Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

to b-dsm ? or not to b-dsm?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Guest76532, στις 4 Ιουλίου 2014.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @D. Alessandro : Τελείως φυσιολογικούς ανθρώπους που εκφράζονται σεξουαλικά σχετιζόμενα με άτομα του ίδιου φύλου.
     
  2. AliceInChains08

    AliceInChains08 100yrs of Solitude


    Θα μου ήταν δύσκολο να παραθέσω διαδικτυακή βιβλιογραφία, γιατί δε διαβάζω στο διαδίκτυο, ούτε θα μπω στη διαδικασία να βρω κάτι στη wikipedia για να στηρίξω αυτό που λέω.

    Επίσης δε γνωρίζω τον ελληνικό όρο για τη λέξη fallacy, το οποίο είναι κάτι που κάνετε σε δεύτερο ποστ σας, προς μεγάλη μου λύπη. Το να επιτίθεστε σε ορισμούς που δεν είναι δικοί μου, επειδή τους χρησιμοποιώ με τρόπο που έχετε δυσκολία να κατανοήσετε, ή δε θέλετε, δε σημαίνει ότι μπορείτε να βγάζετε συμπεράσματα, να κάνετε συνεπαγωγές για την έκφραση της κριτικής σκέψης των συνομιλητών σας. Όπως π.χ. πως αντιλαμβάνομαι εγώ τη φυσική διαδικασία του σεξ. Είναι εντιμότερο και ειλικρινέστερο να με ρωτήσετε απλά, από το να υποθέσετε για ακόμα μια φορά. Καταλαβαίνετε ότι αυτό αγγίζει τα όρια του προσβλητικού, όταν ο συνομιλητής σας βρίσκεται εδώ, και είναι διαθέσιμος.

    Και για να επανέλθω στο θέμα μας. Ξεκινήστε με D.H. Barlow "Abnormal Psychology" που περιλαμβάνει όσα είπα, ώστε να μπορέσουμε να συζητήσουμε περαιτέρω. Αν ο καθένας μας δίνει δικό του ορισμό στο νορμάλ, το αμπνόρμαλ δύσκολο να το προσεγγίσουμε.

    υγ. Ο σκατζόχοιρος το κάνει ανάσκελα και όχι στα τέσσερα. Εξ ου και το fallacy που κάνετε.
     
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @AliceInChains08 : Δεν είχα, ούτε έχω καμία πρόθεση να σας προσβάλω προσωπικά, το χρησιμοποίησα σαν οξυμένο παράδειγμα για να υποδείξω που μπορεί να καταλήξει κανείς ακολουθώντας με απλές λογικές συνεπαγωγές τις θέσεις σας. Αν δεν θέλετε οι συνομιλητές σας να βγάζουν συμπεράσματα για την έκφραση της κριτικής σκέψης σας βασιζόμενοι στις θέσεις σας μην προσβάλλετε τη νοημοσύνη τους.

    Μου προσάπτετε το "προφανές" ως απόρροια των θέσεών σας για το "μη φυσιολογικό" των gay, όταν η ίδια δηλώνετε πως το μόνο φυσιολογικό σεξ είναι με άτομα του άλλου φύλου.

    Με κατηγορείτε για falacy, για απουσία δηλαδή επιχειρημάτων, όταν το μόνο που έχετε παρουσιάσει για την στήριξη των θέσεων σας είναι οι θέσεις σας, την στιγμή που σας αντιπαραθέτω τις ευρέως αποδεκτά επιστημονικές αντίστοιχες που μπορείτε να βρείτε εύκολα ακόμη και στο διαδίκτυο. Ξανασκεφτείτε το.

    Ο σκαντζόχοιρος δεν ανήκει στα πρωτεύοντα. Ποιος επιδίδεται σε falacy;

    Θα βρώ το βιβλίο και θα επανέλθω, ελπίζω μόνο να μην είναι αντίστοιχο αυτών του κ. Γρίβα, επίσης ψυχιάτρου, για όσους αποζητούν την εξουσία.

    p.s. μια πρώτη έρευνα ολίγων δευτερολέπτων έφερε αυτό:

    που αφορά, πολύ σωστά, τα κριτήρια που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ μου.

