείνουν να εκλείψουν και να αντικατασταθούν από το "πέσιμο" και την υπόγεια διαβολή. Δεν θα βιαζόμουν να αναφωνήσω O tempora, o mores, καθ' όσον αυτή καθ΄εαυτή η πορεία του παρόντος νήματος σε βάθος 8 περίπου ετών, αποδεικνύει ότι είναι απλά θέμα αριθμητικής αναλογίας. Κάποτε υπερτερούσαν αριθμητικά αυτοί που συμπεριφερόταν όπως ο @MasterJp περιγράφει αμέσως προηγουμένως, τώρα οι κεραμιδόγατοι και τα αγελέα παρακρατικά τετράποδα.
    Πέραν όμως του ζητήματος της αισθητικής και της "συνέπειας", ως ήδη έχουν ορισθεί σε προηγούμενες αναρτήσεις, υφίσταται και το ζήτημα της αποτελεσματικότητος. Και επ' αυτού όλη η ευθύνη βαρύνει τους Κ. ή φερόμενους "Κ". Με απλά λόγια, έχει εκφυλισθεί (δεν έχω πρωινιάτικα διάθεση να χρησιμοποιήσω πιο βαριά έκφραση), η έννοια του collaring. Το να τσιμπάω ένα σ/υ από το σωρό και σε μια εβδομάδα να φέρει το κολλάρο μου, έτσι για να μπορώ εγώ να πω στην επόμενη μάζωξη ότι έχω κολλαρομένο υ και αυτό ότι ανήκει, μου αφαιρεί το δικαίωμα να θέσω οποιαδήποτε αντίρρηση στον όποιο πέφτουλα, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί, στην καλύτερη περίπτωση, είμαι κάτοχος ενός κατά τα λοιπά αδιάφορου αδέσποτου και όχι Κύριος ενός σ.
    Η μόνη αντίρρησή μου με όσα αναφέρονται στο προηγούμενο post, έγκειται στο ότι σχέση κολλάρου είτε D/s ή M/s που δύναται να κλυδωνισθεί , με τη χρήση διαβολής του Κ. στο σ. από τρίτο και δη κρυφίως, είναι μόνο κατ' όνομα τέτοια. "Δεν κουτσαίνει ή καμήλα απ' τ΄αφτί", κατά που λένε και στο τόπο μου.
    Και κάτι τελευταίο. Υπάρχει ένα post στο νήμα αυτό της nychta... Μιλά για αρχοντιά. Προσωποποιημένα μεν και με μια υποσημείωση που δεν με βρίσκει σύμφωνο όπως έχει διατυπωθεί, αλλά καλό είναι ως έννοια, αισθητική και πρακτική να μην καταλήξει στη λήθη.