    Στις θέσεις σας μέχρι τώρα έχω δει να λαμβάνετε υπ' όψη σας και να αναφέρεστε μόνον στο πρώτο από αυτά.
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2015
  4. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Ομολογώ ότι δεν έχω τον χρόνο, αυτό το διάστημα, ν'ασχοληθώ όσο θα ήθελα με αυτό το ενδιαφέρον ζήτημα που έχει προκύψει μέσα απ'το νήμα.
    Ας μου επιτραπεί, ωστόσο, να μεταφέρω κάποια σχόλια όπου είχα κάνει σε έτερο φόρουμ σ'ένα νήμα αναφερόμενο στη λεσβιακή ομοφυλοφιλία και το οποίο βέβαια "ανοίχτηκε" ευρύτερα στα του φυσιολογικού.

    Στις σύγχρονες επιστήμες ο όρος "φυσιολογικός" τείνει να θεωρηθεί αδόκιμος καθώς είναι βαθύτατα περιοριστικός και δεν συμπεριλαμβάνει όλες τις παραμέτρους μελέτης ενός φαινομένου.
    Επί παραδείγματι, στην εξελικτική ψυχοπαθολογία, η ορολογία "φυσιολογική ανάπτυξη" έχει μετονομαστεί σε "τυπική ανάπτυξη". Δεν είναι μη φυσιολογικό ή δεν πάσχει από κάποιου είδους ασθένεια ένα άτομο που δεν παρουσιάζει την τυπική ανάπτυξη. Γι'αυτό και η ομοφυλοφιλία βγήκε από το DSM πριν κάποια έτη όπου η επιστήμη έπαψε ν'αλληθωρίζει κι άρχισε να παρατηρεί τα φαινόμενα αποστασιοποιημένα.
    Στην "πιάτσα" εύκολα θα λεχθεί κάποιος προβληματικός, στην επιστήμη, ουχί (εκτός κι αν μιλάμε για πειράματα αλά Μένγκελε όπου υπάρχουν ακόμη κάποιοι νοσταλγοί του).
     
  5. kinkynik

    kinkynik Guest

    bdsm μωρέ... μια φορά ζούμε, ας πειραματιστούμε και λίγο.
     
  6. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Αν μου επιτρέπετε, νομίζω ότι χανόμαστε στον λαβύρινθο των λέξεων και των εννοιών...
    Φυσικό, φυσιολογικό, η μη, το ένα καθώς και το άλλο...
    Νιώθει κάποιος/α ολοκληρωμένος/η, ευτυχισμένος/η συνευρισκόμενος/η με άτομο του ιδίου του φύλου?
    Ενοχλεί κανέναν/καμία?
    Τον/την εξανάγκασε να συνευρεθεί ερωτικά μαζί του/της?
    Να τον/την ερωτευτεί?

    Βάζω στην άκρη τις λοιπές διατριβές περί συνοχής του κοινωνικού ιστού, στερεοτύπων, τεκνοποίησης, "καλού" η κακού παραδείγματος κτλ.
    Για μένα πάντα, καλά κάνει να χαίρεται τον έρωτα όπως πιστεύει καλύτερα για κεινον/η...
    Κατά τ' άλλα διαβάζω ευχαρίστως τον "διάλογο" σας...
    Είναι πολύ ενδιαφέρον, αλλά έχοντας ελάχιστες γνώσεις περί ψυχολογίας, δεν δύναμαι να "εισέλθω"...
    Μένω στις παραφυάδες των ελάχιστων γνώσεων μου και κρατώ σφιχτά επάνω μου το "μπλουζάκι" του σεβασμού προς την όποια ιδιαιτερότητα...
    Και ας την καταλαβαίνω ελάχιστα κάποιες φορές...
    Καταλαβαίνω όμως το ίσο δικαίωμα στην όποια ύπαρξη όλων μας...
    Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι φίλτατοι συνφορουμίτες, δεν σέβονται τις ιδιαιτερότητες/δικαίωμα υπάρξεως κανενός...

    Αποθέτω τα ειλικρινά μου σέβη σε όλους/ες ανεξαιρέτως...
     
  7. AliceInChains08

    AliceInChains08 100yrs of Solitude


    Ευρέως αποδεκτά επιστημονικές αντίστοιχες;
    Ένα λεξικό για μένα δεν αποτελεί επιστημονική πηγή, ούτε οι διάφορες ιντερνετικές πηγές μου λένε κάτι (ελπίζω και για σας το ίδιο). Πιστεύω να γνωρίζετε πως το διαδίκτυο γενικώς στις πηγές του είναι εξαιρετικά αναξιόπιστο.
    Τον κ.Γρίβα δεν τον γνωρίζω, για να σας πω προκαταβολικά περί τίνος πρόκειται. Ελπίζω να μην είναι ο μόνος ψυχίατρος που έχετε διαβάσει.

    Εν πάση περιπτώσει,

    Είπατε:
    "η ψυχιατρική είναι πολύ περισσότερο επιφυλακτική στον ορισμό του φυσιολογικού και της αποκλίνουσας, άρα μη φυσιολογικής συμπεριφοράς και την εξετάζει πάντα σε συσχετισμό με το περιβάλλον του ατόμου, θεωρεί δε απαραίτητα τον προσδιορισμό του πλαισίου, των στόχων και των κινήτρων πριν καταλήξει σε συμπεράσματα."

    Θα ήθελα να μου πείτε σε ποια βιβλιογραφία της ψυχιατρικής η αποκλίνουσα συμπεριφορά θεωρείται μη φυσιολογική, καθώς επίσης και απο ποια βιβλιογραφία προκύπτει ότι η ψυχιατρική εξετάζει πάντα σε συσχετισμό με το περιβάλλον κτλ κτλ.



    Aν δεν κάνω λάθος, έχει αποκοπεί η έννοια της παθολογίας από το μη φυσιολογικό, καθώς ως μη φυσιολογικά περιγράφονται και τα σπάνια φαινόμενα, εφ όσον η στατιστική συχνότητα έχει επεισέλθει ως κριτήριο. Κάτι μη φυσιολογικό δεν είναι απαραίτητα και παθολογικό, όπως απέδειξε η βιολογία και η ιατρική τα τελευταία χρόνια, με αφορμή φυσικά τους ομοφυλόφιλους.

    @Tenebra_Silente
    Κακώς έχουμε εστιάσει στην ομοφυλοφιλία, δεν ήταν δική μου πρόθεση. Θα μπορούσαμε να εστιάσουμε στα άτομα με υψηλό δείκτη ευφυίας που θεωρούνται ως μη φυσιολογικά από την ψυχιατρική, αλλά αυτό ίσως δε θα "βόλευε".


    Την επόμενη φορά που θα γράψω την απόρροια της κριτικής μου σκέψης πάνω σε διάβασμα και εμπειρίες, θα έχω υπ όψιν μου να αναφέρω και βιβλιογραφία. (Δεν είχα ιδέα ότι για να έχει κάποιος άποψη, πρέπει να την έχει κάποιος άλλος επίσης, πριν από αυτόν, και μάλιστα σε βιβλιογραφία, ώστε να είναι αντικείμενο σοβαρής συζήτησης. Τελευταία φορά που το έζησα αυτό ήταν στο ελληνικό πανεπιστήμιο με άτομα συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης!!)
     
  8. Θρυαλλίς

    Θρυαλλίς Staff Member

    Φυσιολογικο =κοινωνικα αποδεκτο (συμφωνα με την κουλτουρα του καθε κρατους, φυλης κτλ);;;;
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Tenebra_Silente : Συμφωνώ μαζι σας, σκεφτείτε όμως τη θέση σας σε κάποιο δικαστήριο όπου σας προσήγαγαν ως μη φυσιολογικό και θύτη κακοποίησης γιατί η γειτόνισσα είδε τις μελανιές και τα γδαρσίματα από τις χειροπέδες και δεν δέχτηκε ότι είστε "μάγκας" που κάνετε παρέμβαση στη σεξουαλικότητά σας επειδή έτσι γουστάρετε, και η δικαιοσύνη αποδεχθεί ως κριτήριο τη γνώμη της γειτόνισσας και όχι αυτή της επιστήμης.
     
  10. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Εύχομαι να μην παρανόησες ούτε εσύ, ούτε κανείς άλλος/η...
    Δεν είμαι κανείς για να "φιμώσω", τοποθετήσω στις "σωστές ράγες" κανέναν/καμία...
    Ούτε να του υποδείξω πως να εκφραστεί/αναπτύξει τον συλλογισμό του/της...
    Εξέφρασα απλά την γνώμη μου...
    Και δεν νομίζω ότι η διαφωνία/διαφορετική άποψη ισοδυναμεί σε αρνητική κρίση/ρίψη στον νοητικό/διαλεκτικό καιάδα κανενός και καμίας...

    Υ.Γ. Ποια είναι τ' απαραίτητα για σοβαρή συζήτηση ο καθένας μας το κρίνει όπως νομίζει καλύτερα για τον εαυτό του/της... 
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @AliceInChains08 : Τα λεξικά στα οποία σας παρέπεμψα, πλην του πρώτου, που βασίζεται στα άλλα και το χρησιμοποίησα για την συντομία των ορισμών του, είναι στο επίσημο portal, της ελληνικής γλώσσας βασισμένο στην επισημη γραματική και λεξικό του Τριαναταφυλίδη που χρησιμποιούνται για την διδαχή της Ελληνικής στην εκπαίδευση.

    Μερικά:
    American Psychiatric Association (1994). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. (4th ed.) Washington DC, American Psychiatric Association.
    Goleman, D. (1998) Η συναισθηματική νοημοσύνη – Γιατί το «EQ» είναι πιο σημαντικό από το «IQ»; Επιμέλεια: Ι. Ν. Νέστορος & Χ. Ξενάκη. Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα.
    Kaplan, H.I., & Sadock, B.J. (Eds)(1995). Comprehensive Textbook of Psychiatry. (6th ed). New York, Williams & Wilkins.
    World Health Organization (1992). The ICD-10 Classification of Mental and Behavioral Disorders. Clinical Descriptions and Diagnostic Guidelines. Geneva, WHO.
    Ζερβής, Χ. (1996). Ψυχοπαθολογία του Ενήλικα. Αθήνα, Ηλεκτρονικές Τέχνες.
    Μάνος, Ν. (1997). Βασικά στοιχεία κλινικής ψυχιατρικής. Θεσσαλονίκη, University Studio Press.
    Νέστορος, Ι. (1993). Στον Κόσμο της Ψύχωσης. Η Οδύσσεια του Eric και άλλες περιπτώσεις. Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα.
    Χαρτοκόλλης, Π. (1991). Εισαγωγή στην Ψυχιατρική. (2η έκδοση). Αθήνα, Εκδόσεις Θεμέλιο.
     
  12. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Το δικαστήριο φίλτατε @MasterJp πολύ δύσκολα θα δεχόταν την ιδέα της πρόκλησης σωματικής βλάβης (ακόμη και ελαφριάς) συναινετικής η μη έτσι κι αλλιώς...
    Αφού η υγεία αντιμετωπίζεται σαν αγαθό αδιάθετο, όντας κάτι που θεωρείται προστατευόμενο για το κοινό καλό...
    Ίσως και να ζητούσε την εμπεριστατωμένη γνώμη κατόπιν διορισμού επιστημονικού πραγματογνώμονα...
    Αλλά απ' όσο δύναμαι να γνωρίζω, το BDSM δεν προβλέπεται ως δραστηριότητα από τον νομοθέτη...
    Τουτέστιν, αν ο συνήγορος μου είχε την φαεινή ιδέα να προσπαθήσει να με υπερασπιστεί, επικαλούμενος τα BDSMικα πρωτόκολλα/κανονισμούς/συναίνεση...
    Ενάντια στην γνώμη που εξέφερε η γειτόνισσα...
    Σίγουρα δεν θα την πολυέβγαζα καθαρή...
    Τώρα αν θα μου ανεγνώριζε ελαφρυντικά, αυτό θα ήταν πάντα στην κρίση της έδρας...

    Y.Γ.

    Σας απαντώ με κάθε επιφύλαξη, γιατί ειλικρινά υπόθεση με BDSMικές χροιές δεν την έχω ποτέ χειριστεί...
    Απλά ακολούθησα τον συλλογισμό της κοινής νομικής λογικής ( αν θα μπορούσα να της δώσω αυτό τον χαρακτηρισμό ) και της όποιας εμπειρίας μου...
    Δεκτή ( και επιθυμητή ) η όποια επιχειρηματολογία πιθανού συναδέλφου, η οποιουδήποτε άλλου/ης θα είχε γνώση ( η άποψη ) επί του θέματος...
     
    Last edited: 25 Μαρτίου 2015